Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Δεν θα είναι υποψήφιος ο Αντώνης Φούσας


Δήλωση με αιχμές του πρώην υπουργού
 «Κατά τις βουλευτικές εκλογές του 2009, πήρα τη δύσκολη προσωπική πολιτική απόφαση, να μην είμαι υποψήφιος, διότι, όπως δήλωσα τότε, δεν συμφωνούσα με τον τρόπο λειτουργίας του πολιτικού συστήματος και της δημόσιας διοίκησης. Η κατάσταση, από τότε μέχρι σήμερα, όχι μόνο δεν βελτιώθηκε, αλλά, δυστυχώς, επιδεινώθηκε και έφερε τη χώρα και το λαό μας στη σημερινή τραγική κατάσταση. Επομένως, είναι για μένα, θέμα πολιτικής συνέπειας ν΄ αρνηθώ να είμαι υποψήφιος κατά τις προσεχείς εκλογές.
Αυτό δε πολύ περισσότερο, διότι η πλειοψηφία των πολιτικών δυνάμεων της χώρας μας δεν δείχνει να είναι πρόθυμη για άμεσες, βαθιές και ρηξικέλευθες συνταγματικές τομές, όπως έχω προτείνει εγγράφως, εδώ και πολλά χρόνια και που είναι απολύτως αναγκαίες. Η συνειδητή αυτή απόφασή μου να μην είμαι υποψήφιος και κατά τις προσεχείς εκλογές δεν σημαίνει αποχή από την πολιτική. Αντιθέτως, θα συνεχίσω να αγωνίζομαι πολιτικά και να κάνω, όπως έκανα πάντοτε εντός και εκτός Βουλής, τις κατά την κρίση μου χρήσιμες πολιτικές παρεμβάσεις, τόσο για τη χώρα μας γενικότερα, όσο και για την ιδιαίτερη πατρίδα μου την Ήπειρο, με τους κατοίκους της οποίας και ιδίως του νομού Ιωαννίνων, με συνδέουν κοινοί αγώνες πολλών ετών και αμοιβαία αισθήματα αγάπης και εμπιστοσύνης. Εξάλλου, για την απόφασή μου αυτή, περί μη συμμετοχής μου κατά τις προσεχείς εκλογές, άκουσα, με προσοχή και σεβασμό, την άποψη πολλών πολιτικών μου φίλων στα Ιωάννινα και στην Αθήνα, οι οποίοι με προέτρεψαν επίμονα, να απέχω από τις εκλογές αυτές, κάτι το οποίο και κάνω, ύστερα από πολύ σκέψη και μεγάλο προβληματισμό. Είναι, όμως, αυτονόητο, ότι θα συνεχίσω, να στηρίζω τις αρχές και αξίες, για τις οποίες αγωνίστηκα στην πρώτη γραμμή επί 20 και πλέον χρόνια. Εύχομαι δε στον Αντώνη Σαμαρά, που όλα δείχνουν, ότι θα είναι ο νικητής των προσεχών εκλογών, να βρει τη δύναμη, για να δώσει όραμα και ελπίδα στον Ελληνικό λαό και ν΄ αλλάξει το απαξιωμένο και χρεοκοπημένο πολιτικό και διοικητικό σύστημα στη χώρα μας και να τη βγάλει από το σημερινό τραγικό οικονομικό και πολιτικό αδιέξοδο».

3 comments:

Ανώνυμος είπε...

Antonio που πας γυρνά πίσω μην μας αφήσεις στην σπογνωση

Ανώνυμος είπε...

Καραμανλικος...

Ανώνυμος είπε...

ενας απατεονας λιγοτερος.....

Δημοσίευση σχολίου