Άστραψε και βρόντηξε ο Ηρώδης
Παρουσία του Γενικού Προέδρου της Ομόνοιας Βασίλη Μπολάνου, του Γενικού Προέδρου του ΚΕΑΔ Βαγγέλη Ντούλε, του Προέδρου Παραρτήματος Αγίων Σαράντα Λεωνίδα Παππά του Έπαρχου Λιβαδειάς Ηρώδη Νταλιάνη και άλλων στελεχών πραγματοποιήθηκε σήμερα στη Λιβαδειά ευρεία σύσκεψη για την έναρξη των γενικών εκλογών της Ομόνοιας. Αφού παρουσιάστηκε από τους κυρίους Παππά και Παντέκη το χρονοδιάγραμμα και οι τεχνικές λεπτομέρειες των εκλογών, οι συζητήσεις ως συνήθως και όπως λέει η παροιμία « η γλώσσα πάει στο δόντι που σε πονάει», τα θέματα συζητήσεων που κυριάρχησαν στη δίωρη συνάντηση ήταν τα προβλήματα της παιδείας, των συντάξεων, το περιουσιακά και η διαφάνεια στα όργανα της Ομόνοιας.
Σύμφωνα με πληροφορίες μας η συνάντησε πραγματοποιήθηκε σε καλό κλίμα με ικανοποιητικό αριθμό συμμετοχής χωρίς να λείπουν και οι έντονες λογομαχίες από γονείς που διαμαρτυρήθηκαν για το θέμα των υποτροφιών που χορηγούνται από το ΥΠΕΞ με κριτήρια φρονημάτων σαν τον καιρό του Χότζα όπως είπαν.
Βας. Μπολάνος: «… Μετά την έγκριση του νέου καταστατικού, μπαίνουμε σε μία νέα φάση αναδιοργάνωσης. Σας καλούμε όλους να συμμετέχετε σε αυτή την προσπάθεια. Όποιος Έλληνας το επιθυμεί η πόρτα της Ομόνοιας είναι ανοιχτή. Δεν μπορούμε να αρνηθούμε σε κανέναν Έλληνα να ψηφίσει για την Ομόνοια, δεν μπορούν όμως όλοι να είναι στα όργανα. Άνθρωποι που δεν συμπορεύονται με τις αρχές και το καταστατικό της Ομόνοιας δεν μπορούν να είναι υποψήφιοι σε αυτές τις εκλογές…»
Βαγγέλης Ντούλες: «… Η Ομόνοια έχει 20 χρόνια παρουσίας και από την ίδρυση της μέχρι σήμερα ακούσαμε όλες τις κατηγορίες, κάθε φορά και διαφορετικές. Στην αρχή ότι ήμασταν όργανα του Αλία, μετά τρομοκράτες και έπρεπε να φυλακιστούν τα στελέχη της, μετά ότι καταχραστήκαμε εξουσία και χρήματα. Ο χρόνος όμως τους διάψευσε όλους. Δείτε που είναι σήμερα ο Ζαρμπαλάς, ο Κυριαζάτης και ο Λαμποβιτιάδης, ποιος τολμάει να πει σήμερα ότι αυτοί οι άνθρωποι καταχράστηκαν την θέση της Ομόνοιας. Είμαστε η ποιο δημοκρατική οργάνωση που υπάρχει στην Αλβανία. Ποιο πολιτικό κόμμα στην Αλβανία άλλαξε αυτά τα χρόνια 7 προέδρους όπως η Ομόνοια; Η αναταράξεις είναι λογικό να συμβαίνουν σε αυτά τα 20 χρόνια, η Ομόνοια άντεξε όμως γιατί ήταν αναγκαιότητα…»
Λεωνίδας Παππάς: «.. Είμαστε σε μία φάση που δοκιμάζονται οι αντοχές μας. Να είστε βέβαιοι ότι το Δημοκρατικό, το Σοσιαλιστικό και πολλοί άλλοι δε θα σταματήσουν να μας πολεμάνε . Είναι η στιγμή να αποδείξουμε ότι σαν Έλληνες έχουμε αντιστάσεις, είμαστε περήφανοι και δεν μπορούμε να γίνουμε έρμαια κομμάτων ή προσώπων που επιθυμούν λιμασμένα την αποδιοργάνωση της Ομόνοιας. Έχουμε πολλές προκλήσεις μπροστά μας και θέλω να σας παρακαλέσω να αναλογιστούμε όλοι την ευθύνη που έχουμε για τον τόπο. Ο δρόμος είναι δύσκολος και τα εμπόδια πολλά αλλά τίποτα σπουδαίο δεν είναι εύκολο. Εγώ ο Ντούλες ο Μπολάνος, ο Ηρώδης και όσοι είμαστε στα ανώτερα όργανα της Ομόνοιας μπορεί να μην είμαστε σπουδαίοι αλλά η ιδέα της Ομόνοιας είναι σπουδαία και οφείλει κάθε έλληνας να την υπηρετεί …»
Ηρώδης Νταλιάνης. Απαντώντας σε ερώτηση για το πρόβλημα των λιβαδιών ο κ. Νταλιάνης «άστραψε και βρόντηξε» κατά του πρώην Διευθυντή Δασών. «Με νύχια και δόντια μπορέσαμε και κρατήσαμε το Λύκειο, γιατί ήθελαν να μας το κλείσουν. Παλεύουμε με νόμιμους και πλαγίους τρόπους για πολλά προβλήματα και είναι απαράδεκτο κάποιοι δικοί μας σαν ο πρώην Διευθυντή Δασών που είναι μάλιστα μέλος του ΓΣ της Ομόνοιας και του Προεδρείο του ΚΕΑΔ να μας βγάζουν τα μάτια» Χωρίς να τον ονομάσει ο ίδιος φωτογράφισε το κ. Γ Μ (βάζουμε μόνο τα αρχικά εφόσον ο ίδιος δεν τον κατονόμασε και ο νοών νοείτω) σαν τον αποκλειστικό υπεύθυνο για το πρόβλημα των περιουσιών που αντιμετωπίζει η Επαρχία της Λιβαδειάς και οι άλλες Ελληνικές επαρχίες.
19 comments:
βρε Πορειοηπειρώτη πως και δεν μας εχεις ενημερώσει τόσον καιρό πως θα εχουμε εξελίξεισ στην Ομονοια ή παρθηκαν ξαφνικα οι αποφασεις?
Θα γίνουν παντου εκλογές ή μονον στους Αγιους Σαράντα?
vre aliti dule dhen ketijorun tin omonia jia katahrisi katijorun ESENA jia kataxrisi eksusias estimaton kai hrimaton
vre vopeiooipiroti ayto o leonidha papa th kani kai dhen tous steli akoma ston ajiristo thn klika dule
Συγκράτησα δυο πράγματα από τα λεγόμενά τους: Πρώτο, το σοφό του Μπολάνου, ότι όλοι μπορεί να συμμετάσχουν στις διαδικασίες των εκλογών με το δικαίωμα να εκλέγουν, αλλά με περιορισμούς στο δικαίωμα του να εκλέγονται. Αυτό δεν είναι μόνο αντισυνταγματικό, αλλά είναι και ωμή παραβίαση των ανθρώπινων δικαιωμάτων. να τον χαρείτε κι άλλα εκατό χρόνια τέτοιον πρόεδρο. Το δεύτερο, έχει να κάνει με τη φράση του Ντούλε όταν αναφέρεται στον έντιμο πολιτικό βίο του Ζαρμπαλά, του Κυριαζάτη και του Λαμποβιτιάδη, αφήνοντας να εννοηθεί ότι οι άνθρωποι ζουν απλά και συνετά. Το προσυπογράφω. Και προσαυξάνω. Γιατί δε μίλησε για τον έντιμο πολιτικό βίο το δικό του; Ξέρει ο κόσμος πού και πώς ζει ο Κυριαζάτης ή ο Ζαρμπαλάς. Ξέρει όμως και πού ζει και πώς ζει ο Ντούλες. Και βγάζει και τα συμπεράσματά του. Οι πρώτοι ήρθαν, αγωνίστηκαν, έφαγαν το ψωμί τους στην Ομόνοια κι άνοιξαν το δρόμο. Ο Ντούλες δεν κάνει όμως το ίδιο. Ήρθε έφαγε το ψωμί του και το δικό μας στην Ομόνοια και δεν το κουνάει, αν δεν τη διαλύσει τελείως ... Τρίτο, αυτός ο Ηρώδης ακόμα πιστεύει ότι τα δάση του τα έκοψε ο Γιάννης ο Μπάμπης; Αυτός τι έκανε; Έχαφτε μύγες: Γιατί δεν τον έστειλε στον εισαγγελέα; Γι' αυτό εξελέγη από τους κατοίκους της περιοχής, να είναι μπεξής κι όχι μπατζοτζής.
bravo ston eparxo mas irodhi pou lei tin alithia ja ton jani babi. Mou etixe na miliso stin athina me kapion pou o janis ipegrapse na gini idioktitis livadhion sta xoria mas. Mou ipe tou etaksa lefta tou jani babi gia na min paravrethi sto dikastirio pou dhikazotan i ipothesi "periousias mou" os diefintis tou dasiarxiou, ke ta dextike. Ke sinexise na mou lei , esi exis 20 xronia stin elada ke me poli diskolia exis ena spiti , eno o jani babis den doulepse oute mia mera stin elada , pos mporese na ftiaksi ksenadoxio me enan alvaniko misto ? Matheno tora oti o jani babis ine deksio xeri tou dule, ndropi kirie dule ,me olon to sevasmo pou exo sto prosopo sou , gia afta ta skoupidia pou kratas konta sou.
Άγαπητέ ΑΝΩΝΥΜΕ 5:56 π.μ. (14.09.2010)
Φαίνεται ότι η κρίση σου είναι λίγο προβληματική (αν μου επιτρέπεις), καθώς συγκρατείς πράγματα που είτε δεν τα καταλαβαίνεις (οπότε καλά θα κάνεις να ενημερώνεσαι πρώτα και μετά να εκφράζεσαι και δή δυσμενώς για τον πρόεδρο του ανώτατου ομογενειακού οργάνου έτσι χωρίς διάκριση) είτε που δεν τα γνωρίζεις.
Γεγωνός είνια ότι η συμμετοχή στα συλλογικά όργανα, πάσης φύσεως, έχει δύο λειτουργίες: Α) του εκλέγειν και Β)εκλέγεσθαι.
Στην πρώτη περίπτωση είνια υποχρεωτικό να αναγνωρίζεται το δικαίωμα σε όλους. Στην δέυτερη περίπτωση (του να εκλεγεί κάποιος είνια πάλι καθολικό το δικαίωμα, με την διαφορά όμως ότι οι θέσεις για την διοιήκηση ων συλλογικών αυτών οργάνων είναι εκ των πραγμάτων περιορισμένες (1 θέση προέδρου, 1ή 2 θέσεις αντιπροέδρου κλπ.)άρα εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να είναι όλοι πρόεδροι ή αντιπροεδροι ή γεν γραμματείς.
Οπότε που την είδες εσύ την καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην δήλωση του Β. Μπολάνου??? Πονηρίδη??!!!
Φίλε Καραβά - να (πρέπει να είσαι παλιά καραβάνα εσύ) μη μας μαθαίνεις γράμματα. Κανείς δε λέει να εκλεγούν δέκα πρόεδροι, ένας θα εκλεγεί. Το δικαίωμα του εκλέγεσθαι σημαίνει αυτοί οι δέκα να ψηφιστούν για τη μία θέση του πρόεδρου κι όποιος επικρατήσει δημοκρατικά. Και επειδή με αποκαλείς πονηρό με υποκοριστικά, σου λέω, φίλε μου Καραβίδα, ότι του δικαιώματος του "εκλέγειν" δε στερούνται ούτε οι φυλακισμένοι. Εκείνοι δεν μπορούν να εκλεγούν για αυτονόητους λόγους (επειδή τους έχει στερηθεί η ελευθερία δια του νόμου). Εάν ο Μπολάνος κι εσύ παλιοκαραβάνα διαιρείτε τους βορειοηπειρώτες ελεύθερους και μη ελεύθερους, δική σας δουλειά. Σας λυπάμε. Έχετε χάσει της ελευθερία σας. Την έχετε παραδόσει στο Ντούλε και κάνει κατάχρηση ...
Έχεις δίκιο ανώνυμε 6.36 , το ποιο αρνητικό πρόσωπο στην ΕΕΜ και την ρεζιλεύει αυτήν, ακούει στο όνομα Γιάννης Μπάμπης.
Μας ήρθε ένα σχόλιο με την υπογραφή του κ. Γιάννη Μπάμπη! Επειδή το σχόλιο είναι αρκετά σκληρό και αποκαλυπτικό θα παρακαλούσα τον κ. Γιάννη Μπάμπη, αν θέλει να απαντήσει να μας στείλει κάποιο email που να επιβεβαιώνει το σχόλιο του, γιατί θα μπορούσε οποιοσδήποτε να υπογράφει ως Γιάννης Μπάμπης.
Φίλτατε ανώνυμε (4:11)
Γράμματα μπορεί να έμαθες, αλλά δεν έχεις μάθει να σταθμίζεις τα ουσιώδη και τα επουσιώδη.
Επίσης απορώ πραγματικά πως κατέληξες στο συμπέρασμα ότι ο Μπολάνος και εγώ!!! χωρίζουμε τους έλληνες Β/Ηπειρώτες σε ελέυθρους και ανελέυθερους!
Νομίζω ότι πλαϊ στα γράμματα που ξέρεις (δεν αμφιβάλω περί αυτού) επιτρεψέ μου να σου συστήσω και ένα βιβλίο το οποίο θα σε βοηθήσει να δομείς σωστά την σκέψη σου και να εξάγεις σωστά και σωβαρά συμπεράσματα, λέγεται ΛΟΓΙΚΗ του Αριστοτέλη. έτσι μπορεί και εσύ να έχεις την διευρυμένη οπτική της καραβίδας και όχι την περιορισμένη του τυφλοπόντικα...
Την δε γελοία διαπίστωσή σου ότι ακόμα και οι φυλλακισμένοι έχουν το δικαίωμα του "εκλέγειν" σε ευχαρισώ που την μοιράστηκες και μαζί μου, αλλά δεν θα πάρω, τα κατέχω πολύ καλά τα δικαιώματα του πολίτη.
Την δε ελευθερία μου την έχω χαρίσει μόνο στην σύζυγό μου, και σε αυτήν μόνο όση απαιτείται για την αρμονική μας συνύπαρξη.....
Με εκτίμηση και κατανόηση!
Αγαπητέ, Καράβα (8:10).
Γιατί να χρησιμιοποιήσω τη Λογική του Αριστοτέλη όταν δε χρειάζεται. Παραθέτω όσα είπε ο Μπολάνος στη Λειβαδιά (διάβασε στο (αστραψε και βρόντηξε ο Ηρώδης): "Δεν μπορούμε να αρνηθούμε σε κανέναν Έλληνα να ψηφίσει για την Ομόνοια, δεν μπορούν όμως όλοι να είναι στα όργανα. Άνθρωποι που δεν συμπορεύονται με τις αρχές και το καταστατικό της Ομόνοιας δεν μπορούν να είναι υποψήφιοι σε αυτές τις εκλογές…». Όταν υπάρχει μια διαδικασία εκλογής υπάρχει όργανο που προεξοφλεί τη συμπεριφορά εκ των προτέρων των μελών της Ομόνοιας. Απ' ότι γνωρίζω εγώ το Καταστατικό (και κάθε καταστατικό) όταν το μέλος ενός οργάνου δε συμπορεύεται με το καταστατικό και το πρόγραμμα απωλέει την ιδιότητα του μέλους. Αν έχει την ιδιότητα του μέλους (αφού εκλέγει) δεν νοείται να μην έχει την ιδιότητα να εκλέγεται, μεταξύ μας τα πράγματα είναι απλά, τι μπλέκεις τον κόσμο με τον Αριστοτέλη. Άλλο τόσο το Μπολάνο, ο οποίος ξέρει μόνο τον Τέλη.
Βορειοηπειρώτη, άφησε τις κουτοπονηριές. Εμείς σε θέλουμε δίκαιον. Μη μας πουλάς φακή ότι δεν είσαι σίγουρος αν είναι το σχόλιο του Γιάννη Μπάμπη και πως τάχα θέλεις να τον προστατέψεις. Τον Ηρώδη θέλεις να προστατέψεις. Τόσα σχόλια σκληρά ανώνυμων δημοσιεύεις, μην μας το παίζεις σε διπλό ταμπλό. Εσύ δεν έχεις παρά να δημοσιεύσεις το σχόλιο κι ας βγει ο Γιάννης ο Μπάμπης και να πει ότι δεν είναι δικό του. Όπως έκανε και η κυρία Διαμαντοπούλου. Για να είμαστε δίκαιοι.
Βορειοηπειρώτη, ενημερώστε μας πότε θα γίνουν οι εκλογές στα Κάτω Σέκλανα για να 'ρθουμε να σας κρά - σουμε ...
Η επισήμανση ότι υπάρχει η ΛΟΓΙΚΗ του Αριστοτέλη μου θυμίζει αυτό το αριστερίστικο: υπάρχει το ΔΙΚΑΙΟ, αλλά υπάρχει και το δίκιο του Εργάτη. Ναι, υπάρχει η ΛΟΓΙΚΗ του Αριστοτέλη, αλλά υπάρχει και η Λογική του Βορειοηπειρώτη. Έτσι, για να μην τα λαμβάνουμε όλα σοβαρά, έχουμε ανάγκη και για σιακάδες ...
Ευλογητέ, δεν είχε έρθει άλλο σχόλιο ποιο σκληρό. Είναι μακροσκελές και ο συντάκτης φαίνετε να γνωρίζει πολλά. Μας κατηγορεί και εμάς ως τσιράκια του Ηρώδη αλλά δε μας πειράζει αυτό. Οι κατηγορίες είναι προς τον έπαρχο Λιβαδειάς και ειλικρινά θέλουμε να προστατεύουμε και τους δύο από κάτι που γράφτηκε εν βρασμό ψυχής. Επίσης γνωρίζουμε ότι και οι δύο είναι μέλη του Γενικού Συμβουλίου της Ομόνοιας και θεωρώ απίθανο κάποιος να απευθυνθεί στα σχόλια μιας ανάρτησης για να πει όλα αυτά τα ανήκουστα. Νομίζω πρόκειται για προβοκάτσια.
Όσον αφορά το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι. Αυτό που λέει ο Μπολάνος ξεπερνά τα όρια της δημοκρατίας. Κάθε οργανισμός λειτουργεί σύμφωνα με κανονισμούς οι οποίοι πρέπει να συνάδουν με το αστικό δίκαιο. Οι κανονισμοί αυτοί συνήθως λέγονται "καταστατικό". Σύμφωνα με το καταστατικό της ΔΕΕΜ ΟΜΟΝΟΙΑ όπως και των περισσότερων οργανώσεων που λειτουργούν δημοκρατικά, το προεδρείο ή δσ, ή γενικό συμβούλιο έχει το δικαίωμα να αφαιρέσει την ιδιότητα του μέλους από άτομα που με τις πράξεις ή τα λεγόμενά τους, εξυπηρετούν σκοπούς αντίθετους προς το καταστατικό της οργάνωσης. Ο Μπολάνος λοιπόν, προτείνει να μην αφαιρεθεί από κανέναν ΈΛΛΗΝΑ όσο ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ και αν είναι, η ιδιότητα του μέλους της ΟΜΟΝΟΙΑΣ. Ο Μπολάνος λέει πως η ΟΜΟΝΟΙΑ είναι για όλους τους Έλληνες ανεξαρτήτως "βιογραφικού". Αντί λοιπόν να τους στείλει στον αγύριστο όπως μπορεί και θα έπρεπε, τους επιτρέπει να ψηφίσουν. Και βγαίνει μετά ένας εγκάθετος να μιλήσει για δημοκρατία
Κεραύνιε, μας κατακεραύνωσες. Δεν κατάλαβες ακόμα ότι οι Βορειοηπειρώτες έχουν στείλει εδώ και καιρό στον αγύριστο το Μπολάνο και όλα τα κεραυνοειδή που νομίζουν ότι έχουν τη δύναμη του Δία. Αν αυτά που λέει ο Μπολάνος ξεπερνούν τα όρια της δημοκρατίας, τότε θα πρέπει να μιλούμε για θεοκρατία, για Ενβεροκρατία, για Ρουφιανοκρατία. Και κάτι πιο συγκεκριμένο, αφού Μπολάνος δικάζει και Μπολάνος συγχωρεί, τότε να συνειδητοποιήσουμε ότι ζούμε στο σύστημα Μπολανοκρατία.
RE ADERFIA POS KIKLOFOREI TORA O IRODHIS;;;ME KOUKOULA I XORIS;ALLA MALON TORA TIN EXEI VGALEI TIN KOUKOULA LOGO ZESTIS.
Ανώνυμε 16.09.2010 (4:04)
σου συστήνω να ακούσεις λίγο το τραγούδι του Ακη Πάνου σε ερμηνεία του Καζαντζίδη.... το οποίο και παραφράζω "στο θολωμένο σου μυαλό, ο κόσμος όλος μιά σταλιά" και δυστυχώς ούτε στάλα από μυαλά....
αλλά αν έχεις την καλοσύνη εξήγησέ μας, ως "κεραυνοειδή" εννοείς ποιούς ακριβώς????
Μάλλον είμαι πολύ αδαής για να μην μπορώ να αντιληφθώ τα "δικτατορικά", "θεοκρατικά" και αντιδημοκρατικά κελεύσατα του Β. Μπολάνου!
περιμένω πάντως να μας πεις ποιοί είναι οι "κεραυνοειδείς".....
Δημοσίευση σχολίου