Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

Σχόλιο αναγνώστη για τον σημερινό ποδοσφαιρικό αγώνα, Άγιοι Σαράντα – Χειμάρρα


Παίρνω το θάρρος να σας γράψω επειδή πρώτον έχω γεννηθεί και έχω μεγαλώσει στην πόλη των Αγίων Σαράντα και δεύτερον σαν νέος που είμαι και παρακολουθώ  ταχτικά αυτό το άθλημα που λέγετε ποδόσφαιρο.
Σήμερα  διεξάγετε το ντέρμπυ του Νότο όπως το αποκαλούν το ντέρμπυ των αιωνίων θα έλεγα μεταξύ Βουθρωτού και χειμμαρας μεταξύ δυο πόλων όπου  ζουν εκατοντάδες  χιλιάδες  βορειοηπειρώτες .
Ένα ερώτημα που μας βασανίζει  είναι το να πας στο γήπεδο η όχι?
Για το κόσμο που δεν ζει εδώ το ερώτημα(δίλημμα)  θα ήταν εύκολο να απαντηθεί  και με ένα στόμα γεμάτο χωρίς δισταγμό, θα δινόταν η απάντηση : ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΠΑΩ. 

Σάββατο τη καλύτερο να κάνω το απόγευμα.!!!!!!
Από την άλλη πολλοί βορειοηπειρώτες  από τους Άγιους Σαράντα διστάζουν να πάνε και οι λόγοι είναι κατανοητοί:
1)      Βρίζουν την πατρίδα μας ,τη μανά  Ελλάς
2)      Την Χειμμαρα την αποκαλούν ως μια  αλβανική  πόλη
3)      Τον πρόεδρο της Ομονοίας τον κύριο Μπολλανο τον βρίζουν……
Τότε είναι που λες ΟΧΙ δεν μπορώ να πάω εκεί ΟΧΙ δεν μπορώ να ακούω τους διπλανούς μου να ωρύονται  κατά της πατρίδας μου κι εγώ να είμαι ανήμπορος να αντιδράσω.
Προσωπικά θα έλεγα ότι το παιχνίδι εν θα έχει κανένα απόλυτος βαθμολογικό  ενδιαφέρον το πρωτάθλημα έχει κριθεί ήδη, επισης ποιες  ομάδες  θα πέσουν από την κατηγορία το ίδιο.
Δυστυχώς  μια από αυτές είναι και η Χειμμαρα που εμείς σαν έλληνες  βορειοηπειρώτες  θα θέλαμε να την καμαρώσουμε όσο ποιο ψηλά  γίνεται

2 comments:

Ανώνυμος είπε...

Η ηγεσία μας αυτή τη μέρα επέλεξε άλλο γήπεδο, το Σπόρτινγκ στην Αθήνα. Μια έδρα σίγουρη. Αντί, να μάζευε τους βορειοηπειρώτες και να γέμιζε τις κερκίδες του γηπέδου των Αγίων Σαράντα. Θα ήταν η καλύτερη απογραφή και τα στοιχεία αυτής της απογραφής δεν θα αμφισβητούνταν από κανέναν. Ποιος να τα κάνει αυτά όμως; Η κλίκα που νοιάζεται μόνο για το τομάρι της;

ΒΕΛΙΑΧΟΒΟ Β ΗΠΕΙΡΟΣ είπε...

Μπράβο σου ανώνυμε πολύ καλά τα λες.Θα γέμιζαν και τα χωριά μας κόσμο έστω και για ένα Σαββατοκύριακο.

Δημοσίευση σχολίου