Ο κ. Παναγιώτης Μπάρκας μα έστειλε επιστολή σχετικά με τα γεγονότα του Αλύκο. Δε συμφωνούμε μαζί του σε όλα και να μας επιτρέψει να έχουμε καλύτερη άποψη για τα συγκεκριμένα γεγονότα αφού ήμασταν παρόντες ενώ εκείνος δεν ήταν. Η εμμονή του κ. Μπάρκα κατά των ηγετικών στελεχών Ομόνοιας και του ΚΕΑΔ είναι εμφανής και με την υπερβολή του - κατά τη γνώμη μας - πολλές φορές αυτοακυρώνεται, ωστόσο το κείμενο έχει ενδιαφέροντα σημεία (όπως και όλα τα δημοσιεύματα του). Ο «Βορειοηπειρώτης» δίνει βήμα σε όλους που πιστεύει ότι νοιάζονται για την ιδιαίτερη πατρίδα μας ακόμα και αν διαφωνούμε μαζί τους.
Επιστολή
Η μάνα του ενός από τα τέσσερα αδικοσκοτωμένα από το κομουνιστικό καθεστώς παλικάρια του Αλύκου πριν 20 χρόνια, σφεντονίζει με θυμό τα στεφάνια των πολιτικών από το ηρώο αφιερωμένο στη μνήμη τους. «Δεν θέλουμε στεφάνεια από σας», είπε με οργή (Σημ. «Βορειοηπειρώτη»: Ήταν παρούσες δύο από τις τέσσερεις μανάδες και καμία δεν έκανε τίποτα παρά παρακολουθούσαν βουβές και με έκπληξη τα όσα συνέβαιναν).
Κάθε 12 Δεκεμβρίου, στην πλατεία του Αλύκου, ελληνικό μειονοτικό χωριό, κοντά στους Αγίους Σαράντα, διοργανώνονται εκδηλώσεις μνήμης προς τιμή των τεσσάρων νεαρών από το ίδιο χωριό, τα οποία σκότωσε στην εκπνοή του, 12.12.1990, το κομουνιστικό καθεστώς πάνω στα ελληνο-αλαβνικά σύνορα. Τα παλικάρια πίστεψαν ότι θα μπορούσαν να αναπνεύσουν τον αέρα της πατρίδας. Το καθεστώς, όμως δεν είχε ακόμα γονατίσει. Γι΄αυτά, έδειξε την πλέον ακραία αγριότητα. Τους αφαίρεσε τη ζωή.
Την ίδια μέρα οι κάτοικοι του Αλύκου και των γύρω χωριών με τα φέρετρα στους ώμους πορεύτηκαν διαμαρτυρόμενοι προς την πόλη των Αγίων Σαράντα. Η αστυνομία, ο στρατός, η πανοπλία και τα τανκ δεν μπόρεσαν να ανακόψουν την πορεία ελευθερίας των Ελλήνων. Άλλοι δύο Έλληνες τραυματίστηκαν. Ήταν η πρώτη ανοιχτή αντικαθεστωτική διαμαρτυρία στην Αλβανία, που βάφτηκε με τόσο αίμα.
Την ημέρα αυτή ο Βορειοηπειρωτικός ελληνισμός επιδίωκε να καθιέρωσει ως την δική του ημέρα συμβολής για την αποκατάσταση της δημοκρατίας στην Αλβανία.
Στην εικοστή επέτειο αυτού του τραγικού γεγονότος, την ημέρα μνήμης, σεβασμού, ομοψυχίας, σύμπραξης και ενότητας, στην πλατεία του Αλύκου καταγράφτηκε μια ακόμα δραματική για τον ελληνισμό σελίδα. Οι διοργανωτές, που ήταν η ΟΜΟΝΟΙΑ και το ΚΕΑΔ, ενώ μιλούσαν για ενότητα και σύμπνοια, δεν προσφώνησαν δυο έλληνες βορειοηπειρώτες βουλευτές στο Αλβανικό κοινοβούλιο, δεν τους επέτρεψαν να μιλήσουν, να καταθέσουν στεφάνια. Την ίδια μοίρα είχαν και στελέχη πρωτεργάτες της πορείας διαμαρτυρίας πριν από 20 χρόνια. Από την άλλη πλευρά ο αναθεματισμένος από την ΟΜΟΝΟΙΑ Αλβανός περιφερειάρχης και εκπρόσωποι αλβανικών κομμάτων επιτράπηκαν να χαιρετίσουν
Η προσπάθεια των πολιτικών και στελεχών που δεν ανήκουν στην ΟΜΟΝΟΙΑ-ΚΕΑΔ, να χαιρετήσουν τους παρευρισκόμενους χωρίς την άδεια των διοργανωτών, προσέκρουσε στην αλαζονεία τους με πρωταγωνιστή του πρόεδρο του ΚΕΑΔ Βαγγέλη Ντούλε.
Τόσο χρειάστηκε. Το μέχρι τότε παγωμένο πλήθος, πρώτα χειροκρότησε . Μετά την πράξη της χαροκαμένης μάνας χίμηξε πάνω στην έδρα και δεν άφησε τίποτε όρθιο εκτός από το μνημείο. Οι πολιτικοί ηγέτες της ΟΜΟΝΟΙΑΣ και του ΚΕΑΔ, τόβαλαν στο πόδι. Πρώτος που αυτοφυγαδεύτηκε ήταν ο εκπρόσωπος του ελληνικού Προξενείου στο Αργυρόκαστρο.
Η ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ ΚΕΑΔ, κατηγόρησε για την πράξη αυτή την δράση του νεοσύστατου ελληνικού κόμματος ΕΕ.ΜΜ-ΜΕGA. Επωφελήθηκαν της ευκαιρίας να το κατηγορήσουν ότι αποτελεί λεβιέ του Δημοκρατικού Κόμματος του Σ. Μπερίσια στην κυβέρνηση, μέσω του οποίου ο Μπερίσια επιδιώκει να διασπάσει την εθνική ελληνική μειονότητα.
Η άλλη πλευρά αξιοποίησε το γεγονός ως επιβεβαίωση της πραγματικής εικόνας της ηγεσίας της ΟΜΟΝΟΙΑΣ και του ΚΕΑΔ.
Ωστόσο, πολλαπλά τα μηνύματα.
1. Η διάσπαση και η αντιπαράθεση στους κόλπους της εθνικής ελληνικής μειονότητας έχει ξεπεράσει κάθε λογική. Αποτελεί το αποκορύφωμα της εσωστρέφειας, για λογαριασμό των συμφερόντων μερικών ατόμων και ομάδων, με αποτέλεσμα τα κοινά συμφέροντα του βορειοηπειρωτικού ελληνισμού μπορεί να τιναχτούν στον αέρα.
2. Η πράξη του απλού πλήθους που χίμηξε κατά των πολιτικών εκπροσώπων σε μια τέτοια σημαντική ημέρα, μη λαμβάνοντας υπόψη επισημότητες, πρωτόκολλα, τα σχόλια των αλβανών, μέχρι μάλιστα το ιερό της ημέρας, μαρτυρεί ότι χρειάστηκε ακριβώς ένας τέτοιος ανορθόδοξος και υπό άλλες συνθήκες καταδικαστέος τρόπος αντίδρασης για να πει βροντόφωνα στην ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ-ΚΕΑΔ, ότι ο κύκλος τους έκλεισε με τον πιο απαίσια τρόπο. Ότι πρέπει να αφήσουν κάποιους άλλους να δοκιμαστούν και να αναλάβουν τις ιστορικές ευθύνες του τόπου.
3. Το πλήθος ύστερα από τόσες φορές καταδίκη της νυν ηγεσίας με την ψήφο του, είπε με τον σκληρό αυτό τρόπο ότι απαιτεί αλλαγή. Απαιτεί νέες δομές, ανθρώπους και πολιτική.
Δυστυχώς όμως, το νεοσύστατο κόμμα, ΕΕ.ΜΜ-ΜΕGA, που αποκαλεί τον εαυτόν του και αποτελεί με το νόμο, εθνικό Κόμμα των Ελλήνων, φαίνεται ότι δεν έχει κατανοήσει σωστά τον ιστορικό ρόλο που έχει επωμιστεί. Δεν μπορεί να ηγηθεί αποτελεσματικά αυτής της ιστορικής αναγκαιότητας, Δεν μπορεί ούτε να επωφεληθεί από την δημιουργήθησαν κατάσταση. Το πλήθος, δυστυχώς ηγείται και έχει αφήσει πίσω την πολιτική ηγεσία με αποτέλεσμα να οδηγούμαστε στα έκτροπα και αναρχία.
4. Η πολιτική ηγεσία του χώρου πριν αποφασίσει να προβεί σε συμμαχίες και συμφωνίες με τα αλβανικά πολιτικά κόμματα, (για τα προσωπικά τους συμφέροντα), πριν τους δώσει βήμα, ιδίως σε τέτοιες σημαντικές εθνικές μνήμες, θα πρέπει πρώτα να ζητήσουν τουλάχιστον ένα «συγνώμη» για τα όσα έχουν πράξει σε βάρος του Βορειοηπειρωτικού ελληνισμού, επί κομμουνιστικού καθεστώτος και κατά την 20χρονη μεταβατική περίοδο.
5. Στο χώρο μας πλέον κανείς δεν ακούει κανέναν. Οι πολιτική ηγεσία της Ε.Ε. Μ, παίζοντας το παιχνίδι των αλβανών, έχουν κατεδαφίσει και επιτρέψει την ισοπέδωση κάθε αξίας, σύγχρονης και διαχρονικής, ανθρώπινης και κοινωνικής, διότι με τον τρόπο αυτό μπορεί να «κυβερνήσουν» καλύτερα την Ε.Ε.Μ διακηδεύοντας οριστικά τα εθνικά μας συμφέροντα.
6. Μετά το οδυνηρό αυτό συμβάν, όχι μόνο οι πολιτικοί δεν στάθηκαν να δουν το χάσμα που έχουν προκαλέσει στον τόπο τους, να κατεβάσουν τα όπλα και να βρουν διέξοδο στο δικό τους αδιέξοδο, αλλά και τα ΜΜΕ του χώρου κυριαρχήθηκαν από τη διασταύρωση των ξιφών, τη λασπολογία, τις ύβρεις, την κατάντια.
7. Ενώ η Αλβανία τρίβει από χαρά τα χέρια για την κατάσταση και βάζει όπως καλύτερα μπορεί το χεράκι της για την επιδείνωση της Κατάστασης, η Ελλάδα αν δεν αδιαφορεί , έχει επιτρέψει στις διπλωματικές μας αρχές (Προξενείο) να παίζει το ίδιο με τους αλβανούς παιχνίδι. Να διασπάει, διότι μόνο έτσι δεν θα έχουν αυτοί προβλήματα για τη δική τους καριέρα.
Προσωπικά δεν θεωρώ το συμβάν «ντροπή». Απεναντίας. Μια καλή ευκαιρία να μπει τέρμα σε μια κατάσταση αποτελμάτωσης και αφανισμού του συνόλου. Όντως, αποτελεί μια επιβεβαίωση του πόσο μακριά, ανεπιστρεπτί και με ανεπανόρθωτες εθνικές συνέπειες έχει πάει η πολιτική ηγεσία της Ε.Ε.Μ. Αρκεί μετά απ΄αυτό να πρυτανεύσει η εθνική λογική και συμφέρον. Δύσκολα όμως το βλέπω. Ανεπιστρεπτί είναι κι αυτοί στην πορεία τους.
Παναγιώτης Μπάρκας
13.12.2010
13 comments:
Σιγά τη διόρθωση ρε Βορειοηπειρώτη!
Εντάξει δεν ήταν μητέρα ενός από τα παιδιά που σκοτώθηκαν, αλλά αδερφή. Τι να σου πω; Του έκανες τη μούρη κρέας του Π. Μπάρκα τώρα!
Sosto Boreioipeiroti. Poios omos na akousei to Barka. O idhjos leei oti edho dhen akouei kaneis kai kanena. Aftos ti thelei. na ton akousoun?! Ma jati epeidhi ta bazei me ollous.Kai ti san ehei dhikio tha prepei na katallavei oti to dhikio einai opos i dhinami. Paei me tous pollous.
Periergo, pos dhen eidhe o Barkas, mallon pos dhen ton enimerosan efoson dhen itan, ja to stefani tou Prokseneiou pou itan me plastika louloudhja. Kai o Barkas i kai o kathe Barkas perimenei na dei thavmata. Afto einai to thavma. To Geniko Prokseneio tis Elladhas vazei stefani me plastika loyloydhja s aft;a ta palikaria pou epesan gia thn agapi tous pros tin Ellada
Γεια σου ρε Μπαρκα εκβιαστη,πατριωτη της αριστερας και δημοσιογραφε της συμφωρας.
Εσυ εισαι το συμβολο της διχονιας και τεμπελης πολιτελειας.
Επειδη ξερω πως διαβαζεις τα σχολια θελω πρωτα να μου απαντησεις ποιος απο τους προδοτες υπηρετει την ενοτητα?
Δευτερον ποιος ειχε ζητησει να μιλησει και να καταθεσει στεφανι (οταν επρεπε και οχι την ιδια ημερα) και του το αρνηθηκαν?
Επισης σαν δημοσιογραφος που εισαι θελω να μου πεις σε πιο αλλο κρατος ενας βουλευτης και υπουργος κυβερνησης ειναι αρχηγος ενος μειονοτικου κομματος που στοχο εχει να παει κοντρα στα συμφερωντα της και να απαιτησει την σωστη μεταχειριση της μειονοτητας?Εμενα μου βρομαει η υποθεση,εσενα με το χερι στην καρδια και οχι εκει που σε συμφερει ποια ειναι η αποψη σου?
Ποια ειναι η αποψη σου για τη Μπεζιανο και τον πατερα της?Ποιος ο ρολος τους τοσα χρονια στη μειονοτητα και τι εχουν προσφερει?
Τι εχεις να απαντησεις σε αυτους που σε κατηγορουν για shikιστα?
Γιατι το προξενειο σε εχει επικυριγμενο,δεν θελει να ακουει για σενα?
Γιατι οι ελληνικες κυβερνησεις αναγνωριζουν μονο την ΟΜΟΝΟΙΑ ως εκπροσωπο της μειονοτητας?
Γιατι δεν λες τη γνωμη σου για το MEGA που ειναι ενα κομμα που δημιουργηθηκε απο τα κατακαθια της ΟΜΟΝΟΙΑΣ?
Ποιος απο αυτους που αποχωρισαν απο την ΟΜΟΝΟΙΑ ειναι απουσια και ειχε κατι να προσφερει στην οργανωση σε αυτα που πρεσβεβει?
Γιατι η παρουσια σου δεν ειναι αρεστη σε κανεναν και κανεις δεν σε εμπιστευεται?
Κυριε Μπαρκα ολοι σε εχουν μαθει πια και δεν σου δινει σημασια,οχι μονο απο την ΟΜΟΝΟΙΑ αλλα και απο τους υπολοιπους.
Διάβασα και παρακολούθησα με προσοχή όλα τα σχόλια για την 20η επέτειο της εν ψυχρώ δολοφονίας των τεσσάρων Πεσόντων της Δημοκρατίας του Αλύκου. Ήμουν και μόνος μου παρόν, για να το καλύψω δημοσιογραφικά. Δεν θα κάνω κανένα σχόλιο για τα γεγονότα- ο καθένας τα είδε και έβγαλε το δικό του συμπέρασμα από τη δική του πλευρά και το δικό του φωτοκύτταρο.
Διαβάζοντας το σχόλιο του κ. Π. Μπάρκα, που τον σέβομαι για τα γραφούμενά του και χωρίς να θελήσω να υποστηρίξω τον εκπρόσωπο του Γενικού Προξενείου, αλλά για χατήρι της αλήθειας, θέλω να κάνω την ακόλουθη διευκρίνηση.
Ο εκπρόσωπος του Προξενείου, που στην προκειμένη περίπτωση είναι ο κ. Νίκος Φίλιππας, για τον οποίο έχουμε μεγάλη εκτίμηση, δεν αυτοφυγαδεύτηκε, όπως τονίζεται άνωθεν, αλλά λόγω της εισβολής του πλήθους προς το μνημείο, χάλασε το πρωτόκολλο, η πρώτη σειρά των επισήμων αναμείχθηκε με το πλήθος, μέχρι που καθησυχάσανε τα πράγματα. Σαν ηρέμησαν κάπως τα πράγματα, ο κ. Φίλιππας ήρθε στο μνημείο και κατέθεσε το στεφάνι (να μας πει ο κύριος του 4.03 ποιο από τα άλλα στεφάνια ήταν με φρέσκα λουλούδια και ξεχώρισε αυτό του επροσώπου του Προξενείου). Του είπα μάλιστα, να σταθεί λίγο για μια φωτογραφία, για την εφημερίδα- που θα ήταν αποδειχτικό στοιχείο - αλλά δεν δέχθηκε. Έτσι έιναι τα πράγματα γιατί δεν μπορώ να σιωπήσω για χάρη της αλήθειας.
Βαγγέλης Παπαχρήστος
Afse mas vre Barka xoris kolona.Afou dhen eisouna eki mas poulas dhimosiografia.Ushtttttt vre tomari tis dhiaspasismou.
Anonime 05.01. Kai omos o Barkas ehei dhikio. Pote dhe zitise na ton stiriksei kaneis kai afto einai to lathos tou. Alla oute rotaei poion tha ponesei i alitheia tou. An tha skeftotane ton eafton tou mporei na petihaine polla pragmata gia llogo, alla dhen to kanei. O alitheia tou omos tromazei kai epeidhi dhen einai tempelis kalla kanei kai dhen askoleite mazi sou. Dhen les kai tipote. Dhe skoliazeis afta pou grafei o Barkas kai se ti dhjafoneis. Pou sto dhjaollo heirotera prepei na ftasoume. Gia to Barka ftaiei i OMONOIA. Eno esi les oti gia na kratisoume tous pente kolitous sou sthn OMONOIA tha prepei na thapsoume oli ti meionotita.
Kata ta legomena sou tora pou i omonoia ejine apo dheksia - aristeri eprepe na itan kai o Barkas simmahos sas. Dhen sas kanei to hatiri e. Tha ton thellate na itan me to MEGA gia na ton stinate ston toiho, alla aftos tous ta leei kai ekeinon.
Kalla pou dhen to katiogrises oti aftos ftaiei kai gia ta epeisodhja sto Aliko.
Tora an esi, anaferomenos sto pouthena tou zitas na apantisei stous anonimous pou ton katigoroun gia "shikista" tin apandisi tin ehei dhosei. As ferei kapoios ena stoixeio eis varos tou, opos ekane aftos me to J.Janni kai tote na ton ftisoume apo koinou.
Ta evale me to prokseneio, les. E, ehei kotsia kai ar...ia dhen einai san kai sena pou tous glifeis afta pou kremontai.
P Mparkas dhen einai oute san to Baggeli ton Papahristo pou trehei na sosei ton Filippa me to moystaki san tin oura tou pondikiou. Etsi, san o katohos tis ouras dhen efije kai mpike sto amaksi tou prokseneiou. "Sto politiko" asillo jati an etroje kamia gavi ekso tha legane oti dhen ton gnorizane,alla mesa sto amaksi me tin elliniki simaia poios tha tolmouse na ton angjiksei. Kserei o fillos o Filippas apo "dhiplomatia". Esi Vangjeli siggrafea, ti dhouleia eheis kai tou pas apo piso.
Oso gia to stefani me ta plastika louloudhja.
Re Vangjeli, isa-isa an emeis oi Voreioipeirotes dhen kseroume na timisoume tous pesondes mas me dhafnina stefania kai me fysika loyloydhja, ofeilei afto na mas to mathei to elliniko prokseneio. Tora erhese esi kai dikaiologas to prokseneio ksekinontas apo to dhiko mas epipedho. Dld tous kseganoneis endellos. Kalla tous kaneis xhanem. Alla mi psevdhese H NEB eixe dhafnino stefani!
Eσυ ρε φίλε 9.49 τι το παίζεις,δικηγόρος του Μπάρκα?Αυτα που τον ρωτάει ο φίλος ειναι ερωτήματα που ξερει ο Μπαρκας πως τα εχουν ολοι οι δροπολίτες.Δεν ειναι ερωτηματα του μονο,αυτα θα τον ρωτούσαν ολοι οι δροπολίτες,οχι μονο οι Ομονιτες αλλα και οι υπόλοιποι.
Απ'όσο καταλαβαινω ο φιλος πιο πανω δεν τον κατηγορει οτι παίρνει το μέρος καποιου,οτι λειτουργεί εκβιαστικά του λεει,αλλα εσυ εισαι αυτό ακριβώς που λες,γλύφτης.
κ.Μπάρκα αφού διαβάζεις τα σχόλια,γιατί δεν απαντάς σε όσα σε κατηγορούν?Ή συμμετέχεις στην απεργία?
κ.Μπάρκα είσαι δημοσιογράφος,όχι σχολιαστής.
Αν θέλεις να κάνεις πολιτική,μπές στην πολιτική μην λειτουργείς σαν πράκτωρας κάνωντας προπαγάνδα.
12,54. Ego de eimai kai de tha gino dikigoros kanenos, toso to periss;otero tou Barka, o opoios ehei dheiksei oti ohi mono dhen ehei anagki apo dhikigoros,alla polles fores, apo tote pou itan vouleftis kai mehri simera ehei ginei dhikigoros tou ellinismou. Se TV, sindhjaskepseis, dhjethni fora, se vivlia, asholeitai afilokerdhos mono gia tin provoli toy ellinismou.
Kallo tha ekana na ton ipostiriza, alla prospatho na eimai antikeimenikos. An i antikeimenikotita einai me to Barka dhen ftaio ego, alla esy. Esy pou les oti dhe ftaiei to kaiki mas pou paei katadhiaollou, alla ftaei i thallassa pou einai stravi.
Esi to paizeis ekprosopos olon ton dropoliton? Kai ego dropolitis eimai kai se eho gia grapsimo, ohi kai na me ekprosopiseis apo pano. Kati san kai sena diavazoun oi vourkaroi kai mas diavaloun. Sti logiki sas stirizetai tora kai i nea diaspasei ton ellinon se dropolites kai vourkaridhes.(!!) Sto tellos-tellos as bgoune, i as bgei onomastika kapoios dropolitis na katigorisei to Barka. Ekeinos milaei me to onoma tou. I dhe sas vastaei na peite to onoma sas. E, fovaste. Meta o Barkas thelei antres kai ohi zagaria pou ta ehoun deirei apo koutavia kai tora mono kanoun gam gam. Kati mou thimizete eseis. Ekeino to an;akdhoto me to lago kai to liontari...
Ego sas prokallo. Peste ta onomata sas na po kai ego to dhiko mou ja na dhoume to mpoi mas kai na metrithoume kiollas.
Se ti leitoyrgei ekviastika o Barkas, more? Poion ekviase. Grafei tis apopseis tou me to onoma tou kai ta leei ta pragmata me to onoma tous. Katallavainetai ellinika.Poion ekviase.
Kai jati eimai gliftis epeidhi yperaspizomai tin alitheia.I ehoume pollous san to Barka. Kai esi kai ego kseromai to Barka. Misaei tous gliftes kai ego dhe tha ithella to misos tou. Protimo tis alitheies tou.
Nasai sigouros oses apandiseis na pareis apo to Barka kai apo opoion Barka(opos kai apo mena) esi dhe tha allakseis to dahtillo apo tin teleftaia tripa tis flojeras, jati dhen ksereis kai tipote allo kai afto to rollo sou edhosan.
Tora tha mas kaneis kanei kai ton gnosti na mas eksijiseis kai ti einai dhimosiografia.
Ουστ όλοι σας
Ρε Μπαρκα τουλαχιστον γραψτα ελληνικα να σε καταλαβαινουμε.Αν δεν εισουν ρουφιανος και shikιστας θα σου ελεγα το ονομα μου,αλλα βλεπεις εσεις δεν κανατε μονο στον καιρο του χοτζια οτι θελατε,κανετε και τωρα.Το '97 που εισουν?
Αυτή τη φορά ο Μπάρκας την πάτησε. Δεν του έδωσε κανένας σημασία. Νομίζει ότι κάποιος είναι και κάτι λέει. Επί του πρακτικού κύριε Μπάρκα. Αυτά που λες εσύ είναι για διαλέξεις. Μαντζουράνες. Εγγυητής της ενότητας των Ελλήνων είναι μόνο ο Ντούλες. Τι να σου κάνουμε εμείς που εσύ δεν τον αγαπάς. Κάτσε στη βροχή και στο χαλάζι. Εμείς ενωμένοι και καλοί είμαστε. Εσύ κλαις το χάλι του καβαλάρη που του κρέμονται τα πόδια. Και στο νερό που τρέχει εσύ κάτι θα βρεις, αλλά το καλό που σου θέλω. Όπως σου είπε και ο Βορειοηπειρώτης έχει αυτοακυρωθεί. καλά είναι κάποια στιγμή να το καταλάβεις. Δεν σε γράφει κανείς πλέον
einai alla alloga st alloni tora. Omparkas eipe tin alitheia, tin opoia dhen ti thelei kaneis, all;a o idhjos einai akindhinos. tora tha askolhuoyme me to ti fillo einai o Leos kai pos tha anevasoyme tiw metoxes tou Dule vrizontas tous allous olous
akoma asxoliste me ptomata
Δημοσίευση σχολίου