Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Πως ιδρύθηκε η «Ομόνοια» και η πορεία της μέχρι το 1996

Τηλεγράφημα που στέλνει ο Παναγιώτης Μπάρκας
για την συνάντηση στη Δερβιτσιάνη στι; 11/1/1991  

Στις 11/1/1991, 35 άτομα , από τους Άγιους Σαράντα , το Αργυρόκαστρο και τα Τίρανα υπογράφουν στην κωμόπολη Δερβιτσάνη , σε ένα ισχυρό πολιτικό και πολιτιστικό κέντρο της Βορείου Ηπείρου , την ιδρυτική διακήρυξη της ΟΜΟΝΟΙΑΣ , της πολιτικής οργάνωσης της ελληνικής μειονότητας με έδρα τους Αγίους Σαράντα.
Για την ονομασία της οργάνωσης επιλέχθηκε το «Ομόνοια» λόγω της παλιάς οργάνωσης των Ελλήνων που συγκροτήθηκε στο χώρο το 1918 και εξέδιδε εφημερίδα, ενώ η έδρα αποφασίστηκε η πόλη των Αγίων Σαράντα λόγω

του τότε ευνοϊκού πληθυσμιακού συσχετισμού , της γειτνίασης με την Κέρκυρα , της θέσης της , στο κέντρο μεταξύ Αργυροκάστρου και Χιμάρας, δύο πληθυσμιακών πόλων που σηματοδοτούν τον Ελληνισμό στο χώρο, ενώ το Αργυρόκαστρο , που προτάθηκε , λόγω των ιστορικών και άλλων λόγων , απορρίφθηκε αφού...η γενέτειρα του Ε. Χότζα που διέθετε έναν ισχυρό αλβανικό πυρήνα , δεν ενδεικνυόταν για έδρα της οργάνωσης.
Η ΟΜΟΝΟΙΑ ,από τα πρώτα βήματά της κατηγορήθηκε από τους Αλβανούς ως εθνικιστική οργάνωσης , και επιχειρήθηκε η άλωσή της από ανθρώπους του Ramiz Alia και από Έλληνες μέλη του ΚΕΑ , που την κατηγόρησαν ως σοβινιστική οργάνωση. Η απάντηση που έδωσαν οι επικεφαλής της ΟΜΟΝΟΙΑΣ ήταν τόσο με το καταστατικό της, όσο και με το πρόγραμμά της με το οποίο επιχειρούσε να τονίσει περισσότερο,
«το μορφωτικό και πολιτιστικό της χαρακτήρα, την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας, τη διατήρηση ηθών και παραδόσεων , την ελεύθερη επικοινωνία»
, χωρίς να αποτελεί απειλή για το αλβανικό κράτος.
Η οργάνωση είχε ως βασικούς στόχους,
«να ενώσει όλους τους Έλληνες μειονοτικούς ανεξάρτητα από την κομματική τοποθέτησή τους και τις πολιτικές πεποιθήσεις του καθενός»
καθώς και
«την ενίσχυση της εθνικής οντότητας της μειονότητας , μέσα από τη γλώσσα ,την ιστορία , τον πολιτισμό , τις συχνότερες επαφές με τον εθνικό κορμό» ,
στους σκοπούς της οργάνωσης συμπεριλαμβανόταν και
«η συμβολή της μειονότητας στην προσπάθεια του αλβανικού λαού για πρόοδο , εκδημοκρατισμό και δημιουργία κράτους δικαίου».
Εκ των ιδρυτικών και ηγετικών στελεχών της οργάνωσης, της Δημοκρατικής Ένωσης της Εθνικής Ελληνικής Μειονότητας (ΔΕΕΕΜ) Ομόνοια και εκ των 5 βουλευτών της οργάνωσης στο πρώτο αλβανικό Κοινοβούλιο,θα τονίσει στην πρώτη συγκέντρωση, σε χωριό της Δρόπολης :
«…..ύστερα από τόσες δεκαετίες μιλούμε σε ένα τέτοιο συλλαλητήριο την μητρική μας γλώσσα για να εκφράσουμε τη μεγάλη μας επιθυμία και αν αποφασίσουμε , σ’ αυτή τη γλώσσα για ένα καλύτερο αύριο….. μας έφερε εδώ στην πλατεία η χαρά της οργάνωσής μας της Δημοκρατικής Ένωσης της Ελληνικής Μειονότητας…… με την οργάνωσή μας που ξεκίνησε στις έντεκα Γενάρη 1991 στη Δερβιτσάνη ,θέλουμε να αγωνιστούμε στα πλαίσια του πολυκομματισμού και της διαδικασίας εκδημοκρατισμού στην Αλβανία , για να αποκτήσουμε την ανεξαρτησία , για να αποφασίσουμε οι ίδιοι για τις τύχες μας και όχι να αποφασίζουν γι ‘αυτές τούτο ή εκείνο το κόμμα. Η ΟΜΟΝΟΙΑ απ ‘ εδώ και στο εξής , σημαίνει φωνή της Εθνικής Ελληνικής Μειονότητας στην Αλβανία για κάθε θέμα……Από το πρώτο αυτό βήμα της ΟΜΟΝΟΙΑΣ θεωρούμε χρέος να επισημάνουμε μια συμβουλή. Σ αυτές τις δύσκολες στιγμές για τον τόπο μας , οι άνθρωποι ζητούν να βρουν τα σπίτια τους και όχι να τα εγκαταλείψουν αυτά….ας μην επιτρέψουμε έναν τέτοιο ειρηνικό ξεκλήρισμα…έγινε πιο επιτακτική η ίδρυση της ΟΜΟΝΟΙΑΣ ώστε σ΄ αυτόν το δύσκολο δρόμο του αλβανικού εκδημοκρατισμού, η Ελληνική μειονότητα να μπορεί να διαλέξει μόνη της ποιο μονοπάτι να πάρει… Οπότε από τώρα η ΟΜΟΝΟΙΑ γέννημα και θρέμμα αυτού του τόπου , συσπειρώνει γύρω της κάθε τίμιο Έλληνα που πραγματικά πονάει για τις τύχες της γενέτειράς του και της ίδιας της ταυτότητάς του ….…..ας είναι η ΟΜΟΝΟΙΑ αγαπητά αδέλφια και αδελφές , καλορίζικη ένας ήλιος που να πληρώσει στο ακραίο τους πόθους και τους οραματισμούς μας , ένας ήλιος που γεννιέται μέσα στις καρδιές μας , ένας ήλιος που φλέγεται μέσα από τις τιτάνιες προσπάθειες για ευημερία και πρόοδο» .
Στις 22/2/1991 ήρθε η αναγνώριση της ΟΜΟΝΟΙΑΣ από το Αλβανικό Υπουργείο Δικαιοσύνης , και επιτράπηκε η αυτόνομη κάθοδος στις εκλογές που είχαν προκηρυχθεί για τις 31/3/1991, αλλά οι εκλογικοί της συνδυασμοί περιορίστηκαν στα 99 χωριά των Αγίων Σαράντα και Αργυροκάστρου , που οι αλβανικές αρχές θεωρούν ως μειονοτικά.
Παρά την προσφυγή της ΟΜΟΝΟΙΑΣ στο Ανώτατο Δικαστήριο ,με το αιτιολογικό ότι ο εκλογικός νόμος δεν προέβλεπε τέτοιους περιορισμούς , η απάντηση των αλβανικών αρχών ήταν αρνητική. Τελικά στις εκλογές της 31/3/1991 και 7/4/1991, η ΟΜΟΝΟΙΑ εξέλεξε 3 βουλευτές στον πρώτο γύρο και 2 στο δεύτερο , και αναδείχθηκε τρίτη δύναμη, στο αλβανικό κοινοβούλιο.
Το νέο αλβανικό καθεστώς προσπάθησε να προβάλλει εμπόδια στην πολιτική οργάνωση των Ελλήνων ,αφού ο φόβος της αλβανικής κυβέρνησης ήταν ότι η ισχυρή θέση της μειονότητας στο πολιτικό παιχνίδι , θα αύξανε τις πιθανότητες ελληνικής παρέμβασης στα εσωτερικά ζητήματα της χώρας. Το γεγονός , δηλαδή, της γειτνίασης με τη μητέρα -πατρίδα , καθιστά πιο καθοριστικό το ρόλο της μειονότητας ως μοχλού πίεσης στην κεντρική εξουσία.
Άλλος στόχος, της αλβανικής ηγεσίας , ήταν η απορρόφηση της «Ομόνοιας» , από τα αλβανικά κόμματα , θέση που σε κάποια στιγμή στηρίχθηκε και από την τότε ελληνική κυβέρνηση ,που υποστήριξε το Δημοκρατικό Κόμμα και κράτησε αρνητική στάση έναντι της ΟΜΟΝΟΙΑΣ , αφού υποστήριξε ότι η των έσω δράση θα ήταν αποτελεσματικότερη , ενώ πρόβαλλε εμπόδια στην αυτόνομη έκφραση της οργάνωσης με τον εκλογικό νόμο.
Όλα αυτά είχαν τονιστεί , στις 3/2/1991, όταν είχε πραγματοποιηθεί η πρώτη συνδιάσκεψη της ΟΜΟΝΟΙΑΣ , όπου επισημάνθηκε η αρνητική στάση των ελληνικών υπηρεσιών έναντι της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, αφού η πρόθεση που υπήρχε τότε στην Αθήνα , δεν ήταν στηριχθεί η ΟΜΟΝΟΙΑ , αλλά να μεταβληθεί η οργάνωση της μειονότητας , σε τάση του Δημοκρατικού Κόμματος , για το οποίο άλλωστε γινόταν και όλες οι συζητήσεις των μειονοτικών στελεχών με τους Έλληνες διπλωμάτες και τα ελλαδικά βορειοηπειρωτικά σωματεία, όπως τονίστηκαν και οι μεθοδευμένες επιθέσεις κατά της ηγεσίας της, που είχε ως αποτέλεσμα να παραιτηθεί ο πρόεδρος του Γενικού Συμβουλίου.
Τον Ιούλιο του 1991 η αλβανική Βουλή προχώρησε σε νόμο , σύμφωνα με τον οποίο δεν επιτρεπόταν η ίδρυση θρησκευτικών , εθνικών ή τοπικιστικών κομμάτων ,ενέργεια που στρεφόταν εναντίον της οργάνωσης των Ελλήνων της Αλβανίας. Τους περιορισμούς αυτούς όπως και άλλα αιτήματα της μειονότητας , παρέθεσαν τα στελέχη της ΟΜΟΝΟΙΑΣ , την 3η Οκτωβρίου του 1991 στη διάσκεψη της ΔΑΣΕ στη Μόσχα.
Η ΟΜΟΝΟΙΑ , ανέφερε ότι η ελληνική μειονότητα υπερβαίνει κατά πολύ τις 200.000 και πλησιάζει τις 300.000 ενώ στην επίσημη αλβανική στατιστική του 1988 καταγραφόταν μόνο με 58000 μέλη , στοιχεία τα οποία έντονα αμφισβητεί η οργάνωση.Οι επισημάνσεις επικεντρώθηκαν κυρίως στα πολιτικά και εκπαιδευτικά δικαιώματα της μειονότητας. Στον πολιτικό τομέα τονίστηκε η προσπάθεια της Αλβανίας να περιορισθεί η εκπροσώπηση της μειονότητας με τις παρεμβάσεις ,ενώ για το εκπαιδευτικό τονίστηκε η προσπάθεια παγίωσης μιας απαράδεκτης κατάστασης για τη μειονότητα. Η αντιδημοκρατικότητα του νόμου «που παραβιάζει τα βασικά πολιτικά δικαιώματα των εθνικών μειονοτήτων και δεν έχει θέση σε μια δημοκρατική κοινωνία και θα πρέπει συνεπώς να ανακληθεί» , υπογραμμίστηκε και από διεθνείς οργανισμούς.
Tο Φεβρουάριο του 1992 κατά τη ψήφιση του εκλογικού νόμου βάσει του οποίου θα διεξάγονται οι εκλογές της 22/3/1992, περιελήφθη διάταξη που απαγόρευε τη συμμετοχή της ΟΜΟΝΟΙΑΣ στις εκλογές, ενέργεια που είχε ως αποτέλεσμα οι 5 βουλευτές της ΟΜΟΝΟΙΑΣ να αποχωρήσουν από τη Βουλή, σε ένδειξη διαμαρτυρίας . Την ίδια στιγμή , καταστρέφονται τα τοπικά γραφεία της «Ομόνοιας», στους Αγίους Σαράντα και καταστήματα Ελλήνων στην ίδια πόλη.
Ως πράξη που επέτρεπε τη συμμετοχή των Ελλήνων στην εκλογική διαδικασία ,θα δημιουργηθεί το παναλβανικής εμβέλειας κόμμα «Ένωση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα», ένα κόμμα χωρίς έντονες μειονοτικές αποχρώσεις, που επέτρεπε την ΟΜΟΝΟΙΑ, να εκφραστεί πολιτικά .Στις εκλογές του 1992 η Ένωση Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων εξέλεξε δύο βουλευτές.
Το Μάιο του 1993 παρουσιάζονται οι βασικές θέσεις της ΟΜΟΝΟΙΑΣ με το «Ψήφισμα για τα Δικαιώματα της Εθνικής Ελληνικής μειονότητας στην Αλβανία» που αποστέλλονται στον πρόεδρο Berisa , τον πρόεδρο της Βουλής Arbdori και τον πρωθυπουργό Mexi. Στο ψήφισμα παρουσιάζονται σε 12 παραγράφους, τα θεμελιώδη δικαιώματα που η οργάνωση απαιτεί εξ ‘ ονόματος ολόκληρης της ελληνικής μειονότητας.
Τα έτη 1993 και 1994 αποτελούν μία κρίσιμη περίοδο στις ελληνοαλβανικές σχέσεις αφού , την απέλαση του Αρχιμανδρίτη Χ. Μαυδώνη , ακολουθεί η απέλαση του Έλληνα προξένου από το Αργυρόκαστρο ,και εισβολή ένοπλων μασκοφόρων σε αλβανικό στρατόπεδο στο χωριό Επισκοπή , κοντά στα σύνορα , όπου δολοφονούνται Αλβανοί στρατιώτες .Το Αλβανικό κράτος κατηγορεί την Ελλάδα για το γεγονός, που συνδυάζεται με τις τελευταίες πολιτικές εξελίξεις, ενώ από την πλευρά της η ελλαδική κυβέρνηση αναφέρει ότι «η σπουδή της αλβανικής κυβέρνησης να κατηγορήσει σε υψηλούς τόνους την ελληνική κυβέρνηση εγείρει ερωτηματικά για τις αφανείς προθέσεις της».
Τον Ιούνιο του 1994 φυλακίζονται τα ηγετικά στελέχη της ΟΜΟΝΟΙΑΣ Θ. Βεζιάνης, Β. Παπαχρήστου, Η. Σύρμος, Κ. Κυριακού και Π. Μάρτος, που κρατούνται σε απομόνωση κατά παραβίαση των στοιχειωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων και χωρίς να τους επιτραπεί να επιλέξουν το νομικό τους σύμβουλο. Η αλβανική δικαιοσύνη θα ορίσει τη δίκη στις 15 Αυγούστου 1994 με το κατηγορητήριο της κατασκοπείας και της εσχάτης προδοσίας , «ένα «κατηγορητήριο» που έχει τη μορφή ενός ασαφούς πολιτικού κειμένου…..όταν η στάση των αλβανικών αρχών έχει ως αποτέλεσμα ,ένας μεγάλος αριθμός Ελλήνων της Αλβανίας αναγκάστηκε ήδη να ζητήσει καταφύγιο στην Ελλάδα καθώς τα πολιτικά τους δικαιώματα και οι εκπαιδευτικές και θρησκευτικές ελευθερίες τους περιορίζονται συστηματικά. Καλλιεργείται συνεχώς κλίμα διώξεων εναντίον της ελληνικής μειονότητας που στοχεύει στην αποκαρδίωση της μειονότητας και στην ενθάρρυνσή της να εγκαταλείψει την Αλβανία», επισήμανε ο τότε Έλληνας πρωθυπουργός σε επιστολή του προς τους ξένους ηγέτες .
Τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους καταδικάζονται , «τα πέντε ηγετικά στελέχη της ελληνικής μειονότητας , με βαρύτατες ποινές μετά από μία παρωδία ανακριτικής και δικανικής διαδικασίας , όπως διαπίστωσαν και αμερόληπτοι παρατηρητές διεθνών οργανισμών»,ενώ παράλληλα θα συνεχιστεί το μεγάλο κύμα τρομοκρατίας του Ελλήνων της Αλβανίας, «ώστε τα μέλη της να αναγκασθούν να εγκαταλείψουν τις πατρογονικές εστίες τους»
Στις εκλογές του 1996, θα καταργηθούν οι έννοιες της δημοκρατίας και της ελευθερίας, αφού με όργιο βίας και νοθείας , θα επανεκλεγεί ο S. Berisa πρόεδρος, αναφωνώντας στην πρώτη μετεκλογική του εμφάνιση «Ζήτω η Ευρώπη . Ζήτω η Αμερική». Τότε και παρά την εκλογική νοθεία που παρατηρήθηκε, ο επικεφαλής της αντιπροσωπείας του Οργανισμού για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη (OΑΣΕ) Raul Uskvarak , θα δηλώσει πως , «θα ήταν σφάλμα να θεωρήσουμε τις εκλογές άκυρες».Μετά από αυτά η Ομόνοια, και μπροστά στο δίλημμα για τη συμμετοχή ή όχι στην νέα αλβανική βουλή, μέσω της ΕΑΔ, θα αποφασίσει πως «λαμβάνοντας υπόψη τα συμφέροντα του Ελληνισμού της Αλβανίας , την απόφαση για την συμμετοχή σε όλη την πολιτική , κοινωνική και πολιτιστική ζωή της χώρας , το Γενικό Προεδρείο κατάληξε στην απόφαση να συμμετάσχουν οι (2) βουλευτές μας στη νέα σύνοδο της Βουλής και να μεταφέρουν σ’ αυτή τη φωνή της ΟΜΟΝΟΙΑΣ και της Εθνικής Ελληνικής μειονότητας»

ΟΜΟΝΟΙΑ, (Άγιοι Σαράντα 30/6/1996)
Το χρονικό αναδημοσιευτικε απο το neavi.blogspot.com

17 comments:

Ανώνυμος είπε...

ποιοι ήτανε τα πρώτα ηγετικά μέλη της ομονοίας? Γιατί δεν τους γράφουνε?

Lazaros είπε...

Γιατί πρέπει να είναι τοσο δύσκολο να μαθει κανεις την ιστορία της παλιάς ΟΜΟΝΟΙΑΣ;

Ανώνυμος είπε...

Λαζαρε σου απαντω απλα γιατι ειναι πολυ απλο:Γιατι θα διξει την γυμνια και την ανεπαρκια της καινουργιας.......

ΔΕΞΙΑ ΣΤΗ ΔΡΟΠΟΛΗ είπε...

Οι ιδρυτές της Ομόνοιας
11 Ιανουαρίου 1991

Ανδρέας Ζαρμπαλάς
Αναστάσης Ντούρος
Αχιλλέας Παπουτσής
Βαγγέλης Παπαχρήστος
Βαγγέλης Ζαφειράτης
Βασίλης Ζαφειράτης
Βασίλης Βασιλείου
Βασίλης Ζιούλας
Βαγγέλης Κωσταντίνης
Γιώργος Μούκας
Γιάννης Γιάννης
Δημήτρης Κίκης
Δώρης Κυργιαζής
Δημήτρης Ζιούλας
Δημήτρης Τζιαφέρης
Ελευθέριος Δράζιος
Ζήσος Λούτσης
Ηλίας Γκιάτης
Θεόδωρος Βεζιάνης
Θανάσης Μάλλιος
Θωμάς Τζιας
Κώστας Νάτσιος
Λάμπης Θανάσης
Μιχάλης Λίτσιος
Μενέλαος Χατζής
Νίκος Μπαλκόνης
Παναγιώτης Μπάρκας
Πέτρος Μπερέτης
Προκόπης Κυριάκης
Παναγιώτα Μπαλκόνη
Τηλέμαχος Κονίνης
Χρηστάκης Τόλης
Αναρτήθηκε από ΤΟ ΟΡΑΜΑ

ΔΕΞΙΑ ΣΤΗ ΔΡΟΠΟΛΗ είπε...

11 Ιανουαρίου 1991: Η ίδρυση της Ομόνοιας


Ένα μεγάλο γεγονός έρχεται να γραφτεί με ιδιαίτερη αναφορά στην ιστορία του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού.
Για πρώτη φορά, αφότου χωρίστηκε από το άλλο κομμάτι της Ηπείρου, ο Ελληνισμός μας ιδρύει δική του πολιτική οργάνωση, την «Ομόνοια».


Η ίδρυση της Ομόνοιας αποτέλεσε κορυφαίο επίτευγμα, γιατί έφερε για πρώτη φορά νόμιμη δική μας οργάνωση, ανεξάρτητη και αδέσμευτη.
Κι έτσι μόνον άσκησε την Βορειοηπειρωτική μας πολιτική.
Την αγκάλιασε όλος ο κόσμος, γιατί την περίμενε, την είχε στην ψυχή του κι έτσι με γρήγορους ρυθμούς αναπτύχθηκε σ’ όλη τη χώρα.


Η δύναμή της, όμως ανησύχησε πολλά κέντρα, τα οποία έφτασαν να την κατηγορήσουν, να την φοβίσουν και να την φυλακίσουν. Και τα γεγονότα είναι γνωστά. Ο δίκαιος αγώνας του λαού μας δεν κάμπτεται με τίποτα.
Μόνον η εσωστρέφεια, αργότερα, την πλήγωσε, αφού της κλόνισαν την ανεξαρτησία της.
Ελπίζουμε πως γρήγορα ή αργά θα ξαναβρεί τον δρόμο της, για να γίνει και πάλι το κέντρο όλων των Ελλήνων.
Έχουμε ευθύνη να γράψουμε σωστά την ιστορία μας.
Οι άνθρωποι φεύγουν, η ιστορία παραμένει.


Η ίδρυση της Ομόνοιας στις 11 Γενάρη 1991, οι πρώτες εκλογές στη Δερβιτσάνη στις 23 Φεβρουαρίου 1991, με την αυθόρμητη κάθοδο του κόσμου από διάφορες περιοχές με την επιμονή για εκλογές στη νεοϊδρυθέντα Ομόνοια, το πρώτο μεγάλο συλλαλητήριο στο Γεωργουτσάτι στις 28 Φεβρουαρίου 1991, όταν για πρώτη φορά αντήχησε η κοιλάδα του Δρίνου από τις χαρούμενες και πρωτάκουστες φωνές «Έλληνες ενωμένοι αγωνιστείτε», αυτά και πολλά άλλα θα παραμείνουν ορόσημα στην δοξασμένη ιστορία μας, ως συνέχεια του αγώνα των προπατέρων μας.





Οι ιδρυτές της Ομόνοιας
11 Ιανουαρίου 1991

Ανδρέας Ζαρμπαλάς
Αναστάσης Ντούρος
Αχιλλέας Παπουτσής
Βαγγέλης Παπαχρήστος
Βαγγέλης Ζαφειράτης
Βασίλης Ζαφειράτης
Βασίλης Βασιλείου
Βασίλης Ζιούλας
Βαγγέλης Κωσταντίνης
Γιώργος Μούκας
Γιάννης Γιάννης
Δημήτρης Κίκης
Δώρης Κυργιαζής
Δημήτρης Ζιούλας
Δημήτρης Τζιαφέρης
Ελευθέριος Δράζιος
Ζήσος Λούτσης
Ηλίας Γκιάτης
Θεόδωρος Βεζιάνης
Θανάσης Μάλλιος
Θωμάς Τζιας
Κώστας Νάτσιος
Λάμπης Θανάσης
Μιχάλης Λίτσιος
Μενέλαος Χατζής
Νίκος Μπαλκόνης
Παναγιώτης Μπάρκας
Πέτρος Μπερέτης
Προκόπης Κυριάκης
Παναγιώτα Μπαλκόνη
Τηλέμαχος Κονίνης
Χρηστάκης Τόλης

http://toorama.blogspot.com/2012/01/11-1991.html

Ανώνυμος είπε...

Teliosane i vizes,kai einai poli pou dhen diaferounte katholou gia to borioipirotiko.
Paradhigma,
1-Vaggelis Tavos-sosialistis komounistas borioipirotis sta xartia
2-Spiros Kseras-Proin kai argos Omonitis kai Kead-dhitis,metatrepete se allbano gia prosopika synferonta.
3-Kotsios Barkas-Proin polemistis Omonitis+KEAD-Gia to inati tis petheras kimate me ton millona kai travai koutourou sta xamena.

Kai telos einai kai meriki tsirakia tora ta teleytea pou dhen eixoun ta kotsia kai dhen mboroun na metrithoun sto athlima tis politikis me idees kai arxes,kai dhoulevoun piso pllata se varos tis EEM,se synergasia me tous allbanous.I omadha ayti mberdhevi tin eleftheria sti dimokratia me tin PRODHOSIA.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ....ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΛΕΜΕ ΣΑΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙ....ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ "ΗΓΕΤΕΣ" ΠΟΣΟ ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΕΣΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΟΔΗΓΗΣΕΙ Ή ΤΑ ΘΥΣΙΑΖΟΥΝ ΟΛΑ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΜΙΑΣ ΘΕΣΗΣ?

Ανώνυμος είπε...

Η οργάνωση είχε ως βασικούς στόχους,
«να ενώσει όλους τους Έλληνες μειονοτικούς ανεξάρτητα από την κομματική τοποθέτησή τους και τις πολιτικές πεποιθήσεις του καθενός»

ΕΔΩ ΜΕΙΝΕΤΕ ΛΙΓΟ οι σημερινοί "Ομονίτες" , για να μάθετε τους σκοπούς της οργάνωσης που με τοσο φανατισμο υποστηρίζεται και να σταματησετε να τπυς βλέπετε όλους εχθρούς.... ΕΝΩΣΗ ρε ΕΝΩΣΗ, ανεγκέφαλοι, αναξαρτητως πολιτικών πεποιθήσεων!

Ανώνυμος είπε...

3:13 katgoreis kapoioys anthropous pou prodosan tin omonoia.

Alithia ti prodosan apo tin omonoia????

Aytoi pou minan piso ti einai diladi???

Gia pesmoy enan megalo patrioti pou emine piso kai ti ekane gia ton ellinismo ektos apo dimagogia??????
H patriwtiki karamela tis omonoias exei liwsei ayto mono o Dules to exei diapistosei ekei mesa apo oti fenete gia ayto kai estrepse to timoni pros ton socialismo merikoi ekei mesa to exoun toso akatikito pou den mporoun na katalaboun pros ta pou paei to karabi kai exoun tin entipwsi oti agwnizontai gia tin patrida ...

Pros theou den ennow esena giati esy fenese oti den eisai omonitis alla socialistis probokatoras.

Ανώνυμος είπε...

Είναι σωστή η λίστα των ιδρυτών?
Ο Γιώργος Μήτσιος ο ζωγράφος, που είναι?
Ξέρω ότι ήταν εκείνη την ημέρα.

Ανώνυμος είπε...

12.34,Eno ego leo ayta pou blepo, giati dhen me diaferi oute i aristera kai oute i deksia sou.Ayto pou diaferi einai i EEM.Oso gia tin OMONIA,pou mou les gia ton Ntoule,exo na sou po to eksis:

1-O Ntoules eprakse poli sosta pou emine antipoliteysi,logo tsamidhon.
2-I OMONIA kai to KEAD panta prepi na menoun stin antipoliteysi,giati eitsi mbori na ypsosi tin foni tis gia ta dikiomata tis EEM.
3-Vlepis tous kirious Ksera kai Barka (o tavos tou elaxiston den itan pote tou stin Omonia)pidhiksan apo tin OMONIA kai KEAD sto deksio DIMOKRATIKO KOMMA tou diaspasti tis EEM kai ethnikisti Sali Berisa,kai eixoun geni “KOTES”oute foni ,oute psixi.Psifisan tous nomous stin allbaniki vouli eis varos tis ellinikis mionotitas,aferesi ethnikotitas klp…..
4-An eisouna deksios tha imouna poli eytixis,omos dhen eisai deksios alla prodhotis,pou kinigas ta prosopika synferonta kai tis karreklles.I ideologikes filodoksies stamatoun Kakavia opos ipe kai o PROEDROS TIS DIMOKRATIAS K.Papoulis.
5-Ayti pou eixoun mini einai i pragmatiki borioipirotes pou vazoun ta ethnika synferounta mbrosta sta prosopika synferonta kai oxi opos eixoun spraksi i fili sou Ksera kai Barkas,thoma Mitsios,Lloutsis,natsos klp klp.
Kai telos ,ayti eina I diafora metaxi e mou me kardhia kai psixi elliniki,kai senane syn patrioti mou (sta xartia) .I OMONIA itan kai tha einai o foreas ton borioipireton,ayto pou prepi na mas anisixisi einai I ENOTITA gia na entometopizoun tous allbanous ethnikistes.Na'se kalla.

Ανώνυμος είπε...

8-15...
esy koimase akoma tou kalou kairou...
1-o dule sou itan panta kai glifontan stis alvanikes kyverniseis...
2-Ti diaspasi stin EEM tin prokalese o dule me ti symetoxi tou sosialistikou kommatos..
3- o dule einai antipoliteysi mono epidi ta pire prokatavoli apo to Rama,dilonontas ypotagi mexri aidias...
4-egw eimai deksios alla epoudeni me to dimakratiko tou Berisa...apla deksios..
5- esy i glyftis tou dule eisai i entelos asxetos.
6- gi aytous tous logous einai kalytera na mi milas.
kalinyxta.

Ανώνυμος είπε...

Φιλαράκο 8:15 η κασέτα σου έχει παλιώσει και πρέπει να την αλλάξεις. Αν και δεν είμαι ο 12:34 θέλω να σου απαντήσω τα εξής:

1-Το "λόγο Τσάμηδων" δεν μπορείς να το επικαλείσαι γιατι στις δημοτικές εκλογές της Φοινίκης και της Λιβαδειάς πανηγυρίζατε αγκαλιά αφού συμμαχήσατε και κερδίσατε για να μην βγει ο υποψήφιος του κόμματος που στο τιτλο του γράφει "GREK".
2-Μέχρι το 2009 ήταν κυβέρνηση και τότε καταλάθος λόγω της συμμαχίας με το ΣΚ βρέθηκε μετά από 10 χρονια αντιπολίτευση και τότε θυμήθηκε "να υψώσει φωνή για τα δικαιώματα της ΕΕΜ"
3-Τόσα χρόνια οι Σοσιαλιστές δεν ήταν οι "προδότες, ρουφιάνοι, διασπαστές, πεμπτοφαλαγγίτες, δούρειοι ίπποι";;; ξαφνικά όλα αυτά τα κοσμητικά επίθετα σε μια μέρα μετατοπίστηκαν στη μπερισική δεξιά! μωρέ μπράβο!
Λες εθνικιστή το Μπερίσα που τον ξέρουμε 20 χρόνια τι είναι αλλά μάλλον έχεις χάσει επισοδια από το συντροφο Ράμα που κατηγορεί το Μπερίσα ως φιλέλληνα!

όσο για τα 4,5
-"Ayti pou eixoun mini einai i pragmatiki borioipirotes pou vazoun ta ethnika synferounta mbrosta sta prosopika synferonta"

Εσύ φταις διαχειριστή του "Βορειοηπειρώτη" που έχεις πολύ καιρό να ανεβάσεις ανέκδοτο και καποιοι αναγνώστες σου πήραν την πρωτοβουλία να αυτοσχεδιάσουν.

Ανώνυμος είπε...

Pros 8:15 eimai o 12:34 epidi sxedon me kalipsan oi proigoumenoi egw exw na prosthesw liga pragmata.
Otan o Bangjel Dule aniggile ton arabona me ton Rama sto proedreio tis omonoias (srisimopoio ton oro aniggile giati pige ekane ton arabona monos toy xwris na rwtisei kanenan sto tote proedreio i mporei na sizitise me ta dika toy ta tsirakia san toy logou sou)egine kapoia psifoforia kai tin opoia exase.
O boreioipeirwtis itan paron kai mporei na to epibebewsei.

Edw tha sou kanw kai mia erwtisi:O Dule araboniastike me ton Rama gia na paei stin antipoliteysi i giati pisteye oti o araboniastikos tou tha parei tis ekloges????????

Meta ton arabona pou aniggile sto proedreio kai tin arnisi tis oikogeneias tis nyfis pou elabe apo tin psifoforia.San erwteymeni korasida pou itan eipe egw ton EDI ton agapw kai tha ton parw thelete den thelete eseis.

Meta apo aytin tin piesi tis erwteymenis korasidas oi ypoloipoi dextikan me enan kai monadiko oro na parei tin edra opoios sileksei toys perissoterous psifous sto eklogiko psifopazaro.
Tote itan pou i korasida egine pyr kai mania kai apeilouse theous kai demones kai tous eipe "I EGW I OKSW APO TO MAGAZI MOY"

I Korasida omws itan mathimeni sta plouti kai stin politeleia kai me tin parodo tou xronou o EDI den mporouse na tis ekplirwsi ta oneira giati apo prigkipopoulo etoimos na ginei basilias exase kai tin thesi tou diaxeiristi tou kastrou pou katixe epi seira etwn...

Egw apo anthrwpistikis pleyras tin symponw (an kai plirwse oti itan poly oneiropola)giati den thelw na tin blepw na marazwnei....tha prepei omws na katalabei i glykia mas korasida oti i symperifora tis me ta prigkipopoula tis albanikis eksousias den diaferei se tipota apo simperifora mias pornis politelias.....kai i kataliksi panta se aytes tis periptoseis einai mia kai gnwsti.
8:15 ayti einai i paramithenia alithia kai oxi to diko sou pseytiko paramithi pou kamia sxesi exei me tin pragmatikotita...

Kai to patriwtiko peritiligma tou Orfea einai gia na koroideyoume kanan foukara sympatriwti mas pou menei stin Athina mpas kai kateyei stis ekloges kai kanei to xreos tou pros tin patrida.
Twra ama den ikanopoiise me ola ayta dwse to synthima na sou pw kai alla twn patriwtismo twn stelexwn tis boreioipeirwtikis ideligjencias....

kai mia allh erwtisi:Ton Loytsi giati ton bazeis ekei gia na fenete megali i lista??????? i se tzouzei to gegonos oti den ipekipse sta parakaleta sas gia na gyrisei piso esto kai tin teleytaia stigmi...

Ανώνυμος είπε...

Kai epeidi aneferes ton Loutsi kai tous Tsamides tha itan kala na anaferoume kai tin synggentrosi ypodoxis toy diorismenou eparxou Foinikis otan epestrefe apo ta Tirana me to xrisma oi dekades albanikes simaies pou kymatizan gia xari tou.
Bebaia den exw kati me ton Sokrati ama zitas eythines politikes apo to Sokrati kai ton Kitso Kaishi einai san na zitas apo tin bakra tin probatina eythines giati den denei kala ta kordonia twn papoutsivn tis.

Ανώνυμος είπε...

6.01,eisai poli burru-burru,dhen stamatas katholou kai me oti katallaveno eisai enas apo aytous pou ego katigoro.

Dhen tha askolitho me senane giati vlepo oti i enotita giro apo tin OMONIA+KEAD pou apaiteitai apo ales tis politikes paragontes kai mi, sto elladhiko xoro, alla kai sto borioipirotiko xoro se tromazi kai s'eixi vali se prosopiko paniko.Kseris giati?Apantisi:-Gati i prodhotes panta einai poli ligi se arithmo kai prosopikotita.

Kai kati teleyteo gia na katallavasis poso diafortiki skepsi eixoun i prodhotes me tous patriotes:
Me rotas kai sou apanto:
"Edw tha sou kanw kai mia erwtisi:O Dule araboniastike me ton Rama gia na paei stin antipoliteysi i giati pisteye oti o araboniastikos tou tha parei tis ekloges????????
Oxi vre manga kolimeno me tin eksousia,pige me ton Rama giati o Berisas tin eixe klisi tin synrgasia kai synfonia pro kerou me tous tsamidhes,apo semtembrios 2008.

Kai oso gia to Finiki tha sou po kai ayto kai klino:Apo ton ehthro sou pare oso pjio poli mboris gia to kallo tou llao sou, kanto ypiretis, omos mi synergasis na tous dhosis aera se varos tou llao sou opos kanete eosis kirii.Ajde gia.

Ανώνυμος είπε...

οπα.....οι πρωτοι που σχεδειασαν την υδρηση ειναι αυτος ο καταλογος?-για ψαξτε τα χαρτια σας καλα.

Δημοσίευση σχολίου