Ι.
Εισαγωγή
Στις 13 Γενάρη τρέχοντος, η παράνομη και
εκπρόθεσμη ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ εξέδωσε μια κοροϊδευτική ανακοίνωση για την «υπενθύμιση»
των 22-χρονων ίδρυσης της Πολιτικής, Κοινωνικής και Πολιτιστικής Οργάνωσης της
ΟΜΟΝΟΙΑΣ. Η ανακοίνωση μαρτυρεί ότι εκείνο που νοιάζει την «ηγεσία» είναι η
ανάγκη υπαρξιακής της επιβεβαίωσης σε μια προσπάθεια ταύτισής της με την
οργάνωση της ΟΜΟΝΟΙΑΣ. (Στην ουσία ούτε οργάνωση της ΟΜΟΝΟΙΑΣ υπάρχει.)
Η παράνομη ηγεσία
επιδιώκει να οικειοποιηθεί την πράξη ίδρυσης της οργάνωσης του Ελληνισμού,
επειδή αποτελεί το γεγονός με την ιδιαίτερη ιστορική σημασία, που εξέφραζε τα
αγνά εθνικά ιδανικά, το αντίκρισμα της ψυχής του ελληνισμού, την ενότητα και
ομοψυχία, τους στόχους για να σωθεί και προκόψει ο Ελληνισμός μετά την
κομμουνιστική λαίλαπα και ενόψει χαλεπών καιρών που θα παραμόνευαν στην εποχή
μεταπολίτευσης. Η εκπρόθεσμη ηγεσία στηρίζεται στο γεγονός αυτό με την μάταιη
ελπίδα ότι κάποιοι θα την πιστέψουν πως είναι η δόξα που περιπατεί, μονάχη στην
ολόμαυρή ράχη του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού. Δεν μπορεί, όμως να κρύψει με
τον κόσκινο τον Ήλιο της δεινής πραγματικότητας. Είναι, πλέον γνωστό ότι η
συγκεκριμένη ηγεσία είναι η ένοχη για την ιστορική καταστροφή του τόπου μας.
Δεν τη σώζει από την εθνική ενοχή ούτε το στεφάνι καμωμένο με τα ολίγα χόρτα
που έχουν μείνει στην αποκαμένη γη μας. Απεναντίας! Το στεφάνι αυτό την κάνει
πιο αμαρτωλή διότι προσπαθεί να προβάλει τις εθνικές ευθύνες για την καταστροφή
μας, ως δόξα και τιμή.
ΙΙ. Οι εθνικές ευθύνες.
Δυστυχώς, η
παράνομη αυτή ηγεσία, μετέτρεψε την ΟΜΟΝΟΙΑ και την μεγάλη της εθνική ιδέα, από
κεντρομόλο δύναμη του Ελληνισμού, σε εστία που διοχετεύει στο εξασθενισμένο
σώμα του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού, την μόλυνση με τον υιό της διάσπασης,
εσωστρέφειας, αντιπαράθεσης, στραγγαλισμού κάθε προσπάθειας διεκδίκησης εθνικών
δικαιωμάτων. Και όλα στο όνομα των ιδιοτελών προσωπικών συμφερόντων της
συγκεκριμένης ηγεσίας.
Η ίδια, με επικεφαλής το Βαγγέλη Ντούλε, όπως κάθε μικρός ή μεγάλος
δικτάτορας, καθοδηγείται από το σύμπλεγμα κατωτερότητας. Συνεπώς, η αδυναμία,
να αναλάβει πρωτοβουλίες και να δώσει λύσεις σε μικρά και μεγάλα προβλήματα του
Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού, την οδηγεί σε επιλογές στελεχών κατωτέρου
επιπέδου, εύκολα θύματα και πιόνια. Δεν είναι απλώς ότι δεν μπορεί να παράγει
νέες αξίες, αλλά καταχράται τις αξίες του ίδιου του Ελληνισμού, σύγχρονες και
διαχρονικές.
Ωστόσο, το προσωπικό και συλλογικό σύμπλεγμα κατωτερότητας της
παράνομης και εκπρόθεσμης ηγεσίας δεν θα ήταν τόσο ικανό και αρκετό για τις τραγικές
αυτές συνέπειες στον Βορειοηπειρωτικό Ελληνισμό σε περίπτωση, που η κοινότητά
μας δε θα βίωνε μεγάλο έλλειμμα
δημοκρατίας, κοινοτισμού, κοινωνικής αλληλεγγύης, εκτίμησης και αξιολόγησης των
αξιών. (Σε κάθε λαό ανήκει η ηγεσία που έχει)
Υπό το σκεπτικό
αυτό η συγκεκριμένη ηγεσία μοιάζει στο σώμα του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού
και της ΟΜΟΝΟΙΑΣ με το καρκίνωμα, όπου όσο το ασθενές σώμα αδυνατίζει, τόσο το
καρκίνωμα δυναμώνει και πλήττει.
Η
συγκεκριμένη παράνομη ηγεσία, μετέτρεψε την ΟΜΟΝΟΙΑ, από λάβαρο εθνικής
αλληλεγγύης και ομοψυχίας, από θεσμό δημοκρατίας, εθνικής αξιοπρέπειας,
ισοτιμίας και αξιοκρατίας, σε οίκο πελατειακών σχέσεων.
Από
τρίτη πολιτική δύναμη στην Αλβανία το 1991, τώρα η ΟΜΟΝΟΙΑ έγινε δεκανίκι ενός αλβανικού
κόμματος που λέγεται ΚΕΑΔ. Μοναδικό «εθνοπολιτικό» στόχο έχει να μπορεί να
μπάζει από τα παράθυρα στην Αλβανική
Βουλή τον αρχηγό που ακούει στο όνομα Βαγγέλη Ντούλε. Και για να το πετύχει
αυτό μετατρέπεται σε επιπλέον δεκανίκι εκάστοτε αλβανικού κόμματος με απώτερο
στόχο την συμμετοχή στην εκάστοτε αλβανική κυβέρνηση, ούτως ώστε να γλύψουν από
κάνα κόκαλο οι πελάτες της ηγεσίας. Ακριβώς ο στόχος αυτός έχει ένα βαρύ τίμημα
για τον τόπο μας. Τον απαλλάσσει από κάθε εθνική διεκδίκηση, από κάθε εθνικό
και ανθρώπινο δικαίωμα.
Ο
άλλος «εθνοπολιτικός» στόχος της παράνομης ηγεσίας της ΟΜΟΝΟΙΑΣ είναι να στραγγαλίσει
το δημοκρατικό διάλογο και μαζί μ΄ αυτόν (πρώτα αυτό), να εξουδετερώσει και
εξαφανίσει την αντίθετη άποψη και κυρίως
τους φορείς της. Τους θεωρεί μέχρι εχτρούς και καταναλώνει όλες ενέργειες και
δυναμικό για τον αποκεφαλισμό τους. «Εξεύρει» μάλιστα «μηχάνημα επιβεβαίωσης»
της ελληνικότητάς του καθενός μας. Κατ΄ αυτό, ο κάθε πελάτης της ηγεσίας είναι
Έλληνας, ο κάθε αντίπαλός της είναι προδότης του Ελληνισμού. (Το θράσος της
ηγεσίας αυτής έχει πάει πολύ μακριά. Θεωρεί τον ελληνισμό μούλκι της, που
μπορεί να το ξεπουλήσει, να το παζαρέψει, να το νοικιάσει, να το παίξει στα
εθνικιστικά καζίνα. Ποτέ όμως να του προσφέρει την πρέπουσα αξιοπρέπεια και την
ελληνική εθνική κατοχύρωση.) Σύντομα η ιστορία θα αποδείξει ότι η ηγεσία της
ΟΜΟΝΟΙΑΣ αποτέλεσε τον κατάλληλο κρίκο, ώστε μέσω αυτής, άλλοι παράγοντες, στην
Αλβανία, Ελλάδα και αλλού, πέτυχαν τους στόχους τους. Σε βάρος όμως του
Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού, του διαχρονικού, του παρόντος και του μέλλοντος.
Συνεπώς, η ηγεσία αυτή μοιάζει ως δυο
σταγόνες νερού με το γνωστό φαινόμενο του Μάκβεθ, κατά το οποίο η εκάστοτε
εγκληματική κατάκτηση απαιτεί έγκλημα μέχρι το θανατικό τέλος του θήτη.
Είναι αυτός ο λόγος που η ηγεσία της
ΟΜΟΝΟΙΑΣ στην επέτειο ίδρυσης της Οργάνωσης δεν καλεί ιδρυτές, ιστορικά και νυν
στελέχη της ε.ε. μειονότητας, πολιτικούς παράγοντες, διανοούμενους και άλλα
στελέχη. Καλεί μόνο πελάτες της και φανερά και μυστικά kuadra του κομμουνιστικού
καθεστώτος.
Το πράττει για
να αρνηθεί την παράδοση, επειδή δεν έχει δυνάμεις να
ατενίσει το μέλλον. Φοβάται τις αξίες διότι απειλούν την μόνη τους αξία:- την
ικανότητα στην εφήμερη επιβίωση. Πιστεύει ότι προϋπόθεση της επιτυχίας είναι το
χρήμα και θεωρεί εξοφλημένους όσους επενδύουν στις αρχές. Δεν επιτρέπει την
ύπαρξη και λειτουργία μιας ελίτ διανοουμένων και στελεχών διότι αποτελεί απειλή
για την κυριαρχία της.
ΙΙΙ. Τα μηνύματα, που (δεν) θα περάσουν.
Η παράνομη
ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ στην επέτειο ίδρυσης της ελπίδας για τον Βορειοηπειρωτικό
Ελληνισμό, θα επιδιώξει να περάσει τα δικά της απατηλά μηνύματα, τη συνέχεια της λογικής και πράξης
Μάκβεθ.
-
Θα
μιλήσει για την ίδρυση της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, χωρίς να αναφέρει τους
ιδρυτές και τα οράματά τους.
-
Θα
μιλήσει για ενότητα και θα υποδείξει Έλληνες εχτρούς, τα πρώην
στελέχη της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, διαφωνούντες και
επικριτές του ανθελληνικού της έργου, επιβεβαιώνοντας έτσι ότι όντας μέρος του
προβλήματος δεν μπορεί να διεκδικήσει ρόλο στη λύση.
-
Θα
επιδιώξει να δικαιώσει τον εαυτόν της σχετικά με την απόφαση για
αποχή στην απογραφή, χωρίς να αναφέρει
καμιά ευθύνη για τα χαμηλότερα ποσοστά Ελλήνων στην Αλβανία στα 100 χρόνια
ύπαρξης του αλβανικού κράτους. Θα επικαλεστεί
εκθέσεις δυτικών παραγόντων, όταν καμιά εξ΄ αυτών δεν δικαιώνει την
αποχή, που επέλεξε την τελευταία στιγμή η συγκεκριμένη ηγεσία.
- Θα μιλήσει για την ανάγκη παραμονής στις
εστίες μας, χωρίς να μπορεί να κοιτάξει στα μάτια τους συνταξιούχους που τους
αφαιρούν τη σύνταξη του ΟΓΑ και την ιατρική περίθαλψη.
-Χωρίς να έχει
να πει κουβέντα:- στο ένα τρίτο των Ελλήνων που τρέχει στα δικαστήρια με την
ελπίδα να δικαιωθεί στην εσκεμμένη αδικία σε σχέση με την υφαρπαγή ιδιοκτησιών
μας, -στο άλλο ένα τρίτο, που τρέχει να βρει αλλοεθνείς για να πουλήσει και
νοικιάσει τις περιουσίες του για λίγα λεφτά.
- Θα μιλήσει για
εγρήγορση της ελληνικής εθνικής συνείδησης και για την ενίσχυση του συμπαγούς
ελληνικού μειονοτικού χώρου, όταν οι εναπομείναντες Έλληνες, απροστάτευτοι, ή
είναι αναγκασμένοι να περιμένουν φοβισμένοι τις ληστοσυμμορίες πίσω από την
πόρτα τους, ή να βρουν ένα αλλοεθνή προστάτη,
ή να καμαρώνουν την αλβανική σημαία
η οποία με την ευκαιρία των 100 χρόνων ίδρυσης του αλβανικού κράτους στιγμάτισε
το χάρτη διείσδυσης του αλβανικού στοιχείου
στις αμιγώς ελληνικές μειονοτικές περιοχές.
- Θα μιλήσει για
παιδεία στη μητρική γλώσσα, όταν το μόνο ενδιαφέρον είναι η αδιαφορία και η
φροντίδα να διαλυθούν και τέτοια εκπαιδευτικά ιδρύματα, όπως το Τμήμα Ελληνικών
στο Πανεπιστήμιο Αργυροκάστρου.
Όλα αυτά όμως, μόνο στο τυπικό. Μόνο για τα μάτια. Βασικός στόχος της
παράνομης (διότι δεν εκλέχτηκε με δημοκρατικό τρόπο, αλλά διορίστηκε αυθαίρετα)
και εκπρόθεσμης ηγεσίας (διότι η παράνομη θητεία της έχει λήξει προ πολλού),
βασικός της στόχος είναι να προβάλλει το νέο πολιτικό σύμμαχο, το ΣΚΑ, (κάποτε
οι Έλληνες σοσιαλιστές –όταν η ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ ήταν με το ΔΚΑ,- ήταν οι άσπονδοι αντίπαλοί της, μέχρι και εχτροί).
Οι νέοι πελάτες θα είναι εκεί στην «σφυρηλάτηση» του νέου μετώπου Ελλήνων κατά
των άλλων Ελλήνων, με διπλό στόχο στις επικείμενες βουλευτικές:- το τσάκισμα
των δεύτερων και τη μοναδική νίκη του αρχηγού.
Όλα, μα όλα όμως
τα μηνύματα θα έχουν ένα αξεπέραστο εμπόδιο. Τη σκιά των εθνικιστικών
επεισοδίων στο Μεσοπόταμο, τις δεκάδες ληστείες σπιτιών, τη μεταξύ μας
διάσπαση, το ρημαγμένο τοπίο ταυτότητας του Βορειοηπειρωτικού
Ελληνισμού…..
Αργυρόκαστρο 05.01.2013
20 comments:
Μια αλήθεια που πονάει .
αυτη ειναι η πραγματικοτητα ..
..μεσα σε λιγες σειρές γραμμένες απο τον κ.μπαρκα ....
τελικα δε φταίει το (το μικρόβιο της διχόνοιας κατα την κ βουλτεψη)αλλά αυτη οι καρεκλοκενταυροι που κατασπαραξαν την ιστορία και την διαχρονικότητα του βορεηπειρωτικού ελληνισμού .......
Έχουμε ότι μας αξίζει...τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο...ΔΥΣΤΥΧΩΣ
Ρ.Σ.
Οχι φιλε Ρ.Σ.
δεν εχουμε αυτο που μας αξιζει .
Έχουμε αυτο που ΔΕΝ μας αξιζει.
οπως λεει ο κ.μπαρκας ,όποιος διαφωνεί μαζι τους ειναι εχθρός του ελληνισμου..
Μόνοι τους( ψηφίζονται)μόνοι τους διορίζονται και μόνοι τους αποφασίζουν να μας εκπροσωπήσουν ...
δοκίμασε να τα βάλεις με το κατεστημένο και θα δεις για ποτε θα σε βγάλουν προδότη ,πράκτορα των αλβανών,τρελο,κλπ ......
Α.Α.
Είναι καλεσμένος ο κ μπαρκας να έρθει να μας τα πει εκει
Με όσο ξέρω εγω όλοι άκου τους Μπάρκα ήταν η άδικημενοι του καθεστώς και υπέφεραν η ανθροποι
Αλλα α μας πει και όταν ήταν βουλευτής ο κ μπαρκας πόσο πιόνη ήταν
Γιατει δεν μας λέει οκ μπαρκας όταν πουλοντανε το Άγ σαράντα νομίζω ότι ήταν προτο παλικάρι και χτυπάγε παλαμάκια
Den tha statho sto gnosto se olus pia vio ke politia tu kiriu Barka.Ute me to menos tu kata tis Omonias tu KEAD ke tu Dule aloste poli gnosta se olus mas ke afta.Monon dio apories tha ithela na mu lisi.
1)Ton eafto tu os dimisiografos ke ekfonitis radiofonu tu kathestotos ton simberilamvani sta kuadra tu komunistiku kathestotos?
2)Akrivos prin tria hronia sti Dervitsiani anakirikse ke vaftise o idios to Mega os tin alithini Omonia ke malista tus paredose opos o idios isnirizete ta dokumenda tis idrisis tis Omonias.Alithia ola afta giati den ta zitaei apo to Mega giati(dld tin alithini diki tu Omonia)?Alithia to Mega giati ton afise apekso?Alithia ti kserun ke afti? I stin kaliteri ton periptoseon giati den ftiahni tin diki tu Omonia afu ine toso kalos ke ta kseri toso kala gia na dume posa apidia piani ke o sakos tu.Ekso apo to horo pola tragudia leme kirie Barka.Gia aide gia na krinume ke tin afendomutsunara su ehis arketo hrono mehri tis ekloges tu Iuniu ehis arketo kero na ftiaksis tin Omonia su gia na gelasi ke to pardalo katsiki.
Anonime 4.16. Kalla kaneis kai ta les, alla mi ksehnas oti afti tin omonoia pou madhizoun tora alloi, tin eftiakse o Mparkas. To programma to katastatiko, einai dhiko tou. To proto onoma sti lista tis aitisis otan oi alloi foboyntan na ypograpsoun. O Bouleftis pou ton thimoumaste akoma.
Tou Mparka o sakos horaei polla apeidhja kai me poli ethniko hroma
Πάνο, σε χαιρετώ. Δεν με άκουσες που σου είπα άστους... γράψτους. ... Τέλος έγραψες ένα άρθρο, το οποίο θεωρώ πολύ πετυχημένο. Αλλά πόση αξία έχει στον τόπο που ζούμε.
Όταν σου είπα μη γράφεις δεν ήθελα να σου επιτεθούν ξανά και ξανά λέγοντας αηδίες εναντίον σου. Δεν νομίζω ότι δεν είδαν το άρθρο και δε σε βρίζουν πάλι. Φαίνεται ότι δεν έχουν τι να σου πουν. Θέλω να πω πείστηκαν και αυτοί ότι δεν κουβαλάς κάτι που να έχεις βλάψει κάποιον ή το κοινό και εθνικό.
Θυμήθηκαν τη δημοσιογραφική σου περίοδο επί Χότζα. Δεν τολμούν όμως να πουν ότι και τότε εσύ μας να αγαπούμε τα ελληνική και τη δική μας μουσική παράδοση. Αλλά πρόσεξε! Άλλη φορά να μη λες ΚΟΥΑΝΤΡΑ, τα καρφιά, τους καταδότες και τα αφοσιωμένα εργαλεία της αλβανικής σιγκουρίμι, που και σήμερα είναι καθισμένα σταυροπόδι στην ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑ-ς ή σε πόστα στην διοίκηση της μειονότητας με πρώτο τον Μαύρο Πάνθηρα στην Άνω Δρόπολη, είτε στην εκκλησία και όπου αλλού.
Σου δίνω δίκιο σ΄αυτό που μου έλεγες τις προ άλλες ότι η κατάσταση που ζούμε είναι χειρότερη από εκείνη που περιγράφει στο μυθιστόρημά του ο Σολοχόβ των Βρυσσερών στην απέναντι όχτη. Τι να μας αγαπάει η Αθήνα εμάς του Βορειοηπειρώτες, όταν το αλβανικό βαθύ κράτος μέσω των δικών μας υπηρετών μας έχει θέσει υπό τον έλεγχό του τις αντίστοιχες ελληνικές δομές και παίζει μαζί τους σαν η γάτα με το ποντίκι...
Ο βασικός πολιτικός κρίκος σ΄αυτό το παιχνίδι των ελληνο-αλβανικών μ. υπηρεσιών, όπου οι αλβανικές προηγούνται με σκορ 10:0, είναι η περήφημη ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ.
ο Αθώος
3.22 φαίνεσαι που είσαι κουαντρο της ΟΜΟΝΟΙΑΣ. Είσαι αγράμματος και τα ελληνικά σου μου θυμίζουν τον νέο εκπρόσωπο τύπου της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, δυστυχώς μαθητής του Μπάρκα, ο οποίος δίνει τις ανακοινώσεις τύπου της ΟΜΟΝΟΙΑΣ να τις διορθώσει η .... η καθηγήτρια, αλλά και εκείνη ... πρέπει να βρει κάποιον άλλο για σιγουριά.
4:16 pali methodeymena prospathite na travikseta tin prosoxi apo tin oysia kai na strepsete tin koini gnomi enantia sto Barka. Stin anartisi ayti ginete logos gia ta katorthomata kai mi-katorthomata tis igesias tis OMONOIAS.
Kirie Barka ine alithia oti to Dekemvrio tu 1990 liges meres prin tin idrisi tis Omonias stilate mia epistoli ston kirio Dule ke tu zitisate na min
idrisi ( mazi me to TH Mano ke tus ipolipus vorioipirotes fitites pu ihan etimasi tis ipografes ke ola ta apretita engrafa gia tin idrisi tu kinimatos vorioipiroton fititon) to kinima vorioipiroton fititon giati afto tha stekotan os embodio stin i po idrisi Omonia?
An alithevi alithia tha itan embodio stin Omonia i prosopiksa se sas pu tin en logo periodo thelate na to pezete os o ipurgos ton eksoterikon tis ipo idrisi Omonias ke ihate analavi tis epafes me tis ksenes presvies ke i shesis pu ihan anaptiksi afta ta pedia me tis ksenes presvies ke to epipedo spudon afton ton pedion pu itan anoteres ton dikon sas tha itan embodio stis vlepsis sas?
Pia itan i stasi sas otan i Omonia den sas edose to hrizma tu ipopsifiu vulefti ti itan afti i kinisi ton pende i ton trion pu lene i kakies gloses,mipos iste o protos didaksas tis dihonias ke tis diaspasis tis Omonias.
Ανώνυμε 4.25. Ο Μπάρκας δεν γνώριζε το Ντούλε καν το Δεκέμβρη του 1990. Τότε τον Ντούλε τον ντάντεβε ο υψηλόβαθμο στέλεχος του Κόμματος Εργασίας, από τη μειονότητα του Βούρκου, με τον οποίο θα είναι σύμμαχος στις επικείμενες εκλογές του Ιουνίου. Εκείνος πήγε το Ντούλε στην Ελληνική Πρεσβεία, λίγο πριν έρθει ο Μητσοτάκης στα Τίρανα το Γενάρη του 1991. (Ένα άλλο υψηλόβαθμο στέλεχος του Κομ. Εργασίας από τη Δρόπολη πήρε τον Τάβο και τον πήγε την ίδια μέρα στην ελληνική πρεσβεία) Ο Μπάρκας γνώρισε το Ντούλε κάπου το Φλεβάρη του 1991 και διαφώνησε μαζί του όταν ο Ντούλες ήρθε στην πρώτη σύσκεψη των στελεχών της ΟΜΟΝΟΙΑΣ να προτείνει ως πρόεδρο της ΟΜΟΝΟΙΑΣ παραρτήματος Αργυροκάστρου το Βεζιάνη. Αυτό σου λέει κάτι...
Αν ο Ντούλες έχει χαρτιά και υπογραφές για ίδρυση οργάνωσης Βορειοηπειρωτών να τα βγάλει εκείνος, όπως επίσης, εσύ ως βιογράφος να βγάλεις, αν υπάρχει γράμμα του Μπάρκα προς το Ντούλε το Δεκέμβρη του 1990.
Ο Ντούλες επίσης γνωρίζει γιατί η ΟΜΟΝΟΙΑ δεν πρότεινε ξανά το Μπάρκα για υποψήφιο βουλευτή το 1992. Ήταν τότε κολλητός του Βεζιάνη και αποφάσιζαν από κοινού. Ο Μπάρκας γνώριζε που δε θα ήταν υποψήφιος από πολύ πριν γιατί δεν συμφωνούσε με το παιχνίδι των Αλβανών που έπαιζαν μέσω στελεχών της ΟΜΟΝΟΙΑΣ (παρασέρνοντας το ελληνικό ΥΠΕΞ, ΕΥΠ και άλλες ελληνικές δομές) για δήθεν αλυτρωτικά σενάρια αυτονομίας και ένωσης με την Ελλάδα. Ο Μπάρκας πάει τότε σπίτι του να τους αφήσει να κάνουν την αυτονομία και.... όπως όλοι ξέρουμε την έκαναν. ... Μας πούλησαν για να φτιάξουν κάποιοι επιχειρήσεις και κάποιοι άλλοι να έχουν περιουσίες ως τα αφτιά....
Ό, τι έχεις ανώνυμε βγάλτα και μη ρίχνεις λάσπες. Εμείς έχουμε στα χέρια μας, για να διορθώσουμε, το νέο βιβλίο του Μπάρκα για την σκοτεινή αυτή περίοδο και ξέρουμε πάρα πολλά. Απλώς δεν έχουμε εξουσιοδότηση για περισσότερα... αυτά
Η τετράδα της συμφοράς: Μπάρκας - Γιάννης - Μπέτσης -Ντούλες. Πληρώνουμε τις διαφωνίες τους που άρχισαν όταν έφτιαξαν την εταιρεία των ψυγειάνθρωπων στο Γεωργουτσάτι με ευλογίες Χαλιμά. Αυτοί οι αχυράνθρωποι κάνου ακόμα κουμάντο: ο Ντούλες στη πολιτική, ο Μπέτσης στην Ορθοδοξία, ο Γιάννης στη εκλογική εφορία και ο Μπάρκας στη δημοσιογραφία. Τελεία και παύλα!
Ρε παιδια....
το θεμα ειναι αν ο μπαρκας δημοσιογράφος ειναι συνενοχος,;
αν εχει το δικαιώμα να πει αυτα που λεει;
Η αν αυτα που γραφει ειναι αλήθεια ;
πάνω σε αυτο μπορούμε να κανουμε επιτέλους διάλογο ;;;;
Α.Α
anonime 4.25 mas les pos o Dule exi anoteres spudhes apo ton Barka. Mathe pos simera eqinos pu spudhakse ja eglezika(Dule) ine mono me 8 taksis sxolio jati ta eglezika ta millun 80% ton alvanon qe 100% ton Elinon. to katalaves: o Dule ine me 8 -xrono qe o Barkas me panepistimio.
Geia sou vre Katero! O mpampas moma sou ta emathe afta?! Jeia pes mas kai gia kamia koubenta jia ton Tavo ton kontohoriano sou. To rolo varaei keinos kolise me to Dule i ohi?
O Kondo-hontros
Για ποιον ΤΗ.Μάνο λες μω 4.25 για το γιο του Μπάγιου του μακαρίτη από το χωριό μας. Με αυτονε ε θα κανε κόμμα βορειοηπειρωτών ο Ντούλες... Παναγιά μου
Αστραπή και βροντή καλύτερα ! Το σπίτι του ο Μπάγιος το είχε βιτρίνα του Χοτζα μω καψαρέ. Τέτοιο κόμμα θα μας έκαναν αυτοί. Αλλά μπορείς να έχεις δίκιο. Ο ......... όπου λες τέτοιο έκανε την ΟΜΟΝΟΙΑ
Vlepo kapioi arhisan na anisihun an iparhi i ohi i epistoli vraste sto zumi sas.Sas thimizo etsi mono liga.Sto fakelo apekso os apostoleas enfanizotan to onoma tu aderfu tu Dule ke arhize epakrivos.Kirie Dule den gnorizomaste...........klp klp.
Oso gia to deftero an ine ta anglika epipedu 8taksiu tote ta elinika tu Barka ine nipiu.
Se prasane sta prasa 4.40. Tote dhen ypyrhe i leksi "kyrie", para mono to "syntrofe". Kai dhistyhos gia sena epeidhi o Ntoyles emeine akoma "syntrofos" kai opos to krasi, ejine kaliteros (dhiavase pio epikindhynos) apo toys tote "syntrofous"
Se prasane sta prasa 4.40. Tote dhen ypyrhe i leksi "kyrie", para mono to "syntrofe". Kai dhistyhos gia sena epeidhi o Ntoyles emeine akoma "syntrofos" kai opos to krasi, ejine kaliteros (dhiavase pio epikindhynos) apo toys tote "syntrofous"
Μπάρκα ! Καλώς τα λες αλλά σε ποιον τα λες;Και ο Ντούλες με τους συνεργάτες του "καλώς" πράττουν αλλά ποιον ζημιώνουν; Μάλλον ωφελούν την ελληνική εξωτερική πολιτική. Όσο για τον χώρο μας μπορεί να έχουν δίκιο αυτοί που έλεγαν για δήθεν μυστική συμφωνία μεταξύ Ελλάδας και Αλβανίας, ο χώρος να επανέλθει σε καθεστώς επί Ζώγκου και να κλείσει το πρόβλημα της Τσιαμουριάς. Αν έτσι ο Ντούλες δεν είναι ο μοναδικός. Από άλλη σκοπιά το ίδιο πράττουν ο Ξέρας, ο άλλος Μπάρκας και όλοι οι πρώην και νυν συνεργάτες και υποστηριχτές τους.
Δημοσίευση σχολίου