Πέμπτη, 27 Δεκεμβρίου 2012

Η Εθνική διάσταση της αφαίρεσης των συντάξεων του ΟΓΑ από τους βορειοηπειρώτες και οι ευθύνες των "εκπροσώπων"



Του Παναγιώτη Μπάρκα  
Τα ελπιδοφόρα μηνύματα των Χριστουγέννων, η δύναμη της παράδοσης, το φως των ευχών, η γιορτινή ατμόσφαιρα, η σύσφιξη των ανθρώπινων σχέσεων κλπ δεν κατάφεραν να απαλύνουν έστω και λίγο το βαρύ φορτίο των αρνητικών ειδήσεων που επιφύλαξε για την κοινότητά μας το τέλος του 2012.
Αναφέρουμε συγκεκριμένα στην είδηση για την αναμενόμενη κατάργηση της σύνταξης του ΟΓΑ και για τους Βορειοηπειρώτες.

Η εθνική διάσταση του θέματος
Ασφαλώς, σε περίπτωση που αυτό συμβεί, δλδ σε περίπτωση που λόγω των άλλων μερικών εκατοντάδων χιλιάδων συντάξεων ΟΓΑ Ελλήνων πολιτών ανά τον κόσμο, θα την πληρώσουν και οι συνταξιούχοι Βορειοηπειρώτες, τότε αυτό σημαίνει απλώς και καθαρά ένα πλήγμα μείζονος εθνικής σημασίας. Διαφορετικά από τις άλλες χιλιάδες περιπτώσεις, που το θέμα αφορά καθαρά την προσωπική επιβίωση ή πιο σωστά την προσωπική ευημερία αυτών, στη δική μας περίπτωση πρόκειται για νόμο που αποτελειώνει δημογραφικά των εθνικό χώρο της ε.ε. μειονότητας στην Αλβανία. Εξουδετερώνει τους τελευταίους φύλακες των πατροπαράδοτων ελληνικών εστιών στον τόπο μας. Με τα 330 αυτά Ευρώ ο Βορειοηπειρώτης συνταξιούχος κρατάει το σπίτι του ανοιχτό στα πάτρια εδάφη, διαχειρίζεται τις περιουσίες του, ζει αξιοπρεπώς στον τόπο του, μπορεί και βοηθάει τα παιδιά και τα εγγόνια του. Η παρουσία του συνταξιούχου Βορειοηπειρώτη στις πατρογονικές του εστίες, όταν οι υπόλοιπες ηλικίες βρίσκονται στην Ελλάδα, αποδείχτηκε μέχρι τώρα ουσιαστικό στοιχείο αντίστασης στην εσκεμμένη και φυσιολογική εθνική αλλοίωση του χώρου μας.
Με την πιθανή κατάργηση της σύνταξης του ΟΓΑ για τους Βορειοηπειρώτες και τις οικογένειές τους αυτό θα σημάνει από πλήρη απογοήτευση μέχρι και επίσπευση του τέλους της ζωής τους.
Ας ελπίσουμε ότι ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας, τώρα που έχει λάβει ειδική γνώση του θέματος να βρει την δικλείδα εξαίρεσης των Βορειοηπειρωτών από την ψαλίδα του αντίστοιχου νόμου.
Το σημαντικό αυτό θέμα, πρόβαλε επίσης μερικά άλλα ουσιαστικά ζητήματα για την κοινότητά μας.
Το σχέδιο αυτό νόμου ακούγεται και τέθηκε επί τάπητος από βδομάδες. Οι συνέπειες με εθνικό και μόνο κόστος τεράστιες. Η περίσταση είναι η καλύτερη για να βρεθούν δίαυλοι πολιτικής και εθνικής επικοινωνίας, συνεργασίας, ενότητας και ομοψυχίας.
Μάλλον επιβάλλεται για σύμπραξη όλων των φορέων, προς δύο κατευθύνσεις.  
Πρώτο και σημαντικό να απαλλαγούν οι Βορειοηπειρώτες από τις ρυθμίσεις του νόμου αυτού.
Δεύτερο, σε περίπτωση που αυτό δεν επιτευχτεί, να διεκδικηθεί ως αντισυνταγματικό και παράνομο η αναδρομική ισχύ του νόμου ή υπολοίπων σχετικών οδηγιών και εγκυκλίων που θα ακολουθήσουν. 
Και όμως η εικόνα που επικρατεί μόνο τρομάζει!!
Η κοινότητά μας δεν αντέδρασε διόλου. Έδειξε έτσι ότι,
v  ή ταυτίστηκε με το σύνολο των άλλων χιλιάδων που αντιμετώπιζαν τη
σύνταξη αυτή ως χαρτζιλίκι,
v  ή ότι  θεώρησε τη σύνταξη του ΟΓΑ χειρονομία καλής θελήσεως της
Ελλάδας, ένα είδος κελεπούρι και όχι ως την πιο ασήμαντη εθνική υποχρέωση της Ελλάδας απέναντί μας,
v  ή, και αυτό είναι το πιο σίγουρο αλλά και το πιο ουσιαστικό, ότι δεν
λειτουργούμε πλέον ως κοινότητα. Τα αντανακλαστικά συλλογικότητας και αντιδράσεων δεν υφίστανται ούτε για τόσο ζωτικά θέματα,
v  ότι η κοινότητά μας, συν το γεγονός ότι έχει εισέλθει σε παρακμή, στερείται
πολιτικής ηγεσίας για να την εκπροσωπήσει και να της ηγηθεί.
Να σταθούμε στο τελευταίο.
Πολύ χαρακτηριστικό το γεγονός ότι δεν υπήρξε καμιά σχετική επώνυμη αντίδραση από τους φορείς που δηλώνουν ότι είναι οι μόνιμοι και νόμιμοι πολιτικοί εκπρόσωποι του Ελληνισμού της Αλβανίας.
Γελοία η ανακοίνωση «εκ’ του γραφείου τύπου» της ΟΜΟΝΟΙΑΣ της 23ης Δεκεμβρίου 2012. Η ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ δεν μπόρεσε να αρθρώσει λόγο διαμαρτυρίας κατά της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας της Ελληνικής κυβέρνησης. Ο Βαγγέλης Ντούλες και ο Βασίλης Μπολάνος, οι οποίοι είναι πρώτοι στη λίστα όσον αφορά τα οφέλη από τον Βορειοηπειρωτικό Ελληνισμό, ως συνήθως, όταν πρόκειται για μείζονα εθνικά θέματα, έχουν εξαφανιστεί από γης επιφάνεια. Για πολιτικά οφέλη και μόνο η ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ βρήκε έναν μουσαβέτσικο τρόπο να προβληθεί πολιτικά. Έβγαλε από το απρόσωπο γραφείο τύπου μια ανακοίνωση για να ευχαριστήσει τον Βουλευτή της Ν. Δημοκρατίας κύριο Γιάννη Μιχελάκη. Ασφαλώς και αξίζει ο κύριος Μιχελάκης ευχαριστήρια απ΄ όλους τους Βορειοηπειρώτες. Η στάση όμως της ΟΜΟΝΟΙΑΣ υπομονεύει την αξιέπαινη προσπάθειά του.
Το Γενικό Συμβούλιο της ΟΜΟΝΟΙΑΣ αυτές τις μέρες έπρεπε να ήταν επί ποδός, στο χώρο μας, στα Γενικά Προξενεία και Πρεσβεία, έξω από το Μέγαρο Μαξίμου και την Ελληνική Βουλή, στα γραφεία των κομμάτων και του λόμπι των πολιτικών και άλλων φορέων που έχει καλλιεργήσει για το Βορειοηπειρωτικό. (Στην ουσία για το τελευταίο δεν έχει κάνει τίποτε, εκτός από κάποιες γνωριμίες και κουμπαριές για προσωπικά και μόνο οφέλη)
Αλλά τι έδειξε η ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ. Ότι ως συνήθως περιμένει άλλους να βγάλουν τα κάστανα από τη φωτιά. Θεωρεί ότι κάθε διαμαρτυρία, έστω και γι΄ αυτό το τόσο σημαντικό θέμα, θα προκαλέσει την αντίδραση της Αθήνας (της Νέας Δημοκρατίας), από την οποία η ηγεσία αυτή επιδιώκει με κάθε τρόπο και γλείψιμο να αποσπάσει την εύνοιά της.
Ασφαλώς, η περίπτωση, συν το εθνικό χρέος, προσφέρεται άπλετα και για πολιτικό όφελος. Αλλά η συγκεκριμένη ηγεσία δεν το πράττει, αποκαλύπτοντας έτσι τις αναστραμμένες σχέσεις που έχει με τον Έλληνα βορειοηπειρώτη ψηφοφόρο. Δλδ, επιβεβαιώνει ότι έχει εναποθηκεύσει την πολιτική της επιβίωση και ύπαρξη, όχι στην απόφαση της ψήφου του Βορειοηπειρώτη, αλλά στην Αθήνα και τα Τίρανα και ότι την ψήφο του Βορειοηπειρώτη την χειραγωγούν προς την υπερψήφισή της. (Έχει επιβεβαιωθεί αυτό πολλές φορές όσον αφορά τη συμπεριφορά της συγκεκριμένης ηγεσίας όταν πρόκειται για τα εθνικά μας δικαιώματα προς τα Τίρανα.)
Υπάρχει και κάτι άλλο σημαντικό. Η ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ γνωρίζει ότι οι συνταξιούχοι, (οι δραστήριοι πλέον ψηφοφόροι στη Βόρειο Ήπειρο) δεν ψηφίζουν ΟΜΟΝΟΙΑ. Συνεπώς, κατά βάθος αυτή η ηγεσία βλέπει το μέτρο για την κατάργηση της σύνταξης του ΟΓΑ ως εκδίκηση για την πολιτική τους συμπεριφορά. Κάτι παρόμοιο με την παλιότερη εισήγηση της ίδια ηγεσίας για την κατάργηση του επιδόματος προς τους Έλληνες βορειοηπειρώτες δασκάλους από την Ελληνική Κυβέρνηση, με το σκεπτικό ότι οι δάσκαλοι δεν ψήφιζαν την ηγεσία αυτή.
Υπάρχει επί αυτού και η κωμική όψη του θέματος. Πρόκειται για την αντίδραση της ΟΜΟΝΟΙΑΣ της Κορυτσάς στα αλβανικά ΜΜΕ για να ακούσει η Αθήνα (!!!)
Ωστόσο, θεωρώ απαρηγόρητη τη σιωπή (τουλάχιστον δημοσίως) του  Κόμματος των Ελλήνων. Πότε περιμένει να δείξει ότι μεριμνεί για δικαιώματα και τα συμφέροντα των Ελλήνων;!!!
Το ίδιο θα έλεγα και για τους άλλους πολιτικούς μας εκπροσώπους, ειδικά για εκείνους που τρέχουν να εγκαινιάσουν αλβανικά σχολεία στην Ελλάδα. Ούτε επίσης, θεωρείται εξαντλητική προσπάθεια, τόσο η ανοιχτή επιστολή διαμαρτυρίας του κυρίου Μπάρκα, όσο και η επιστολή  και οι επαφές του κυρίου Ξέρρα για το ίδιο θέμα.

ΤΕΛΟΣ 26/12/2012.

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Μπάρκα Π. μόνος σου δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Αν οι βορειοηπειρώτες δεν ξεκολλήσουν από τα αλβανικά κόμματα και από το SSHIK,θα έχουμε άσχημο τέλος. Κατείγγελε σε παρακαλώ όσους γλύφονται με τα αλβανικά κόμματα. ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ! Να ξελασπόσουμε τη φωλιά μας και μετά θα έρθει και η σύνταξη του ΟΓΑ.
Νικόλαος ΠΛΑΣΤΗΡΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια κ. Μπάρκα
για το άρθρο σας το όποιο, πέρα από την ανάδειξη των ανεπανόρθωτων συνεπειών σε περίπτωση κατάργησης της σύνταξης του ΟΓΑ για τους Βορειοηπειρώτες, δείχνει (εφόσον δεν το πράττουν αυτοί που οφείλουν) και το δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουμε.
Κατά την ταπεινή μου άποψη το ανωτέρω άρθρο θα έπρεπε να το ακολουθήσουν οι υπογραφές όλων (φυσικά αυτοί που το ασπάζονται) των διανοούμενων Β/Η συνταξιούχων και μη και να αποσταλεί όπου κρίνεται σκόπιμο για την επίλυση αυτού του ζωτικού προβλήματος για τους Β/Η συνταξιούχους και όχι μόνον.

Ρ. Σ.

Ο Αθώος είπε...

Παναγιώτης μου, όπως σου είπα εγώ θα πω δημοσίως τις απόψεις μου. Δεν μπορώ να διαφωνήσω ούτε με αυτό το άρθρο σου. Τόσο το περισσότερο μ΄αυτό. Ευτυχώς δεν έχεις κάποιον δικό σου που παίρνει σύνταξη του ΟΓΑ και δεν θα βρεθεί κάποιος να σε κατηγορήσει. Όπως σου είπα, το συγκεκριμένο βήμα για την ενδεχόμενη κατάργηση της σύνταξης ΟΓΑ έδειξε ότι τα σωματεία, οι οργανώσεις και "οι εκπρόσωποι" το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η τσεπούλα τους. Αποτελούν τον σύγχρονο βορειοηπειρωτικό επαγγελματισμό. Μη τρέφεις αυταπάτες ότι θα υπάρξει κάτι όσο συγκλονιστικό που θα ξυπνήσει τη βορειοηπειρώτικη συλλογική εθνική συνείδηση. Αυτό σημείωσε το με κόκκινο στο μυαλό σου.
Το άλλο που θέλω να σου πω είναι ότι ο Ντούλες και ο Μπολάνος και η παρεούλα τους δεν είναι ότι δεν έχουν ερείσματα στη Ν.Δούλα. Υπάρχουν κάποιοι και εκεί, υπουργοί, βουλευτές που είχαν στήσει μάσα στη Βόρειο Ήπειρο με τις δήθεν ΜΚΟ. Πολιτικοί εγκέφαλοι αυτών ήταν η Ντουλοπαρέα.
Πιθανόν τώρα εκείνοι να μη μπορούν να βγουν μπροστά για να τους προστατέψουν και προωθήσουν, διότι φοβούνται μη ξεσπάσει κάνα σκάνδαλο, αλλά υπογείως τους στηρίζουν πολύ δυνατά.
Για να ακουστεί η φωνή σου μην μένεις μόνος σου. Και αν θέλεις να να μη σε πολεμούν μη μιλάς για πράγματα που τους ενοχλούν τόσο πολύ, έστω και με εθνική σημασία, έστω και όταν μας εκφράζεις όλους...
ο Αθώος

Ανώνυμος είπε...

Plastira den mas ta les kalla. Dhistyhos jia sena oi ekprosopoi maw sta alla kommata fonazoun perissotero gia ta dikaiomata se Tirana kai Athina ap oti i OMONOIA kai to KEAD. Kai gia to thema ton sintakseon OGA, o Kseras kai o barkas ycvsan protoi foni

Ανώνυμος είπε...

Barka na ta parume me ti sira ta pragmata.
Profites meta to hristo iparhun poli. Gia pes mas ligo pia itan i thesi su gia tin apografi ke pio to apotelezma?
Gia thimisu ligo tis dilosis su kata tin idrisi tu Mega sti Dervitsani ke pio to apotelezma aftu tu morfomatos meta apo dio hronia?
Pu prepi na apefthinthi o Dules o Bolanos ke ola ta vorioipirotika somatia stin Athina ektos apo ton prothipurgo tus arhigus ton komaton ke ton diplomatikon ipiresion pu to ehun kani epanilimena ta teleftea dio hronia.
Kalos o laikizmos kirie Barka ala na kitame pote pote ke ta mutra mas ston kathrefti ke na vlepume to prosopo mas se difores fasis as pume pos imastan otan i Omonia mas ekane vulefti ke pos otan i Omonia tu Kiriazati den sas edose to hrizma tu ipopsifiu vulefti.Pos imastan ota pirame tin epidotisi gia ta psigia ke pos imastan otan den mas kanane proistameno tis edras ton elinikon sto panepistimio argirokastru klp klp klp. Kirie Barka o anamartitos protos to litho valeto esi telefteos giati ine poles i amarties pu se varenun.

Ανώνυμος είπε...

Εσύ 11.13 πμ /29.12. Αίσχος γι΄ αυτά που γράφεις..
Να σε ρωτήσω και να σ’ απαντήσω εγώ ο Διβριώτης, που έζησα πολλά πράγματα με την ΟΜΟΝΟΙΑ. Δε θα σου γράψω το όνομά μου, επειδή δεν το γράφεις και εσύ. Εσύ για να ρίξει λάσπη. Εγώ για να πω αλήθειες. Γιατί θεωρώ χρέος όλων μας να προστατέψουμε από τη λασπολογία ανθρώπους σαν τον Μπάρκα.
Αλήθεια, ο Μπάρκας ήταν ο πρώτος και ο πιο πετυχημένος Έλληνας βουλευτής στην Αλβανική Βουλή. Πέρασαν 20 χρόνια και ακόμα μόνο αυτόν ενθυμούμαστε. Έκανε όσο οι άλλοι όλοι μαζί αυτές τις δυο δεκαετίες. Γιατί μετά την πρώτη του θητεία δεν τον έβαλε η ΟΜΟΝΟΙΑ ξανά υποψήφιο βουλευτή;! Ποιος φοβούνταν το Μπάρκα και τον πέταξε από την πολιτική;! Αλλά εκείνος συνεχίζει τον δικό του αγώνα. Και εσείς ξανά του ρίχνετε πέτρες και λάσπες
- Με τον Κυριαζάτη μόλις άρχισε η κατηφόρα της ΟΜΟΝΟΙΑΣ. Με το Ντούλε βρήκε πάτο
- Νομίζω ότι ο Μπάρκας στο θέμα της απογραφής είπε ότι είναι έγκλημα η αποχή από
την απογραφή γιατί η αποχή μας θέτει εκτός απογραφής και εκτός διεκδικήσεων. Είχε απόλυτο δίκιο. Ήταν προφήτης πριν του γεγονότος. Επιβεβαιώθηκε, όπως και πολλοί άλλοι, αλλά δυστυχώς. Τώρα και μας έβγαλαν 24 χιλιάδες και κανείς στην Ευρώπη δεν μας δίνει δίκιο και ο Ντούλες δεν βγάζει, όπως ο Μπερίσιας τα δικά του αποτελέσματα από τη δική του απογραφή. (!)
- Λες να ευθύνεται ο Μπάρκας για το γεγονός που δεν προχωράει το ΜΕΓΑ. Εκείνος στη
Δερβιτσιάνη έκανε μια ευχή. Να γίνει το ΜΕΓΑ η πραγματική ιδέα της ΟΜΟΝΟΙΑΣ του 1991.
- 11.13 Δημαγωγοί μετά τον Εμβέρ στην ΟΜΟΝΟΙΑ άνθισαν. Πότε και για πιο εθνικό θέμα η ηγεσία αυτή της ΟΜΟΝΟΙΑ-ς αποτάθηκε επίσημα σε κάποια ελληνική, αλβανική, η διεθνή αρχή. Ποτέ!!! Ούτε και τώρα με το θέμα της σύνταξης του ΟΓΑ. Στη συγκεκριμένη περίπτωση αντί να κάνει το εθνικό της χρέος βρήκε κάποια ευαίσθητα πατριωτικά νήματα του βουλευτή της Νέας Δημ. του κυρίου Νιχαλάκη και τον εξανάγκασε να κάνει την επερώτηση. Μετά έβγαλε ανακοίνωση να τον ευχαριστήσει και να του πει «πατσίσαμε» (!!!)Τον κορόιδεψε
- Για τα υπόλοιπα που λες δεν έχω απαντήσεις. Ξέρω ότι όσο ήταν προϊστάμενος, του Τμήματος Ελληνικών, δύο ή τρία χρόνια, έκανε δέκα φορές περισσότερα πράγματα απ΄όσα ο Γ. Γιάννης που έκατσε προϊστάμενος 15 χρόνια. Και τώρα που το διάλυσε το Τμήμα ο Γιάννης, το άφησε να βουλιάξει και πάει να βγει στη σύνταξη από το KQZ (Αυτές και αν δεν είναι αμαρτίες)
- Όσο για το δάνειο μαζί με το Ντούλε, το Γιάννη και το Μπέτση τα φάγανε, αλλά για κείνους δεν λες τίποτε.
- Και κάτι τελευταίο. Ο Μπέρκας λειτουργεί ως άτομο και όχι σαν θεσμός. Δεν είναι ούτε ΟΜΟΝΟΙΑ, ούτε ΚΕΑΔ, ούτε ΜΕΓΑ. Είναι απλώς Μπάρκας, άτομο, μονάδα, χωρίς αξιώματα και θέσεις. Γιατί τα μπερδεύετε τα πράγματα. Αν η ΟΜΟΝΟΙΑ κατέβασε τον εαυτόν της στο μπόι του ατόμου Μπάρκα, έπρεπε από καιρό να πάει να πνιγεί. Αν το άτομο Μπάρκα έχει τόση δύναμη που τον τρέμει η ΟΜΟΝΟΙΑ και η ηγεσία της, τότε να πάει δύο φορές να πνιγεί και να δέσει και μια βαρύ πέτρα στο λαιμό… Αυτά…
Ο ΟΜΟΝΙΤΗΣ διβριώτης του 1992

Ανώνυμος είπε...

Entiposiazei to gegonos oti dhen yparhei kamia kinitopoiisi gia na na sothoune oi sintakaseis ton anthropon mas.... Kai ego pistevo oti i OMONOIA dhe stirizei tous sintaksioyhous epeidhi dhen tin psifizoun. to pathame noritera emeis oi dhaskaloi apo tin OMONOIA. Opoios dhen ti sthrizei tin OMONOIA ekeini ton kinigaei mehri na ton jekanei, -atomo i omadha

Ανώνυμος είπε...

Κάθε που γράφει ο Μπάρκας γίνεται σεισμός !!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

KALA AFTOS INE O BARKAS PU LEGANE KAPOTE DEN TON EFTANE ENA AMAKSI ALA PIRE MEMIAS TRIA APO AFTA PU ESTILE O ODY GIA TIS ANANGES TIS OMONIAS.INE O GNOSTOS BARKAS PU APILUSE TON ARHIEPISKOPO ANASTASIO ME APERGIA PINAS EKSO APO TIN ARHIEPISKOPI.DEN HORTASE DEN KURASTIKE NA VRIZI TIN OMONIA TIS DIPLOMATIKES ARHES TIS ELADOS TON ARHIEPISKOPO KE OLUS OSI DEN EKSIPIRETISANE KE DEN PROOTHISANE TA PROSOPIKA TU SIMFERONDA.GIA TUS ALUS GIATI TOSI MUNGAMARA AS PUME DEN TON PIRAZI PU O BERISA DIEKDIKI MEHRI KE TIN PREVEZA KE AS PUME O KSERAS, O ETREOS O BARKAS KE TA ALA PEDIA TU MEGA TON STIRIZUN.AFTOS DE MAS ELEGE POS TO MEGA INE I PRAGMATIKI OMONIA.GIA TIN APOGRAFI TIPOTA TA EKANE GARGARA TA OSA MAS ELEGE PRIN TIN APOGRAFI
KE MIN EPIKALESTI TIN APOHI TU KEAD GIATI IDAME KE TO APOTELEZMA GIA TIS THRISKEFTIKES KINOTITES POS TO MAGIREPSANE I MIPOS KE I ALVANI ORTHODOKSI IPAKUSAN TO KEAD.TO THEMA TON SINDAKSEON INE TO PIO SOVARO THEMA KE GIA AFTO I OMONIA PALEVI HRONIA TORA ALA DEN APOFASIZI I OMONIA ALA I ELINIKI KIVERNISI KE SE AFTI EHUN GINI OLA TA DIAVIMATA SE DEKSIUS SE ARISTERUS KE AKREUS SE OLA TA EPIPEDA.TO THEMA PROSFERETE GIA LAIKIZMO KE AFTO KANI OPOS PANDA O BARKAS EKMETALEVETE TON PONO TON SINDAKSIUHON GIA IDIA PROVOLI.KAPIOI KAPOTE LEGANE TIS SINDAKSIS TIS DINI I EVROPI AS PUME KAPIA FILADA ME TIN OPIA SINERGAZOTANE TOTE O BARKAS MIPOS IDATE NA VGENI NA TO DIAPSEVDI ETSI TUS VOLEVE TOTE GIA NA MIOTHI I SIMVOLI TIS OMONIAS GIA TIN EKDOSI TUS.TORA TUS LENE FTEOI I OMONIA AN PRAGMATIKA KOPUN I SINDAKSIS(tipota den ine dedomeno as mi prokatalamvanume ke to theorume deomeno) GIATI ETSI TUS VOLEVI TORA KE PAOI LEGONDAS.I PRAGMATIKI EGNIA TU BARKA KE TU KATHE BARKA DEN INE I SINDAKSIS ALA POS THA POLEMISUN TIN OMONIA KE THA VGAKUN PROSOPIKA OFELI APO AFTO.DISTIHOS OLI GNORIZUME TI SIMVENI SIMERA STIN ELADA KE DISTIHOS UTE I OMONIA KE UTE KAMIA ALI DINAMI DEN MBORI NA ALAKSI TIN PORIA TON PRAGMATON PU EHUN DROMOLOGISI TO DNT I EVROPAIKI ENOSI KE I ELINIKI KIVERNISI.UK OLIGI KSESIKOTHIKANE DIAMARTIRITHIKANE KAPSANE GREMISANE.TO APOTELEZMA 0 GIATI TO TAMIO INE 0.AS MIN EHUME AFTAPATES KE EKMETALEVOMASTE THEMATA PU PONANE GIA POLITIKA OFELI I GIA NA VGAZUME TA APOTHIMENA MAS KE NA EKFRAZUME TIS SIMBATHIES KE TI EMBATHIES MAS.

Ανώνυμος είπε...

Απάντηση στον κύριο 28 Δεκεμβρίου 2:16. Κύριε πρέπει να γνωρίζεις σε πιο κοινό ανήκεις, ή απλά τη συνέιδηση κουβαλάς μέσα σου. Το σκεπτικό μου λέει ακόμα και η απλή λογική μας απαντάει ότι όποιος νιώθει και είναι έλληνας στην συνείδηση δεν ψηφίζει και ούτε γλύφεται αλβανικό κόμμα που το καένα σε καθημερινή βάση πλεμάει την Ελλάδα και αντιτίθεται στα δικαίωματα του βορειοηπειρώτη. Αυτό που κάνει ο Ξέρας, ο Μπάρκας και ο Τάβος για να πουν στην Ελλάδα ότι δώστε λεφτά στους συνταξιούχους βορειοηπειρώτες του ΟΓΑ, το λένε όλοι ακόμα και ο Μπερίσσα γιατί όλοι επωφελούνται όταν λαμβάνουν σύνταξη οι δικοί μας γιατί αυτό είναι και συνάλαγμα και επένδυση για το Αλβανικό κράτος. Αλλά μάθημα θα σου κάνω εγώ. Όχι βέβαια αν εσύ σκέπτεσαι αλβανικά. Περάσαν 22 χρόνια και πολλοί βορειοηπειρώτες δεν καταλαβαίνουν ότι ψηφίζοντας αλβανικά κόμματα ηπηρετούνε τους αλβανούς και τους σκοπούς τους και κανένα ελληνικό συμφέρον. Μη ζητάς μετά ελληνικά δικαίωματα και συντάξεις. Αν νιώθεις έλληνας ψήφισε MEGA ή ΚΕΑΔ, αλλά όχι Μπερίσα ή Ράμμα και Μέτα.

Ανώνυμος είπε...

4.32. 31.12.
Xα,χα,χα,χα,χα,χα!!!!
Γαμώ τη λογική σου. Σε πάω αλήθεια. Έχεις δίκιο.Αφού βάλαμε τον Νιχελάκη να μας υποστηρίξει στην Βουλή των Ελλώνων και δεν έδωσε αποτέλεσμα, να βάλουμε τώρα το Μπερίσια και το Ράμα να διεκδικήσουν τις συντάξεις μας του ΟΓΑ με το "έξυπνο" επιχείρημα ότι γι΄αυτούς αποτελεί ένα καλό χέρι συναλλάγματος! (ωραίος είσαι) αλλά δεν μας τα λες καλά όταν μας λες να μη ψηφίσουμε Μπερίσια, Ράμα και Μέτα, αλλά ΜΕΓΑ και ΚΕΑΔ. Ρε φούλι δεν είναι το ίδιο. Αν ψηφήσω ΜΕΓΑ θα ψηφίσω Μπερίσια, αν ψηφίσω ΚΕΑΔ Θα ψηφίσω Ράμα. Μήπως καλύτερα θα μου έλεγες να κάνω αυτό που πσιτεύεις, να ψηφίσω Σπαχίου ή PDIU;!

Ανώνυμος είπε...

KALLA RE 11q 50 DHEN MAS EIPES POTE TI PROSOPIKA SIMFERONTA EHEI O MPARKAS STIN PROKEIMENI PERIPTOSIQ EINAI MIPOS SUNTAJIOZXOS TOZ OGA. TI POLITIKA OFELI MPOREI NA EHEI O ANURVPOW EFOSON DHEN METEXEI SE KANENA KOMMA?
dHEN EIDHAME POTE TO MPARKA NA VRIYEI THN OMONOIA, ALLA TIN IJESIA TIS POU EINAI GIA FTISIMO.
AN UZMAMAI KALLA , AP OSA O MPARKAS EHEI GRAPSEI STO BOREIOIPEIROTI, EFOSON ELLONEW DHIPLOMATES, IJESIA TIW OMONOIAS ME TI STIRIKSI KAI TOU ARXIEPISKOPOU TO POLEMËISANE GIA NA MI MPOREI TELIKËA NA EKSASFALIYEI TON EPOUSION ARTO TIS OIKOGENEIAS TOU, OPOS TELIKA ME TO RIZOPOULLLO TA KATAFERATE, TOTE ME TO DHIKIO TOZ O ANTHROPOS NA APEILEI KAI ME APERGIES PEINAS.
ESEIS DHEN FONAYETE KATA TIW MANAS PATRIDAS GIATI TA TRVTE ETOIMA APO TI MANA PATRIDA

Δημοσίευση σχολίου