Ολοκληρώθηκε το 70% του έργου
Ασφαλτοστρώθηκαν τα 22 από 40 χλμ του άξονα Μαυρομάτι – Αγίων Σαράντα. Ο δρόμος αυτός είναι τμήμα του πρώτου κάθετου άξονα της Εγνατίας και αναμένετε να δώσει ώθηση ανάπτυξης στην περιοχή και από τις δύο πλευρές των συνόρων. Είναι ίσως το σημαντικότερο αναπτυξιακό έργο που γίνεται στο νομό των Αγίων Σαράντα και το σημαντικότερο είναι ότι περνάει και ενώνει όλες τις Ελληνικές επαρχίες, Τζάρας, Λιβαδειάς, Δίβρης, Αλύκου, Μεσοπόταμου και Φοινίκης. Το συνολικό μήκος είναι 40χλμ και αποτελείτε από δύο τμήματα Μαυρομάτι – Κρανιά και Κρανιά – Άγιοι Σαράντα.
Έχει συνολικά 12 γέφυρες με τις μεγαλύτερες και δυσκολότερες αυτή της Κρανιάς και στη στροφή για το Δέλβινο (Γαϊδάρι). Το συνολικό κόστος του έργου είναι 29εκ. ευρώ και χρηματοδοτείται από την Ελληνική Κυβέρνηση, ενώ η Αλβανική Κυβέρνηση συμμετέχει με μικρό ποσοστό, στην ουσία δεν πληρώνει τίποτα απλά δεν εισπράττει τους προβλεπόμενους φόρους (ΦΠΑ και επί των κερδών). Μέχρι στιγμής το έργο ολοκληρώθηκε κατά 70%, ενώ απίθανο θεωρείτε να ολοκληρωθεί βάση χρονοδιαγράμματος το 2010 καθώς σύμφωνα με τους ανθρώπους της ανάδοχης ελληνικής εταιρίας ΑΕΓΕΚ, υπήρχαν πολλές δυσκολίες με σημαντικότερη την καθυστέρηση της χρηματοδότησης.
Έχει συνολικά 12 γέφυρες με τις μεγαλύτερες και δυσκολότερες αυτή της Κρανιάς και στη στροφή για το Δέλβινο (Γαϊδάρι). Το συνολικό κόστος του έργου είναι 29εκ. ευρώ και χρηματοδοτείται από την Ελληνική Κυβέρνηση, ενώ η Αλβανική Κυβέρνηση συμμετέχει με μικρό ποσοστό, στην ουσία δεν πληρώνει τίποτα απλά δεν εισπράττει τους προβλεπόμενους φόρους (ΦΠΑ και επί των κερδών). Μέχρι στιγμής το έργο ολοκληρώθηκε κατά 70%, ενώ απίθανο θεωρείτε να ολοκληρωθεί βάση χρονοδιαγράμματος το 2010 καθώς σύμφωνα με τους ανθρώπους της ανάδοχης ελληνικής εταιρίας ΑΕΓΕΚ, υπήρχαν πολλές δυσκολίες με σημαντικότερη την καθυστέρηση της χρηματοδότησης.
7 comments:
Τωρα που εδιωξαν ολους τους Ελληνες απο την Β. Ηπειρο μας κανουν μεγαλα εργα!!! Για ποιους;
Ine pragmatika ergo pnois. Mi ksehnate omos oti to ;ergo oramatistike kai ipostirihtike apo to etos 1988 apo to boylefti tis perioxis k. Ziso Lluci, o opios edose politiki mahi me to Gramos Ruci, pu protine na perasi apo to Bouthroto, apofevgontas ta xvria toy Vourkou.
Οι δρόμοι δημιουργούν ανάπτυξη. Ταχύτατη μεταφορά εμπορευμάτων. Όποιος από Β.Ήπειρο μάθει από logistics,βιοκαλλιέργειες, φτιάξει μικρές τουριστικές μονάδες και παράγει γαλακτοτυροκομικά προϊόντα θα κονομήσει.
1988;;;;;
Μάλλον 1998 εννοείς 11:17
Πρόσεχε γιατί δεν θέλει πολύ να γίνει η παρεξήγηση εδώ μέσα από καποιους καλοθελητές.
Dhen kani llathos o 11.17.Totes o Gramoz Routsi itan Ypourgos dhimosias taxis kai o Llutsis itan "krifo" melos tou sigurimi!!!!!
Στρατηγικά σωστή η αρτηρία,έστω κι αν καθυστέρησε...Γιατί όχι και σε αυτοκινητόδρομο Αργυρόκαστρο - Ιωάννινα ;
den prokite na teliosi pote to ergo.
Δημοσίευση σχολίου