Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

Εθνική Συνείδηση

Της Έφη Σέλλιου
Αν χρειαζόταν να δώσουμε μια σύντομη ερμηνεία της εθνικής συνείδησης και των χαρακτηριστικών αυτής θα ήταν σίγουρα το όμαιμον, το ομόγλωσσον, τα κοινά των θεών ιδρύματα, το ομότροπον και η συνειδητοποίηση αυτών. Μακριά από κάθε τάση για φυλετισμό ή σωβινισμό, η κοινή καταγωγή, η κοινή γλώσσα, η θρησκεία και τα κοινά ήθη και έθιμα υπήρξαν πάντα τα ενωτικά στοιχεία του ελληνισμού.
Η εθνική συνείδηση στην ιστορία της Ελλάδας φαίνεται να δημιουργείται είτε μπροστά στην κοινή απειλή, είτε σε περιόδους οικονομικής ή πολιτιστικής και πνευματικής ανάκαμψης και αυτοπεποίθησης. Ήδη από το 499 π.χ και υπό την Περσική απειλή οι Έλληνες ενώθηκαν για να αντιμετωπίσουν τον κοινό κίνδυνο. Στο Βυζάντιο, οι ελληνικοί πληθυσμοί βλέποντας γύρω τους τον κίνδυνο του αφανισμού, ξαναβρίσκουν την εθνική τους συνείδηση μέσω του χριστιανισμού. Τον 19ο αιώνα παρατηρήθηκε τόνωση της εθνικής συνείδησης μέσα από ιδεολογικές ωσμώσεις. Οι λόγιοι αποκρυστάλλωσαν την εθνική ιδέα και την μετασχημάτισαν σε πολιτικό κίνημα δράσης που οδήγησε στην απελευθέρωση.
Τι γίνεται όμως σήμερα? Έχει χαθεί η εθνική συνείδηση από το σύγχρονο Έλληνα ή υπάρχει σε λανθάνουσα μορφή? Πόσο σημαντική είναι στις δύσκολες μέρες που ζούμε και πόσο θα βοηθούσε στην τόνωση του ηθικού μας προκειμένου να ξεπεράσουμε τα προβλήματα? Όλα αυτά τα χρόνια απεμπολήσαμε βασικά στοιχεία καλλιέργειας της εθνικής μας συνείδης. Η γνώση της ιστορίας έγινε μόνον εικόνα του Παρθενώνα, της Μονής Αρκαδίου και του Αγάλματος του Κολοκοτρώνη. Η παιδεία μας χάθηκε κάπου εκεί στη διαδρομή, ανάμεσα στην αριστεροποίηση της κοινής γνώμης και στην προσπάθειά μας να γίνουμε κοσμοπολίτες. Το σχολείο κατήντησε απλά το χαλάκι στην πόρτα του φροντιστηρίου και το σκαλοπάτι για την είσοδό μας στην Ανώτατη εκπαίδευση. Έμειναν μόνον οι εθνικές εορτές να μας θυμίζουν τους αγώνες των προγόνων μας, όταν δεν είναι απλά μια αργία για ένα ωραίο τριήμερο.
Σήμερα ο οποιοσδήποτε μιλάει για πατρίδα ή έθνος χαρακτηρίζεται ως σωβινιστής και φασίστας. Ενώ σε όλο τον κόσμο η έννοια του εθνικού κράτους γίνεται όλο και πιο ισχυρή στην Ελλάδα θεωρείται ξεπερασμένη και συντηρητική. Αν παρακολουθήσουμε τους ηγέτες της Ευρώπης θα δούμε πως προσπαθούν να τονώσουν την αυτοπεποίθηση και το ηθικό του λαού τους, μιλάνε για εθνικό συμφέρον και συνδέουν τον πατριωτισμό με τις επιτυχίες της χώρας τους σε πολιτικό και οικονομικό επίπεδο. Σε αντίθεση βέβαια με τους δικούς μας ηγέτες που όλα αυτά τα χρόνια, κουβαλώντας το σύνδρομο της ψωροκώσταινας μας καλλιέργησαν την πεποίθηση πως για να είμαστε καλοί ευρωπαίοι πρέπει να απεμπολήσουμε την εθνική μας συνείδηση και να δούμε τον εαυτό μας όχι ως πολίτες της Ελλάδας αλλά ως πολίτες τους κόσμου.
Ενώ σε όλη την ευρώπη η προσπάθεια μαζικής νομιμοποίησης παράνομων μεταναστών θα τροφοδοτούσε αντιδράσεις, στην Ελλάδα οποιαδήποτε αντίθετη άποψη για τη μαζική ελληνοποίηση χαρακτηρίζεται ακροδεξιά και φασιστική. Διάφοροι δήθεν προοδευτικοί οι οποίοι έχουν κατακλύσει τα ΜΜΕ, την παιδεία και τα ανώτερα αξιώματα του κράτους προσπαθούν να φιμώσουν κάθε φωνή που μιλάει για έθνος, ελληνισμό και εθνική ταυτότητα.
Μέσα σε όλη αυτή την κατάσταση διεθνοποίησης ο Έλληνας έχει χάσει την εθνική του συνείδηση ? Προσωπικά πιστεύω πως όχι, δεν την έχει χάσει, απλά υπάρχει μέσα του σε λανθάνουσα μορφή. Και με τέτοιο τρόπο εκδηλώνεται μόνον στις νίκες της Εθνικής ομάδας και του εκπροσώπου μας στη Eurovision. Η συνείδηση του Έλληνα για την ιστορία του και τον πολιτισμό του έχει γίνει απλά συνείδηση της ιδιοσυγκρασίας του έναντι των υπολοίπων λαών. Καμαρώνει όταν δεν τηρεί τους νόμους, όταν βρίσκει την άκρη λαδώνοντας στην εφορία και όταν γεμίζει τα μπουζούκια ενώ δεν έχει μια. Είναι όμως αυτά τα χαρακτηριστικά ικανά να μας ενώσουν ως λαό για να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα μας και να βγούμε από αυτή την κρίση? Μια κρίση όχι μόνον οικονομική αλλά και πολιτική και πολιτιστική και γενικότερη κρίση αξιών? Είναι αυτά τα χαρακτηριστικά που θα μας προσδώσουν καινούριο νόημα και νέες προοπτικές?
Η απάντηση είναι μία. Η καλλιέργεια του πατριωτισμού είναι η μοναδική λύση ώστε ο ελληνικός λαός να μπορέσει να αντιμετωπίσει τον κίνδυνο από όπου και αν προέρχεται και όποια μορφή και αν έχει. Με αφορμή την οικονομική κρίση φαίνεται να χάνουμε την εθνική μας κυριαρχία, να απεμπολίζονται βασικά μας δικαιώματα και κεκτημένα, να χάνεται η ακεραιότητά μας. Είναι τώρα πιο πολύ από ποτέ ανάγκη να εγερθούμε και να εξεγερθούμε. Να εξεγερθούμε απέναντι στον κίνδυνο που απειλεί τον πολιτισμό μας, την ιστορία μας, την αξιοπρέπεια μας. Τώρα πιο πολύ παρά οποτεδήποτε στη νεότερη ιστορία μας χρειάζεται ένας σημαιοφόρος για την αφύπνιση και την καθοδήγηση μας. Κάποιος που θα μας δώσει την ευκαιρία να επαναπροσδιοριστούμε, θα μας δώσει όλες εκείνες τις αναπαραστάσεις του παρελθόντος που θα μας τονώσουν το ηθικό και θα μας δημιουργήσουν εικόνες ελπίδας για το αύριο. Η καλλιέργεια εθνικής συνείδησης σήμερα δεν έχει να κάνει μόνον με τη γνώση της ιστορίας και των ιδιαίτερών μας χαρακτηριστικών ως έθνος, αλλά και με την συνειδητοποίηση των δυνατοτήτων μας, του πολιτιστικού και του γεωλογικού μας πλούτου, της γεωπολιτικής μας θέσης και αξίας.
Η γνώση της εθνικής ταυτότητας δημιουργεί συνεκτικό ιστό στην κοινωνία που είναι πολύ δύσκολο να σπάσει. Δημιουργεί αισθήματα ελπίδας και αισιοδοξίας, οδηγεί το λαό στο να λειτουργεί ομαδικά και όχι μόνον ατομικά. Τώρα λοιπόν παρά ποτέ είναι ανάγκη να ανασύρουμε απ το υποσυνείδητο όλες εκείνες τις μνήμες που μας κάνουν υπερήφανους και να προσπαθήσουμε να αντισταθούμε. Έχουμε οδηγό. Ο Ίωνας Δραγούμης έλεγε «Όταν αρχίζω να πελαγώνω μες στις ιδέες μου ή όταν αρχίζει να στερεύει το μυαλό μου, πιάνω μια πέτρα, ένα δέντρο, το χώμα για να βεβαιωθώ πως δεν παραστρατίζω ή πως παραστρατίζω.». Όλα αυτά που χάσαμε τόσα χρόνια είναι γραμμένα παντού πάνω σε αυτή τη γη. Και εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να τα ανασύρουμε και να τα κάνουμε πανί στα κατάρτια μας. Το χρωστάμε στους προγόνους μας αλλά και στα παιδιά μας.

63 comments:

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΑΣ. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΜΠΕΥΣΜΕΝΟ.

ΕΜΕΙΣ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΙΣΧΥΣ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ ΠΑΡΑΠΟΙΗΜΕΝΗ. ΘΑ ΜΑΣ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ Ο ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΣΑΣ.

ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ
http://isxys.blogspot.com/2010/09/blog-post_7826.html

Ανώνυμος είπε...

Bravo efi ......

Ανώνυμος είπε...

καλή προσπάθεια και μόνο να καθίσεις να το πληκτρολογήσεις,δεν λέει όμως κάτι το οποίο να σε εντυπωσιάσει,copy paste από το antinews
μία από τα ίδια

Ανώνυμος είπε...

η Αλ Σαλέχ του χώρου μας!!!!!!
μου θυμίζει ταμάλα τα άρθρα της ελ.ώρας
Να την βάλουν να αντιγράψει τέτοιο άρθρο για κάπου την προωθούν.
Αν την αφήσει η αυτοκράτειρα Κίκη
Προσωπικά, εμένα δεν μου λέει και τίποτα,ανακύκλωση μια από τα ίδια
το πεθαμένο σύστημα ανκυκλωνει τον εαυτό του
με δόσεις ντεκαπάζ

Βορειοηπειρώτης είπε...

Το άρθρο είναι της Έφη Σέλιου, δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «ΠΑΤΡΙΑ» και κακός που δεν το αναφέραμε από την αρχή.

Αγαπητοί ανώνυμοι 3.10 και 4.11, τα τσιτάτα σε αυτόν εδώ το χώρο περισσεύουν. Δεν κατανοώ τον ανώνυμο σχολιασμό σε κάποιον που λέει κάτι επώνυμα και σε ένα άρθρο μάλιστα που το βρίσκουμε πολύ ενδιαφέρον.

Δεχόμαστε τα ανώνυμα σχόλια γιατί και εμείς ανώνυμοι είμαστε αλλά δε γράφουμε για να περάσει η ώρα ούτε για να την πούμε στους άλλους. Ασχολούμαστε πιστεύοντας ότι κάτι προσφέρουμε, εάν και εσείς θέλετε το ίδιο τότε να μας γράψετε τις απόψεις σας και να στις δημοσιεύσουμε, επώνυμα ή ανώνυμα όπως θέλετε.

Ανώνυμος είπε...

kai ti sou prosferei esena ayto to arthro boreiohpeirwth,pera apo to endiaferon;

Ανώνυμος είπε...

Ποια είναι αυτή η Κί(ρ)κη; Εκείνη που δεν άφηνε τον Οδυσσεά να φύγει από το νησί;

Ανώνυμος είπε...

Η κοπέλα έγραψε ένα πολύ ωραίο άρθρο και άμεσος κάποιοι πάνε να την κατακρίνουν ανώνυμα. Για ποιο λόγω?? Αν μπορείτε γραφτέ εσείς ένα καλύτερο!!! Λευτερης

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλό Πρόεδρε! Μαζί σου!

drakos είπε...

Τι σκίζεις το κεφάλι σου μωρή Εφη και γράφεις για πατριωτισμό,στού κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα λένε στο χωριό μου.Εάν προσέξεις στην ψηφοφορία πού έχει αναρτήσει αυτό το ιστολόγιο,οι μισοί,144 άτομα,δηλώνουν οτι θα ψηφίσουν Αλβανικά κόμματα άρα ΡΑΓΙΑΔΕΣ.Προτείνω στους εν λόγω μανιαρίτες (Χιμαριώτικη έκφραση) την ακόλουθη θεραπεία:
http://orthodoxos.files.wordpress.com/2009/12/tsixla.jpg

Ανώνυμος είπε...

pou proedreuei ayti; tha mou peis oi perissoteroi boreiohpeirwtes einai proedroi den tha ypirxe kai mia thesi gia dayth;;
ti me noiazei emena o prosdiorismos tou neoelina pou emas den mas angnwrizei kan san ellhnes,oi perissoteroi apo aytous,oxi oloi
den eidate ti ekane to pedagogiko institouto pou afairei th boreio hpeiro apo ta biblia;
epomenws gia poio arthro milame kai gi apoio nohma sthn olh ypothesh
as mou exigisei kapoios,lysame ta dika themata mas tha lysoume kai twn elladitwn twra
gia sas PROEDROI
xaxaxaxaxaxa

Παναγιώτης Μπάρκας είπε...

Βορειοηπειρώτη, δε θέλω να κάνω αναλύσεις, αλλά οι αντιδράσεις στο άρθρο της Έφης φέρνουν στο προσκήνιο κι άλλες συνισταμένες "της ουσίας" μας.
Ας ξεκινήσω πρώτα απ΄σένα. Καλά έκανες και ανάρτησες ένα άρθρο ενός δικού μας, δημοσιευμένο σε ένα πανελλαδικό περιοδικό (τόσο το περισσότερο της Έφης), όποιος και αν είναι ο στόχος. Η ανάδειξη των ανθρώπων μας με αξίες είναι θετικό, δείχνει πολιτισμό και πατριωτισμό. Όμως, όταν το δικό μας εθνικό θέμα αποβάλλεται από το επίσημο αθηναϊκό κράτος, δεν πουλάει ως εθνικό θέμα στα ΜΜΕ, ιδρύματα και φορείς μας βλέπουν ως παρακατιανούς κλπ, πιστεύω ότι είναι άτοπο να αναλάβουμε εμείς ρόλο διαφωτιστού περί εθνικής συνείδησης στους ελλαδίτες. Τόσο το περισσότερο όταν τα δικά μας χάλια περί εθνικού φρονήματος δεν έχεις από που να τα πιάσεις. Χρέος μας, πιστεύω, είναι ώστε παντού και πάντοτε να βρίσκουμε τρόπο να προβάλουμε το δικό μας θέμα, να βγούμε από την αφάνεια και να διεκδικήσουμε την αντιμετώπιση του πραγματικού Έλληνα από την επίσημη Αθήνα. Με οποιοδήποτε κόστος
Το άρθρο της Έφης, δεν θέλω να το κρίνω από επιστημονικής πλευράς, ή επιπέδου, θα έλεγα ότι επιβεβαιώνει την τάση του βορειοηπειρώτη να προσαρμοστεί και ενταχθεί στην κοινότητα στην οποία ζει, διεκδικώντας καταξίωση και ανάδειξη και απεμπολώντας την δική του εθνική και τοπική ταυτότητα.Όπου γης και πατρίς, λέει όχι χωρίς λόγο μια παροιμία μας. Συνεπώς, εκείνοι που είναι στην Ελλάδα, χάνονται στην ελληνική κοινωνία και κοινότητα. Εκείνοι που ζουν στην Αλβανία στην αλβανική. Η διαφορά έγκειται μόνο στο γεγονός ότι η τάση ένταξης στην αλβανική κοινότητα οδηγεί σε αφομοίωση, άρα είναι καταδικαστέα. (Δυστυχώς, παρά όμως το ταμπού αυτό, τελευταία γίνεται εκ΄νέου πολύ επιθυμητή.Οι εξαιρέσεις είναι για να κάνουν τον κανόνα και ας μη αντιδράσουν, είτε για να κρύψουν την πραγματικότητα, είτε για να δημιουργήσουν την εικόνα ότι πρόκειται περί αντιθέτου)
Το άλλο πόρισμα από τις αντιδράσεις είναι ότι μέσα μας υπάρχουν ενέργειες, οι οποίες δυστυχώς δεν προσανατολίζονται σωστά. Φαίνεται ότι έχουν αφετηρία σε εθνικά πιστεύω, αλλά κινούνται αλλοπρόσαλλα και αντί να κατευθύνονται προς την επίτευξη αυτών των εθνικών στόχων, καταφέρνονται εναντίον μας. Σ΄αυτό συμβάλει και μια ακόμη αλήθεια. Ότι η ανάδειξη των δικών μας ενώ ξεκινάει (προς τα έξω) με γνώμονα τα εθνικά πιστεύω, στο πίσω μέρος του κεφαλιού κρύβονται κυρίαρχες οι προσωπικές φιλοδοξίες. Στην προκειμένη περίπτωση μαζί με τα στεγνά καίγονται και τα χλωρά, ή τα χλωρά αντιμετωπίζονται ως ξερά, ή ακόμα τα χλωρά κάθονται στ΄αυγά τους, μακριά από τα κοινά εθνικά, τα οποία τα βλέπουν και έχουν γίνει κατάλοιπο των ξερών...
Παναγιώτης Μπάρκας

Ανώνυμος είπε...

Σχολια μονο για να γραψουμε κατι?
Ποιος διαφωνει και ποιος συμφωνει ειναι το θεμα.
Σωστες αποψεις αλλα λειπουν πολλα.
Ρουφιανοι αριστεροι.
ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Ena keimeno pou anaferete se istorika gegonota kai stoixeia, hero poli mporeis na ta diabaseis opoudipote ( aerologies). Tin pragmatikotita kai tin alithia poios tha mas tin pei. Ti fteei kai o kosmos exei xasi tin ethniki tou sinidisi? Pioi einai ayti poy apogoiteyoun ton kosmo kai ton ksepoulan anafora(onomata), oxi oloi na glifeste gia karekles kai ousia kamia.

Έφη Σέλλιου είπε...

Κατ ' αρχάς θα ηθελα να ευχαριστήσω πολύ το "Βορειοηπειρώτη" που θεώρησε πως το άρθρο μου ήταν ενδιαφέρον και άξιο αναδημοσίευσης. Σας ευχαριστώ και όλους για τα σχόλια σας, είτε αρνητικά ήταν, είτε θετικά. Με αφορμή τα τελευταία σχόλια για το αν λύσαμε τα δικά μας προβλήματα για να πιάσουμε και αυτά των Ελλαδιτών να πω πως μου ζητήθηκε από τον εκδότη του "PATRIA" να γράψω ένα κείμενο για το πως αντιλαμβάνομαι την εθνική συνείδηση, αφού αυτή ήταν η θεματολογία του περιοδικού για το συγκεκριμένο τεύχος. Με αφορμή επίσης τα τελευταία σχόλια θα ήθελα να τοποθετηθώ τόσο ως προς τα συμπεράσματα που βγαίνουν όσο και ως προς το εάν θα πρέπει να έχουμε άποψη και θέση μόνον για τα Βορειοηπειρωτικά και για τίποτε άλλο.
Το πρωτο λοιπόν συμπέρασμα που για μενα προκύπτει από τους σχολιασμούς είναι πως αντιμετωπίζουμε τα πάντα επιφανειακά και σχολιάζουμε απλά για να πούμε κάτι. Η χαλαρότητα αυτή μας διακρίνει ως φυλή στα πάντα μας. Από τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε τους γύρω μας, το γείτονά μας έως και αυτούς που μας εκπροσωπούν πολιτικά. Ένα άρθρο με θέμα την εθνική συνείδηση δεν είναι μια ανάλυση για τη χλωρίδα και την πανίδα της λίμνης Πλαστήρα, είναι ένα θέμα που μας αφορά και θα πρέπει να μας αφορά όλους. Ο Βορειοηπειρωτικός ελληνισμός δεν είναι κάτι ξεχωριστό από τον υπόλοιπο ελληνισμό, είναι απλά ένα κομμάτι του. Και η εθνική συνείδηση δεν αφορά μόνον τους Ελλαδίτες αλλά όσους αισθάνονται εαυτόν Έλληνες. Με βάση λοιπόν αυτή τη λογική, εκτιμώ περισσότερο μια άποψη που λέει πως το άρθρο είναι κακογραμμένο, copy paste και δεν λέει τίποτε διαφορετικό, από μια άποψη που λέει " τι μας νοιάζουν εμάς αυτά". Στην πρώτη περίπτωση μιλάμε για άποψη, ενώ στην άλλη περίπτωση μιλάμε για απλή απαξίωση, χωρίς να προσφέρουμε εναλλακτική.
Εκτός αυτού θα ήθελα να απαντήσω και σε εσάς κύριε Μπάρκα, αφού σας ευχαριστήσω πρώτα για το καλοπροαίρετο των σχολίων σας. Η ένταξη του οποιουδήποτε στην κοινωνία την οποία ζει κάθε άλλο παρά μεμπτό θα πρέπει να είναι. Ειδικά όταν γίνεται φυσιολογικά, χωρίς κόμπλεξ κατωτερότητας ή ανωτερότητας. Για μένα προσωπικά είναι υπέροχο να βλέπω νέους ανθρώπους να αγαπάνε τον τόπο καταγωγής τους, να τον πονάνε, να ενδιαφέρονται και παράλληλα να έχουν άποψη για τα προβλήματα του κράτους στο οποίο ζουν, να είναι ισότιμα μέλη της κοινωνίας και να μην νοιώθουν κατώτεροι. Ειδικά όταν το κράτος αυτό είναι η πατρίδα μας, η Ελλάδα. θεωρώ επίσης αδιανόητο να συγκρίνουμε την ένταξη και την αφομοίωση των Βορειοηπειρωτών στην Ελλάδα με αυτή στην Αλβανία. Και μιας και μιλάμε για εθνική συνείδηση στην πρώτη περίπτωση η εθνική συνείδηση των βορειοηπειρωτών δυναμώνει ενώ στη δεύτερη αλλοιώνεται.
Η Βορειοηπειρωτική καταγωγή δεν είναι ειδική ανάγκη, δεν είναι κάτι που θα πρέπει να το επιδεικνύουμε όπου σταθούμε και όπου βρεθούμε, λες και έχουμε καρτα ΑΜΕΑ και θα μπούμε τσάμπα στο λεωφορείο. Ειδικά όταν ασχολείσαι με τα κοινά θέλει και μια ειδική μεταχείριση, για να μην φτάσεις στο σημείο να έχεις τον τίτλο του Βορειοηπειρωτάρχη. Οι περισσότεροι άλλωστε από αυτούς που ασχολούνται αυτό κάνουν, πουλάνε παντού Βορειοηπειρωτισμό, όχι γιατί είναι πιο πατριώτες απ τους άλλους, αλλά γιατί είναι το μόνον που έχουν να "πουλήσουν". Όσον αφορά τα Μέσα και το ότι δεν ενδιαφέρονται να αναδείξουν τα θέματα μας θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σας. Φυσικά και χρειάζεται με την κάθε ευκαιρία να χρησιμοποιούμε το βήμα που μας δίνεται για να αναδείξουμε θέματα.
Πέραν τούτου, από σας, και λόγω της ιδιότητας σας, θα ήθελα μια θεωρητική ανάλυση και μια συσχέτιση του άρθρου με την εθνική συνείδηση των βορειοηπειρωτών. Όχι μια κοινωνιολογική ανάλυση για την ιδιοσυγκρασία μας. Και πάλι σας ευχαριστώ πολύ όλους.

Έφη Σέλλιου είπε...

Ανώνυμε ( 2.28 ), φυσικά και κάποιος φταίει που έχει αλλοιωθεί η εθνική συνείδηση των Ελλήνων. Οι πολιτικοί και η πολιτική που ακολουθήθηκε μετά τη μεταπολίτευση οδήγησε σταδιακά τον κόσμο στην δημιουργία μιας νέας αντίληψης, πιο κοσμοπολίτικης. Αν εσυ θες ονόματα για να αποδώσεις τις ευθυνες λυπαμαι αλλα δεν μπορώ να το κάνω , όχι γιατί γλύφω κάποιον για καρέκλα όπως λες ( ευτυχώς μ αρέσει να κάθομαι στο πάτωμα και δεν χρειάζομαι καρέκλα, μου χει φτιάξει η μάνα μου μια εξαιρετική μαξιλάρα), αλλά γιατί θα αδικήσω κάποιον αφήνοντας τον απ έξω. Θα μου επιτρέψεις επίσης να μην θεωρήσω πως οι πολιτικοί έχουν το μοναδικό μερίδιο της ευθύνης. Είναι οι καταστάσεις, οι περιστάσεις αλλά πάνω απ όλα είναι η ατομική ευθύνη. Δεν έχουν όλοι οι Έλληνες την ίδια εθνική συνείδηση, κάποιοι ζώντας στις ίδιες συνθήκες με τους υπόλοιπους την διατήρησαν αναλοίωτη και τη μεταδίδουν και στις επόμενες γενιές. Δες το και λίγο πιο ειδικά, σε ότι έχει να κάνει με την εθνική συνείδηση των βορειοηπειρωτών. Ποιος φταίει που πολλοί από μας έχουν μειωμένη εθνική συνείδηση? Μόνον ο Τζιάτζη Ενβέρης? Μόνον οι καταστάσεις και ο συνθήκες που μεγάλωσε κάποιος? Μόνον αυτοί που μας διοικούν όλα αυτά τα χρόνια και δεν κατάφεραν να μας κάνουν ταλιμπάν? Ή μήπως τελικά είναι μια μίξη όλων αυτών των αιτιών και θα πρέπει το κάθε κομμάτι να το αναλύσουμε ξεχωριστά?

Ανώνυμος είπε...

Κατερίνα:
πολύ σωστό το άρθρο του Μπάρκα,συμφωνώ και επαυξάνω.διψάει η αυλή μας και εμας μας νοιάζει η συνήδειση του ελλαδίτη

Ανώνυμος είπε...

Ευθυμία κάνε καμιά δουλειά ,λέω εγώ, και άσε τις θεωρίες (μαλακ….) .

Άλλος ένας Ανωνυμος είπε...

Exei dikio to koritsaki ( paroti ksanthia). Yparxei provlima ethnikis syneidisis. To apodeiknyoun ta sxolia sas. Vre kopela mou se poious les ti? Pes tous gia kana klarino na dheis. Mia xara einai to arthraki sou gia to PATRIA pou tha to diavasei kai kanenas pou skabazei ( exw enstaseis ws pros to omaimon Kai to fyletismo). Ti tin itheles edw tin anadimosieysi. Ante kali xronia anwnymoi patriwtes kai kala myala.

Ανώνυμος είπε...

το κλαρίνο αγαπητέ super πατριώτη είναι η καλύτερη έκφραση εθνικής συνείδησης για εμάς τους βορειοηπειρώτες.
συμφωνώ για το patria είναι εντάξει το άρθρο για αυτό και δεν πρόκειται πότε μου να το πάρω.
αυτή η προβολή του Ελληναρά με κουράζει και τη θεωρώ ψεύτικη
ειμαστε Ρωμιοι!!!
ζήτω η Ρωμιοσύνη μας

Ανώνυμος είπε...

Pros Katerina
Giati kanoume tous xazous?H kopela den to egrapse gia ton boreiohpeirwth,gia to PATRIA to egrapse opws leei pio panw.
Oso gia to "elladites" kai emeis ws ELLHNES apo th stigmh pou zoume sthn patrida mas,elladites eimaste,ara exoume ta idia problhmata me tous gennhmenous entos synorwn.
Ta sirmata kai oi portes eprepe na einai allou.

Άλλος ένας Ανωνυμος είπε...

Kourastiko Kai pseutiko einai na eisai kserolidis agapite. Kala eipe to palikari pio pano, ama mporeis grapse kalytero. Midenistes kai kserolides eiste stin pleiopsifia sas. Gi ayto ta Exete kanei mandara Kai den asxoleitai kaneis sovaros antropos mazi sas. Kai oxi tipota allo alla Kai ta dika sas ta aksia tekna den tha asxolithoune pote mazi sas. Tha ginontai vouleftes Kai ypourgoi stis xores pou menoun Kai den tha sas rixnoun matia. Gi ayto stoys syllogous sas exete aytoys pou exete, giati aytoi sas aksizoun. Oso Gia to Romios ellinara moy, o theos na se kanei, den exei ellinikes katavoles. Alla na moy peis, esy Romios eisai, xristianos diladi ellinikis katagogis. Ellinas amfivallo an tha gineis pote. Kai Kala einai pou Kai pou na diavazeis tipote, esto Kai to Patria, tha soy kanei kalo.

Παναγιώτης Μπάρκας είπε...

Αγαπητή Έφη! Συγνώμη που δε σου μιλάω στον πληθυντικό και επίσημα, όπως λογικά θα έπρεπε. Ωστόσο, θα μου επιτρέψεις να σου απαντήσω σε κάποια πράγματα επειδή δε συνάδουν με τα όσα λες στο άρθρο σου, στο "ΠΑΤΡΙΑ" και ούτε με τα όσα αναφέρω στην πρώτη παρέμβασή μου.
Πρώτο, επαναλαμβάνω ότι θα πρέπει να καταλάβουμε όλοι πως η στάση των πολιτικών μας, αυτών που επίσημα μας εκπροσωπούν και της ελληνικής πολιτείας, επιδιώκουν την αποσιώπηση του εθνικού μας θέματος. Στην παρέμβασή σου, ίσως επηρεασμένη από την θεωρητική προσέγγιση της εθνικής συνείδησης των Ελλήνων, ούτε λίγο ούτε πολύ επιμένεις στην αντιμετώπισή μας, όχι ως ένα σημαντικό εθνικό θέμα, του οποίου επιτρέπουμε την διαγραφή' όχι ως μια οντότητα με τις ιδιαίτερες εθνικές συνιστώσες, λόγω του καθεστώτος μειονότητας που μας επιβλήθηκε, αλλά ως μια διάχυτη κοινότητα στην ελληνική κοινωνία και αυτό, ξεκινώντας κατ΄εσένα, από την όμοια εθνική συνείδηση. Λοιπόν δεν μπορεί να μιλούμε για συλλογική εθνική συνείδηση όταν επιτρέπουμε να αλλοιώνεται ένα κομμάτι ελληνισμού.
Δεύτερο δε θέλω, ούτε να σε μπερδέψω (ούτε να σε παρασύρω ασφαλώς) στον βορειοηπειρωτικό παλιό επαγγελματισμό και νεοεπαγγελματισμό του δικού μας (μετά το 1990) κατεστημένου, που συνέδεσαν την πολιτική και όχι μόνο ύπαρξή τους πουλώντας βορειοηπειρωτισμό. Ούτε όμως επιτρέπω να προσάψει κανείς το ίδιο σε μένα προσωπικά. Επιμένω ότι είναι χρέος μας να γνωρίσουμε από που ερχόμαστε για να μπορέσουμε να ελπίσουμε για την προοπτική μας. Επιμένω ότι θα πρέπει να αποδείξουμε με στοιχεία,έργα και όλα τα σύγχρονα μέσα ανάδειξης ενός εθνικού ζητήματος σε όλες του τις διαστάσεις για να μπορέσουμε να σωθεί. Να πούμε στην συρρικνωμένη ελληνική συλλογική συνείδηση ότι όχι απλώς τα ιστορικά μας κεκτημένα (έστω και του προηγούμενου αιώνα)δεν επιτρέπουν την αγνόησή μας, αλλά η γενικότερη προσφορά μας στην ελληνική εθνική συλλογική συνείδηση επιβάλλει όχι απλώς σεβασμό, αλλά και χρέος, διότι σ΄αυτό τον τόπο μας και στους προγόνους μας η Ελλάδα οφείλει το σημερινό όνομά της (και το Ελλας και το greece),οφείλει την γεωγραφία της αρχαίας μυθολογίας, πολιτισμού, τη δόξα του Πύρρου και του Μ. Αλέξανδρου, οφείλει την ίδρυση του πρώτου πραγματικού εθνικού ελληνικού κράτους,ΧΙΙΙ αιώνα, τα θεμέλια της νεοελληνικής ιδεολογίας του ΧΥΙΙΙ-ΧΙΧ αιώνα, τα γρόσια, τα άρματα και τα γράμματα. Ξεπεράσαμε και το Χριστό. Δεν δώσαμε για την Ελλάδα το ένα από τα δυο πουκάμισά μας, αλλά όλα. Και μείναμε με τα ερειπωμένα κάστρα για την προστασία του έθνους και τώρα εγκαταλελειμμένοι. Είμαστε η φυλή που δεν συντηρήσαμε, καλλιεργήσαμε και αναπτύξαμε την εθνική μας ταυτότητα σε αντιπαράθεση με άλλους, όπως λες στο άρθρο σου, αλλά αφομοιώνοντας τους άλλους υπέρ του έθνους.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΑΡΚΑΣ

Παναγιώτης Μπάρκας είπε...

Συνέχεια
Τρίτο. Στο πλαίσιο αυτό δεν πρέπει να μπερδεύουμε δύο πράγματα, ή πιο σωστά την σημασία της λέξης "αφομοίωση". Στην ελληνική κοινωνία ο βορειοηπειρώτης εντάσσεται. Απεμπολεί την ταυτότητα του Βορειοηπειρώτη (ως διακριτική ελληνική τοπική, ιδιαιτερότητα, επειδή επέτρεψε να ταυτιστεί με την αλβανική νοοτροπία). Κακώς, την στιγμή που έπρεπε να το θεωρούσε τιμή, εθνικό πλούτο της Ελλάδας και όχι απαξιωτική ετικέτα. Στην Αλβανία, δυστυχώς, προσαρμόζεται με την εκάστοτε εξουσία, για να μπορέσει να επιβιώσει, απεμπολώντας την ελληνικότητα. Δεν διεκδικεί ένταξη στην αλβανική κοινωνία με ισότιμη και καταξιωμένη ελληνική εθνική ταυτότητα. Δλδ αφομοιώνεται εθνικά.
Γνωρίζω ότι είναι δύσκολο να συμβεί το αντίθετο. Δεν σώζει ούτε η ομολογία σου ότι αν και εσύ ζούσες εδώ στα πατρώα σου εδάφη, ίσως θα έκανες το ίδιο, θα αμολούσες την εθνικότητά σου για εφήμερη ωφελιμότητα.
Το πρόβλημα εντοπίζεται, όχι τόσο στους απλούς βορειοηπειρώτες, αλλά στους πολιτικούς τους. Και κάποιοι από μας, αντί να τους αντιμετωπίσουμε ως εθνικά επικίνδυνους, προσποιούμαστε ότι παρηγορούμαστε με το τι να κάνουμε είναι το μικρότερο κακό.(!!) Απεναντίας!
Τέταρτο. Όσο για τις απαξιωτικές, τις φτηνιάρικες, ρηχές και επιπόλαιες αντιδράσεις, μη τις προσέχεις. Κρίμα, που αυτές αποδεικνύουν το επίπεδό μας. Ευτυχώς όμως που υπάρχουν για να αποδείξουμε ότι είμαστε ακόμα εθνικά ζωντανοί.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΑΡΚΑΣ

Ανώνυμος είπε...

xaxaxaxa mpikan ta ethnikia ths Selliou na mas kanoun nta
eseis eisaste sto perithwrio kai mazi sas paei kai h Selliou,poios asxoleitai me to PATRIA kai thn kserola pou kouvalaei stis selides tou.
Ellhnares pantou Ellinares me mia fasistikh probolh
bre eseis Ellinares mou tou Patria h arvanhtes pou milane akoma kai shmera arvanhtika-albanika sta spitia tous(oi palioi)ti einai kai aytoi apogonoi tou Periklh;
oi blaxoi ti einai; elinares kai aytoi me katagwgh apla allaksan ligo th glwssa sth diadromh;
xaxaxa exete poly plaka me tis ksevrasmenes iddes sas
kai o Pagkalos poy einai arvaniths kai aytos ellhnaras einai; xaxaxaxaxa

Ανώνυμος είπε...

6:52 Ellhnas geniesai den ginese oso Patria na diabazeis kai oso patridokapilia na kaneis.
apo th stigmh pou oi papoydes mou oi giagiades mou oi goneis mou einai ellhnes kai oxi Ellhnares tou Patria kai egw apla tha eimai aplos Rwmios epeidh gennhtika ektos epishmwn synorwn kai epeidh ayth th leksi ellhnas thn exw syndiasei me thn apaksiwsh merikwn apo esas kai twn astynomikwn pou phgainame an bgaloume taytothta.Gia panta tha thymamai aythn thn asxhmh symperifora tous
pou eisastan tote na mas symparastathite
tha mporousate na energopoihsete me ayton ton tropo thn dikh sas lathos katoxyrwmenh synhdeish

Ανώνυμος είπε...

και εσύ τα ίδια της λες βρε Μπάρκα
γιατί της γλύφεσαι τώρα; απλά τα λες με άλλο τρόπο

aristera είπε...

Πολυς λογος για το τιποτα.

"Είναι τώρα πιο πολύ από ποτέ ανάγκη να εγερθούμε και να εξεγερθούμε."

Ο χωρος στον οποιο απευθυνεσαι ειναι αλλεργικος σε οποιαδηποτε εννοια εξεγερσης.

Ανώνυμος είπε...

η ΕΞΕΓΕΡΣΗ της ξανθιάς ,
και δεν είναι και η μόνη, έχουμε και άλλες επιστημόνισσες του ιεκ φυσιοθεραπείας

ΟΥΣΤ

Ανώνυμος είπε...

Eχετε βγει τωρα οι αριστεροι να μας πειτε τι?
Η εθνικη μας συνηδηση ειναι τοσο δυνατη που δεν αλλαζει με τις ιδεολογικες αποπειρες αλλωτριωσης της που κανετε εσεις τοσα χρονια.
Η πατριδα μας ειναι η ΕΛΛΑΣ και η ζωη μας ειναι ιστορικα συνδεδεμενη με την πατριδα μας.Οπως ειπε και ο Μπαρκας απο τον τοπο μας εχει παρει το ονομα της η πατριδα ΕΛΛΑΣ.
Η αριστεριστικη προπαγανδα για αφωμοιωση σε κοινωνιες κτλδεν περναει εδω καντε τη αλλου.Εμεις ΕΛΛΗΝΕΣ γεννηθηκαμε και ΕΛΛΗΝΕΣ θα πεθανουμε,απλα η πουτανα η μοιρα μας εριξε στους τρισκαταρατους.
Οπως ειχε πει ο Χιτλερ,σημασια δεν εχει τι λεει ενα κομματι χαρτι αλλα τι αιμα κυλλαει στις φλεβες μου.Και στις φλεβες των σκλαβομενων Ηπειρωτων ρεει ελληνικοτατο αιμα,αιμα που εχει χειθει μονο σε αγωνες για την πατριδα.

Ανώνυμος είπε...

Για σου ρε επαναστατη aristera.Ναι μονο εσεις ξερετε απο εξεγερσεις,οπως στο καθεστος που η ανθελληνικοτητα σας (αφου οποιος μιλαγε για Ελλαδα τον χωνατε φυλακη,προσεχε δεν τον χωνανε οι αλβανοι αλλα εσεις) ειχε κανει μεγαλη εξεγερση.Οπως οταν ο Ζερβας κυνηγησε τους τσαμιδες γιατι κανανε εγκληματα στην πατριδα μας και εσεις εξεγερθηκατε εναντιον του και υπερ των τσαμιδων και γυρισατε πισω τους μισους απο αυτους που εδιωξε ο Ζερβας.Και αλλα πολλα που αν γουσταρεις τσιγκλησε με και λιγο και δεν εχω προβλημα να στα λεω ως του χρονου.
Ρουφιανοι μια ζωη ολοι οι αριστεροι.

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμος 2:28
Προς Έφη,
Πάλι λίγο πολύ μου απάντησες με γενικόλογα, βλέπω την κατέχεις την πολιτική και την διπλωματία, λέμε πολλά και ουσία καμία ( Κάτι που κάνουν και οι πολιτικοί στις τηλεοράσεις) και μου απαντάς με ερωτήσεις το ίδιο λέω να επιλέξω και εγώ.
•Ποιος φταίει που δεν γίνεται αναφορά του Ελληνισμού της Βορείου Ηπείρου στο βιβλίο Γεωγραφίας της Ε' Δημοτικού
•Ποιος φταίει που έχουμε 500 συλλόγους και προέδρους συλλόγων
•Ποιος φταίει που διασπαστήκαμε σε δυο κόμματα και σε λίγο δεν θα έχουμε αντιπρόσωπο στην αλβανική βουλή
•Ποιος φταίει που σε λίγο θα χάσουμε τον τόπο μας
•Ποιος φταίει που θα χαθεί η ελληνική γλώσσα στη βόρειο ήπειρο
•Και τέλος ποιος φταίει που ο κόσμος τα σιχάθηκε όλα αυτά και γύρισε την πλάτη σε όλους μετά απ όλα αυτά?

Εφη Σελλιου είπε...

Για απάντησε μου εσυ αγαπητέ Ανωμυμε 3.29 ? γιατι εγω τις εκανα τις ερωτησεις μου για να παρω τις δικες σου απαντησεις .Αλλά φαίνεται δεν έχεις. θα σου απαντησω εγω λοιπόν. Φταίει η πολιτική εξουσία και το εθνικλό κέντρο που δεν γινεται και δεν γινοταν ( ή γινοταν επιφανειακά) σε κανένα βιβλίο. Είναι η ίδια πολιτική εξουσία που ευθύνεται για την αλλοίωση της εθνικής συνείδησης του συνόλου των Ελλήνων. Για το ότι έχουμε 500 συλλόγους ευθύνεται φυσικά το εθνικό κέντρο που τους έδινε αξία και λόγο αλλά ευθυνόμαστε και όλοι εμείς που τους δώσαμε αξία και υπόσταση. Φυσικά και φταίει το εθνικό κέντρο που δεν μας ανάγκασε με το μαστίγιο να στηρίζουμε έναν και μονο φορέα αλλά φταίμε και εμείς που με΄τα από 50 χρόνια κομμουνισμού και απόλυτου φασισμού είχαμε και ιδεολογικη αντίληψη, είμαστε σοσιαλιστές ή δημοκράτες και στηρίζαμε τα αλβανικά κόμματα.Και όσο και να θες να με πείσεις ότι φταίει η Ομονοια σε αυτό δεν θα καταφέρεις να με πείσεις. Εκτός και αν συμφωνήσουμε στο ότι η Ομόνοια θα έπρεπε να λειτουργεί όπως οι αντίστοιχοι φορείς του Κοσόβου,να έχει δηλαδή ένοπλους, οι οποίοι θα εκτελούσαν τον οποιονδήποτε διέπρατε "εθνική προδοσία".
Για το ότι δεν θα έχουμε σε λίγο εκπρόσωπο σαφώς και ευθυνόμαστε όλοι εμείς που ζούμε στην Ελλάδα και δεν ενδιαφρόμαστε για το τι γίνεται στην πατρίδα. `Στην Ελλάδα ζουν πάνω από 200.000 βορειοηπειρώτες απ τους οποίους στις εκλογές πηγαίνουν να ψηφίσουν μόνον οι 4.000 -5000 maximum... Για το ότι σε λίγο θα χάσουμε τον τόπο μας φυσικά και ευθυνόμαστε εμείς, αφού γαι μερικές δεκάδες χιλιάδες ευρώ ξεπουλάμε τη γη μας. Εσένα αδερφέ εάν σου έδινε κάποιος 100.000 ευρώ για να μην ξαναπατήσεις στο χωριό σου θα το δεχόσουν? Γιατί λοιπόν για 100.000 ευρώ πουλάς τα χωράφια σου?
Για το ότι θα χαθεί η ελληνικλη γλώσσα στη Βόρειο ήπειρο φυσικά και ευθύνεται το εθνικό κέντρο που δεν διεκδικεί σχολεία και γλώσσα απ το αλβανικό κράτος αλλά ευθυνόμαστε και εμεις που ορίζουμε ως εθνικό πρόβλημα το δρόμο που δεν έχουμε για να πάμε σπίτι μας. Πόσοι από μας νοιώθουν πως το εθνικό πρόβλημα είναι η γλώσσα , τα σχολεία, η περιουσία κ.λ.π. Εδώ κανένας από μας δεν μπορεί να αντιληφθεί το λόγω που η Χιμάρα αποτελεί μείζων εθνικό ζήτημα και οι περισσότεροι από μας προσπαθούμε να αποδείξουμε ότι είναι Αλβανοθρεμένοι.
Και τελος για το ότι ο κόσμος τα σιχάθηκε όλα αυτά και γυρισε την πλάτη, φυσικά και φταιει η οποιαδήποτε πολιτική εξουσία δεν δημιούργησε όραμα αλλά πάνω απ όλα φταίμε εμείς. Γιατί αδερφέ εγώ και εσύ που έχουμε όραμα και ασχολούμαστε και καθόμαστε και διαβάζουμε το Βορειοηπειρώτη για να ενημερωθούμε για τον τόπο και έχουμε και άποψη δεν μεγαλώσαμε σε διαφορετικό περιβάλλον από αυτόν που το μόνο που τον ενδιαφερει είναι να πίνει καφέ με τους φίλους του. αυτές είναι περιληπτικά οι δικές μου απαντήσεις. Ελπίζω να σε κάλυψα. Τα σέβη μου...

Ανώνυμος είπε...

Dhen ksero pios eksusiodhotise tin kiria Selo na pisi tus ipolipus vorioipirotes vurkarides qe dheropolites pos i ximara ine ethiko thema.I legomeni mionotiki kuvallane to hoxhiko pronomio tis anagnorisis. Afto to pronomio tus kataksiose stin allvaniki qinonia qe tus anedhikse se organa tis ekastote eksusias stin allvania.Dhen thellun kiria Seliu i ximariotes pistopitiko elinikotitas apo esas. I ximara volevi jati ferni psifus sto dheropoliti qe kolito su Dule . Ama papsi na ferni psifus sto aniparkto kata ta alla kead tha papsi na ine ethniko thema.

Ανώνυμος είπε...

Μάλλον έχει μπερδευτεί η Ευθυμία τώρα , να μείνει με τον Ντούλε η να πάει με τον Ξέρα. Όπως λέει και το τραγούδι «…. Δυο κοπέλες αγαπάω μα δεν ξέρω πια να πάρω» .
Το έξυπνο πουλί από τι μύτη πιάνετε .

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 9:44, εσύ μου φαίνεται είσαι απο την Παλλάσα. (για να λες το ΚΕΑΔ ανύπαρκτο, αφού όλοι οι υπόλοιποι - βουρκάρηδες, δροπολίτες κλπ. που δεν τους αρέσει το ΚΕΑΔ το λένε απλά "ανεπαρκές", ενώ εσύ που είσαι - μάλλον - παλλασκός και ζυμωμένος με τα ιδεολογήματα του Πασκάλη, προχωράς ακόμα πιό πέρα)....
ούτε ο θεός ο ίδιος δεν πρόκειται να σου εμπνέυσει εσένα εθνικό φρόνημα, όχι η Σέλιου...

Εφη Σελλιου είπε...

παιδιά γράψτε ότι θέλετε, μόνον σας παρακαλώ πολύ μην μου εξαλβανίζεται το επώνυμο, γράψτε το σωστά.. :)))))

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΩΝΥΜΕ 9.44
Η ΧΕΙΜΑΡΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΜΕ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ.ΕΣΥ ΜΑΛΛΟΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΣΟΥ ΜΙΛΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΠΑΡΑΔΙΠΛΑ.
Η ΧΕΙΜΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΖΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΡΕΙΟ ΗΠΕΙΡΟ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΧΕΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΧΕΙΜΑΡΙΩΤΕΣ,ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΔΩΣΕΙ ΣΑΝ ΕΙΚΟΝΑ,ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ,ΙΣΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟΥΣ.
ΤΟ ΤΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΕΜΕΝΑ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ.ΕΔΩ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΒΑΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ.
ΑΝΤΕ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ

drakos είπε...

Μέσα σε δύο ημέρες απο 144 έφτασαν στους 281 οι ΡΑΓΙΑΔΕΣ ΑΛΒΑΝΟΓΛΥΦΤΕΣ που θα ψηφίσουν Αλβανικά κόμματα.Εαν όλοι αυτοί είναι Βορειοηπειρώτες τότε τα πράγματα είναι ακόμα χειροτερα από οτι πίστευα.

Ανώνυμος είπε...

PROS ANTE ROUFIANOI ARISTEROI
DEN KSERO POU TOUS GNORISES AYTOUS TOUS XIMARIOTES PATRIOTES ,STIN ELLADA I STI XIMARA;
OI POYFIANOI DEN EXOUN IDEOLOGIA ,AFENTIKA EXOUN KAI YPIRETOUN AFTOUS POU DINOUN PERISOTERA.
KAI EPIDI OI ALVANOI DINOUN PANTA KATI PARAPANO STOUS ROUFIANOUS OLOI AFTOUS YPIRETITE .

aristera είπε...

10 Ιανουαρίου 2011 12:21 μ.μ.

«Οπως ειπε και ο Μπαρκας απο τον τοπο μας εχει παρει το ονομα της η πατριδα ΕΛΛΑΣ»

OK και ο Μεγας Αλεξανδρος καταγεται απο το Κλεισιαρη. Θα στο αποδειξω μολις μου αποδειξεις και εσυ το παραπανω.

«Και στις φλεβες των σκλαβομενων Ηπειρωτων ρεει ελληνικοτατο αιμα...»

Σε μια μεριδα σκλαβωμενων Ηπειρωτων, ναι σαφεστατα και ρεει ελληνικο αιμα. Θα συμφωνεις μαζι μου οτι δε ρεει ελληνικο αιμα ουτε στους Τεπελενησιους ουτε στου Λιμποχοβινους.



10 Ιανουαρίου 2011 12:29 μ.μ.

«Οπως οταν ο Ζερβας κυνηγησε τους τσαμιδες γιατι κανανε εγκληματα στην πατριδα μας και εσεις εξεγερθηκατε εναντιον του και υπερ των τσαμιδων και γυρισατε πισω τους μισους απο αυτους που εδιωξε ο Ζερβας»

Πιστευω να γνωριζεις οτι οι Τσαμηδες υπεστησαν διωγμους οχι μονο απο το Ζερβα αλλα και απο τους κομμουνιστες του Χοτζα αφου τους διασκορπησε στα βορεια συνορα της Αλβανιας. Οι τσαμηδες απο μερικες χιλιαδες που ηταν απεμειναν μερικες δεκαδες σπιτια μετα τους διωγμους, οποωτε λιγο δυσκολο να επεστρεψαν οι μισοι.

Εφη Σελλιου είπε...

«Για το ότι θα χαθεί η ελληνικλη γλώσσα στη Βόρειο ήπειρο φυσικά και ευθύνεται το εθνικό κέντρο που δεν διεκδικεί σχολεία και γλώσσα απ το αλβανικό κράτος αλλά ευθυνόμαστε και εμεις που ορίζουμε ως εθνικό πρόβλημα το δρόμο που δεν έχουμε για να πάμε σπίτι μας»

Το εθνικο κεντρο να διεκδηκησει σχολεια για ποιους; Προτιθεσαι να εγκατασταθεις μονιμα στο χωριο σου και να φτιαξεις εκει την οικογενεια σου; Η γλωσσα θα χαθει οταν θα χαθουμε εμεις.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
Με το όνομα αυτό είναι γνωστοί οι Έλληνες στη λατινική γραμματεία (Graeci στους ποιητές και Grai) και έτσι τους ονομάζουν ως τώρα όλοι οι ευρωπαϊκοί λαοί (Greco, Grec, Greek, Grieche κλπ.). Όπως και το όνομα Έλλην, έτσι κι αυτό προέρχεται από την πρώτη κοιτίδα των Ελλήνων στην Ήπειρο, την Ελ­λοπία, κοντά στη Δωδώνη. Για πρώτη φορά αναφέρει τον όρο Γραικοί ό Αριστοτέλης: προσ­παθώντας να προσδιορίσει που έγινε ο κατα­κλυσμός του Δευκαλίωνος βρίσκει πως πρέπει νά έγινε «περί την Ελλάδα την Αρχαίαν. Αύτη δ' εστίν ή περί Δωδώνην και τον Αχελώον ούτος γαρ πολλαχού το ρεύμα μεταβέβληκεν, φκούν γαρ οι Σελλοί ενταύθα και οι καλούμενοι τότε μεν Γραικοί». Αργότερα (2°ζ π.Χ. αι.) ό Απολλόδωρος λέγει «αυτός (΄Ελλην) μεν ουν απ' αυτού τους καλου­μένους Γραικούς προσηγόρευσεν ΄Ελληνας». Το ίδιο βεβαιώνει και το Πάριο Χρονικό: και «΄Ελληνες ωνομάσθησαν το πρότερον Γραικοί καλούμενοι».

Πρόκειται λοιπόν κυρίως για μια στενή περι­οχή κοντά στη Δωδώνη, που οι κάτοικοί της Σελλοί (=Ελλοί > Έλληνες) γνωστοί ως υποφήτες (=ιερείς του μαντείου) του Δωδωναίου Διός ελέγοντο και Γραικοί. Παραμένει όμως δυσερμήνευτο πως το όνομα ενός μικρού λαού μιας περιοχής της Ηπείρου το παρέλαβαν οι Λατίνοι και το έκαμαν εθνολογικό όλων των Ελ­λήνων και της Ελλάδος. ΄Αλλη άποψη, που διευ­κολύνει σ' αυτήν τη λύση περισσότερο, είναι ότι το Grai καi Graeci - Γραικοί προήλθε «από μικράς τίνος ομάδος Ελλήνων Γραίων και Γραι­κών καλουμένων, οίτινες από της έν Βοιωτία Τανάγρας απώκησαν πάλαι είς τήν Ίταλίαν (ένν. την Κύμην) και εγνωρίσθησαν πρώτοι εκ των Ελλήνων εις τους Ιταλούς» (Γ. Χατζιδάκη, Ελλάς και ΄Ελληνες κλπ., Ημερολόγιον Μεγάλης Ελλάδος 1925, σ. 97 κ.έξ.).

Οπωσδήποτε ό όρος «Γραικοί» μόνο στους βυζαντινούς χρόνους γενικεύθηκε εν μέρει, δί­χως όμως να εκτοπίσει το όνομα «Ρωμαίοι» που επικράτησε και εκάλυψε εντελώς το «Έλληνες». Φαίνεται ότι, επειδή το «Ρωμαίοι» εκάλυπτε το σύνολο των υπηκόων του Βυζαντίου, με το «Γραι­κοί» ξεχώριζαν ειδικότερα οι καθαυτό ΄Ελληνες, ο Προκόπιος το μεταχειρίζεται συχνά έτσι. Είναι αξιοσημείωτο ότι και ο Βούλγαρος τσάρος Συμεών (αρχές 10ου αι.) πήρε τον τίτλο «τσάρος των Βουλγάρων και των Γραικών». Μετά το Σχίσμα (1054 μ.Χ.) γίνεται συχνή χρήση του όρου Γραικός = Ορθόδοξος, σε αντίθεση με τον όρο Λατίνος = Καθολικός. Στους χρόνους της τουρκοκρατίας πολλοί λόγιοι, όπως π.χ. ό Κο­ραής, χρησιμοποιούν τον όρο Γραικοί. Φαίνεται ότι από τη δογματική διάκριση προς τους κα­θολικούς, ο όρος προσέλαβε με τον καιρό εθνο­λογικό περιεχόμενο. Από το 1821 επικράτησε το όνομα Έλληνες κι εγκατελείφθει τελείως το Γραικοί.
ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ ΑΡΑ Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΣΟΥ.
ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΡΟΠΟΛΗ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΝΟΜΑΣΙΑ,ΑΡΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΣ.
ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΘΕΤΟ ΤΗΣ ΣΕΛΛΙΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΡΙΖΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
Ο ΧΟΤΖΑΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΕΙΧΑΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟΨΗ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΣΑΜΙΔΕΣ.ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΟΥΣΕ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ ΤΩΝ ΦΑΣΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΟΝΤΩΣ ΗΤΑΝ.ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΝΟΣΤΑΛΓΟΣ ΤΟΥ ΧΟΤΖΑ ΤΟΤΕ ΠΑΩ ΠΑΣΟ,ΕΧΕΙΣ ΚΥΝΗΓΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΤΣΑΜΙΔΕΣ.
ΟΙ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 19000 ΠΟΥ ΕΔΙΩΞΕ Ο ΖΕΡΒΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΠΙΣΩ ΤΙΣ 9000.ΜΑΛΛΟΝ ΟΜΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΕΠΗΘΗΣΕΩΝ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ,ΠΑΝΤΑ ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΨΕΜΑΤΑ,ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΡΟΥΦΙΑΝΙΑ.
ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ

Ανώνυμος είπε...

Μπορεί κάποιος να δώσει ενα σύντομο βιογραφικό
της Σέλλιου?
Είναι ακαδημαικός? ιστορικός?
τι επαγγέλετε , σπουδές , επιδόσης ,διακρίσεις
έψαξα στο Google αλλά δεν βρήκα κάτι αξίολογο πέρα το προεδριλίκι .

πολλές ξανθιές δεν μαζεύτηκαν? πρόσμιξη με τους σλάβους ή το βάφουν ξανθό .

Εφη Σελλιου είπε...

Για πληροφορίες σχετικά με το βιογραφικό, το DNA αλλά και το νούμερο της βαφής μου παρακαλώ όπως επικοινωνείτε στο email : selliou@hotmail.com Ευχαριστώ πολύ :)

Ανώνυμος είπε...

μπορει καποιος να μ εξηγησει γιατι τσακωνομαστε μεταξυ μας αντι να κοιταξουμε να ειμαστε ενωμενοι???

Ανώνυμος είπε...

Διαχειριστή μου το χάλασες λίγο. Θα ήθελα να δημοσίευες την ερώτηση για το «Besniku». Δεν έχω προσωπικά με κάποιον ,απλός θα πρέπει να ξέρουν κάποιοι το οικογενειακό παρελθόν τους .

Ανώνυμος είπε...

@ Εφη Σελλιου ,

οταν κάποιος εκφράζει δημόσιο λόγο , και μάλιστα έχει διατελέσει και πρόεδρος συλλόγου , το βιογραφικό θα πρέπει να είναι διαθέσιμο σε όλους, οχι απλώς δεν είναι μεμτό αντιθέτως θα πρέπει να αποτελεί κανόνας .
Επίσης και οι επαγγελματικές - οικονομικές δραστηριότητες θα πρέπει να είναι σε δημόσια προβολή .

Δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να στείλεις με προσωπικό mail το βιογραφικό σου.
Με την άρνηση σου υποθέτω στο βιογραφικό σου θα έχεις μονο πατριδοκάπιλες αναρτήσεις σε blogs και το προεδριλίκι.

Μάλλον έχεις μάθει να σου χαιδεύουν τα αυτιά, απο συγκεκριμένους ακροδεξιούς χώρους , και δεν μπορείς να αντεπεξέλθεις στην αμφισβήτηση , αξιολόγηση .

Ανώνυμος είπε...

Thn Gnwmh toy HOTZA opote mas voleuei thn epikaloymaste otan den mas voleuei ton 8ewroyme airetiko,prokathlhmeno, dogmatiko .

H apopsh mou, SKATA sta moutra tou ,kai auto pou edraiwse den htan sosialismos alla barbarothta - fasismos.

To oti kapoios epikaloumenos ton sosialismo egka8ista fasismo den uposkaptei thn aiglh ths epikaloumenhs ideas .

To erwthma paramenei Sosialismos h' Barbarothta
kai otan leme sosialismo ennooume ton anidiotelh sosialismo .

Synyparksh - proodos - eirhnh - euhmaria H'
apomonosh -parakmh - polosh - oksunsh

oi poroi ths ghs den epitrepoun na uparxei auth h uperkatanalwsh tou kapitalistikou susthmatos .
Gia tologo auto uparxoun bioporistika xasmata stis koinwnies . Mporei oi dutikoi na euhmerousan se baros twn upoloipon alla h istoria exei didaksei oti tipota den diarkei gia panta , vlepoume China India na apaitoun to meridio tous .

TO ERWTHMA SOSIALISMOS H' BARBAROTHTA einai pio epikairh apo pote.

Εφη Σελλιου είπε...

Αγαπητέ Ανώνυμε 2.04 δεν πρόκειται περί άρνησης αλλά περί ειρωνίας, αφού θεωρώ πως το προηγούμενο σου σχόλιο ήταν εμπαθής προσωπική επίθεση. Και αυτό το σχόλιο το θεωρώ κακοηθές αφού εμπεριέχει όρους όπως "πατριδοκάπηλες", "χαιδεύουν αυτιά" , "συγκεκριμένοι ακροδεξιοί χώροι" ( απ ότι φάινεται μια χαρά γνωριζόμαστε) . Σε αήθεις λοιπόν προσωπικές επιθέσεις δεν απαντώ με ήθος. Και επειδή το συγκεκριμένο άρθρο είναι απλά άποψη, νομίζω πως το ονοματεπώνυμο μου φτάνει. Εδώ λες εσύ την άποψή σου που μιλάς και ανώνυμα. Θα ξαναμιλήσω λοιπόν μαζί σου και θα πάρεις τις πληροφορίες που θες εάν αποφασίσεις να μιλήσεις επώνυμα και ανταλλάξουμε βιογραφικά. Την καλημέρα μου...

Ανώνυμος είπε...

''ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ ΑΡΑ Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΣΟΥ.
ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΡΟΠΟΛΗ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΝΟΜΑΣΙΑ,ΑΡΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΣ.
ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΘΕΤΟ ΤΗΣ ΣΕΛΛΙΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΡΙΖΑ''.
Ti allo tha akousoume . to ti to ELLAS proerxete apo to Selio kai i oikogennia Seliou exei amesi sxesi me to ELLAS. To Selo apo to Selman den to eksetazoume katholou?
Re epistimona gia pesmas apo pia arxeoelliniki riza proerxete to Dule , to Duro to Barka to Kokaveshi kai allon ellinaradon.

Ανώνυμος είπε...

ΒΡΕ ΑΡΧΟΝΤΑ 5.10. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΕς ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ. ΔΙΑΚΡΙΝΩ ΜΙΑ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΕΙΑ ΣΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΟΥ, ΛΟΓΙΚΗ ΒΕΒΑΙΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ. ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΣΑΣ ΠΑΣΧΙΖΑΤΕ ΜΙΑ ΖΩΗ ΝΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΑΛΒΑΝΟΙ , ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΣΧΙΖΕΤΕ ΝΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΧΕΤΕ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ ΟΜΩς ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΚΑΙ ΦΟΒΑΣΤΕ ΜΗΠΩΣ ΦΑΤΕ ΞΥΛΟ ΣΤΟ ΣΑΡΑΝΤΙ Η ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ. ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ, ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΜΙΑ ΣΥΓΧΙΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ. ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΕΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ, ΨΥΧΙΑΤΡΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΜΑΔΙΚΗ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ.ΟΙ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΜΠΡΑΤΣΑΡΑΔΕΣ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΡΝΟΥΝ ΟΠΟΥ ΣΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ ΜΟΥΤΡΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

Ανωνυμος 5.10
Επειδη μαλλον εισαι αλβανος ειτε στο αιμα ειτε στα πιστευω δεν καταλαβες τιποτα,αφου αυτο που λεω ειναι πως εχουν κοινη ριζα.Το ΕΛΛΑΣ προερχεται απο το
(Πρόκειται λοιπόν κυρίως για μια στενή περι­οχή κοντά στη Δωδώνη, που οι κάτοικοί της Σελλοί (=Ελλοί > Έλληνες) γνωστοί ως υποφήτες (=ιερείς του μαντείου) του Δωδωναίου)
οπως αναφερει το κειμενο που δεν το εγραψα μονος μου αλλα το αντεγραψα απο κειμενο που το βρηκα στο google.
Επειδη η καταγωγη μας ειναι ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΗ κατα τη γνωμη μου οπως και ολων των ιστορικων το βλεπω πιο λογικο να δω τις ριζες μας πως συνδεονται με τον τοπο καταγωγης μας.
Εσυ που θεωρεις τον εαυτο σου καταγωγης αλβανικης ψαξε τις ριζες του χωριου σου πως συνδεονται με την 200χρονη ιστορια της πατριδας σου.
Για τα επιθετα που αναφερεις εγω τα βλεπω ελληνικοτατα,αν θελεις παντως να ψαξεις και το επιθετο μου πως συνδεεται με την πατριδα σου ειμαι εδω να κανουμε ανταλλαγη επιθετων,εσυ θα μου πεις τι σχεση εχω με τους αλβανους και εγω τι σχεση εχεις με την πατριδα ολων τον σκλαβομενων κατοικων του βορειου κομματιου της Ηπειρου.

Ανώνυμος είπε...

Psixotherapia theloun meriki pou eno i mana tous tou milise albanika pasxizoun na mas pisoun pos eionai Ellinikotati ton Ellinon. Ethniko einai oti einai alithino kai oxi h ideologiki prosegkish tis ethnikotitas.Den pasxisa pote na piso kanenan gia to ti eimai. Ayto to kanoun kompleksika atoma pou theloun na kathierothoun ston ekastote topo diamonis tous.Oi kravges kai ta imatia einai gia aytos pou emporevonte to synestima tou kosmou kai prospathoun na mas pisoun pos xoris aytous den tha ypirxe ELLINIKO ETHNOS.

Ανώνυμος είπε...

οτι να ναι....

Ανώνυμος είπε...

efi astous na lene oti thelloun.
eisai ena koritsi me prooptikes kai mellon gia ton topo mas.
tetoia paideia exei anaggei na erthoun kai na paroun tin katastash sta xeria tous gia na glitosoume oti mas exei apominh ........

aristera είπε...

"οπως αναφερει το κειμενο που δεν το εγραψα μονος μου αλλα το αντεγραψα απο κειμενο που το βρηκα στο google."

Εχεις την εντυπωση πως ειχε πιστεψει κανεις οτι το γραψες μονος σου;
Νομιζεις πως με αυτες τις σκορπιες αραδες που αντεγραψες αποδεικνυεις οτι το ΕΛΛΑΣ προερχεται απο το Σελλιο και ισως και απο το Σελλιου;
Τι θα λεγες να διεκδηκησουμε και την ονομασια της Shell?

"ΟΙ ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 19000 ΠΟΥ ΕΔΙΩΞΕ Ο ΖΕΡΒΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΠΙΣΩ ΤΙΣ 9000."

"Μπορεί κάποιος να δώσει ενα σύντομο βιογραφικό"

ΘΕΤΙΚΑ:
ΔΥΝΑΜΙΚΗ
ΕΞΥΠΝΗ
ΜΟΡΦΩΜΕΝΗ
ΚΑΛΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ

ΑΡΝΗΤΙΚΑ:
ΥΠΕΜΕΤΡΑ ΦΙΛΟΔΟΞΗ
ΟΜΗΡΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΤΗΣ
ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΜΨΥΧΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ


Μην εισαι παρτακιας, ενημερωσε και εμας τους ασχετους. Μην κρατας ολες τις πληροφοριες για παρτυ σου. ΘΕΛΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ, ΤΩΡΑ!

Ανώνυμος είπε...

To tmima ellinikon sto panepistimio Argyrokastru, ebgale e DVD, ntokimanter dld, ;opoy apodeikn;yei me dekadhes epiheirimata tin amesi sqesi tis gis tis Hpeirou kai kyrios tis B. Hpeirou me to manteio tis DODONIS, tin arhaia elliniki mithollogjia apodhikniontas taftohrona oti oi simerines ellines borioipeirotes einai oi amesoi klhronomoi aytou tou politismou ton opoio diadehtikan allepallhles genies.
Ti lete, mporeite tora eseis oi albanokalmtzidhes na ta sbisete olla afta

aristera είπε...

To tmima ellinikon sto panepistimio Argyrokastru, ebgale e DVD

πλακα κανεις;

Ανώνυμος είπε...

Αριστερος δεν εισαι,μην το γραφεις για ονομα,φενεται.Το καταλαβαινει οποιοσδηποτε σε διαβασει.
Α συγνωμη ξεχασα να σε χαρακτηρισω και οχι μονο εσενα αλλα ολους τους αριστερους.
ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ

Χρήστος Γιάννης είπε...

8 Ιανουαρίου 2011 4:11 π.μ.
ΕΓΡΑΨΕΣ
"η Αλ Σαλέχ του χώρου μας!!!!!!
μου θυμίζει ταμάλα τα άρθρα της ελ.ώρας
Να την βάλουν να αντιγράψει τέτοιο άρθρο για κάπου την προωθούν.
Αν την αφήσει η αυτοκράτειρα Κίκη
Προσωπικά, εμένα δεν μου λέει και τίποτα,ανακύκλωση μια από τα ίδια
το πεθαμένο σύστημα ανκυκλωνει τον εαυτό του
με δόσεις ντεκαπάζ"

Καταρχήν γράφεις (Εσύ και όλοι οι άλλοι) ανώνυμα και πας να γελοιοποιήσεις επώνυμους που τουλάχιστον γράφουν εδώ με το όνομα τους όπως η κυρία Σέλλιου και ο κύριος Μπάρκας, που είτε μας αρέσουν είτε όχι, έχουν άποψη, και την εκφράζουν δημόσια και για μένα αυτό τους τιμά και έχουνε ένα λόγο παραπάνω για να τους λάβουμε υπόψιν και να τους πούμε και εμείς την άποψη μας αν συμφωνούμε η διαφωνούμε. Είναι άξιοι του εαυτού τους και όχι άνανδροι που αν και έχετε καλή πένα νομίζω πως, είναι κρίμα που τα μηδενίζεται όλα γράφοντας ανώνυμα τόσες απόψεις που θα άλλαζαν και θα σοβάρευαν το επίπεδο στο διάλογο, και καλά θα είναι, ο διαχειριστής να τα διαγράψει γιατί δυστυχώς ούτε και εσείς θα το επιθυμούσατε να συμβαίνει το ίδιο και σε σας.

Όσο για την "αυτοκράτειρα Κίκη" που τυχαίος διάβασα εδώ, στο τέταρτο σχολείο, θα έλεγα πως είναι η ποιο δραστήρια κυρία του χώρου μας και μακάρι να έχουμε και συνεχεία με νέα πρόσωπα που να ακολουθούνε το παράδειγμα της, όσο αφορά την οργάνωση καλλιτεχνικών εμφανίσεων για το οποίο τουλάχιστον έχω που ασχολήθηκα εδώ και περίπου τριάντα χρόνια και γνωρίζω από πρώτο χέρι πόσο δύσκολο είναι. Ενώ για τα πολιτικά της πιστεύω και με ποιο κίνημα συμμετέχει δεν μπορώ να επέμβω γιατί δεν κατέχω από πολιτική, αλλά για το κεφαλαίο της παράδοσης που την παρακολουθώ χρειάζεται υποστήριξη από όλους μας και δεν συμφωνώ μαζί σου να γελοιοποιείς με τρόπο να καταστρέψεις ότι ποιο πολύτιμο μπορούμε να σώσουμε….- ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ.

Ανώνυμος είπε...

eiste oloi gia gelia xaxaxaxaxaxa ena oraio kai symantiko keimeno kata eme egrapse kai eseis sxoliazetai to epitheto ths sellioy. eleos poia exetai kantantisei karagkiozides.oloi sxoleiazete asxeta pragmata ayth einai h apopsh ths phte prvta thn dikia sas kai meta krinete .eleos.

Ανώνυμος είπε...

den mpwrw na katalave ti prospa8eis na apodh3eis re aristera... amfisviteis thn ellhnikotita ths voreiiou hpeirou?? einai dynatwn? mexri kai ta dentra to 3eroun oti htan ellhnikh kai ana8ema thn wra kai thn stigmh p paraxwri8hke stous alvanous.... ypostiri3e esy tin xeiroterh fara p exei dei i an8rwpotita.... an esy niw8eis oti eisai alvanos den xwras edw mesa kai kalhtera na mhn 3anamhlhseis....

Δημοσίευση σχολίου