Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

Η απάντηση του βουλευτής της Χ.Α Χρήστου Παππά για τον υποτιθέμενο διάλογο που είχε με τον Ξέρρα




Πρίν από λίγες μέρες, η «Κάτοψη» σε άρθρο με τίτλο «Boυλευτής της Χρ. Αυγής πήγε να κάνει το μάγκα σε υπουργό της Αλβανίας αλλά ο Μειονοτικός Σπύρος Ξέρρας, τούδωσε να καταλάβει.»  δημοσίευσε  «διάλογο» που είχε ο βουλευτής επικρατείας της Χρυσής Αυγής Χρήστος Παππάς με τον Υπουργό Εργασίας της Αλβανίας και βουλευτη με το ΔΚ Σπύρο Ξέρρα κατά το διάρκεια των εκδηλώσεων για την 28η Οκτωβρίου στο Βοτλιαράτι.. Σύμφωνα με την «Κάτοψη» ο κ. Παππάς πήγε να του κάνει συστάσεις, για το θέμα της υφαλοκρηπίδας, αλλά και της Βορείου Ηπείρου.

 Όμως ο υπουργός τούδωσε να καταλάβει... Του είπε: "Να μάθεις πρώτα ποιος είμαι εγώ και τι αγώνα κάνω και μετά να μου πεις αυτά, που μου λες. Εσύ πρώτη φορά έρχεσαι εδώ, αλλά εγώ δίνω μάχες χρόνια ολόκληρα σ' αυτό τον τόπο". 

Η απάντηση του Παππα
 
Από την προσωπική του σελίδα στο FB ο κ. Παππάς απάντησε ως εξής:  
:  

Και οι αλβανοί βρίσκουν και τα κάνουν. Ενα σωρό βορειοηπειρώτες γλύφουν τα κόμματα ΝΔ και ΠΑΣΟΚ για να εξασφαλίσουν κανένα χαρτζιλικάκι και όταν είναι μέσα γλείφουν τα αλβανικά κόμματα και
τον διεθνιστή οικουμενιστή αρχιεπίσκοπο Αλβανίας.

Αυτοί που δεν ήσαν στο διάλογο μπροστά στον Ξέρα να μην μιλάνε και να μην γράφουν φαντασίες.
Και να το τελειώνουμε.

Πρώην Χοτζικοί τώρα δημοκράτες , πρώην αγωνιστές βορειοηπειρώτες τώρα βολεμένοι, ολυμπιονίκες έλληνες και αλβανοί γίναν ένα. Ολα για τη μάσα. Προσχηματικό το ενδιαφέρον για τη Βόρειο Ηπειρο.

Γράφω στα παλιαότερα των υποδημάτων μου τις ψήφους τους. Ο,τι λέμε κι ό,τι κάνουμε, το κάνουμε για την ελευθερία της Βορείου Ηπείρου. Αυτά που λέμε τώρα τα λέμε εδώ και δεκαετίες. Κι αν θέλουν να ξέρουν κάποιοι τους πληροφορώ ότι η πρώτη φορά που πάτησα στα ευλογημένα χώματα της Βορείου Ηπείρου ήταν επί Ραμίζ Αλία. Μ΄αυτά που λένε διάφοροι βορειοηπειρώτες αμαυρώνουν την ένδοξη ιστορία του τόπου μου.

ΒΟΡΕΙΟΣ ΗΠΕΙΡΟΣ ΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ - ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ- ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου