Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

Vizionplus: Σκάνδαλο – ο Ξέρρας θεωρεί φυσιολογικό να ακούγεται «Ζήτω η Βόρειος Ήπειρος» από βουλευτή της Χ. Α. στο Βουλιαράτι (βίντεο)



Το γεγονός ότι ο Υπουργός Εργασίας της Αλβανίας και βουλευτής της Περιφέρειας Αργυροκάστρου Σπύρος Ξέρρας αρνήθηκε να σχολιάσει το «Ζήτω η Βόρειος Ήπειρος» που αναφώνησε ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Χρήστος Παππάς στο Βουλιαράτι, κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων για την 28η Οκτωβρίου, θεωρήθηκε «σκάνδαλο» από τον τηλεοπτικό σταθμό Vizionplus. Το αλβανικό κανάλι θεωρεί πως ο Ξέρρας ρίχνει «λάδι στη φωτιά» αφού στη συνέχεια χαρακτήρισε την εκδήλωση φυσιολογική.


Ο μειονοτικός πολιτικός δήλωσε ακόμα πως «οι εξτρεμιστικές και εθνικιστικές φωνές από τις δύο πλευρές, δεν βοηθάνε τις άριστες ελληνοαλβανικές σχέσεις».  


18 comments:

Ανώνυμος είπε...

eytyxws yparxoun akoma patriotes politikoi pou agwnizontai gia ellhnismo , mprabo ksera

Ανώνυμος είπε...

Πάλι καλά που υπάρχουν και οι αλβανικοί τηλεοπτικοί σταθμοί να μας υποδείξουν τους εθνοσωτήρες μας,γιατί τέτοια τύφλωση που επικρατεί στις τάξεις της κοινότητας μας θα ήταν αδύνατον να τους ανακαλύψουμε μόνοι μας.

Όταν η σιωπή αναγάγετε σε επαναστατική έκφραση τότε η σιωπηλοί εκφραστές του ενδοτισμού αποκτούν τίτλο εθνοσωτήρα.

ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ

Ανώνυμος είπε...

to skandalo giati den exei eisagogika??? ( )

Ανώνυμος είπε...

KALA O KSERAS TO POU TO XEI TO PATRWTIKO ALLA POU NA DEIS KAI TON THEIO TOU DAKO TON PROKSENO TIS ALVANIAS STA GIANNENA EKEI NA DEIS GIA TI PATRWTI MILAME

Ανώνυμος είπε...

esy katafrakte mas ta exeis zalisei kanonika me tis ellinikoures sou...
den eimai ypostiriktis tou Ksera,omws o anthrwpos eipe kati aplo...pws kala ekanan kai fwnaksan zitw i b.hpeiros...esy pou kollas ???
anonime 6-46..dioti etsi to egrapsan oi alvanoi...apla to blog mas to parousiazei opws dimosieytike apo tous alvanous..

Ανώνυμος είπε...

anwnhme 8.42
o anthrwpos eipe kati aplo...pws kala ekanan kai fwnaksan zitw i b.hpeiros...esy pou kollas ???

den exw psifisei pote albaniko komma...alla an exei ta kotsia enas pou einai se albaniko na pei kati teteio tha ton psifisw ANETA e poio lepto eipai pws kala ekana to akouw ksana kai ksana kai den to briskw pou einai kale???

Ανώνυμος είπε...

Είναι ο μόνος πατριώτης που έχει απομήνει εκεί και αγαπάει πραγματικά τον τόπο. Το αποδηκνίουν τα έργα στην περηφέρια του και ειδικότερα στην Δερβητσιάνη. Είναι ο μοναδικός που στο μπαλκόνι του σπιτιού του κυματίζει η Ελληνική σημαία. Είναι απλά Ωραίος ο τύπος!

Βορειοηπειρώτης Εθνικιστής είπε...

ΕΥΓΕ

Ανώνυμος είπε...

Όταν ως Βορειοηπειρώτης Εθνικιστής υμνείς έναν Αλβανό υπουργό η εθνικιστής δεν είσαι η Βορειοηπειρώτης!
Όσο για τα σχόλια των υπολοίπων είναι πασιφανές ότι πρόκειται για δημοσίους υπαλλήλους διορισμένους από τον υπουργό άντε και λίγοι συγγενείς.
Γιατί δεν έχει ξεπέσει τόσο πολύ η πιάτσα στους Βορειοηπειρώτες όσο και αν προσπαθούν οι διάφοροι κηφήνες να την ρίξουν. Βορειοηπειρώτη η ηρωοποίηση του Αλβανού υπουργού σήμερα και η προσπάθεια να τον προστατεύσεις από τις δηλώσεις του στην Κορυτσά για τον σεβασμό στην αλβανική δικαιοσύνη στην άδικη καταδίκη Ντίσιου είναι κάτι που δεν θα έπρεπε να αισθάνεσαι ιδιαίτερα υπερήφανος.

Βορειοηπειρώτης είπε...

Θα σου απαντήσω αγαπητέ/η 12.16 γιατί απ’ ότι βλέπω κρατάς καλό αρχείο.
Προσπαθούμε να καλύψουμε την επικαιρότητα, δεν υπάρχει καμία πρόθεση ηρωοποίησες και αυτές τις ερμηνείες δεν μπορώ να τις καταλάβω!

1.Στην Κορυτσά ο Ξέρρας είπε ότι πρέπει να γίνονται σεβαστές οι αποφάσεις της δικαιοσύνης - που για έναν αλβανό υπουργό όπως λες και εσυ είναι ότι πιο λογικό. Μετά από λίγες μέρες δημοσιεύαμε δηλώσεις του Πάζιου και είπαμε πως είναι πιο κατάπτυστες από του Ξέρα (άρα του Ξέρα είναι κατάπτυστες). Στις πρόσφατες εκδηλώσεις για την 28η στην Κορυτσά κάποιοι σχολίασαν πολύ θετικά το γεγονός ότι ο Πεδιώτης πήγε στο μνημείο της Μπομποστίτσας. Το ίδιο ακριβώς είπαμε και εμείς για τον Ξέρρα ότι μία μέρα πριν τη δίκη του Ντίσιου, επισκέφτηκε αυτό το μνημείο, αναγνωρίζοντας με αυτό τον τρόπο το έργο του.

2.Ανάλογη περίπτωση είναι και αυτή του Βουλιαράτι. Ο Ξέρρας και ο Κίτσος έκαναν για τους «εξτρεμιστές» ακριβώς τις ίδιες δηλώσεις. Δεν έτυχαν όμως της ίδιας αντιμετώπισης ούτε από αλβανικής και ούτε από ελληνικής πλευράς.

Όποτε όπως βλέπεις είναι θέμα ερμηνειών. Ενώ εμείς περιοριστήκαμε στην είδηση χωρίς σχολιασμό, αναγνωρίζοντας τον μεγάλο κίνδυνο παρεξηγήσεων δεν το αποφύγαμε.
Αν πάλι επιμένετε στην άποψη σας, δεν μας πειράζει γιατί μας έχουν σύρει και έχουμε χωνέψει πιο χοντρά…

Ανώνυμος είπε...

BRAVO KSERA TA IPES APLLA KE DHERVITSOTIKA KE STO VULARATI KE STA ALVANIKA KANALIA ME MEGALI TILETHEASI PROTA APO OLLA SOY AKSIZOYN SIXARITIRIA POY MAS EKANES PERIFANOYS EFXARISTOYME ETSI APLLA

Ανώνυμος είπε...

κ.διαχειριστα του β.ηπειρωτη,ετσι οπωσ εγιναν τα πραγματα τωρα τελευταια κ με τισ τοσεσ πολλεσ σαλτσεσ που βαζεισ στα αρθρα σου η'στα σχολια σου γινεσαι αναξιοπιστοσ.Τελικα αρχιζω κ επανεξεταζω την αποψη οτι ο ΒΛΑΣΗΣ ΤΣΑΚΑΣ ειναι πιο εγκυροσ απο σενα.κοιτα που καταντησα κ γω ο ερημοσ να βαλω στην ιδια κατηγορια το μπλογκ β.ηπειρωτη με το δεροπολη του .... κ του .......Ο ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΣ ΒΟΥΡΚΑΡΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Ούτε ο Ξέρρας ούτε ο Ντούλες τα είπαν ή τα λένε καλά. Γιατί αυτοί, "κουτσά - στραβα" για ορισμένους κάτι λένε ή κάτι κάνουν. Οι μηδενιστές εν πλήρη δράση. Τι σημαίνει αυτό; Αν ο Ξέρρας δε βγάζει σημαία στο μπαλκόνι, είναι δειλός, σύμφωνα με τους μηδενιστές. Αν βγάλει σημαία στο μπαλκόνι, το κάνει για να φανεί, πάλι σύμφωνα με τους μηδενιστές. Εδώ στον τόπο αυτό των μηδενιστών δεν πρέπει να κάνεις τίποτα για να είσαι και πατριώτης και παιδί του λαού. Παράδειγμα, ο άλλος έταιρος βουλευτής της Δρόπολης, ο Βαγγέλης (ο Τάβος, γιατί ο Ντούλες είναι Βούρκου και Ακροκεραυνίων) ούτε στην Κλεισούρα ήταν ούτε στο Βουλιαράτες φάνηκε. Ούτε μίλησε ούτε αντιμίλησε. Αλλά είναι πατριώτης. Γιατί; Γι' αυτό ακριβώς: που ούτε μίλησε κι ούτε αντιμίλησε, αλλά που συμμετέχει στα θυρανοίξια αλβανικών σχολείων στην Ελλάδα. Έχουμε χάσει το μέτρο της λογικής κι αυτό είναι θλιβερό... Λυπάμαι. ΕΥΛΟΓΗΤΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμος Μηδενιστής 1 Νοεμβρίου 2012 12:16 π.μ.

Σίγουρα αγαπητέ Βορειοηπειρώτη όλα είναι θέμα ερμηνειών μόνο που στις δυο ίδιες περιπτώσεις ίδιων ταυτοσήμων δηλώσεων με διαφορετικές ερμηνείες που παρεμπίπτοντος ήρθαν έτοιμες από τα Τίρανα και αντί πρώτα να προβληματίσουν προσφέρθηκαν αμάσητες (όπως λέμε στην πιάτσα)στο βορειοηπειρωτικό κοινό. Βέβαια δεν θα σχολιάσω τους εκπρόσωπους τύπου των κομμάτων και "ελληνόφωνων εκπρόσωπων" που κρύβονται πίσω από τα μπλοκς παριστάνοντας τους δοσίλογους της κατοχής η τους σερβίλιδες στο αλήστου μνήμης καθεστώς το κάνω μαζί σου γιατί γνωρίζω ότι τις περισσότερες φορές προσπαθείς να κρατήσεις τις σχετικές ισορροπίες.

Και να πάμε στον ΕΥΛΟΓΗΤΟ που σε ρόλο ............. προσπαθεί να μας πείσει να στηρίξουμε από όλα τα κακά του τόπου το λιγότερο κακό για να μην είμαστε μηδενιστές.

Επειδή ο Ντουλες είναι το ένα κακό άλλα είναι κακό του Βούρκου (άλλη εκλογική περιφέρεια) όποτε δεν μας άφορα ας πάμε στους Αλβανούς υπουργούς: Ο Τάβος ξέρουμε ότι είναι Αλβανός γιατί δεν το απέκρυψε ποτέ αλώστε όπως και εσύ το επιβεβαιώνεις και δεν έχω λόγο να διαφωνήσω επ αυτού άλλα δώσε μου το δικαίωμα να εκφράσω την ενόχληση μου όταν προσβάλλετε η νοημοσύνη μου βλέποντας τον Ξέρα να παριστάνει τον Έλληνα.
Θα πρέπει να το αποδεχτείτε κάποτε ότι Έλληνας και Αλβανός Υπουργός είναι δυο έννοιες ασυμβίβαστες.
Όταν προσποιούμενο τον εκπροσωπώ μιας κοινότητας που στερείτε βασικών δικαιωμάτων εισχωρείς σε πολιτικούς σχματισμούς που δεν αναγνωρίζουν τα δικαιώματα της, τότε αυτόματος παύεις να είσαι μέλος αυτής, να την εκπροσωπείς, και να την εκφράζεις.τέλος
Τα υπόλοιπα τα "κάτι λένε η κάτι κάνουν" για μένα ανήκουν στην σφαίρα της μπουρδολογίας του πολιτικαντισμού.

Ανώνυμος Μηδενιστής 1 Νοεμβρίου 2012 12:16 π.μ.

Ανώνυμος είπε...

Αφού ο Ξέρας είναι βουλευτής Αλβανικού κόμματος και σας χαλάει έχω την εξής πρόταση. Παίρνεται τον πατριώτη βουλευτή του Βούρκου με το ΚΕΑΔ Ντούλε και μας δίνεται τον προδότη Ξέρα. Πως σας φαίνεται η πρόταση; Το πολύ πολύ πάρτε και τον Μπολάνο πακέτο.

Ανώνυμος είπε...

Μηδενιστή, νομίζω ότι τον Τάβο τον θέλεις στο απυρόβλητο, όχι γιατί τον έχει ξεγράψεις και τον θεωρείς πια αλβανο και δεν ασχολείσαι μαζί του. Μυρίζει κουτοπονηριά, οι εκλογές έρχονται και μπορεί να γίνει καμιά κωλοσυμμαχία μαζί του, σαν εκείνη του 2009 ή και σαν εκείνη πρόσφατα με τους σοσιαλιστές στις τοπικές εκλογές. Γιατί σαν πολλοί βορειοηπειρώτες υποψήφιοι τροχούν τα σπαθιά τους εκεί στη Δρόπολη αυτή τη φορά και, αναπόφευκτα, θα πάνε σε συμμαχίες. Τι ακούμε; Ξέρρας, Τάβος, Ντούλες, Αγγελής... Λέτε να δούμε Τάβο, Ντούλε και Αγγελή κατά του Ξέρρα; Βλέπω, εγώ που θα μου τον κάμετε ξανά ήρωα τον Ξέρρα!

Ανώνυμος είπε...

Ο Ξέρας στο σπίτι του έχει πολλές σημαίες και ανάλογα με την περίσταση τις υψώνει. Στο τέλος του μήνα έχει σειρά η κόκκινη, μετά η ημισέληνος κλπ. Ξέρει αυτός παλιά μου τέχνη κόσκινο.

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμος Μηδενιστής 1 Νοεμβρίου 2012 12:16 π.μ.

Αγαπητέ ανώνυμε 9:54 γράφω απαντώντας σε εσάς με σκοπό να με διαβάσουν και οι υπόλοιποι αναγνώστες αυτού του μπλογκ και όσοι ξεστραβωθούν έχει κάλος για τους υπολοίπους δεν έχουν παρά να αναλάβουν την ευθύνη των πράξεων τους.

Λοιπόν να ξεκινήσουμε από την αρχή για να γίνουμε ποιο κατανοητοί:

Τα τελευταία 22 χρόνια και μετά την πτώση της Δικτατορίας του Προλεταριάτου στην Αλβανία επικρατεί ένα αστικό καθεστώς με προκαθορισμένη πολιτική και κοινωνική κατεύθυνση με απαράλλακτη την εθνική του πολιτική τόσο στην εξωτερική όσο και στην εσωτερική το οποίο πότε εκφράζεται μέσο της δεξιάς και πότε μέσο της αριστεράς.
Με αυτή την προσέγγιση κατ εμέ λογικότατη καταρρέει το δίλημμα της αριστερό-δεξιας αν και εμείς ως Έλληνες δεν θα έπρεπε να φτάσουμε καν σε αυτή την προσέγγιση άλλα την καταθέτω γιατί τίθεται ως δίλημμα στους κόλπους της κοινότητας μας και φυσικά γιατί γίνετε αποδεκτό από ένα μεγάλο μέρος αυτής, που εγώ το θεωρώ και ως άμεση αποδοχή στην δουλεία (ραγιαδισμός).
Οπότε και τα τέσσερα πρόσωπα που μου παραθέτεις ( Ξέρας, Τάβος, Ντουλες, Αγγελής, συμπληρώνω και Μπάρκας αν και έχει τελειώσει η πολιτική του καριέρα όσο και να μην το αποδέχεται ο ίδιος) είναι αποδεκτά πρόσωπα από το κεντρικό σύστημα εξουσίας στην Αλβανία οι τέσσερις έχουν διατελέσει υπουργοί και οι δυο διατελούν ακόμα και ο πέμπτος Ντουλες κατά την διάρκεια της συνκυβέρνησης του έχει διορίσει αρκετούς υπουργούς και διευθυντές φυσικά δημοσίων οργανισμών. (τα νούμερα ας μας τα παραθέσει ο Βορειοηπειρώτης που έχει μεγαλύτερο αρχείο από μένα)Εδώ το σημαντικότερο που θα αναφέρουμε και εμάς μας καίει είναι ότι καθ όλη αυτή την περίοδο που μεσουρανούν αυτοί οι κύριοι (είναι αποδεκτός φυσικά και όρος "γενίτσαροι" πιστέψτε με δεν θα παρεξηγήσω κανέναν άμα τον αναφέρει)όχι απλά δεν αποκτήσαμε κάποιο δικαίωμα σαν κοινότητα άλλα μας αφαιρέθηκαν κιόλας.
Με τα στοιχεία που σας κατέθεσα που φυσικά είναι γνωστά σε όλους και επειδή ο ανώνυμος 9:54 δεν γνωρίζω φυσικά αν παρασύρεται από την πονηριά η την κουταμάρα προσπάθησε να παραθέσει διλήμματα του δηλώνω ευθαρσώς ότι και τα 5 αυτά πρόσωπα συγκροτούν έναν και μοναδικό πόλο και τον ονομάζω (Ο πόλος των εγκάθετων του αλβανικού καθεστώτος.)και αυτό θα πρέπει να είναι σήμα κατατεθέν για κάθε Βορειοηπειρώτη που σκέφτεται εθνικά,εξ ου και η αντίδραση μου προς την δημοσίευση του Βορειοηπειρώτη.
Όσον αφορά το δίλημμα της κοινωνικής πολιτικής που πρώτος έθεσε ο Παναγιώτης Μπάρκας σε ένα άρθρο του στον Βορειοηπειρώτη στα πλαίσια της αλληλεγγύης που απαιτεί η παροχή υπηρεσιών, μπας και ξελαφρώσει από τα προβλήματα που του δημιούργησε "το κλαμπ των γενικών και αορίστων"
θα πρέπει να γνωρίζουν όλοι,το ότι είμαστε ακόμα Έλληνες και χριστιανοί ορθόδοξοι έστω και σε αυτή την συρρικνωμένη μορφή δεν ήταν μόνο γιατί οι πρόγονοι μας αντέξανε στην τρομοκρατία και στον εκφοβισμό άλλα γιατί αντέξανε και στην παροχολογία και τον χρηματισμό με αντάλλαγμα την αλλαξοπιστία.

Δημοσίευση σχολίου