(Διαβάστε επίσης το σχόλιο του "Βορειοηπειρώτη")
Η αναμενόμενη διαδικασία
απογραφής, που ανακοίνωσε μονομερώς η ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ για τους επόμενους
πέντε μήνες του 2012, αποτελεί ένα επιπλέον επεισόδιο με πολλαπλές αρνητικές
συνέπειες σε βάρος της εθνικής ελληνικής μειονότητας και του βορειοηπειρωτικού
ελληνισμού στην Αλβανία.
Παρά το
γεγονός ότι η ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ επικαλείται ένα εθνικό χρέος, στην ουσία
αποτελεί προσπάθεια ανεύρεσης σανίδας σωτηρίας για την πολιτική της επιβίωση,
από την ίδια και από άλλους φορείς, επίσημους και μη, ελληνικούς και
αλβανικούς, οι οποίοι έχουν στηρίξει το κατεστημένο τους και τα σχέδιά τους στη
συγκεκριμένη ηγεσία. Όπως όμως έχει επιβεβαιωθεί, τουλάχιστον τα 15-16
τελευταία χρόνια, τα σχέδιά τους δεν έχουν καμιά σχέση με την προστασία των
δικαιωμάτων της ε.ε. μειονότητας, την ενίσχυση και προώθηση της εθνικής της
ταυτότητας και υπόστασης.
Η απογραφή της
ΟΜΟΝΟΙΑΣ διακρίνεται για ερασιτεχνισμό, αυθορμητισμό και συνθηματολογισμό. Δεν
επικαλείται κανένα επίσημο νομικό πλαίσιο, τόσο για τη διεξαγωγή, όσο και για
την αναγνώριση των αποτελεσμάτων. Απλώς αποτελεί μια προσπάθεια ηρωικής
διεξόδου της συγκεκριμένης ηγεσία όσον αφορά την εθνική ιστορική γκάφα που
διέπραξε πέρυσι τον Οκτώβριο με την αποχή της τελευταίας στιγμή που ανακοίνωσε
προ της έναρξης της επίσημης αλβανικής
κυβερνητικής απογραφής, προετοιμασμένης,
χρηματοδοτημένης και επιβλεπόμενης από τον διεθνή παράγοντα. Η απόφαση αποχής
ελήφθη τουλάχιστον για να δικαιολογηθεί η ανετοιμότητα και η ανημποριά της
ηγεσία να ανταποκριθεί στην πρόκληση, την οποία, όπως αποδείχτηκε, κακώς
επικαλούνταν χρόνια στη σειρά.
Εξυπηρέτησε ωστόσο τον αλβανικό εθνικιστικό παράγοντα και τα σχέδιά του
να αποδείξει την ισχυριζόμενη de facto
ανυπαρξία του βορειοηπειρωτικού ελληνισμού στην Αλβανία.
Πρακτικά, το
οποίο αποτέλεσμα θα φέρει, (αν θα φέρει), - ουσιαστικό, πλαστό, ή εικονικό- η
ανακοινωμένη απογραφή της ΟΜΟΝΟΙΑΣ δεν θα αναγνωριστεί από τον επίσημο
παράγοντα, που είναι το αλβανικό κράτος και συνεπώς, ούτε από το διεθνή
παράγοντα. Τα «αποτελέσματα της απογραφής» δεν θα δώσουν καμιά ευκαιρία και
δυνατότητα στην ε.ε. μειονότητα να διεκδικήσει από το αλβανικό κράτος εφαρμογή
συγκεκριμένων πολιτικών σε όφελός της με βάση το μέγεθος, τον δημογραφικό και
κοινοτικό ιστό, την υπάρχουσα κοινωνική, οικονομική, εκπαιδευτική και
πολιτιστική σύνθεση και γεωγραφική επέκταση. Θα αποτελέσουν μια επαναφορά σε
νέες βάσεις της μακρόχρονης διαμάχης ισχυρισμών σχετικά με τα νούμερα, τη φύση
τη γεωγραφία, την δυναμική και την πραγματικότητα της ε. ε. μειονότητας, στην
Αλβανία και κλιμάκωση των εθνικιστικών πιέσεων και επιθέσεων του αλβανικού
εθνικιστικού παράγοντα σε βάρος μας. Το μόνο «ευεργέτημα» είναι ότι θα
εξυπηρετεί εθνικιστικά, στο εσωτερικό της ε. ε. μειονότητας, στην Ελλάδα και
την Αλβανία, την ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ. Όχι όμως τον βορειοηπειρωτικό ελληνισμό.
Συνεπώς, η απογραφή της ΟΜΟΝΟΙΑΣ θα επισφραγίσει την
επίτευξη του στόχου εκείνων των φορέων που θέλουν την ε. ε. μειονότητα να
υπάρχει και de jure και de facto
ως μια ιστορική πραγματικότητα. Αυτό είναι πλέον ορατό αν έχουμε υπόψη τις
άλλες σχετικές εξελίξεις το 2011: Την κατάργηση των στοιχείων εθνικότητας από
τα ληξιαρχικά μητρώα του αλβανικού κράτους, (η εθνικότητα δεν αναγράφεται πλέον
σε κανένα ληξιαρχικό έγγραφο) Την κατάργηση στα νέα ηλεκτρονικά ληξιαρχικά
μητρώα της χώρας υπό κατάρτιση, σε αντίθεση με την αναγραφή της εθνικότητας στα
υπάρχοντα έντυπα ληξιαρχικά μητρώα.
Η απογραφή της
ΟΜΟΝΟΙΑΣ θα αναζωπυρώσει εκ΄ νέου την εσωτερική αντιπαράθεση στην ίδια την
εθνική ελληνική μειονότητα, τόσο σε πολιτικό επίπεδο, όσο και μεταξύ των απλών
Ελλήνων και στις σχέσεις της ηγεσίας μαζί τους.
Οι διαδικασίες
για την κυβερνητική απογραφή του 2011 ήταν ασφαλώς ιστορικό σταθμός για την ε.
ε. μειονότητα στην Αλβανία. Απαιτούνταν, σύνεση, σύμπνοια, ενότητα, συνεργασία,
προκαταρκτικές ζυμώσεις και προετοιμασίες για την επίτευξη αυτού του ιστορικού
στόχου. Μια ιστορική ευκαιρία και για την αποκατάσταση του διαλόγου μεταξύ μας.
Δυστυχώς, η
ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, κινήθηκε μεμονωμένα επιδιώκοντας να επωφεληθεί του
γεγονότος για να εκδικηθεί όλους τους εσωτερικούς της αντιπάλους. Συνεπώς, η
ιστορική ευκαιρία για τον Βορειοηπειρωτικό Ελληνισμό μετατράπηκε από την ηγεσία
της ΟΜΟΝΟΙΑΣ σε στίβο εξοντωτικής εσωτερικής αντιπαράθεσης με τα γνωστά πλέον
αποτελέσματα.
Στην απογραφή
της που ανακοίνωσε, προς τους στόχους που αναφέραμε, κινήθηκε ξανά μεμονωμένα
και διασπαστικά. Όχι μόνο τόσο, αλλά ως συνήθως κινήθηκε με αδιαφανείς τρόπους
και διαδικασίες. Θεωρεί ότι εθνικά ο Βορειοηπειρωτικός ελληνισμός είναι μούλκι
της να τον τρυγάει όποτε θέλει αυτή. Δεν έκανε καμιά προεργασία για να
καθορίσει τους άξονες, πώς και που θα κινηθεί, σε ποιες ομάδες θα αποταθεί. Δεν
ανακοίνωσε ούτε το ερωτηματολόγιο, ούτε τη δομή συγκέντρωσης και επεξεργασίας
των δεδομένων. Άσε μετά τους πόρους για την αντιμετώπιση της διαδικασίας, που
κατά μια απλή προσέγγιση θα φθάνει το ένα εκατομμύριο Ευρώ. Άρα πρόκειται για
αποτυχία. Οπότε στόχος της ηγεσίας είναι
να φορτώσει την νέα της αποτυχία στους Έλληνες πολιτικούς της αντιπάλους.
Η ηγεσία της
ΟΜΟΝΟΙΑΣ έχει απροσπέλαστο ένα ακόμα ηθικό και εθνικό εμπόδιο για να πετύχει το
εγχείρημα της απογραφής της. Με ποιο δικαίωμα θα χτυπήσει την πόρτα των ελλήνων
μειονοτικών όταν μέχρι σήμερα είχε δώσει στον εαυτό της το αυθαίρετο δικαίωμα
να αναγνωρίζει ως Έλληνες μόνο εκείνους που στήριζαν πολιτικά την συγκεκριμένη
ηγεσία και τις αντεθνικές αποφάσεις;!
Πως θα τολμήσουν να χτυπήσουν συγκεκριμένα την πόρτα μου όταν την ημέρα
της εθνικής γιορτής της Ελλάδας εξέδωσαν ανακοίνωση ότι είμαι προδότης. Με ποιο
δικαίωμα θα πάνε στους Έλληνες όταν χρόνια στη σειρά τους άφησαν απροστάτευτους
και τα δικαιώματα εκπροσώπησης τους τα καρπώνονταν για τους προσωπικούς τους
λόγους;! Ποιος δίνει εγγυήσεις ότι και την εκ΄ νέου διαδικασία η συγκεκριμένη κλίκα δεν θα την αξιοποιήσει
εις βάρος των Ελλήνων και προς όφελος της ηγεσίας;!
Το περίεργο
είναι ότι το ΥΠΕΞ στην Αθήνα, ούτε πέρυσι, στην απόφαση αποχής της ΟΜΟΝΟΙΑΣ από
την απογραφή, πήρε θέση, ούτε στην προκειμένη περίπτωση παίρνει θέση. Απλώς,
κάποιες ενδείξεις έως αποδείξεις , μας
επιβεβαιώνουν ότι το ΥΠΕΞ στηρίζει με τη σιωπή πολιτικά και με κάποιες χιλιάδες
Ευρώ οικονομικά, την προσπάθεια της ΟΜΟΝΟΙΑΣ.
Όμως όπως
αναφέραμε και στην αρχή, το παιχνίδι είναι γνωστό διότι την περίοδο
μεταπολίτευσης επαναλήφτηκε μερικές
φορές με την ίδια φόρμουλα. Κάθε φορά έμπαινε μπροστά ένας εθνικός στόχος.
Εμπιστεύονταν σε άτομα που ελέγχονταν από αλβανικούς κύκλους. Έπεφταν πολλά χρήματα για «την επίτευξη του εθνικού
στόχου». Στη συνέχεια αποκαλύπτονταν η μπλόφα. Η αλβανική πλευρά ανέβαζε τους
εθνικιστικούς τόνους κατά της Ελλάδας και τη νύφη την πλήρωναν οι Έλληνες της
Αλβανίας με αποτέλεσμα να φθάσουμε σήμερα εδώ που βρισκόμαστε.
Συγκεκριμένα.
1991-93-94. Ανακοινωμένος στο πουθενά εθνικός στόχος:- «Αγώνας για ένωση με την
Ελλάδα, η τουλάχιστον εγκαθίδρυση της Αυτονομίας». Κανένα συγκεκριμένο σχέδιο.
Κινήσεις ντροπής. Δισεκατομμύρια όμως
δραχμές θάβονταν σε συγκεκριμένες τσέπες. Η εξέλιξη οδήγησε στην γνωστή
αντιπαράθεση του 1994 με το αλβανικό κράτος. Την εθνικιστική του αντίδραση την
πλήρωσαν οι απλοί έλληνες μειονοτικοί και η ε.ε. μειονότητα. Σημειώθηκε η
δεύτερη μεγάλη μαζική φυγή προς Ελλάδα. Η αγωνιστικότητα για εθνικά δικαιώματα
των Ελλήνων έπεσε στο μηδέν.
1997, ξανά
ένας νέος αιωρούμενος στο κενό «εθνικός στόχος»: «Να επωφεληθούμε από τις
ταραχές για την πραγματοποίηση των εθνικών ονείρων»!!. Με τα λεφτά από τις
βίζες και άλλες εισφορές θα αγοράζονταν δήθεν σιδερικά για τη μεγάλη στιγμή.
(Θυμίζει λίγο την ιστορία με τα κυνηγητικά όπλα το 1991-93). Στο λευκό πύργο
Αργυροκάστρου η αναμενόμενη ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ συνεδρίαζε μέρα νύχτα τα
μεγαλόπνοα σχέδια. Τα λεφτά, ξανά δισεκατομμύρια δραχμές, κατέληξαν σε κάποιες
τσέπες. Οι Έλληνες έμειναν απροστάτευτοι και κατά τις ταραχές, συγκριτικά με
τον αλβανικό λαό, δέχτηκαν τις βαρύτερες επιπτώσεις. Σαν αποτέλεσμα σημειώθηκε
η τρίτη και τελευταία μαζική φυγή, βάζοντας έτσι τέρμα στην ύπαρξη ενός ισχυρού
ελληνικού ιστού, τόσο ποσοτικού, όσο και ποιοτικού.
1999, νέος
«εθνικός στόχος»: Η Χιμάρα ανακηρύχτηκε
η εθνική ελληνική κολυμβήθρα. Η νυν ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ κινήθηκε ξανά ξυπόλυτη
στα αγκάθια. Χωρίς σχέδια, προεργασία και τρόπους κινήσεως, παρά μόνο με
προκλητικά συνθήματα περί ελληνικότητα της Χιμάρας, ξεκίνησε «ο νέος εθνικός
Αγώνας». Εν’ ονόματι αυτού του «αγώνα» άρχισαν να πέφτουν εκατομμύρια Δραχμές
και Ευρώ. Σύντομα ξύπνησε εκεί ο
αλβανικός εθνικισμός, ο οποίος για μια ακόμη φορά έδειξε ότι, τουλάχιστον αν
δεν έχει σχέδια, έχει εθνική όσφρηση. Η ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ κρατούσε δήθεν αναμμένο τον εθνικό αγώνα για
να δικαιολογούνταν τα ελληνικά
εκατομμύρια. Οι Αλβανοί άρχισαν την μάχη για τον οικονομικό μαρασμό των Ελλήνων
της περιοχής, την υφαρπαγή των ακινήτων και των περιουσιών των Ελλήνων με
αποτέλεσμα σήμερα από άκρη σε άκρη να κυριαρχεί το αλβανικό στοιχείο. Οι
Έλληνες αποτελούν μια φοβισμένη μειοψηφία, (όπως και στις υπόλοιπες ελληνικές
μειονοτικές περιοχές). Στη διαδικασία αυτή ουκ ολίγες φορές ήταν αναμιγμένο το
όνομα του προέδρου της ΟΜΟΝΟΙΑΣ.
Τώρα ξανά μια νέα εθνική «κορώνα»
: Η απογραφή της ΟΜΟΝΟΙΑΣ;;!!
Του Παναγιώτη
Μπάρκα
Για τον
Βορειοηπειρώτη
Αργυρόκαστρο 15.07.2012
Σχόλιο:
1-Αφού ευχαριστήσουμε τον κ. Μπάρκα για το κείμενο που μας έστειλε θέλουμε
να κάνουμε κάποιες επισημάνσεις χάριν του διαλόγου για τον οποίο ο κ. καθηγητής
πρέπει να δεχτεί όπως και ο «Βορειοηπειρώτης» δημοσιεύει κάθε άποψη ακόμα και
αν διαφωνεί.
2-Η «Ομόνοια» έχει τα δικά της λάθη (στα οποία εμείς δεν χαριστήκαμε) και το κυριότερο των τελευταίων χρόνων κατά την άποψη μας, είναι ότι δεν δέχτηκε ποτέ όχι μόνο να συνδιαλεχθεί με
την άλλη άποψη αλλά ούτε καν να την ακούσει, σε σημείο μάλιστα να την θεωρεί επικίνδυνη
και προδοτική. Και για να μη μιλάμε αόριστα εννοούμε τους 2,5 δροπολίτες που κινούν τα
νήματα της οργάνωσης. Τελευταίο παράδειγμα τα δημοσιεύματα της «Δερόπολης» (που ταυτίζεται
με την πολιτική της «Ομόνοιας») στα
οποία σου δίνεται η εντύπωση ότι οι υπαίτιοι του διχασμού του Βορειοηπειρωτικό
Ελληνισμού, είναι ο Κασίμης, ο Καμαρινός, ο Τομέας Βορειοηπειρωτών της Ν.Δ. και
κάποιοι άλλοι, που όλος τυχαίως ανήκουν πολιτικά σε ένα χώρο. Παρ’ όλα αυτά, δεν
μπορεί όλα τα δεινά αυτού του τόπου να χρεώνονται στην «Ομόνοια», όπως υποστηρίζει
ο κ. Μπάρκας.
3-Είναι αλήθεια πως κάποιοι μέσω της «Ομόνοιας» θησαύρισαν, δεν είναι όμως
όλοι, και ο κ. Μπάρκας δεν μπορεί κάθε φορά στα άρθρα του να αφήνει να εννοηθεί
πως η Ομόνοια αποτελεί λεγεώνα φιλάργυρων και φιλόδοξων! Οι αόριστες κατηγορίες
για την «κλίκα», για την «ηγεσία», κλπ, προσφέρουν μόνο σύγχυση. Το να θεωρούμε
κάποιον «ανίκανο» πολικά ή «τουρίστα» όπως είχαμε πει εμείς για το Ντούλε,
είναι άποψη. Το «έκλεψαν» ή «ξεπούλησαν» είναι κατηγορίες και δεν μπορείς να τις
λες γιατί έχεις κάποιες ενδείξεις αλλά χρειάζονται αποδείξεις. Ποια περιοχή στη
Χειμάρρα, πούλησε ο Μπολάνος; Ποιος απέκτησε περιουσία από την Ομόνοια; Οι ίδιες κατηγορίες εκφράζονταν για πολλά χρόνια στη «Ρωμιοσύνη» του Βαγγέλη Τάβου, στην
οποία συντελεστής για ένα διάστημα ήταν και ο κ. Μπάρκας. Το αποτέλεσμα αυτής της
προσπάθειας ποιο ήταν; Αν δεν είναι ο κ. Τάβος η προσωποποίηση του πολιτικού καιροσκοπισμού,
τότε ποιος είναι;
4- Την άποψη μας για την απογραφή του 11’ και της Ομόνοιας, την εκφράσαμε
πολλές φορές εδώ. Θα συμφωνήσουμε με τον Καμαρινό και το Μπάρκα για το «βατερλό»
της Ομόνοιας αλλά διαφωνούμε στο ότι απογραφή ήταν πρόκληση για αυτήν, γιατί η
πρόκληση δεν ήταν της ελληνικής μειονότητας αλλά του αλβανικού κράτους που
έπρεπε εκτός των άλλων να δείξει στη διεθνή κοινότητα ότι σέβεται όλους τους πολίτες
του. «Δυστυχώς», το ερωτηματολόγιο το υπέδειξαν οι ευρωπαίοι και ήταν καλό, η
απογραφή όμως απέτυχε στην εφαρμογή και με τη συμπεριφορά της η «Ομόνοια» δεν απώλεσε
μόνο τα επιχείρημα για να μην αναγνωρίσει τα αποτελέσματα αλλά και το όποιο κύρος
είχε του αξιόπιστου και σοβαρού συνομιλητή.
5- Αν κ. Μπάρκα, έρθει ο απογραφέας της «Ομόνοιας» και χτυπήσει την
πόρτα του σπιτιού σας, εμείς θα σας συστήναμε να το εισπράξετε ως συγνώμη για
τον πόλεμο που σας κάνανε και να δηλώσετε με παρρησία (πιθανών σε κάποιο συγχωριανό σας) ότι είστε
έλληνας και ότι η μητρική σας γλώσσα είναι τα ελληνικά…
Υ.Γ. Για τα όσα αναφέρουμε στο δεύτερο σημείο, ετοιμάζαμε σχετικό άρθρο
αλλά επειδή αναφερθήκαμε εδώ, δεν θα επανέρθουμε. Θέλουμε όμως να πούμε στο «συνεργάτη»
της «Δερόπολης» το εξής: Όσο ήταν υφυπουργός ο Κασίμης, επισκέφτηκε τη Βόρειο Ήπειρο,
περισσότερες φορές από το Ντούλε και δεν υπάρχει βορειοηπειρώτης που να μην τον
γνωρίζει γαιτί εν μέσω κρίσης βρήκε ένα εκ. ευρώ για να στρώσει τους δρόμους
κάποιων χωριών της Βορείου Ηπείρου. Ήρθε το ΠΑΣΟΚ, ο Κασίμης έφυγε και «αποκαταστάθηκε η τάξη». Εάν ρωτήσεις τα
μάλη του Γ.Σ. ποιος (καλός) διαδέχτηκε τον Κασίμη, στη θέση του αρμόδιου υπουργού
για την Ομογένεια; Αμφιβάλουμε αν θα το γνωρίζει το 10% των μελών…
28 comments:
"Ανακοίνωσε μονομερώς" πως έπρεπε να την ανακοινώσει; με συνυπογραφή του Μπερίσα;
Η "αποχή" στην οποία κάλεσε η ΟΜΟΝΟΙΑ δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια πολύ έξυπνη προσπάθεια απόκτησης άλλοθι για την ελάχιστη ούτως ή άλλως συμμετοχή που θα είχαν οι Βορειοηπειρώτες στην απογραφή ακόμη και αν αυτή γινόταν με νόμιμο τρόπο. Δεν χρειάζεται να κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας. Ξέρουμε όλοι καλά πως ο Βορειοηπειρώτης δεν θα πήγαινε στο πατρικό του να απογραφεί γιατί δεν καίγεται για κάτι τέτοιο όσο σθεναρά και αν τον καλούσε η ΟΜΟΝΟΙΑ. Η στάση της ΟΜΟΝΟΙΑΣ απέναντι στην αλβανική απογραφή ήταν σωστότατη.
Τα όσα λέει ο Μπάρκας, επειδή αποδεδειγμένα τόσο χαζός δεν είναι, αποτελούν συνέχεια της προδοτικής του στάσης και εξυπηρέτηση της αλβανικής πολιτικής εναντίων μας: Τα νούμερα που θα βγάλει η ΟΜΟΝΟΙΑ, λέει, δεν θα τα αποδεχθεί ο αλβανικός παράγων. Ωραία και τι προτιμά δηλαδή, να αποδεχθούμε εμείς τα νούμερα που θα βγάλει η αλβανική απογραφή. Αυτά ούτως η άλλως καταγγέλονται από τον διεθνή παράγοντα. Εμείς μετά την "αποχή" αυξήσαμε την ισχύ της καταγγελίας μας.
Ο κύριος Μπάρκας ευθαρσώς λέει πως φοβάται πως αν η ΟΜΟΝΟΙΑ βγάλει νούμερα κοντά στην πραγματικότητα θα θυμώσουν οι Αλβανοί και θα μας ασκήσουν πιέσεις. Για αυτό είναι καλύτερο να πάμε με τα νερά τους και να μην μπαίνουμε σε διαμάχες. Ωραίος πατριωτισμός κύριε καθηγητά.
Για την έλλειψη σύμπνοιας, ενότητας και συνεργασίας προ της απογραφής, φταίει λέει η ΟΜΟΝΟΙΑ. Είναι τυχαίο το χρονικό διάστημα δημιουργίας του μπερισικού μορφώματος με την επωνυμία MEGA; Όλα αυτά τα δραστήρια στελέχη του MEGA τι έκαναν για χάρη της σύμπνοιας και της ενότητας; Τι έχουν κάνει μέχρι σήμερα εκτός από το να κατηγορούν τον ελληνικό παράγοντα (εντός και εκτός Βορείου Ηπείρου) και να γλείφουν τον αλβανικό;
Το να λες πως δεν έγινε προεργασία για την απογραφή όταν εδώ και ένα χρόνο έχεις διαβάσει καμία δεκαριά δελτία τύπου αποκλειστικά για αυτό το θέμα τι είδους προπαγάνδα μπορεί να είναι; Το ότι δεν συμμετείχες στην προεργασία, δεν σημαίνει πως αυτή δεν έγινε κύριε Καθηγητά. Τα αποτελέσματά της ας περιμένουμε να τα δούμε στην πορεία. Κάποια πράγματα που αναφέρεις πάντως, εσύ που έχεις συνεργαστεί με τους πάντες, είναι κωμικοτραγικά. Δυστυχώς δεν μπορούμε να ξεχάσουμε πως οι κατά καιρούς συμπάθειές σου εκτείνονται σε όλο το φάσμα αριστεροδεξιοελληνοαλβανοπροδοτοπατριωτορουφιανοαγωνιστών.
Και έρχεσαι με την σύντομη ιστορική σου αναδρομή να μας κατηγορήσεις ως ανήθικους μοναρχοφασίστες ιμπεριαλιστές. Πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι κύριε καθηγητά. Δυστυχώς για σένα ο Χότζα πέθανε. Χαίρομαι που βλέπουν όλοι ποιος είναι ο πατριωτισμός του Μπάρκα. Την Χιμάρα δεν την έφερε η ΟΜΟΝΟΙΑ στο επίκεντρο κύριε καθηγητά αλλά οι Αλβανοί με την διαρκή τους επίθεση. Τι έπρεπε να κάνει η ΟΜΟΝΟΙΑ; να φροντίσει να μην τους τσαντίσει; ΑΥΤΗ είναι η διαφορά σας με την ΟΜΟΝΟΙΑ και για αυτό σας αξίζει το όνομα του εφιάλτη όλων εσάς που ποτέ δεν κάνατε κριτική στην ΟΜΟΝΟΙΑ και την ηγεσία της αλλά μόνο προπαγάνδα.
Στο διάολο
Υ.Γ. Χαίρομαι να διαβάζω τα άρθρα σας, μέσω του οποίου εκτίθεται και το μπερισικό μόρφωμα που αποκαλείτε κόμα. Σας παρακαλώ την άλλη φορά να είναι λίγο πιο σύντομα για να μπορούν να τα διαβάζουν όλοι και να καταλαβαίνουν τι εστί Μπάρκας, MEGA και σια.
φιλε κεραυνιε !!!!
Δεν το περιμενα (ξεκινωντας απο τα παλιοτερα σχολια σου)πως θα ησουν κι εσυ απλα ενα κουταβι της προδοτικης κλικας του DULE (.... αφαιρέθηκε..........).
Παρολα αυτα στην αρχη του κειμενου σου ομολογεις πως την "ΟΜΟΝΟΙΑ" η την κλικα σου ποιο σωστα, την εχουν γραμμενη οι βορειο-ηπειρωτες στην πλειοψηφια τους και δεν την ακολουθουν πια.Εξ'αλου αυτο το ηξερε και η κλικα .
Εγω ομως πιστευα πως θα ειχαν μεινει εκει 5 αντρες να κρατησουν ορθιο το λαβαρο και να μην καταθεσουν τα οπλα.Ματαια ομως.
Αυτη η ηττοπαθεια σας εχει γινει συνηθεια τωρα πια. Αλλα να μην κατευεις στο γηπεδο να παιξεις μπαλα,οσο δυσκολος κι αν ειναι ο αγωνας ,αυτο ειναι πρωτογνωρο !!!
Το να αποκαλεις αυτη σας την ανοικανοτητα και τη δειλεια ως εξυπναδα...αυτο παει πολυ.
Για οσο θα υπαρχουν ατομα οπως εσυ κι οι αρχηγοι σου, οι αλβανοι θα τριβουν τα χερια τους.
υγ-1 Δεν θα σχολιασω τα οσα γραφεις για τον κ. Μπαρκα διοτι λιγους ενδιαφερει.
υγ-2 Επειδη γνωριζω πολλα παιδια του Μεγκα,με τη λυσσα που βλεπω να σε εχει πιασει,καταλαβαινουν ολοι τη κουμασι εισαι η αφεντια σου.
ΝΑΠΟΛΕΩΝ ΖΕΡΒΑΣ
προς β.ηπειρωτη....
Κυριε διαχειριστα,μπορει να εχεις δικιο, για λογους δεοντολογιας και μονο, για το κομματι που εκοψες,και το σεβομαι,θα το επαναλαβω ομως αλλιως
DULE (δεν χαραμιζω ελληνικα γραμματα για τετοιου ειδους ονοματα)...
Ν.ΖΕΡΒΑΣ
re kairaynie ante mase tsampies poy mas exeis zalisi me tis idies paparologies soy sinexia oti monon eseis iste oi patriotes kai oti emeis eimaste ta morfomata toy mperisa , eseis eiste h sinergates toy mperisa kai ton albaniko ipiriseon eseis kai oi parea sas poy exete ksepoylisi ola ta ellinika edafi se alothriskoys poy kanate tin xeimara na min mporei na patisi ellinas den kai na bgenei o simerinos dimarxos kai na mas leei oti ton exw ksaderfo ton basili alios tha ton eklina filaki me ta esxi poy exei kanei , eseis h megali patriotes gia pite mas ti exete kanei gia to perioysiako , ti exete kanei gia tin paidia , ti exete kanei tosa xronia gia tin mionotita pera apo koybentes toy aera kai megala logia gia to theathine, eseis iste h sinergates pote toy mperisa kai pote toy rama kai ton tsamidon eseis iste ayti poy exete kanei ta esxi kata tis ellinikis mionotitas kai oxi to komma twn ellinwn poy to katigorite gia morfoma toy mperisa. o boreiohpeirotikos laos tha milisi sintoma kai tha sas stili ston keada ton opoio epikalise sinexia , kai otan den exeis tekmiriomena stixia kai ypothesis to mono poy kaneis - kanete eseis einai na bomologite enantia se aytoys toys opoioys prosferoyn ergo den eiste tpt allo apo ena matso lexrites kai prodotes toy ethnoys kai gia ayto den tha exete poy na kriftite otan tha erthei h wra!!
ΖΕΡΒΑ φαντάζομαι πως δεν περιμένεις απάντηση στις βρισιές. Για την ταμπακέρα όμως και συ τίποτα. Ούτε αυτά που λέει ο Μπάρκας για την ΟΜΟΝΟΙΑ σχολιάζεις ούτε αυτά που λέω εγώ για το MEGA. Άρα το σχόλιό σου σε ένα παράλληλο σύμπαν όπου θα γνωρίζαμε τι σημαίνει διάλογος, θα πήγαινε κατευθείαν στον κάλαθο των αχρήστων. Αν θες απάντηση από εμένα, σχολίασε κάποιο ζήτημα και όχι το αν εγώ (που αμφιβάλλω αν ξέρεις ποιος είμαι) είμαι κουτάβι ή τσομπανόσκυλο
ti einai ayto poy sas xorizei re paidia ?
ti einai toyti i lisa ?
pion tha fate re ton aderfo sas ?
skeytite kalla ti grafete den xriazete o topos mas ayto to misos ayti i exthra
iremiste tis katastaseis iste oloi sas paidia anoixtomiaslla (toylaxiston etsi thello ego na pisteyo) perisotera einai ayta poy mas enonoyn , pion polemate?
Να χαρω εγω ενότητα για το βορειοηπειρωτικό.. πραγματικά η ΟΜΟΝΟΙΑ ειναι αξια της μοιρας της και τους Ντουλε,Μπολανο ηθικούς(ανήθικους) αυτουργούς
α)ποια απογραφη θα κανετε που ουτε καν τα μέλη της ομονοιας δεν θα απογραφουν;
β)οι κάτοχοί ΕΔΤΟ ειναι κατα βαση βορειοηπειρωτες δεν μπορείτε να ζητήσετε απο την ελληνική πολιτεία να δώσει ενα σαφή αριθμό και μετα απο ερευνα να βγει πόσοι ειμαστε;
γ)επισης,στην τελευταια απογραφη της Ελλάδας φαινεται ποσού ειμαστε...εναν κόπο να ρωτήσετε γιατι δεν κάνετε..(για τους εδω βορειοηπειρωτες)
δ)με ποια υποδομή θα γίνει ολο αυτο..με το ΚΕΑΔ το κόμμα των μειονοτήτων όλης της Αλβανίας να πρωταγωνιστεί;
ως νεος που ασχολούμαι την πολιτικη στην ελλαδα εχω χάσει το μυαλό μου με αυτα που ακούω.
και μετα απο ολα αυτα περιμενετε να μας παρει κανεις στα Σοβαρα;;;
THEBES
Πιστός νοσταλγός του Ενβέρη είσαι εσύ Κεραύνιε και με το παραπάνω με τη λασπολογία που χρησιμοποιείς.
Αφού αποκαλείς το Μεγκα μπερισικό για θύμισε μας:
1) Επι ποιανού δημαρχίας ο Μπερίσα επισκέφθηκε επίσημα τη Χιμάρα 4 φορές μέσα σε δυο χρόνια; (περισσότερες και απ' όλες τις επισκέψεις όλων των αλβανών πρωθυπουργών στα 100 χρόνια του αλβανικού κράτους)
2)Ποιος ήταν ο Δήμαρχος Χιμάρας που είπε στον Μπερίσα "είσαι ο καλύτερος πρωθυπουργός από τότε που ιδρύθηκε το αλβανικό κράτος";
3)Ποιος ήταν δήμαρχος στη Χιμάρα την εποχή που μεγάλα παραλιακά φιλέτα πέρασαν στην ιδιοκτησία της κόρης του Μπερίσα;
4) Ποιος ήταν Δήμαρχος στη Χιμάρα την εποχή που άρχισαν να ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια στους Δρυμάδες βίλες και τουριστικές μονάδες ιδιοκτησίας Τσάμηδων, Λιάμπηδων και Τιραναίων;
5) Σε ποιο κόμμα ανήκει ο εκδότης που τα τελευταία τρία τουλάχιστον χρόνια παίρνει συνεχόμενα την εργολαβία για την έκδοση των σχολικών βιβλίων των ελληνικών μειονοτικών σχολίων;(Δημήτρης Κίκης το όνομα του αν δεν το γνωρίζεις)
6) Ποιανού κόμματος οι οπαδοί πανηγύριζαν αγκαλιά με τους Τσάμηδες για τα εκλογικά αποτελέσματα στην επαρχία Φοινικιού πέρσι τον Αύγουστο;
7) Ποιο κόμμα είναι αυτό που οργάνωσε εκδήλωση για την επέτειο της αυτονομίας μέσα στη Βόρειο Ήπειρο για πρώτη φορά στα χρονικά;
8) Ποιο κόμμα είναι αυτό που ετοιμάζει ένα πλαίσιο αιτημάτων για τα δικαιώματα της ΕΕΜ μετά από δύο δεκαετίες από την πτώση του κουμουνισμού;
9) Ποιο κόμμα έχει στο προεδρείο του μέλος που διώκεται από το αλβανικό κράτος επειδή έκανε αγώνα για να δηλώσουν επίσημα οι Κορυτσαίοι ότι είναι Έλληνες μετά από 85 χρόνια;
10) Ποια οργάνωση έχει για πρόεδρο παραρτήματος της στην Κορυτσά ένα πρόσωπο που επί πέντε χρόνια οι οπαδοί της τον αποκαλούσαν "προδότη, διασπαστή, ρουφιάνο των Αλβανών";
11) Ποιο άλλο κόμμα συμμετείχε στην κυβέρνηση Μπερίσα την περίοδο 2005-2009 εκτός του ΔΚ;
ΤΩΡΑ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΝ ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ Η ΟΧΙ. ΤΩΡΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΤΑΒΙ ΤΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ.
ΔΩΣΕ ΤΩΡΑ ΤΙΣ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΙΩΣ ΒΓΑΛΕ ΤΟ ΣΚΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΥ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΤΟΥΛΟΜΠΟΛΑΝΑΚΙΑ.
ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ ΤΩΡΑ!
Καταλαβαίνω την ανικανότητα ή τον φοβο να αναλαβει της ευθύνες της η ΚΕΑΔΟΜΟΝΟΙΑ αλλα
δεν μπορώ να καταλαβω τι κακο μπορει να κανει μια δικη της απογραφή.
Κανενας δεν την αναγκάζει να την κανει
Κανενας δεν τις βαζει κανονες
Κανενας δεν ενδιαφέρεται για το αποτελεσμα οποιο και αν ειναι αυτο.
Εφοσον βρηκε με οποιοδηποτε τροπο λεφτα για να το κανει ας το κανει.
Η ΚΕΑΔΟΜΟΝΟΙΑ μπορει να ειναι οτι ειναι αλλα και οι MEGAλοι τελικα, το μονο που προσπαθουν, ειναι να ειναι αντιΚΕΑΔΟΜΟΝΟΙΑκοι
Αφου τετοιους ειχαμε, τι τους θελαμε τους καινουργιους.
Ξανά ρε Μπάρκα, ο Αθώος είμαι εγώ. Μη τα τρομάζεις κάθε λίγο και λιγάκι τους "λεβέντες" της ΟΜΟΝΟΙΑΣ. Ακόμα και ο Βορειοηπειρώτης θύμωσε λίγο μαζί σου. Και αυτό γιατί εσύ αυτή τη φορά δεν ξεχώρισες την ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ από τα μέλη της και τους οπαδούς της. Εγώ θέλω να πω στο Βορειοηπειρώτη ότι πλέον όσοι θεωρούν τον εαυτόν τους οπαδοί της ΟΜΟΝΟΙΑΣ γιατί είναι τίμιοι και σωστοί Έλληνες, απλώς η κλίκα τους εκμεταλλεύεται για να αυξήσει τη ζωή της και την κονόμα της.
Σε καταλαβαίνω, Μπάρκα βρήκες το μπελά σου. Τους δίνεις στοιχεία σε βρίζουν, κάνεις αναλύσεις σου ζητούν στοιχεία. Τι να πεις. Αυτός ο τόπος δεν έχει πλέον ούτε ραχοκοκκαλιά, ούτε αφαλό. Και δεν καταλαβαίνω γιατί συνεχίζεις να ασχολείσαι μαζί τους.
Εγώ πάντως συμφωνώ απολύτως μαζί σου και θέλω να πω ότι αν δεν καταγγείλουμε σύσσωμα ότι η εκάστοτε ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ παίζει προδοτικό ρόλο δεν θα δούμε άσπρη μέρα. Γιατί δεν λες στο Βορειοηπειρώτη ότι αν δεν είναι αλήθεια αυτά που λες τότε πως εξηγείται που ο Ντούλες χωρίς να εργαστεί ούτε μια μέρα κάπου αλλού εκτός από "την εκπροσώπηση" της μειονότητας και κυκλοφορεί με ΛΕΧΙΟΥΣ, έχει δύο τρια σπίτια σε Ελλάδα και Αλβανία, συντηρεί την οικογένεια στην Ελλάδα. Να ρωτήσει ο Βορειοηπειρώτης μήπως ο κύριος αυτός έχει κάποια σχέση με εκείνους που γκρέμισαν τις εκκλησίες επί Χότζα. Τι ίδια ερώτηση ας την κάνει και στον ιδεολόγο του τον Ορθέα. Ή ας μας πει για την κονόμα του Μπολάνου, ήται του Καΐση, νρ 1 και 2. Ή ας πάρει ο Βορειοηπειρώτης τα βιβλία της ΥΔΑΣ για να δει πόσα χρήματα θαύτηκαν στη Χιμάρα αυτά τα χρόνια (για να προκόψει ο πατριωτισμός του Ντούλε Μπολάνου)
Ρε Κεραύνιε από τα άγραφα. Ο Μπάρκας σου λέει ότι η ΟΜΟΝΟΙΑ δεν εξήγγειλε κάποια στρατηγική για να πετύχει την κατοχύρωση της ελληνικότητας της Χιμάρας. Σου λέει απλώς ότι ανέπτυξε στο αέρα και του βρόντου κάποια εθνικιστικά συνθήματα, όπως έκανε ολοένα και για άλλα θέματα, χωρίς σχέδιο και στρατηγική. Προκάλεσε την εθνικιστική αντίδραση των αλβανών και αμυνόμενοι εμείς και υπό τις επιθέσεις των Αλβανών τα πουλήσαμε όλα στη Χιμάρα... Δεν ξέρω αν εσύ χαίρεσαι για την κατάντιά μας στη Χιμάρα. Πέστο, με στοιχεία για να στήσουμε το Μπάρκα στον τοίχο.
Κεραύνιε , ότι και να πεις ο Μπάρκας έχει δίκιο. Τα όποια νούμερα της ε.ε. μειονότητας θα πρέπει να έχουν την επίσημη αναγνώριση του αλβανικού κράτους και του διεθνή παράγοντα. Βάση αυτής της αναγνώρισης θα στηριχτούν οι διεκδικήσεις μας και η πραγματική και ρεαλιστική πολιτική του αλβανικού κράτους εναντίον μας.Διαφορετικά θα ήμαστε στην ίδια μοίρα όπως δεκαετίες χρόνια τώρα, όπου οι δικοί μας σύλλογοι έλεγαν ότι είμαστε 300-400 χιλιάδες και οι Αλβανοί μας έβγαζαν 59 χιλιάδες.
20 χρόνια τώρα παλεύαμε να ανατρέψουμε αυτό το 59 000 και με τη συμπεριφορά της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, την αποχή θέλω να πω, οι Αλβανοί θα μας βγάλουν καμιά 30 χιλιάδες. Τώρα καταλαβαίνεις γιατί τα νούμερα του Ντουλε όχι μόνο δεν θα έχουν καμιά σημασία, αλλά θα μας φέρουν στην ίδια και χειρότερη μοίρα από τότε που οι βορειοηπειρωτικοί σύλλογοι έλεγαν πως ήμαστε 350 000 χιλιάδες. Αν δεν το καταλαβαίνεις αυτό τι να σου κάνω εγώ. δλδ όταν δεν έχουμε καμιά πολιτική και εθνική προστασία, κάθε φορά που θα ακούγεται το νούμερο του Ντούλε, τόσο πιο άγρια θα επιτίθενται οι Αλβανοί ενάντιον μας και αυτά θα τα πληρώνουν οι απλοί Έλληνες.
Μετά ο ίδιος το λες ότι οι βορειοηπειρώτες δεν εισακούουν στην ΟΜΟΝΟΙΑ, τότε τι τη θέλει την απογραφή και τι θα πετύχει;
Και στο τέλος γιατί μπερδέυεις το Μπάρκα με το ΜΕΓΑ και με ο,τι άλλο αναφέρεις; Δλδ μας λες ότι αν κάποιος δεν είναι με σένα, είναι οπωσδήποτε με τον αντίπαλό σου, ή τους αντιπάλους σου, γιατί πλέον έχεις πολλούς.
Και στο τέλος ο Μπάρκας, εσύ , εγώ είμαστε άτομα. Η ευθύνη μας αν είμαστε πατριώτες ή όχι δεν έχει και τόσο σημασία. Σημασία έχει η στάση των θεσμών και όχι των ατόμων. Σκοπίμως τα μπερδεύεις αυτά, αλλά λησμονάς ότι έτσι υποβαθμίζεις το θεσμό της ΟΜΟΝΟΙΑΣ σε επίπεδα ατόμων.
Σε χαιρετώ. Κάνω μπάνια σε ένα αλβανικό θέρετρο στους Δρυμάδες και πονάω που ένας Έλληνας μου μιλάει Αλβανιστί για την ιστορία του μοναστηριού της Παναγιάς....
Ο Αθώος
Μπάρκα, δεν είσε "αθώος", είσε από χρόνια ο εφιάλτης και ο προδότης της ελλενικής μειονότητας.
Μιχαλάκη αν είσαι εσύ αθώος εγώ είμαι ο Άγιος Βαλεντίνος.
Αυτό που όποιος διαφωνεί μαζί σας πρέπει να ανήκει σε κλίκα ακόμα να το καταλάβω.
Λαζαρε δεν πρόκειται για φόβο ανάληψης ευθυνών. Πρόκειται γαι σωστή ανάγνωση της πραγματικότητας και ανάλογη δράση. Για εμένα είναι ίσως ο πιο ώριμος χειρισμός κατάστασης από την ΟΜΟΝΟΙΑ.
Όσο για το MEGA δεν μπορώ να ξεχάσω την δήλωση σχετικά με την δολοφονία του Αριστοτέλη το 2010: "Καταδικάζουμε την εθνικιστική βία από όπου και αν αυτή προέρχεται" Αυτός είναι ο πατριωτικός τους λόγος. Περίπου τα ίδια δήλωναν για το περιστατικό και οι συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ.
Αθώε, τι δεν καταλαβαίνεις και εσύ; Η αντίδραση των Αλβανών δεν ήταν αντίδραση αλλά δράση. Μία δράση που ως οργανωμένο σχέδιο φαίνεται να ξεκινά από το 1991 και με παραλλαγές συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Αντίδραση ήταν η δική μας. Από την μία παριστάνετε τους αγνούς και αμόλυντους πατριώτες και από την άλλη λέτε να μην στεναχωρούμε τους Αλβανούς; Συγγνώμη αλλά μάλλον κάτι δεν καταλαβαίνω ή απλώς κάτι δεν μου κάθεται καλά σε αυτό το μοτίβο.
Αθώε έχει απόλυτο δίκιο ο Μπάρκας, πρέπει οι Αλβανοί να αναγνωρίσουν τον πραγματικό πληθυσμό της ΕΕΜ στην Αλβανία. Όταν μου εξηγήσετε πως αυτό μπορούσε να επιτευχθεί μέσω της συμμετοχής μας στην απογραφή τότε εγώ σας ορκίζομαι ότι θα πάω να γραφτώ μέλος στην τοπική οργάνωση του MEGA.
Κεραύνιε εδώ Αθώος. Λέω να σταματήσω τα μπάνια στη Χιμάρα γιατί φοβούμαι ότι θα λησμονήσω πως βρίσκομαι στην ελληνική Χιμάρα, αλλά σε περιοχή αλμπανιστάν.
Στο ξαναλέω κι εγώ ξανά ότι η 20 -χρονη "αντίδραση" της ηγεσίας της ΟΜΟΝΟΙΑΣ προέκυψε μπλόφα. Δεν θέλω να χαϊδέψω διόλου τα αφτιά των Αλβανών. Απεναντίας! Αλλά προσπάθησε και εσύ να καταλάβεις ότι στην κάθε μας διεκδίκηση για εθνικά δικαιώματα θα μας βγάζουν μπροστά τα νούμερά τους και θα μας θεωρούν ανύπαρκτους. Το κλίμα αυτό άρνησης, περιθωριοποίησης και περιφρόνησης από μέρος των Αλβανών το βιώνουν εκείνοι οι Έλληνες Βορειοηπειρώτες που μένουν εκεί. Εμείς εδώ στη μάνα Ελλάδα δεν παθαίνουμε και τίποτε αν ρίχνουμε και από καμιά κουμπουριά πατριωτισμού .... !! Γι΄αυτό και δεν καταλαβαίνεις τι σου λέω. Ή δε θέλεις.
Η ΟΜΟΝΟΙΑ θα είχε το δικαίωμα να διαμαρτύρονταν, μέχρι την απόφαση για δική της απογραφή σε περίπτωση που συμμετείχε στην απογραφή. Έστω και 30 Έλληνες να άφηναν στατιστικά οι αλβανοί στην Κορυτσά, 50 στην Πρεμετή... στο Λεσκοβίκι και αλλού, θα είχαμε μια ιστορική εθνική επιτυχία. Τώρα έχουμε τις μπαρούφες made in DULE. Είδες που και η έκθεση των Ευρωπαίων, αυτοί που την διαβάζετε εσείς όπως θέλετε, δεν λέει τίποτε για την αποχή της ΟΜΟΝΟΙΑΣ!;
Τώρα πιστεύω κατάλαβες κάτι, αλλά μη πας στο ΜΕΓΑ γιατί ούτε εκεί θα με βρεις...
Σου είπα ήρθα πήρα μια γεύση στη Χιμάρα και μεθαύριο θα γυρίσω κοντά σου...
Και πάλι γεια. Ξέρω δεν καταλαβαίνεις τίποτε εσύ. Τα δημοκρατικά σου μυαλά είναι μονοδιάστατα και ακούν μόνο στη γραμμή της ΟΜΟΝΟΙΑΣ.
Ο Αθώος
10.07 eisai petyhymenos stin krisi sou. Allakse mono to telos anti. na peis tis meionotitas, pes tis ijesias tis OMONOIAS. Pesto dld "Μπάρκα, δεν είσε "αθώος", είσε από χρόνια ο εφιάλτης της ηγεσιας της ΟΜΟΝΟΙΑΣ" kai pianeis DIANA
Κεραύνιε είμαι ο 12:53 και ακόμα περιμένω απαντήσεις στα 11 ερωτήματα που σου έθεσα. Αλλιώς αν δεν έχεις επιχειρήματα καλά θα κάνεις να βγάλεις το σκασμό ορφανό του Χότζα.
Κatakaimeni vorioipiro ti sou mele na pathis.Oute ligo oute poli o Barkas mas leoi pos oles i igesies tis Omonias apo tin idrisi tis ke to ethniko kendro droun oute ligo oute poli is varos ton simferondon tou Vorioipirotikou elinizmou.(ekseri veveos ton eaftouli tou os to mono sosto)
Kirie Barka otan milame gia lefta opos o idios les rean potami ta disekatomiria kalo ine na mas les ke diefthinsis ke onomata.Apla pios ta edose ke pios ta tsepose den sou edose kanis to dikeoma na petas laspi ston anemistira epi dikeon ke adikon etsi genika ke aorista ke na vazis sto kadro oles tis igesies tis Omonias.
Afto legete kini sikofandia ke aftos pou to leoi kinos sikofandis toso apla.
Aposo eho akousi i afendia sou ehi epofelithi kana dio aftokinita apo ton ODY ena sideriko ke malista diplo enan kalo mistho apo to Athinaiko praktorio idiseon klp.
Esi kirie an den kano lathos giati perasane pola hronia apo tote(an ohi to perno piso) den ise o apostoleas mias epistolis pros to Dule pou zitouses na min idrithi o silogos fititon Voriouipirou to Genari tou 1991 giati afto tha itan embodhio sto dromo tis Omonias opos embodio itan ke i kinisis ton "gerondon"tou Tiranou.Tora to MEGA ke si o idios den apotelite embodio stin Omonia.Tora to leme dimokratia tote ti itan monokratia epidi esi ekoves ke eraves sta tou ikou tis Omonias ke molis emines apekso oli eginan kleftes anikani ke paoi legondas.
11-18...
ton Mparka den ton kserw,opote den tha krinw ayta pou les gia ekeinon,ayta pou grafei gia ti gnwsti klika einai ola alithina!!! Ta koumasia pou mazeytikan ekei stin "igesia" ta exoun kanei thalassa.
Για να είμαι νοσταλγός του Ενβέρη 12.53 θα έπρεπε να είχα περάσει καλά εκείνον τον καιρό. Δυστυχώς ή ευτυχώς ούτε στου τάτα μου ούτε στις μάνας μου το σπίτι ήταν κανείς κομμουνιστής για να μπορώ να απολαύσω τα αγαθά του σοσιαλισμού. Αν μπορεί ας το δηλώσει αυτό ο Μπαρκας, εσύ και οι ηγέτες των λοιπών δημοκρατικών δυνάμεων.
Επί δημαρχίας Βασίλη Μπολάνου, ο πρωθυπουργός της Αλβανίας βρέθηκε ουκ ολίγες φορές στην περιοχή είτε για διακοπές είτε για να ωφεληθεί εκλογικά από το κόψιμο της κορδέλας των δεκάδων έργων που έγιναν εκείνη την περίοδο. Ο Βασίλης Μπολάνος επέτυχε να απορροφηθούν, αν δεν κάνω λάθος, όλα τα κονδύλια που προορίζονταν για τον τόπο μας. Επί δημαρχίας του δεν χάθηκαν χρήματα και η Χιμάρα απέκτησε σύγχρονο πρόσωπο που ζηλεύουν πλουσιότεροι και μεγαλύτεροι δήμοι της αλβανικής επικράτειας. Είναι όμως προδότης ο Μπολάνος γιατί δεν έστησε οδόφραγμα ώστε να μην περάσει ο πρωθυπουργός της Αλβανίας. είναι προδότης αφού στάθηκε μόνο σε δύο οδοφράγματα τα χρόνια της δημαρχίας του:
α) για να εμποδίσει την ανέγερση παράνομου κτιρίου 9 ορόφων
β) μετά την δολοφονία του Αριστοτέλη στις εκδηλώσεις διαμαρτυρίας
Κατά τα άλλα, αδυνατώ να συμμετάσχω στο παιχνίδι "ποιος την έχει μεγαλύτερη".
Άλλωστε δεν χωρεί σύγκριση στο πολιτικό έργο της ΟΜΟΝΟΙΑΣ με ένα κείμενο που ετοιμάζει εδώ και δύο χρόνια το MEGA.
Ζούμε στο 2012 και ο Βασίλης Μπολάνος είναι πρόεδρος της ΔΕΕΕΜ ΟΜΟΝΟΙΑ, σηκώνοντας στις πλάτες του το μεγαλύτερο και δυσκολότερο εγχείρημα της οργάνωσης από ιδρύσεώς της, με ρίσκο ανάλογο της σημασίας του.
Εσείς που τις αυτονόητες καταγγελίες της ΟΜΟΝΟΙΑΣ τις βαφτίζετε εθνικιστικές κορώνες,
το μόνο που έχετε να επιδείξετε στην σύντομη ύπαρξή σας ως κόμμα μα και μακροχρόνια ως σκουλίκια, είναι λάσπη και προπαγάνδα κατά κάθε τι ελληνικού χωρίς ποτέ να αγγίζετε το αλβανικό κράτος παρά για να το χαϊδέψετε.
Το ίδιο κάνετε και τώρα, ως πληρωμένοι γεννίτσαροι θέλετε να εμποδίσετε την απογραφή των Βορειοηπειρωτών. Εσείς ως μισθοφόροι και όλοι εκείνοι που από αθεράπευτη βλακεία επειδή περίμεναν περισσότερα από την ΟΜΟΝΟΙΑ στρέφουν το βλέμμα τους στην πρώτη πόρνη που τους κλείνει το μάτι.
Καταλαβαίνω ότι έχεις επιφορτιστεί με βαρύ έργο, πρέπει να πολεμήσεις την ΟΜΟΝΟΙΑ και την απογραφή. Αντιλαμβάνομαι τον τρόμο του Αλβανού εργοδότη σου αλλά έτσι όπως το χειρίζεσαι δεν έχεις και πολλές ελπίδες.
Ξέρω, πάντα όταν είσαι λαμόγιο συμμετέχεις κάπου για να καρπωθείς ωφέλη. Και όταν αυτά πάνε στους διπλανούς σου, ψάχνεις για άλλο μαγαζί. Είναι κρίμα όμως να παρύρετε και άλλους στον λασπόδρομό σας.
Αν θες να με προκαλέσεις, την επόμενη φορά γράψε το ονοματεπώνυμό σου για να εξηγηθούμε ωραία.
Υ.Γ. Όποιος δεν καταλαβαίνει ότι όταν μιλώ για τις αηδίες του MEGA αναφέρομαι στην ηγεσία και όχι τον παραπλανημένο λαό του, είναι ο ούτως ή άλλως παραπλανημένος.
Υ.Γ.2 Όποιος δεν καταλαβαίνει ότι μπορεί να διαφωνώ σε χίλια δυο πράγματα με την ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν ,μπορεί να αλλάξει την θέση μου απέναντι στην απογραφή είναι ή ηλίθιος ή ηλίθιος ρουφιάνος.
Εγώ να παραδεχτώ ότι έπεσαν λεφτά μπόλικα από την Ελλάδα (αν και δεν τα είδα) και επωφελήθηκαν οι επιτήδειοι. Στο Μπάρκα, όμως, θέλω να απεύθυνω ένα άμεσο ερώτημα: Τι έγινε με το ψυγείο που σας (σου) χάρισε η Ελλάδα το 1994 (για να φρεσκάρω τη μνήμη σου, εποχή Χαλιμά, ϊδρυμα Παλλινοστούντων. ποιοι ήταν το ύψος της επένδυσης και ποιοι οι δικαιούχοι βορειοηπειρώτες της ΕΠΕ; Μη μου πεις ότι δε λειτούργησε γιατί διαφώνησαν οι συνέταιροι, γιατί θα παραδεχτείς ότι ρίξατε στο ποτάμι τα λεφτά του Ελληνικού δημοσίου. Τα σπαταλήσατε εσύ και οι υπόλοιποι που καταχραστές τους ανεβάζεις και καταχραστές τους κατεβάζεις. Απάντησε όχι με υπεκφυγές, γιατί ο τόπος μας μπορεί να στερείται πολλά πράγματα, δεν στερείται όμως μνήμης.
Διαχειριστά τι έγινε και δεν βάζετε σχόλια;!
Αν σας το ζήτησε ο Μπάρκας ή κάθε Μπάρκας, πολύ κακά κάνετε. Χάνουμε την εμπιστοσύνη
Γιατί δεν επιτρέπετε την ανάρτηση σχολίων μας;! τελευταία πολύ λογοκρισία πέφτει. Γιατί
Κεραύνιε είμαι ο 12:53 και αφού θέλεις να μιλήσουμε επόνυμα το όνομα μου είναι Αστραπής. Από τα 11 ερωτήματα που σου έθεσα, απάντησες μόνο στο πρώτο που έμεσα υμνείς και το Μπερίσα. Αφού η Χιμάρα είδε όλα αυτά τα καλά με δήμαρχο Μπολάνο και πρωθυπουργό Μπερίσα, τελικά αυτός ο Μπερίσα τι είναι καλός ή κακός; Αλλά έτσι εξηγούνται όλα, ο Μπερίσα έδωσε "απλόχερα" κονδύλια στη Χιμάρα και ο Μπολάνο επειδή δεν είναι αχάριστος έκανε κάτι "δωράκια" στην κόρη του.
Στη δολοφονία του Αριστοτέλη ο Μπολάνο πήγε λίγο στα οδοφράγματα για να μη δείξει αμέτοχος και αφού πέρασαν λίγες ώρες είπε "εντάξει κάνατε ότι κάνατε τώρα διαλύστε το", για να του πει συγγενής του Τέλη "τώρα σκοτώσαν τον ξάδελφο μου και θα καθήσουμε όσο θέλουμε, όταν σκοτώσουν δικό σου συγγενή θα το διαλύσεις όποτε θες". Είναι ή δεν είναι έτσι;
Το πλαίσιο αιτημάτων το ΜΕΓΚΑ το παρουσίασε επίσημα για συζήτηση στις 17 Φεβρουαρίου 2012, αν από τότε μετράς 2 χρόνια μάλλον δεν ξέρεις καθόλου αριθμητική, και αυτό για να το συνδιάσει με την επέτειο της αυτονομίας, μια επέτειο που εσείς όταν κόβατε την πίτα στους άγιους Σαράντα την ίδια μέρα ούτε που τολμίσατε να την ξεστομίσετε.
Προφανώς για σενα όσοι τιμούν τους εθνικούς ήρωες του 1914 και καταδικάζονται επειδή φτιάχνουν σκαλοπάτια για να πηγαίνουμε στα μνημεία των Ελλήνων που έπεσαν το 40 είναι ρουφιάνοι των Αλβανών, εσύ δεν μας είπες όμως ποιανού ρουφιάνος είσαι; πάντως νοσταλγός του Ενβέρη είσαι σίγουρα γιατί η συμπεριφορά σου αυτό δείχνει, αφού ακολουθείς πιστά το "όσοι ασκούν κριτική στον αλάνθαστο ηγέτη σου Ενβέρ Ντούλε είναι προδότες".
Στα υπόλοιπα 10 ερωτήματα δεν απάντησες καθόλου παρά μόνο αντιγράφεις τις ίδιες βρισιές. Από επιχειρήματα πάλι μηδέν.
Τώρα για την "απογραφή" φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν είναι τίποτε άλλο από κομματικό φακέλομα. Με ποιο δικαίωμα θα χτυπίσετε την πόρτα των Ελλήνων που ψηφίζουν ΜΈΓΚΑ, Δημοκρατικό ή Σοσιαλιστικό ή κάποιο άλλο κόμα; Αν και με του ΣΚ δεν το αποκλείω τελείως τώρα που είστε αδέρφια. Το ίδιο θα έλεγα και στην περίπτωση που εκανε την απογραφή το ΜΕΓΚΑ από μόνο του. Έχεις κανείς τη διάθεση να δίνει τα στοιχεία του σε μία καταγραφή που κάνει ένα συγκεκριμένο κόμμα;
Γράφεις ότι "ο Βασίλης Μπολάνος είναι πρόεδρος της ΔΕΕΕΜ ΟΜΟΝΟΙΑ, σηκώνοντας στις πλάτες του το μεγαλύτερο και δυσκολότερο εγχείρημα της οργάνωσης από ιδρύσεώς της".
Μα καλά για τη "δίκη των 5" δεν έχεις ακούσει τίποτα; Ποιο είναι το "πολιτικό έργο" της Ομόνοιας από τότε που την ανέλαβε ο Ντούλε;
κι τωρα αλλα 4 ερωτήματα όχι επειδή περιμένω απάντηση αλλά για περίσσοτερο ξεβράκωμα απέναντι στους αναγνώστες:
12) Ποιανού κόμματος οι οπαδοί λέγανε πριν τις δημοτικές εκλογές στους Τσάμηδες του Βούρκου (Αη Γιάννη, Βρυώνι, ΣΜΤ, Παντελεήμονα κ.α) "Αν περάσουν από δω αυτοί του ΜΕΓΚΑ να τους πάρετε με τις πέτρες γιατί είναι Έλληνες εθνικιστές"; (επίκληση αλβανικού εθνικού φιλότιμου)
13) Ποιανού κόμματος οι οπαδοί λέγανε στους σοσιαλιστές "ψηφίστε τους δικούς μας υποψήφιους γιατί αυτοί του ΜΕΓΚΑ είναι Μπερισικοί"; (επίκληση αριστερού φιλότιμου)
14) Ποια οργάνωση έχει αντιπρόεδρο ασφαλίτη της σιγκουρίμι που έσβηνε τσιγάρα στα σώματα φυγάδων πριν το 1990;
15) Ποια οργάνωση έχει γραμματεα καθηγητή που σπούδασε στη Θεσσαλονίκη τη δεκαετία του 1980 και τον συνέλαβαν να φωτογραφίζει ελληνικά στρατόπεδα;
an exei onomata gia lefta kai mizes poy piran kapioi o mparkas na ta pei alios olo malakies einai ayta poy leei,,,,,,,,,,
Keravnie,
Les oti o Mpolanos epetuxe na aporrofisei kondulia gia tin Xeimara.
Pes mou pragmatika oti den to pisteueis auto, alliws tha se thewrisw megalo roufiano.
Oi albanoi kondulia tha dwsoun mono an to theloun autoi, an exoun kapoion sumferon i an theloun na boithisoun kapoion dikon tous ( px kserra ktl). Min mas pernas gia malakes oti katafere o Mpolanos me tin magia i kserw gw ti allo na parei kondulia gia tin xeimara. Kseroume poso agapane tin elliniki xeimara oi albanoi.
Egw ksereis ti pisteuw?
Oti o Mperisa edwse ta kondulia giati eixe sumferon mias Xeimaras anaptugmenis. Boithouse to ergo tou gamprou tou sto ksepoulima twn filetwn. Pws sou fainetai auto? Kai etsi boleutikan kai oi duo, kai kobane mazi kordeles ktl. O enas to ekane gia na petuxei kalutero deal sto ksepoulima kai o allos gia na bgainoun ta tsirakia tou kai na lene oti o epi Mpolanou eginan erga, aporofise o magas o dimarxos kondulia ktl.
Pame se kati allo. Auti tin idea tis apografis an thumamai kala prwta tin eixe to MEga. Kai thumamai thn xleyi pollwn omonitwn (blepe Dropoli.gr) kai pithanws kai tin diki sou, oti auto to egxeirima den tha eixe kuros, nomimotita, anagnwrisi apo tin albaniki pleura ktl. Imoun kai gw anamesa se autous pou ta elega auta. Alla eksakolouthw na ta lew kai twra pou to apofasise i Omonoia.
Twra pou to kanei i Omonoia giati siwpi agapite?
Episis, kala kaneis kai milas gia roufianous tou Mega, alla tha itan kalutera na miliseis gia tous roufianous pou exeis sto spiti sou ( Omonoia) kai meta na kaneis opoia alli anafora gia tous apenanti. ksigimena pramata.
Kleinontas, den einai oloi mega i mperisikoi osoi kanoun antipoliteusi stin Omonoia. Einai kai para polu alloi pou den einai oute me ton Ntoule oute me to mega kathws kai tous duo tous thewroun ligous, partakides. Ok? Ksekolla me auti tin logiki tou Mbous. I eiste mazi mas i eiste me tous tromokrates.
Kai mia erwtisi an thes apantas, o Fredis giati se exei kanei stin akri?
O Bouzoukas apo tin Bouzoukia.
Ti les re 10.14. Mipos theleis perissotera onomata kai katastaseis apo to Mparka. Dhe to deihnei mono to kerato alla oli i jidha. Tora theleiw onomata apo to Mparka gia na sinergastoun ta onomata pou theleis metaksi tous, aftoi me kapoious ellines pou ta efagan mazi kai oloi mazi na broun "tipote" albanous, kana pritani, eisangjelea, dhikasti kai pou na ksero ego ti allo albano (kana prezako pou metaferei narkotika) gia na ton valloun ton Mparka entellos stin mbanda. Ki esi opos kaneis, kai oi alloi mazi sou na trivete apo ikanopoiisi ta heria.
O Mparkas mas anoijei ta matia. Mas leei oti i klika ksekane thn ellinikotita tou topou mas, i opoia egine spitia, aftokinita kai perioysies tis klikas, kapoion ellinon dhiplomaton kai politikon kai merikon albanon.
Mas kalei na vroume tora tous politikous kai ethnikous kleftes. Opote o rollos sou ipoptos
Αγαπητε 21 ιουλιου 8.48.Στην 15 ερωτηση χρηαζετε μια συμπληρωση.θα επρεπε να ειχες κανει την ερωτηση ως εξης΄΄Ποια οργανωση εχει γραμματεα καθηγητη που σπουδαζε τη δεκατια του 80 στη Θεσαλονικη,τον πιασανε να φωτογραφηζει ελληνικο στρατοπεδο και να πουλαει εργα του ενβερ χοτζα στις λα'ι'κες της Θεσαλονικης.Βορειος
Ρε παιδιά αμα ξέρει κανείς τον κεραύνιο ας του πει οτι εδώ μέσα περιμένουν καποιοι "προδότες" τις απαντήσεις αυτού του "Ελληνάρα" για να τους διαφωτίσει με τις "πατριωτικές" τοποθετήσεις του.
Δημοσίευση σχολίου