Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

«Σου έχω πει, να μη μιλάς όταν έχουμε μουσαφιραίους στο σπίτι».

Εθνική αξιοπρέπεια και όχι μόνο...
Αυτό μου έλεγε η μάνα μου, όταν ήμουν μικρός, και φαντάζομαι οι περισσότερες μάνες στα παιδιά τους αν ήταν – όπως εγώ – ατίθασα.
Να όμως που αυτή η αντίληψη έγινε πράξη αυτές τις μέρες με αφορμή τα μπες - βγες της τρόικας στο Μαξίμου και στο υπουργείο Οικονομικών.
Η τρόικα λέει «κόψε το ένα, ράψε το άλλο», αλλά κυρίως λέει στους συνομιλητές της, είτε είναι ο πρωθυπουργός είτε υπουργοί, να το «ράψουν» και να μην αντιδρούν στα όσα εξωφρενικά ακούνε.

Δεν είναι μόνο οι απαιτήσεις τους στα όσα ζητούν για το οικονομικό πακέτο, αλλά εγώ θα σταθώ στο θέμα της συμπεριφοράς και στην έλλειψη στοιχειώδους αξιοπρέπειας.
«Η διατήρηση της αξιοπρέπειάς μας δεν μεταφράζεται μόνο από το τι μας ζητούν να κόψουμε σε μισθούς και συντάξεις, αλλά και την ιταμή στάση τους απέναντι σε όλο το πολιτικό σύστημα, πες στον Βενιζέλο τα χαιρετίσματά μου» μου λέει φίλος μου, παρακολουθώντας όσα διαδραματίζονται αυτές τις μέρες.
Θυμάμαι σαν χτες έναν κορυφαίο υπουργό του ΠΑΣΟΚ που τις πρώτες μέρες του μνημονίου – και αφού είχε εξάρει τη στάση του Παπανδρέου να προχωρήσει χωρίς πολλά - πολλά στην υπογραφή του – να λέει: «εγώ δεν συναντιέμαι με την τρόικα αφού πρόκειται για μεσαίους υπαλλήλους των διεθνών οργανισμών».
Ε, λοιπόν, από εκείνη τη στάση – ήταν εμφανές ότι δεν ήξερε ούτε τι έλεγε ούτε τι θα ερχόταν – φτάσαμε στη σημερινή εικόνα οι τροϊκανοί να υπαγορεύουν σε απόλυτο βαθμό την οικονομική πολιτική, και όχι μόνο.
Και λέω «και όχι μόνο» γιατί μαθαίνω ότι προτείνουν να παραταθεί ο βίος της κυβέρνησης Παπαδημου για να ολοκληρώσει το έργο της δανειακής σύμβασης!
Αυτά ακούνε οι δικοί μας αρχηγοί και υπουργοί και θεωρούν ότι η εθνική αξιοπρέπεια είναι μόνο τα δυσβάστακτα οικονομικά μέτρα. Το ένα φέρνει το άλλο!
Πώς είναι εκείνος ο εραστής που κατεβαίνοντας από το σπίτι βλέπει τον σύζυγο και πιάνοντάς του το μαγουλάκι του λέει: «κερατούκλη, κούκλα είναι η γυναίκα σου!»;
Ε, κάπως έτσι θα λένε οι τροϊκανοί όταν θα φεύγουν από το Μέγαρο Μαξίμου, λίγο πριν μπουν οι αρχηγοί!
http://topontiki.gr

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου