Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

Κάμερα κατέγραψε τη δολοφονία ενός διαδηλωτή στα Τίρανα

Κάμερα κατέγραψε τη δολοφονία ενός εκ’ των τεσσάρων θυμάτων από τις σημερινές διαδηλώσεις στα Τίρανα μπροστά στην πόρτα του πρωθυπουργικού μεγάρου. Οι επικριτές της κυβέρνησης θεωρούν ότι η σφαίρα  έρχεται από το εσωτερικό του πρωθυπουργικού μεγάρου. Ο φιλοκυβερνητικός τηλεοπτικός σταθμός TV KLAN, θεωρεί ότι το θύμα χτυπήθηκε εξ’ επαφής από τον ηλικιωμένο κύριο (αμέσως μετά απομακρύνεται κρατώντας μια ομπρέλα). 



18 comments:

Ανώνυμος είπε...

Eιπαμε οι αλβανοι ειναι ζωα αλλα οχι και να υπαρχει ανθρωπος που να ισχυριζεται πως ο κυριος με τα δυο χερια στην ομπρελα μπροστα στο στηθος του και στο πλαι του νεκρου τον πυροβολησε και εφυγε προς τα πισω.Εκτος αν το οπλο ηταν η ομπρελα αλλα και παλι ομως δεν τη βγαζει μπροστα.Γιατι δεν ξεκινανε εναν εμφηλιο παλι μου εχει σκουριασει το καλασνικοφ.Συν της αλλης θα μειωθουν και λιγοι γιατι αυξανωντε επικινδυνα.

Ανώνυμος είπε...

Τι θα μας πει ο Ξέρας τώρα που έβαψε τα χέρια του με αίμα; Για να κρατήσουν την κυβέρνηση σκοτώνουν αθώους ανθρώπους . Αίσχος .

Ανώνυμος είπε...

επάνω μας θα ξεσπάσουνε
δεν συμφέρει

Ανώνυμος είπε...

ti les re mal...ka esy 8:31???
eleos me sas kathikia, mipos fteei kai o Dules pou parotrine tetoia diadilosi, ena htan borioipirotes sti thesi ton nekron tote ti tha legame oti tous skotose o Dules pou toys eipe na pane????

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδια ενταξυ ειπαμε δεν τους πυροβολησε και ο Ξερρας.Ειναι πουλημενος,εξυπηρετει συμφερωντα αλλα δεν τους σκοτωσε κι'ολας.Ασε που αν το εκανε θα μου εδειχνε σημαδια πατριωτισμου και μπορει και να τον ψηφιζα αλλα τον εχω ικανο μονο για συμφερον να πουλησει ολο του το ειναι,για να σταθει απεναντι στους αλβανους και ειδικα να δωσει εντολη να τους πυροβολησουν οχι δεν τον εχω.Κανεναν βορειοηπειρωτη που του στεκεται εμποδιο στα μεγαλα σχεδια του μπορει.

Ανώνυμος είπε...

Egw lew na anoiksete oloi sas ta matia kai na deite xwris ble i prasina gialia ta pragmata...
1-Stin politiki skini tis Alvanias protagwnistoyn dyo megales mafiozikes omades me mono skopo to oikonomiko kerdos.
2-Kai oi dyo aftes omades exoyn apo enan psyxastheni arxigo,opote to paixnidi ginetai pio epikyndino.
3-O polemos metaksy toys den mas afora oyte sto elaxisto,(etsi ki aliws tin Alvania enas ap toys treloys tha tin kyverna)emas apla mas symferei na exei iremia,opote katadikazoyme tis taraxes apo opoy ki an proerxontai.
4-O Kseras einai melos tis kyvernisis poy exei efthini gia tis apoleies twn anthrwpwn,alla eleos,..den evapse ta xeria me aima.
5- O Dule kalese toys voreioipirwtes sta Tirana gia na kanei to xatiri toy Rama, opote einai kai oi dyo toys ithikoi aftoyrgoi twn apwleiwn 4-wn zwwn...
6- Oi voreioipirwtes, den isakoysan tis ekkleiseis toy Dule k den pigan Tirana...eftyxws...den thelw oyte gia plaka na skeftomai enan sympatriwti mas nekro,etsi gia ta moystakia toy Celu.
7-To KEAD apo ti stigmi poy o Dule to edese sto sosialistiko arma voyliazei synexws sto valto tis Alvanikis politikis vedetas.
8-Ekklisi styon Kserra loipon na paratisei to Berisha,ekklisi sto Dule kai to KEAD na paratisei to Rama,exoyme dika mas provlimata na lysoyme,afiste stoys Alvanoys ta tis Alvanias...

Ανώνυμος είπε...

Όταν λέμε τους σκότωσε η κυβέρνηση τι σημαίνει; Δλδ δεν είναι στην κυβέρνηση αυτός ο μαλ…….Ένας που δεν θέλει νάνε συνένοχος παραιτείτε , διαφορετικά σημαίνει ότι συμφωνεί και ο ίδιος με αυτούς και με αυτά .(Κάτι τέτοιο δεν περιμένω από αυτό το τομάρι ).
Εκτός από το Albanistan σε ποιο μέρος του κόσμου σκοτώνεις εκείνους που διαδηλώνουν ; Είναι δημοκρατικό δικαίωμα του καθενός να διαδηλώσει .Την Ελλάδα και τη Γαλλία την έκαψαν και δεν σκοτώθηκε κανείς.
Δεν κάνω καλύτερους τους αριστερούς που τρίβουν τα χέρια .

Ανώνυμος είπε...

Πολλά ήθελα να πω για τα γεγονότα,αλλά προτιμώ την ''απογραφή πληθυσμού της Αλβανίας'' κ λέω να σείρουμε την ημέρα εκείνη το χορό χέρι-χέρι από την Κακαβιά μέχρι την Αρτα της Αυλώνας κ όπου αλού υπάρχει ελληνική ψυχή''
Να ζήσουμε εμείς και να προκόβουν οι επόμενες γεννιές στα άγια τα εδάφη μας..!! Εμπρός αδέρφια ας κάνουμε κ κάτι για μας,να σώσουμε τα σπίτια κ τις περουσίες μας, τους τάφους κ τα κόκαλα των δικών μας για να μην μας φωνάζουν που πάτε,γιατί μας αφήνετε.. κ αφήστε τα περί Ξέρα κ Ντούλε = Edi k Sali να ΣΦΑΖΟΝΤΑΙ.
Με πολύ αγάπη κ πόνο για την πατρίδα μας, ο αγαπημένος σας
Καπετάνιος Θύμιος Λώλης

Ανώνυμος είπε...

xaxaxa o Ntoule tous eipe na pane o Kseras tous skotwse, o syntrofos Tabos mhpws tous skotose kai aytos
a sygnwmh aytos einai syntrofi to xexasa
ZITW O SOSIALISTHS PROEDROS MAS,EIS ETH POLLA

Ανώνυμος είπε...

προς 22 Ιανουαρίου 2011 5:28 π.μ.

ευτυχως διαβασα και ενα σχολιο τησ προκοπης
γιατι τινουμε να καταντησουμε χειροτεροι στα σχολεια βλακειας και μισους απο αλβανικα blogs!
επισεις δεν μισω κανεναν αλβανο και καμια φυλη στον κοσμο(απλα το δικιο μου(ΜΑΣ) θελω)...κοψτε τα σχολια μισους!και ξερουμε ολοι ποσο παληκαραδες ειμαστε!

''ΟΤΑΝ ΠΟΛΕΜΑΣ ΤΟ ΘΗΡΙΟ ΠΡΟΣΕΧΕ ΜΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΣΕΙΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ''

Ανώνυμος είπε...

Ανωνυμος 8.56
Δεν θα καταντησουμε ειμαστε ηδη χειροτεροι απο τους αλβανους γιατι περα απο ολα τα κακα που τους εχουμε παρει εμεις ειμαστε και διχαστικοι γιατι οι μισοι θελουν να εξυπηρετουν μονο την πατριδα και οι αλλοι μισοι να τα εχουν καλα με τους αλβανους.
Εγω φιλε μου δεν ειμαι ρατσιστης απλα αυτοι ειναι αλβανοι.Δεν τους μισω απλα ειναι κατι παραπανω αυτο που αισθανομαι για πολλους λογους.Εσυ αν θελεις πουλα αριστεριστικες πιπες εγω θελω να τους βρισω και σου ξαναλεω δεν ειμαι ρατσιστης,αυτοι ειναι αλβανοι.
Οσο για τον ανωνυμο 5.28 εχεις δικιο εχει γραψει ενα πολυ σωστο σχολιο ομως ρε φιλε τα ονοματα μας ειναι ελληνικοτατα μη γραφεις ντουλε και ξερρα,ειναι Ντουλες και Ξερρας.Το ς το τελικο μην το ξεχνατε.

Ανώνυμος είπε...

προς 22 Ιανουαρίου 2011 12:28 μ.μ.
1.''πουλα αριστεριστικες πιπες''
οταν λειπουν τα επιχειρηματα ξεκινανε η ταμπελες!
2''ειμαστε και διχαστικοι''
ναι το βλεπω...περιμενεις καλητερο αποτελεσμα οταν σαν επιχειρημα προβαλεις την βρισια(μισος) και την ταμπελα(αριστερος δεξιος και ...τλπ)?!
3.δεν ειδα μεχρι σημερα κανεναν να θελει πραγματικα να εξυπηρετησει την πατριδα λυπαμε
4.το Σ δεν σε κανει ελληνα,ξερω πολους με Σ που δεν ειναι και πολους χωρεις το Σ που ειναι 100%
*μην ξεχναμε πανο απο ολα ΕΛΛΗΝΑΣ ειναι να εισαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ....και αυτο αντανακλαται στα σχολια που κανουμε ολοι μας...ασ υπαρχει ενα ιστοτοπος ''καθαρος'' πιξαμε στα σκουπιδια τις βρισιες και το μισος!
μισος απο την TASTIERA ενος PC ΓΙΑΤΗ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ ΤΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ ΟΤΑΝ ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΚΟΤΟΥΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΜΠΑΤΣΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΑ...(και για να σε προλαβω μην προσβληθεις το λεγω για την πλυοψιφια απο εμας)

Ανώνυμος είπε...

Φιλε 6.16 αν ειναι να σπειρω τη διχονια βριζοντας τους αλβανους τοτε μαλλον σε λαθος ανθρωπους απευθυνομε.
Οσο για το τελευταιο που γραφεις δεν ξερεις τι κανω εγω απεναντι σε οποιονδηποτε αλβανο εχω απεναντι μου και δεν μπορεις να ξερεις απο τη στιγμη που μιλαω ανωνυμα αν τους αντιμετοπιζω μονο το καλοκαιρι.Θα εγραφα επωνυμα αλλα ζω πολυ καιρο στον τοπο μας και εχω μια δουλεια που ο υπουργος θα μου την κλεισει αν πω επωνυμα αυτα που εχω να πω,ενω αυτοι που τον ψηφισαν ας ειναι και απο το Λαζαρατι τους εχει στα χαδια.Δεν θελω να βοηθησω και αλλο στο διχασμο αλλα τον συγκεκριμενο υπαλληλο των αλβανων απορω πως του επιτρεπουν οι συγχωριανοι του να παταει στο χωριο του.Δεν τους ειχα για τετοιους τους Δερβιτσιωτες.

Ανώνυμος είπε...

Και ποιος σου είπε ότι οι Δερβιτσιώτες τον υπολογίζουν . Έρχεται γύρο στο χωριό σαν χαϊβάνι μαζί με πέντε αγράμματους γλείφτες . Όλοι του γυρίζουν την πλάτη όταν τον βλέπουν . Αλλά ο τύπος ( ο Qazim Mulleti όπως κυκλοφορεί να τον φωνάζουν στην πιάτσα) λέει : Βρίστε με και φτύστε με όσο θέλετε αρκεί μόνο εγώ να κάνω τη δουλεία μου.

Ανώνυμος είπε...

eixa ksanagrapsei 22 ianouariou 5:28 pm...

To ksanalew : Emas to teleytaio pou mas endiaferei einai an tha einai to PD i to PS stin alvaniki kyvernisi.Thewrw kai ta duo ayta kommata idia, i gia na eimai pio safis to ena xeirotero ap to alo oso afora ta dika mas symferonta.
-Symperasmatika, o rolos mas prepei na einai panta antipoliteytikos,den mporeis oute na katigoriseis, oute na zitiseis efthines gia ta polla provlimata mas, otan eisai dipla me ton allo kai synkyvernas. To mono pou mporeis na pareis kai tha sou dwsoun aploxera einai proswpika ofeli kai plouto,wstoso tha exeis poulisei tin psyxi sou kai ta idanika tis Patridas sou....Akrivws ayto exoun petyxei oloi xwris kamia ekseresi oi "politikoi" mas ola ayta ta xronia..
p.x.
1-Ti na zitisei o Kserras apo to Sali otan ekeinos itan pou ton ekane voulefti ?
2-Ti na zitisei o Dules ap to Rama otan o Rama ton ekane voulefti ? As zitouse as poume na min xalasei o Rama ti symfwnia gia ta ydatina synora sto IONIO...
Kai gia na mi meinoun erwtimatika sas lew pws kanenas toys den eixe osous "ellinikous" psifous xreiazotan gia to vouleftiliki....
3-ti na zitisei o Tavos ap ton Meta otan....ok aston afton ..exei parei telos...
E...dystyxws aytoi mas ekproswpoun, kai einai oloi tous plousioi. Kai sas lew oti kaneis den poulise kati diko tou gia na kanei lefta dioti an tous afereseis ta aksiwmata kai ta lefta pou tsepwsane egw sas lew pws dyskola tha vriskane pswmi na fane,kai pws dyskola kapoios tha tous empistevotan na tous parei gia doulia me tetoio viografiko...
Oloi aftoi loipon poulisan tin empistosyni tou kosmaki,ta pisteyw mas , ta oneira mas ,ta idanika mas,tin Patrida mas, gia ta lefta. ayto pio apla legetai :
P A T R I D O K A P I L E I A.
Kai tha synexisoun na to kanoun gia oso emeis tous empisteywmaste kai tous psifizoume.mexri na min afisoun tipota orthio.
Kai emeis oloi dld ti kanoume ?? Kathomaste kai malwnoume poios apo aytous einai ligotero prodotis...i plekei o kathenas to egwmio tou "dikou" tou..
Me alla logia mas exoun valei gia ta kala sto paixnidi tous. Akrivws afto theloun na kataferoun oi alvanoi ..ti dixonoia metaksi mas,kai omologw meta lypis pws to exoun kataferei...
Tha mou peite kai ti na kanoume?yparxei lysi ?
Egw lew pws panta yparxei..einai poly aplo :
Na E N W TH O Y M E oloi mas gyrw apo kati koino gia ollous: tin katagwgi mas,tin ellinikotita mas,to ethnos mas,ti thriskeia mas,se enan mono ethniko forea..
Ayto omws thelei kotsia..opoios ta exei as to praksei...

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητε φιλε,25 ιανουαριου 6.20.Συμφωνω μαζι σου σε ολλα,στεκωντασ ομωσ στο τελευτεο κοματι του σχολιου σου,για ενωτητα δηλαδη,να σε ενημερωσω πωσ οταν ειμασταν ετοιμοι πριν χρονια στο Μετσοβο να οργανοσουμε το πρωτο πανγκοσμιο συνεδριο β.ηπειρωτων,αυτοσ που καταστρεψε ολη την προσπαθια λιγεσ μερεσ πριν το συνεδριο,ηταν ο Ντουλεσ με το φουρναρη τησ Δροπολησ,το Ντουτση.

Ανώνυμος είπε...

ανωνυμε 11¨35 τουλάχιστων αυτός πάνει στο χωριό του, και το έχει φτιάξει πολύ ωραίο, εσύ ντρέπεσαι να πας στο δικό σου.

Ανώνυμος είπε...

file 5:02 Esy prepei na eisai foyrnareis. Aytoi ksipnoyn toso noris.

Δημοσίευση σχολίου