Πέμπτη, 17 Μαΐου 2012

Λεωφορεία των γραμμών Ελλάδας - Αλβανίας λειτουργούν παράνομα


Η λίστα των εταιριών  που δεν ανανέωσαν την σύμβαση και συνεχίζουν κανονικά τα δρομολόγια…  
Φαίνεται ότι η πρόσφατη απαγόρευση του υπουργείου Μεταφορών σε • ορισμένες Αλβανικές εταιρίες, που εκτελούν δρομολόγια από την Αλβανία στην Ελλάδα και δεν πληρούν τις απαραίτητες προϋποθέσεις, περνάει στα… ψιλά, αφού τα δρομολόγια, σύμφωνα με πληροφορίες, συνεχίζονται κανονικά!
Οι εταιρίες, προφανώς εκμεταλλευόμενες την γενικότερη ακυβερνησία στη χώρα, δεν πτοούνται από την απαγόρευση, την ώρα όμως που το Ελληνικό κράτος συνεχίζει να χάνει πολλά χρήματα, αφού αυτές οι εταιρίες δεν πληρώνουν τους ανάλογους φόρους.

Αυτό τόνισε χθες στον «Π.Λ.» και ο Πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Ιωαννίνων κ. Γρηγόρης Γκίκας, ερωτηθείς για τα καθημερινά… πήγαινε- έλα των Αλβανικών λεωφορείων στην Ελλάδα, μέσω της Ηπείρου.
«Η ουσία είναι ότι το Ελληνικό κράτος χάνει τους φόρους, αφού εκδίδουν Αλβανικά εισιτήρια ακόμη και στην Ελλάδα, αλλά δεν αποδίδουν κανένα φόρο. Έχω ενημερώσει σχετικά όλες τις αρχές, αλλά η ακυβερνησία επηρεάζει τα πάντα» σημείωσε.

Η απόφαση…
Η απόφαση του υπουργείου Μεταφορών για την απαγόρευση κυκλοφορίας ορισμένων μεταφορικών εταιριών δόθηκε χθες στη δημοσιότητα από την Περιφέρεια Ηπείρου.
Στην απόφαση τονίζεται, μεταξύ άλλων, ότι οι μεταφορείς σε τακτικές γραμμές μεταξύ της Ελλάδας και χωρών που δεν είναι μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα πρέπει να πληρούν ένα σύνολο προϋποθέσεων, μεταξύ των οποίων και πρόσθετες προϋποθέσεις, όπως υποχρεωτική συνεργασία αλλοδαπού με Έλληνα μεταφορέα.
Στην απόφαση τονίζεται, ότι οι εταιρίες που κάνουν αυτά τα δρομολόγια θα έπρεπε έως τις 13 Μαΐου (έως την περασμένη Κυριακή δηλαδή) να είχαν αποδείξει, ότι πληρούσαν τις απαιτούμενες προϋποθέσεις. Αν δεν το είχαν κάνει, τότε από την Δευτέρα που μας πέρασε, θα τους απαγορευόταν η εκτέλεση των δρομολογίων.
Όμως ορισμένες μόνο από τις εταιρίες έστειλαν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και έτσι το υπουργείο αποφάσισε να απαγορεύσει τη διεξαγωγή δρομολογίων στις άλλες εταιρίες, που διέρχονται από τα Τελωνεία Κακαβιάς, Κρυσταλλοπηγής, Μαυροματίου και Μέρτζιανης. Μια απόφαση όμως, που όπως φαίνεται καταστρατηγούν οι ίδιες οι εταιρίες, με το υπουργείο να μένει… απαθές!

Κίνδυνος – θάνατος…
Βέβαια, είναι γνωστό ότι τα λεωφορεία που κάνουν τα δρομολόγια από την Αλβανία στην Ελλάδα στην συντριπτική του πλειοψηφία είναι κίνδυνος θάνατος!
Αρκετές φορές έχουν προκαλέσει ατυχήματα, ενώ παραμένουν ασυντήρητα, με πολλούς Ηπειρώτες να διαμαρτύρονται για τη συμπεριφορά τους στο δρόμο και να ρωτούν, για ποιο λόγο έκλεισε το ΚΤΕΟ της Κακαβιάς και πλέον τα… σαραβαλάκια περνούν ανενόχλητα στην Ελλάδα.
«Ποιος θα τα ελέγξει; Τα πιο πολλά δεν θα έπρεπε καν να κυκλοφορούν στους δρόμους» λένε αγανακτισμένοι πολλοί Ηπειρώτες.

Πεσμένη η κίνηση…
Και όλα τα παραπάνω, τη στιγμή που η κίνηση στο υπεραστικό ΚΤΕΛ Ιωαννίνων είναι αρκετά μειωμένη, αφού η κρίση έχει πλήξει και τον τομέα των μεταφορών. Όπως είπε στον «Π.Λ.» ο Πρόεδρός του κ. Γρηγόρης Γκίκας, οι μεταφορικές εταιρίες έχουν επηρεαστεί, ενώ «η κρίση είναι άμεσα συνυφασμένη και με την τιμή του πετρελαίου, που έχει φθάσει στα ύψη».

Πρωινός Λόγος

Η Περιφέρεια Ηπείρου, μας έστειλε το ακόλουθο σχετικό έγγραφο του Υπουργείου Μεταφορών με λίστα αλβανικών και ελληνικών εταιριών που δεν ανανέωσαν τη σύμβαση


 




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου