Εντάσεις χωρίς ουσία στο σημερινό Γενικό Συμβούλιο.
Συνήλθε σήμερα, στους Αγίους Σαράντα, το Γενικό Συμβούλιο της Ομόνοιας, με ημερήσια διάταξη:
α) τη συζήτηση για την απογραφή πληθυσμού που έγινε στην Αλβανία τον προηγούμενο Οκτώβριο,
β) την πρόταση για απογραφή των απανταχού Βορειοηπειρωτών με πρωτοβουλία της οργάνωσης
γ) διάφορα θέματα.
Η απογραφή
Η «γενική» διαπίστωση των παρευρισκομένων στη συζήτηση ήταν η ορθότητα της απόφασης για αποχή και ότι στο θέμα της μη αναγνώρισης των αποτελεσμάτων, όπως τόνισε στην ανάλυση του ο κος Μπολάνος, αποκτήθηκαν νέες συμμαχίες, όπως αυτή της Καθολικής Εκκλησίας η οποία δήλωσε πως δεν θα αναγνωρίσει το αποτέλεσμα (σχετικό άρθρο εδω). Στην τοποθέτηση του ο κ. Ντούλες εξέφρασε την απογοήτευση του γιατί κάποιοι τοποθετήθηκαν δημοσίως κατά των αποφάσεων του Γενικού Συμβουλίου και για τον ρόλο θεσμικών οργάνων όπως κάποιων έπαρχων που δεν υποστήριξαν όσο έπρεπε την αποχή.
Διαφορετική άποψη εκφράστηκε από το μέλος του ΓΣ Λεωνίδας Παππάς ο οποίος είπε ότι «εδώ δεν ήρθαμε να ευλογήσουμε τα γένια μας για το πόσο σωστή ήταν η απόφαση αλλά για το αποτέλεσμα μιας απόφασης. Είχα πει στο προηγούμενο ΓΣ ότι δεν είμαστε έτοιμοι ούτε για την αποχή, ούτε για τη συμμετοχή και όπως φάνηκε από το αποτέλεσμα, αποτύχαμε και στα δύο. Πως μπορείς να χρησιμοποιήσεις το επιχείρημα της αποχής για να μην αναγνωρίσεις το αποτέλεσμα της απογραφής – γιατί αυτό είναι το ζητούμενο - όταν κανένας από τους απογραφείς που διορίστηκαν από τους έπαρχους μας δεν παραιτήθηκε, όταν κάποιοι συμπολίτες για να κάνουν το «εθνικό χρέος» και για να μην βγουν από τη γραμμή της «Ομόνοιας» κρύβονταν όταν τους χτυπούσε την πόρτα ο απογραφέας, όταν οι δικοί μας απογραφείς σε άτομα που ήταν παρόντες κατέγραφαν άδεια σπίτια ή ακόμα όταν οι ίδιοι οι έπαρχοι μας απογράφτηκαν;» Ο κ. Παππάς διακόπηκε αρκετές φορές, από τους ανθρώπους που ήθελαν να δείξουν την αφοσίωση τους στην «γραμμή» και κατάφερε να ολοκληρώσει λέγοντας ότι η στάση των καθολικών δεν δικαιώνει την απόφαση για αποχή, αλλά την δική του, που έλεγε να περιοριστούν στην καταγγελία και την μη αναγνώριση της διαδικασίας, χωρίς να απευθύνουν έκκληση για αποχή γιατί αν όλοι οι Έλληνες της Κορυτσάς δεν συμμετείχαν, τα ισχυρά και ουσιαστικά επιχειρήματα για την μη αναγνώριση της διαδικασίας που είναι τα περιστατικά παρατυπιών δεν θα υπήρχαν.
Η απογραφή της Ομόνοιας
Την άποψη μας, για την δική μας απογραφή, την είχαμε εκφράσει (εδώ) και ευχόμαστε πραγματικά να υλοποιηθεί. Η συζήτηση δεν έχει κάποιο άξιο λόγο αναφοράς εκτός της επιτροπής οργάνωσης που πρότεινε ο κ. Μπολάνος και αποτελείται από τον ίδιο, τους κυρίους Ντούλε, Γιάννη, Ζαφειράτη, Καραμέλιο και Πότση ενώ από την Ελλάδα θα είναι οι Ε. Σέλλιου και Γ. Τζομάκας.
Τα διάφορα
Παρά την προσπάθεια του κ. Μπολάνου και κάποιων άλλων όπως του κ. Μπέτση και της κας Σέλλιου να επαναφέρουν την προσοχή σε θέματα ουσίας, η συζήτηση «υποτροπίαζε» από κάποιες προσωπικές αντιπαραθέσεις όπως των Θ. Γιάννη – Μπολάνου, με τον πρώτο να επιτίθεται σκληρά και σε προσβλητικό βαθμό εναντίων του Γενικού Προέδρου, των Καλτσούνη – Παντέκη, για το θέμα των εκλογών στην Περιφέρεια Αυλώνας, του Χρ. Καίση εναντίων των Παππά και Νταλιάνη κλπ.
Αξιοσημείωτη είναι η επαναφορά της πρότασης του Σταύρου Γκίνου για την βράβευση του πρώην Γενικού Πρόξενου Κορυτσάς Θεόδωρου Καμαρινού - Οικονόμου. Την απάντηση, αυτή τη φορά, ανέλαβε να δώσει ο Γενικός Γραμματέας κ. Γιάννης Γιάννης ο οποίος είπε ότι «αναγνωρίζουμε την προσφορά του κ. Οικονόμου, άλλωστε είχαμε βγάλει σχετική ανακοίνωση αλλά για κάτι τέτοιο (βράβευση) θα πρέπει να μας το προτείνει το τοπικό παράρτημα της Ομόνοιας.
16 comments:
xoxoxoxxo ayto ki an einai pushteti,mmmm kati kouantra pou mas klene ta xalia..
boreiohpeiroth,i thalasa einai vathia k apo sioumpeles karga,eprepe na kremasoun apo mia k vountoum founto.
kai ego pou nomiza pos tha sizitousan gia ta tyria tou batziari k an epiake ti normativa i gia to laiko tou giatrou pou saronei... kalhnyxta patrida, na zerese ta kouantra sou..
Συνήλθε σήμερα, στους Αγίους Σαράντα, το Γενικό Συμβούλιο της Ομόνοιας, με ημερήσια διάταξη:
α) τη συζήτηση για την απογραφή πληθυσμού που έγινε στην Αλβανία τον προηγούμενο Οκτώβριο.. εμεις ειμασταν για aksioni dita e enverit
β) την πρόταση για απογραφή των απανταχού Βορειοηπειρωτών με πρωτοβουλία της οργάνωσης
εδω τα λογια ειναι περιττα: το παιντι ντεν ειναι εντωωω...
γ) διάφορα θέματα: οπως κiaμετι ψεματα
ρε που παμε ρεεεεεεεε!!! Ντουλε εισαι θεος
ayta einai, na do ti Fimo mas alampratsa me to Tzioumaka,xeri xeri pou leei k o karatzaferis..
kratate tourkoi t'aloga erxete i neraida k to palikari!!!!
hello fimooo I am mister Jeffry!!! perna na sou pliroso ta de-doule-mena sou..... pou se paei i mouska fimooooooo!!!
to filaraki sou
piran tin katifora ta paidakia.ax re stavrako gjino oute kan se anagnorizoune ekei mesa se doulevoune psilo-gazi
gia to thema tis apografis,anti tis apoxis mipos tha eprepe na rotisoun k to lao? theoro pos ena dimopsifisma tha itan oti to kalytero...
makari na mas vvei se kalo.. alla den to vlepo.
Τι λέτε ρε μάγκες του Γ.Σ. Ευλογήσατε τα γένια σας, ε και το χαρήκατε!! Τις αποφάσεις σας για την απογραφή τις ευλόγησαν και οι καθολικοί....!! ρε μπράβο συμμαχίες.....! Μα εκείνοι συμμετείχαν στην απογραφή. (δεν γνωρίζουμε οι ορθόδοξοι τι έκαναν. Εισάκουσαν στην απόφαση της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, ή στην οδηγία του πατέρα Μάρκου στο Ελμπασάνι. Η αρχιεπισκοπή δεν είπε τίποτε και δεν ξέρουμε πως θα ερμηνεύσει την συμμαχία Ντούλε -καθολικοί.
Μας λέγατε το Οκτώβρη ότι θα δείτε το Νοέμβρη τις εκθέσεις της Δύσης πως θα στηρίξουν τις αποφάσεις της ΟΜΟΝΟΙΑΣ. Τώρα, σαν ο γύφτος που λέει και η παροιμία, ότι αν δεν παινέσει το τσαντίρι πέφτει και τον πλακώνει, το πάθατε κι εσείς.
Με την απόφαση για την δική σας απογραφή θα σας γελάσει και το παρδαλό κατσίκι. Ή κι αυτό το πιστέψατε.... Σωστό άμα το είπε ο πρόεδρος ο Ντούλες δεν το κουνάει το τόπι
Δεν κράτησε λόγο ο Shimo μο Βορειοηπειρώτη. Δεν έφερε οδηγίες από την Ν.Δ. (Συγνώμη ξ΄λεχασα που βγήκε ανακοίνωση της Ν.Δ που λέει ότι ήρθε στους Αγίους Σαράντα για να πάρει οδηγίες από το Ντούλε για την παραπέρα πορεία της Ν.Δ σε κυβερνητικό σχήμα, εφόσον ο Ντούλε έχει 15 χρόνια που τό έχει πετύχει δεξιά κι αριστερά
i apogrammi tha petixei sintrofi qe sintrofisses mono an ijithei o thoma jiannis ! mono tote tha epnefsume ton kosmo mas na pai na apografi sta mitroa tis omonias , jia to kallo tu socialismu qe tis ethniqis ipothesis! nakratisome ton sintrofo zhomaka qe tin despoinis efi stin prapavija jia meta!
me sevas kasteros socialistis!
Μπορει καποιος να μας εξηγησει ποια η χρησιμοτητα μια τετοιας απογραφης; Ποιος διεθνης οργανισμος θα ανγνωρισει αυτη την απογραφη; Με ποιο τροπο, η αποδεδειγμενα ανικανη Ομονοια, θα διοργανωσει την απογραφη; Πως θα καλυφθουν τα εξοδα της απογραφης; Δεν εχουν λεφτα να πληρωσουν τα λεωφορεια των μαθητων, που θα βρουν τα κεφαλαια για ολη αυτη τη διαδικασια;
Οι ανθρωποι δεν ειναι απλως γελοιοι ειναι και επικυνδυνοι! Στοιχημα οτι σε κανα χρονο απο τωρα θα εχει ξεχαστει εντελως το θεμα; Ακομα ενα πυροτεχνημα του Ντουλε, διοτι οπως φαινεται ο Μπολανος εχει διακοσμητικο (ισως και λιγο συμβολικο) ρολο. Στην απογραφη θα συμμετεχουν και οι ULTRAS του ΜΕΓΚΑ ή θα περιλαμβανει μονο Ομονιτες; Γιατι μπορει να βγει ο Κιτσος και να πει οτι ο Ντουλες θελει να του φαει τους πελατες, αν και αυτοι δε τρωγονται με τιποτα!
ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΛΑΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΟΥΝ!
Διαβάζοντας εσένα βορειοηπειρώτη για την συνεδρίαση του γενικού συμβουλίου του ΚΕΑΔ - ΟΜΟΝΟΙΑ, δεν μπόρεσα να καταλάβω τι ακριβώς έλεγες και για να είμαι πιο ξεκάθαρος, διάβασα την επίσημη τους ιστοσελίδα "Δερόπολη". Ανάμεσα στα άλλα η δερόπλη γράφει: ..."ανεξάρτητα από τις προσπάθειες του καθεστώτος Μπερίσα και των νέων μπερισικών στο χώρο της μειονότητας "να απογραφούν" χωρίς να επισκεφθούν τον κόσμο στα σπίτια τους". Με όσα έχω διαβάσει στην δερόπολη, οι νεομπερισικοί είναι τα μέλη και οι οπαδοί του ΜΕΓΚΑ. τις επιτροπές απογραφής στη μειονότητα τους κανόνισαν οι έπαρχοι του ΚΕΑΔ. Τώρα να είναι αληθές αυτό που έγραψες εσύ ότι και έπαρχοι του ΚΕΑΔ και μέλη του ΚΕΑΔ - Ομονοια να απογράφθηκαν; Αν είναι έτσι, τότε δικαιολογημένα να μπένει το ερώτημα απο τον δεροπολίτη πως η απογραφή ..."κατά το δεύτερο εξάμηνο κατά το οποίο πιθανότερον να διεξαχθεί η διαδικασία απογραφής"... Αν και η απογραφή των βορειοηπειρωτών ειπώθηκε πρώτα από το κόμμα των ελλήνων πως θα την οργάνωνε μόνο του η δερόπολη γέλασε τότε πολύ. Τώρα τι συμβαίνει που το ΚΕΑΔ - Ομόνοια λέει πως θα οργανώσει και γιατί; Τι να την κάνει; Θα σου πρότεινα πως βλέπω πως δεν σε θέλουν εσένα εκεί αλλά και τον Μπολάνο τον οποίο ετημάζουν αποκεφαλισμό του με τον Θωμά Γιάννη. Μην πεις πως δεν έχει χέρι ο αρχηγός, σου το λέω εμπιστευτικά, αυτή είναι τώρα η σειρά. το επιβάλει το '13. δικιά σου η Λένα απο το Αλύκο.
Το εθνικό μας όφελος από την απογραφή στην Αλβανία ήταν να δηλωθούν Ελληνικής καταγωγής όλη αυτή που τους αφαιρέθηκε αυτό το δικαίωμα επί καθεστώς Χότσια.
Μας δόθηκε αυτή η ευκαιρία και δεν μπορέσαμε να οργανωθούμε.
Κύριε Ντούλε μην μας λες αλά ψέματα, δεν θα σε πιστέψουμε. Για να γίνει η απογραφή από μόνον εμάς τους έλληνες είναι ακατόρθωτο.
Με πια νομική βάση θα πάμε να χτυπάμε της πόρτες για μια άλλη απογραφή ? Η απογραφή γίνεται μόνον με απόφαση Κυβερνητικού Συμβουλίου , εγκριμένη από το Κοινοβούλιο.
Κύριε Ντούλε κάνε δημαγωγία για να φαίνεστε το καλό παΐδι της Βορείου Ηπείρου, αλά όχι αλά ψέματα.
4 Δεκεμβρίου 2011 12:36 μ.μ.
"Διαβάζοντας εσένα βορειοηπειρώτη ...... δεν μπόρεσα να καταλάβω τι ακριβώς έλεγες και για να είμαι πιο ξεκάθαρος..."
"...δικιά σου η Λένα απο το Αλύκο."
Τελικά τι είσαι εσύ;;; Αρσενικό ή Θηλυκό;;;;;
Καλά, μπορούσαμε να την κάνουμε τόσα χρόνια την από(ν)γραφή μόνη μας και δεν την κάναμε; Ρίξε Ντούλε ντουφεκιές!
Αν εγω αρνηθώ να συμμετέχω στην ΚΕΑΔΟμονοιτικη απογραφή θα μου κάμουν ντεμασκίμι στη ντέγκα;;
Φίλοι της ιστοσελίδας! Έχουν την αξία τους όλα αυτά που λέτε και οι μεν και οι δε. Δεν σας προβληματίζει όμως το γεγονός ότι γινήκαμε ξένοι στο Αργυρόκαστρο, στους Αγίους Σαράντα και το Δέλβινο, ξένοι και στα χωριά μας; Όταν ακούς ότι σε πολλά χωριά μπήκαν ξενόφερτοι, τα λιβάδεια δεν είναι πια δικά μας και τόσα άλλα,μήπως φέρουμε ευθύνη γιατί επιτρέψαμε να μας υποβάλουν, ακόμα και στα χωριά μας,το καθεστώς του προ του 1940; Αναρωτηθείτε...
Δημοσίευση σχολίου