Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Σκιά του εαυτού της η «Ομόνοια»

Η ανάλυση των τοπικών εκλογών της 8ης Μαΐου από τον «Αναγνώστη»
Με μία λιτή δημοσίευση στη «Δερόπολη», η «Ομόνοια» ανακοίνωσε ότι το Σάββατο 15/7/2011, θα πραγματοποιήσει το πρώτο Γενικό Συμβούλιο, δυόμιση μήνες μετά τις τοπικές εκλογές, για να κάνει την ανάλυση των εκλογών, να συζητήσει για την απογραφή ενώ στην ημερήσια διάταξη υπάρχει και το «διάφορα». Αν κρίνουμε από τα προηγούμενα συμβούλια, αφού δε θα υπάρχει καμιά «κρίσιμη» ψηφοφορία, αναμένεται να μην έχει απαρτία ακόμα και με το νέο καταστατικό που προϋποθέτει το 50% των μελλών ενώ υπενθυμίζουμε ότι στο προηγούμενο η απαιτούμενη συμμετοχή για απαρτία ήταν τα 2/3. Αναγνώστης της ιστοσελίδας μας, που αν κρίνουμε από το προηγούμενο άρθρο του, φαίνεται να έχει καλό αρχείο και να γνωρίζει πολλά, έκανε μία ενδιαφέρουσα ανάλυση με αριθμούς και με αυτό το δημοσίευμα ελπίζομαι πως θα βρεθούν και κάποια ευήκοα ώτα και να μην περιοριστούν στην καταδίκη του «αναγνώστη» λόγο της πολιτικής του τοποθέτησης που εμφανώς δείχνει ότι είναι «Μεγκα». Βεβαίως αναφερόμαστε στη μειοψηφία του συμβουλίου που ξέρει τι καιρός περνάει γιατί για την πλειοψηφία αυτά είναι ψηλά γράμματα και δεν κάνουν τίποτα άλλο από το να λιγουρεύονται καμιά θέση…

Ακολουθεί το άρθρο του Αναγνώστη:


Οι τοπικές εκλογές της 8 Μαίου 2011 τελείωσαν με όλες τις νομικές διαδικασίες τους. Τα αποτελέσματα είναι πια γνωστά σε όλους. Η Ελληνική μειονότητα πως βγήκε από αυτές τις εκλογές; Ισχυροποιημένη όπως ισχυρίζεται ο Μπολάνος στην εφημερίδα Καθημερινή, η σε τροχιά κατηφόρας;  Για να είμαστε όσο πιο αντικειμενικοί, πιο κοντά στην πραγματικότητα, πριν εκφράσουμε οποιαδήποτε άποψη θα αναφερθούμε συνοπτικά στο αποτέλεσμα.
1.      Το Κόμμα Ένωση Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, κατέβηκε στις εκλογές με μία ειδική σύμβασης συνεργασίας με το Σοσιαλιστικό Κόμμα Αλβανίας,.                    Υποψηφιότητα για έπαρχους και δήμαρχους στο χώρο της Ε.Ε.Μ. έθεσαν πέρα από τα δύο μεγάλα κόμματα της Αλβανίας Δημοκρατικό και Σοσιαλιστικό με τις αντίστοιχες συμμαχίες για τον πολίτη και για το μέλλον, και το νεοσύστατο κόμμα Εθνική Ελληνική Μειονότητα για το Μέλλον «ΜΕΓΚΑ». Υποψηφιότητα για τα δημοτικά και επαρχιακά συμβούλια έθεσαν  20 κόμματα, από 16 που είχαν θέσει το 2003 και 18 το 2007.    
2.      Ο καρπός της συνεργασίας ΚΕΑΔ – ΣΚ στις 8 ελληνικές επαρχίες για τους υποψήφιους έπαρχους, Άνω και Κάτω Δερόπολη, Πωγώνι, Μεσοπόταμος, Φοινίκη, Δίβρη, Αλίκο, Λιβαδειά και δημαρχείο Χιμάρας είναι η εξασφάλιση των 12643 ψήφους,  από τους 20970 όπου ψήφησαν, δηλαδή πήραν το 60,29%. Έτσι το ΚΕΑΔ κέρδισε τις 7 επαρχίες από τις 8 και έχασε το δήμο Χιμάρας ο οποίος θεωρείται ως προμαχώνας του ελληνισμού της Αλβανίας. Επιπλέον, αξίζει να τονίσουμε πως στη Χιμάρα, υποψήφιος και δήμαρχος από το 2003 ήταν ο πρόεδρος της Ομόνοιας Βασίλης Μπολάνος.              (Σημειώνουμε πως τα δύο αυτά κόμματα (ΚΕΑΔ + ΣΚ), το 2003, πήραν 14856 ψήφους, σε 16203 ψήφους που ήταν το σύνολο, εξασφαλίζοντας έτσι τα δύο μαζί το 91,69 % των ψήφων. Τα δύο αυτά κόμματα, το 2007 είχαν πάρει 14710 ψήφους σε ένα σύνολο από  17501 ψήφους δηλαδή το 84,05%.) 
3.      Για τα επαρχιακά συμβούλια πρώτη θέση πήρε το ΚΕΑΔ με 6382 ψήφους είτε το 30,45% , το Σ.Κ. δεύτερο με  3700 ψήφους είτε το 17,65% ενώ τρίτο στην κατάταξη βρέθηκε το ΜΕΓΚΑ με 3573 ψήφους είτε με 17,05%. Στη συνέχεια είναι  5 αλβανικά κόμματα που όλα μαζί πήραν 5230 ψήφους. Τα δύο κόμματα ΚΕΑΔ και ΜΕΓΚΑ δεν μπόρεσαν να συγκεντρώσουν περισσότερο από το 47,47% του συνόλου.
4.      Το Μάρτιο του 1992 στις δικές μας περιοχές το ΚΕΑΔ πήρε 25.406 ψήφους (δίχως τους ψήφους στη Χιμάρα) ενώ τα αλβανικά κόμματα πήραν μόνον 1454 ψήφους. Το 2007 στις τοπικές εκλογές το ΚΕΑΔ πήρε 8000 ψήφους  ενώ τα αλβανικά κόμματα πήραν 6930 ψήφους. Η φυγή των ανθρώπων μας στην Ελλάδα είναι ο βασικός παράγοντας τις μεγάλης μείωσης στο εκλογικό σώμα σε ποσοστό 68.51%. Αν υποθετικά θα είχαμε λόγο φυγής  την ίδια απώλεια και για τα αλβανικά κόμματα , έπρεπε τα τελευταία να είχαν μόνο 458 ψήφους, είτε 1454 ψήφους όσο είχαν το 1992, υπολογίζοντας πως από τους αλβανούς δεν έχει φύγει κανείς ως μετανάστης. Όμως είχαν 6930 ψήφους, εξασφαλίζοντας έτσι μία αύξηση των ψήφων  15 φορές, από μία μείωση που έχει το ΚΕΑΔ στο επίπεδο των 68,51%.
5.      Τα αλβανικά κόμματα συνεχώς κερδίζουν έδαφος στο χώρο μας. Από 16 που έθεσαν υποψηφιότητα το 2003, έθεσαν 18  το 2007 και 20  το 2011, παίρνοντας έτσι  το 59,  το 61 και το 56 % των ψήφων . Ενώ το ΚΕΑΔ το 2003, πήρε 6191 ψήφους είτε το 40.53%, το 2007 πήρε 6979 ψήφους είτε το 39.74% των ψήφων στο χώρο μας, ενώ  το 2011 πήρε 6382 ψήφους δηλαδή, το 30.45% .
6.      Στο δήμο Χιμάρας το 2003  δήμαρχος αναδείχτηκε ο Β.Μπολάνος με 1317 ψήφους, το 2007 ξανά βγήκε ο Μπολάνος με 1264 ψήφους και το 2011 με 1472 ο Μπολάνος ήρθε δεύτερος, μετά το Γκέργκι Γκόρο του ΣΚ που πήρε 1574 ψήφους. Ο υποψήφιος του ΣΚ το 2003 πήρε 882 ψήφους, το 2007 πήρε 518 και το 2011 έφτασε να βγει πρώτος με 1574 ψήφους.( δηλαδή με 1056 ψήφους περισσότερους από το 2007).
7.      Στο δήμο Χιμάρας το 2011 ψήφησαν 3750 άτομα από 2571 που είχαν ψηφήσει το 2007. Έχομε μία αύξηση εισαγόμενων ψήφων από την Ελλάδα 1179 σε σύγκριση με το 2007. (Ήρθαν από Ελλάδα 31% του συνόλου των ψηφοφόρων).   Όπως βλέπομε τα στοιχεία,  ο Μπολάνος εφέτος  πήρε μόνο 208 ψήφους περισσότερους από το 2007. Ο υποψήφιος του ΜΕΓΚΑ πήρε μόνον 144 ψήφους.

Για να μην κουράζουμε περισσότερο τους αναγνώστες με  αριθμούς συμπεραίνουμε :

1.      Δεν έχομε ισχυροποίηση της μειονότητας στην Αλβανία όπως προέτρεξαν να γράψουν κάποιοι στην εφημερίδα «Καθημερινή», φιλοξενώντας συνέντευξη του προέδρου της Ομόνοιας,   αλλά το αντίθετο.
2.      Αν πάρουμε ως δεδομένοπ ότι οι Ελληνες στην Αλβανία δεν πρέπει να ψηφίζουν αλβανικά κόμματα, η ίδρυση του κόμματος των ελλήνων ΜΕΓΚΑ, ήταν μία αναγκαιότητα και έπαιξε ρόλο ενωτικό. Κακός κάποιοι αθηναϊκοί κύκλοι, τμήματα του Ελληνικού κράτους με πρώτον και καλύτερο τον γενικό πρόξενο του Αργυρόκαστρου Ριζόπουλο, έπαιξαν το χαρτί ότι το ΜΕΓΚΑ είναι διασπαστικός παράγοντας. Η στάση τους έβλαψε πολύ την προσπάθεια της μειονότητας για δημοκρατία και αναβάθμιση του εθνικού μας αγώνα.
   
3.      Αν ο κύριος Μπολάνος, πρόεδρος της Ομόνοιας, στην συνέντευξη που έδωσε στο δημοσιογράφο της Καθημερινής Σταύρο Τζίμα,  θα είχε υπόψη του τα αποτελέσματα που προαναφέραμε, για την ήτα του στη Χιμάρα, δεν είχε γιατί να επιρρίψει ευθύνες στο κόμμα ΜΕΓΚΑ και δεν θα δήλωνε ότι « η παρουσία ενός τέτοιου δημιουργήματος δεν είναι πρωτοφανής. Και στο παρελθόν είχαμε τέτοια σχήματα. Δείχνει ότι κόμματα που δημιουργούνται από στελέχη που θέλουν να ικανοποιήσουν προσωπικές φιλοδοξίες δεν προκόβουν. Εκτός από τη ζημιά που προκάλεσαν στη μειονότητα δεν πέτυχαν  τίποτε άλλο προς όφελός της.»
4.      Αν ο κύριος Μπολάνος έχει υπόψη του το κόμμα του Καραμέλιου, το ΚΑΔΕ, κάνει  λάθος. Το ΚΑΔΕ έθεσε υποψηφιότητες μόνο στην επαρχία Αλίκου  και στο δήμο Χιμάρας, παίρνοντας ένα σύνολο των 357 ψήφων. Μετά, το ΚΑΔΕ ήταν με αλβανική βάση όπως και το ΚΕΑΔ, ενώ το ΜΕΓΚΑ είναι ως τώρα το μοναδικό κόμμα στα ιστορικά δεδομένα της ΕΕΜ, με καθαρή ελληνική βάση. Και κάτι ακόμη, το ΚΑΔΕ  πήρε μόνον 357 ψήφους και αυτούς στις δύο περιοχές που αναφέραμε ενώ το ΜΕΓΚΑ έθεσε υποψηφιότητα σε όλες τις επαρχίες της αναγνωρισμένης Ελληνικής Μειονότητας και πήρε 6283 ψήφους. Επίσης πήρε 767 ψήφους στην πόλη των Αγίων Σαράντα από 625 ψήφους που πήρε ΚΕΑΔ .
5.      Όσο για τη ζημιά που αναφέρει ο Μπολάνος ότι προκάλεσε το ΜΕΓΚΑ στη μειονότητα που τι βλέπει; Αν νομίζει ότι οι 144 ψήφοι που πήρε ο υποψήφιος του  ΜΕΓΚΑ στη Χιμάρα ότι του προκάλεσε την ήτα, πάλι κάνει λάθος. Να γιατί: Στη Χιμάρα έχομε μία αύξηση των ψηφοφόρων με 1179 σε σύγκριση με το 2007. Αν ο σύλλογος χειμαρριωτών στήριξε πραγματικά το Μπολάνο, τότε θα πει ότι ο κύριος Μπολάνος θα είχε πάρει  πολύ πιο περισσότερους ψήφους από τον αντίπαλό του τον κύριο Γκόρο. Τη ζημιά άλλοι την προκάλεσαν (οι σύμμαχοι του οι σοσιαλιστές), και όχι το ΜΕΓΚΑ, το οποίο ο Μπολάνος δημαγωγικά το χαρακτηρίζει ως «παράγοντα διάσπασης». Και πάλι ο Μπολάνος με την εδώ εκτίμηση πέφτει έξω. Στις εκλογές του 2011, τα αλβανικά κόμματα πήραν το μικρότερο ποσοστό και από το 2003 και από το 2007 (περίπου το 52%) και αυτό οφείλετε στην ίδρυση του κόμματος ΜΕΓΚΑ, που μπόρεσε να πάρει από αυτά περίπου 3500 ψήφους.
6.      Ένα άλλο μέγα λάθος που κάνει ο Μπολάνος από τη θέση του προέδρου της Ομόνοιας, είναι η στάση του κατά του ΜΕΓΚΑ. Αντί στις τοπικές εκλογές να κρατούσε την Ομόνοια σε ρόλο εθνικού συμβουλίου και παράγοντα ενότητας, και με τις ίδιες αποστάσεις προς τα δύο κόμματα  ΜΕΓΚΑ και ΚΕΑΔ, τάχθηκε υπέρ του ΚΕΑΔ, καλλιεργώντας παράλληλα ένα κλήμα φανατισμού κατά το κόμμα των ελλήνων.  Με την περίεργη και ύποπτη αυτή τοποθέτηση, ο κύριος Μπολάνος, έβαλε την καρέκλα του  και τον Ντούλε πάνω από τον πρωτεύων στόχο της Ομόνοιας, την ενότητα,  διαταράζοντας περισσότερο την διαταραγμένη ενότητα στους κόλπους του βορειοηπειρωτικού ελληνισμού. Η ουτοπία του και ο χειρισμός της ομάδας Πάσης Αλβανίας και Ελλάδος για τα προβλήματα του τόπου, γίνεται όλο και περισσότερο επικίνδυνη με το πέπλο δημαγωγίας που τους καλύπτει.
Τα αποτελέσματα της Χιμάρας και ειδικά με το τι πρόκυψε στην ορκωμοσία του νέου δήμαρχου και νέου δημοτικού συμβουλίου, μετά την συμμαχία Ντούλε με το ΣΚ, οδηγώντας  το ΚΕΑΔ να μην πάρει καμία θέση στο δημοτικό προεδρείο, επιβεβαιώνει για μία ακόμη φορά πως ο Μπολάνος ακολουθώντας τυφλά το Ντούλε, μετέτρεψε το εαυτό του σε σκοτεινό δορυφόρο Ντούλε και έβλαψε ανεπανόρθωτα των αγώνα για δικαίωση της ΕΕΜ.     
Αν ο κύριος Μπολάνος έχει μέσα  του έστω και κάτι από τα εθνικά φρονήματα με τα οποία τον γνωρίσαμε, οφείλει από τη θέση  του προέδρου της Ομόνοιας, να αναλάβει δράση, ανοίγοντας  δρόμο ελπίδας και εσωτερικής δημοκρατίας  στο χώρο μας και στη συνέχεια ρίχνοντας τις βάσεις εκείνων των δομών για την αναγέννηση του τόπου μας.  Η επιλογή του έστω και επιβαλλόμενη να είναι ο δεύτερος στην ιεραρχία της ΕΕΜ, (μετά το Ντούλε) συνεχίζει να βλάπτει σοβαρά το μέλλον του βορειοηπειρωτικού ελληνισμού στα πατρώα του εδάφη. Είναι ώρα για δράση….  

39 comments:

Ανώνυμος είπε...

Η αριθμοί μιλούν από μόνη τους, είναι στοιχεία που δείχνουν την αληθή κατάσταση μας.
Κ. Μπολανο δεν μπορείς να κάνης πέρα την κλίκα Ντουλε στο Γενικό Συμβούλιο της Ομονοίας. Το Γενικό Συμβούλιο δεν εκλέχτηκε αλλά διορίστηκε από την κλίκα Ντουλε κύριε Μπολανο και το γνωρίζεις πολύ καλά , δεν μπορείς να σηκώσεις την φωνή σου ( δεν γνωρίζω εάν το δες κιόλας ) γιατί θα σε φάνε λάχανο η Ντουλικη κλίκα
Είμαστε καταδικασμένη όλη μας όσο ο δικτάτορας Ντουλε κοιτάζει μόνον την θέση του στην Βουλή και τίποτα άλλο…..

Ανώνυμος είπε...

Eine akrivos opos ta lei o Proedros mas o Bollanos,kirie anagnostis-gnostos.

Ανώνυμος είπε...

τι είναι το mega? ενωτικό κόμμα? χαχαχαχαχαχαχαχαχ, σας διαβάζει ο κόσμος, προσέξτε τι λέτε, δεν απευθύνεστε σε πρόβατα. Τώρα εγώ θα πω πως τα νούμερα δεν έχουν καμία σχέση με την ανάλυση από κάτω αλλά ποιος δίνει σημασία πια. Το κοντερ έγραψε.. και τερμάτισε. Και αν νομίζετε πως θα σώσετε τον τερματισμό του mega με ΄τετοιου είδους επιθέσεις σας γελάσανε. Και κάτι άλλο αγαπητέ αναγνώστη. Η εμπάθεια η οποία χαρακτηρίζει τα κείμενα σου σε κάνει πια γνωστό αναγνώστη. Άλλωστε όλοθ εδώ μέσα είμαστε γνωστοί πια, όσο και αν προσπαθούμε να κρυφτούμε πίσω απ την ανωνυμία μας. Την αγάπη μου και τα περαστικά μου, σε όλους σας. χαχαχαχαχαχαχαχ

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ 4:59 το κοντέρ του Enver Hoxha έγραψε περίπου 50 χρόνια και ήταν “θεος “….. Μετά τον κήρυξαν δικτάτορα για τα κατορθώματα του. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι ότι καλύτερο για την ΒΟΡΕΙΟ ΗΠΕΙΡΟ και δεν με ενδιαφέρει να γίνω οπαδός με κανέναν. Από την στιγμή που τα δικαιώματα μας δεν προστατεύονται από τους αρχηγούς της Ομονοίας και Κεαδ έχω το ηθικό δικαίωμα να τους πω φύγετε δεν μου κάνετε . Δεν κατόρθωσαν τόσα χρόνια να μας κάνουν περήφανους για την Εθνικότητα μας, για τα δικαιώματα μας , για τα ήθη και έθιμα μας.
Για τη πρέπει να συνεχίζω να τους υποστηρίζω ?

Ανώνυμος είπε...

les na ehei tosi gnomi o Bollanos na kanei tetoies analiseis.Meta mia tetoia analisi ton bgazei me kokkina papoytsia. An o Bollanos bganei tetoia simperasmata kai einai ensineidgitos, to proto kai to ligotero pou prepei na kanei einai na paraithei. Oi protoi pou prepei na to zitisoun afto einai oi anthropoi tis OMONOIAS. Diaforetika simainei oti i ijesia tis OMONOIAS agvnizetai gia na sbisei ton ellinismo

Ανώνυμος είπε...

Ο αναγνωστης που εχει και καλο αρχειο ας μας πει ποσες ψηφους πηρε το Μεγκα για τα επαρχιακα συμβουλια στο Αργυροκαστρο και τη Χιμαρα;Ουτε 1000 στο Αργυροκαστρο και μολις 150 στη Χιμαρα.Αυτο σημαινει οτι αυτο το μορφωμα που το λενε MEGA ειναι κομμα του Βουρκου.Οχι οτι εκει πηρε τα ποσοστα,αλλα και λογω ηγεσιας(ο Θεος να τους κανει ηγετες).KICO,MICO,NACI,LLUCI,BEZHANI,BARKA ολοι ειναι απ' το Σκαλωμα μερια.Μπορει οι 2 τελευταιοι να καταγονται απ' τη Δροπολη,αλλα ανδρωθηκαν πολιτικα στους ΑΓ. ΣΑΡΑΝΤΑ.Εχουμε κι εμεις οι Δροπολιτες ενα μαργαριταρι που το παιζει και ηγετης π'αναθεμα τον. Για τον ΚSERRA ο λογος.Τωρα τελευταια δεν τον βλεπω καλα. Λετε να τον σουταρει ο ΜΠΕΡΙΣΑ;Λογικο το βλεπω.Την προδοσια πολλοι αγαπησαν,τον προδοτη ουδεις.Ξερετε ποια ειναι η φυσιολογικη καταληξη αυτων των ανθρωπων;Το καλαθι των απορριματων!!!

Ανώνυμος είπε...

agapite 4 59 ti na kanoume afou den sou aresoun ayta bpou grafei oto boreioipeirotis mporeis na ton diagrapsei apo filo sto f.b opos mporeis epeisis na diavazeis mono to deropoli pou graferi kai anevazei oti theleis esy na vlepeis.ekeimporeis na grapseis kolakeytika arthra gia ton proedro(ntoule)kai gia oli tin klika kai na aytoikanopoiiste alla ase tous ypoloipous pou theloun na vlepoun ta pragmata apo mia diaforetiki skopia kai oxi opos thelei i klika giati einai profanes oti eisai kai esy melos tis kai espeyses na tous yperaspisteis amesos an exoun ta kotsia as apantisoun monoi tous alla pou pote dosane eilikrineis apantisei ston kosmo mas exoun amoleisei 10 koutsavakia kai tous yperaspizonte pantou einai gnostos o tropos pou leitourgeitai kanete to aspro mayro sas exoume parei xampari.gia nea pou tha sas aresoun sto deropoli com.

Ανώνυμος είπε...

I apotiximeni tou bourkou dimiurgisane to MEGA,I pjio apotiximeni tou bourkou,pou den kseroun na kanoun kamia ma kamia dulia ginane ergalia tou allbanikou kratos.Opos i pji apotiximeni tou Deropoli kai Pogoniou itan,paramenan kai tora ekteloun diatages sto palo tous epagelma SPIOUNI kai RUFIANI.Omos ayti ine poli ligi kai sto bourko kai argyrokastro kai plisiazi o xronos gia ekdikisi.

Ανώνυμος είπε...

anonime 1:19 tha se parakaleso na mou pis merika onomata petiximenon apo ton vurko pou ine diplla sto dule. alithia mporis na mas pis ta onomata afton apo ton vurko pou ine simera diplla sto dule??????????? ( min ntrepese gia ta onomata tous ,pesta )

Ανώνυμος είπε...

Bebeos pou mboro na sou po onomata anthropous a[oximenous dhiplla sto Ntoule:
1-Kseras Spiros
2-Barkas Kotsios
3-Mitsos Thomas
4.Natsis Mihalis
5.Barkas Panajotis
6.Bezanis Theodhoras(me tin diafora eklepse kontilia kai voithies pou proizotouna gia tous vorioipirotes)
7.Bezanis Konstantina(tzaba tin egrapsa giati den eine gia tipotes,posta agorazi)
8.Papas Leonidhas(toutos petai tin petra kai krivi to xeri)
9.Kitsos Xristos(dordolecis,oti tou lene kani)
10-Oxto eparxous pou xasane stis dimotikes eklloges.
ayti eine i poulimeni tis EEM.Ayti eine i gliftes tou Ntoule.Ayti glifane ton Ntoule gia na pjianane kamia karreklla.Otan irthe i ora na prosferoun dhen mborousan kai kanane tin efkoli dhoulia :BAllistes.

Ανώνυμος είπε...

3.03. GIATI DE LES KAI TO ONOMASOY GIA NA KLISEI O KYKLOS H NTREPESE; OSO GIA TO LEONIDHA EPESES EKSW. EINAI O MONOS POY MILAEI, DEN KRYBEI TO XERI KAI DEN GLYFEI AYTO NOMIZW TO KSEREIS. AN THELEIS NA SOY PW TWRA TA ONOMATA APO TO BOYRKO POY EINAI DIPLA STO DULE PARE NA EXEIS: IRODHIS (AYTOS POY LEEI OTI O BOYRKOS ANHKEI STOYS AGADES), ZAFEIRATHS (BASANISTHS TOY KOMOYNISMOY), G. MPAMPHS (RWTA NA MATHEIS), MARGAS(TIPOTA), KAISHIS (AYTOS POY KSEPOYLISE TO ALYKO KAI PHGE NA TO APOTELEIWSEI) KLP. SYNDIASMOS POY SKOTONEI...

Ανώνυμος είπε...

nourero ena pou kanei gia 100 leonidas pappas
kai deuterwn afou eidate ta apotelesmate giati den enwneste me to doule ksana me thn omonoia to kead??????????
dld nomizetai oti etsi tha vgalete vouleuth???
am ela pou tha sfaxtite me ton kwsth......poios tha ginei vouleuths o zhsos h o kwcis???????
an xathei kai h eparxeia finiki tote pou tha pate?
oloi autoi pou sas akolouthisan pws tous epitrepete na stirizoun to pd??????? kai den thelete ta paideia tou kead?????/]

Βουρκάρης είπε...

Ε, όχι και ο Π. Μπάρκας και ο Λ. Παπάς δίπλα και γλείφτες του Ντούλε ρε ...(αφαιρέθηκε)... επειδή αυτοί όι δύο είχαν το θάρρος της γνώμης και τα έβαλαν με την κλίκα, σε σας που μασάτε κουτόχορτο δεν ήταν εύκολο να σας πείσει ότι είναι τρελοί...αυτούς ούτε ο ντούλες θα τολμούσε να τους πει γλείφτες! Εσύ αλήθεια γιατί δεν λες το όνομα σου, τι σε φοβίζει;
Εσένα άλλο σε ρώτησαν, να μας πεις ποιοι πετυχημένοι από το Βούρκο είναι σήμερα δίπλα από το Νούλε; Από αυτούς που αναφέρεις, άλλοι δεν είναι καθόλου μέγκα και άλλοι είναι με το ένα πόδι μέσα με το άλλο έξω. Η συμφεροντολογία και το γλείψιμο είναι δικό σας προνόμιο. Υπάρχουν αξιολογοι Βουρκάριδες στο μεγκα που δεν έχουν την «εμπειρία» του δικού σας Ζαφειράτη αλλα είναι αυτοδημιούργητοι και χαίρουν την εκτίμηση του κόσμου. Νίκος Κούρης γιατρός, Θυμιος Γκοζντάρης επιχειρηματίας, Ρολάντης Βασίλης καθηγητής κλπ. Γιατί δε λες και εσυ κάποια τέτοια ονοματα βουρκάριδων που είναι διπλα στο ντούλι;

Ανώνυμος είπε...

Τα γλυφιτζουρια,πιστευω ολοι τα ξερετε.Και οτι εχουν ημερ ληξης,επισης το ξερετε.Η πρωτη ειδικη παραγγελια πριν καπια χρονια εγηνε απ΄το πασοκ και μεσα σ΄εκεινο το πλαστικο μαντζαφλαρι,εγραφε π.α.σ.ο.κ θεος.Το πηραν αρκετοι ελληνες γλυφωντας το για πολλα χρονια μεχρι που ελιωσε και τους εμεινε στα χερια το μαντζαφλαρι.Μετα απο λιγα χρονια,ο μεγαλος αρχυγος των β.ηπειρωτων,ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥ,ζητησε απο τα συντροφια του στο πασοκ,την πατεντα παραγωγης.Τοτε ο καλος κουμπαρουλης του,ηταν υπουργοσ υγειας,ο ΑΛ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ντε,του την εδωσε σε πιο δυνατη δωση,βγαινωντας πιο μεγαλο το γλυφιτζουρι,γραφωντας μεσα στο μαντζαφλαρι με κεφαλαια,ΝΤΟΥΛΕΣ ΘΕΟΣ.Η ημερωμηνια ληξης του,κοντευει.Προσοχη σε οσους το εχουν μην παθετε καμια ζημια.Στον εγγεφαλο εχετε παθει,δεν το συζηταμε,αλιως δεν γηνετε να υπαρχουν υποστιρηχτες του ντουλε το 2011.

Ανώνυμος είπε...

Ρε 3.03, πρέπει να σου λείπει καβαλάρης και όχι αγγονάρι, που λένε και στο χωριό μου. Ο Ντούλις μεγάλωσε κάτω από την ομπρέλα του Π. Μπάρκα. Εκείνος τον μάζεψε. Λαθρομετανάστης θα ήταν. Τον πάει στον Αρχιεπίσκοπο, τον έκανε πρόεδρο το 1998... (Πρόεδρο του ΚΕΑΔ τον έκανε το ελληνικό Λόμπι με συμφέροντα στην Αλβανία, μέσα και ο κλήρος, όταν επίσπευσαν το θάνατο του Μέλιου..., πότε ήταν το 2001.? Βουλευτή το 1996 τον έκανε ο Μπερίσια πλαστογραφώντας το εκλογικό αποτέλεσμα στη Δρόπολη,(πρόκειται για τις εκλόγές που έφεραν το 1997) όπως και στη συνέχεια τον έκαναν βουλευτή τα αλβανικά κόμματα με τα περίφημα ΝΤΟΥΣΚΟΥ, μέχρι που τελευταία τον έκανε ο Παντέκης). Ο Π. Μπάρκας έκατσε με το Ντούλε λίγους μήνες. Είδε τι καπνό φουμάρει, είδε πόσο εθνικά επικίνδυνοι ήταν οι σκοποί του Ντούλε και του είπε άιντε γεια (!) Απ΄όσα ξέρω από το 2000 είναι εκτός ΟΜΟΝΟΙΑΣ και ο πιο σκληρός απέναντι στο Ντούλε και την κλίκα του. Δεν διαψεύστηκε ο Π. Μπάρκας. Απεναντίας, ο Ντούλες πήγε πολύ περισσότερο πιο πέρα, πιο επικίνδυνα απ΄αυτά που είχε δει τότε ο Μπάρκας. Δυστυχώς οι επερχόμενοι διαφωνούντες με τον Ντούλε, πολλοί βέβαια, δεν τον άκουσαν έγκαιρα και ποτέ όλοι μαζί. Τον άκουσαν αργά και ένας ένας. Τώρα δεν μπορούν να ενωθούν μεταξύ τους κατά του Ντούλε.
Αλλά όπως και να το κάνεις, το γεγονός ότι εκείνοι που έφυγαν από τον Ντούλε , είναι πολλοί περισσότεροι απ΄αυτούς που του έμειναν. Τώρα έχει τα ψόφια άλογα και αυτούς που φέρουν τη σφραγίδα ότι από τότες ήταν οι καλύτεροι συνεργάτες των αλβανικών μυστικών υπηρεσιών και ως συνεργάτες του Ντούλε κατάφεραν και ξεπούλησαν τα εθνικά μας συμφέροντα. Μάλιστα σ΄αυτή την πορεία τέτοιους σταμαπαρισμένους συνεργάτες ο Ντούλες ανάγκασε να του κάνει και να τους έχει και πρόεδρους της ΟΜΟΝΟΙΑΣ.
Γι΄αυτό μη βάζετε δίπλα στο Ντούλε το όνομα του Π. Μπάρκα και του Λ. Παπά για να σιάξετε λίγο το ιματζ της κλίκας του Ντούλε.

Ανώνυμος είπε...

H μεγαλυτερη απογοητευση για την ΕΕΜ ηταν ο κολλητος σου φιλε 11.40 η αυτου μεγαλειοτης Π.Μπαρκας.Αραδιαζεις διαφορα πιο πανω χωρις να λες την ουσια.Ο Π.Μπαρκας δεν ηταν ποτε ΟΜΟΝΟΙΑ ,η για να ακριβολογω θα ηταν με την ΟΜΟΝΟΙΑ,αν ηταν αυτος προεδρος.Αυτος κανει απο προεδρος και πανω.Τις παρακατω θεσεις δεν τις χωνευει,αφου θεωρει οτι ειναι πλασμενος για μεγαλα πραγματα.Για να παρουμε τα πραγματα με τη σειρα,Το Ιανουαριο του 1992 οταν η σοσιαλιστικη κυβερνηση του Νανο εθεσε εκτος Αλβανικης Βουλης την ΟΜΟΝΟΙΑ νομιζω οτι ηταν και η τελευταια φορα που ο Μπαρκας ηταν Ομονοιτης.Αμεσως μετα το Μαρτιο της ιδιας χρονιας η τοτε ηγεσια της ΟΜΟΝΟΙΑΣ δεν κατεβασε το ΜΠΑΡΚΑ ως υποψηφιο του ΚΕΑΔ στο ΑΡΓΥΡΟΚΑΣΤΡΟ.Τη θεση του πηρε τοτε ο ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΚΑΡΙΑΔΗΣ.Ο ΝΤΟΥΛΕΣ αυτη την περιοδο δεν ηταν στην ηγεσια της ΟΜΟΝΟΙΑΣ.Ειχε φυγει για την αρχιεπισκοπη απ' τον Οκτωβριο του 1991.Η ηγεσια της ΟΜΟΝΟΙΑΣ τοτε με Κυριαζατη Γενικο Προεδρο και Μπεζιανη προεδρο Αργυροκαστρου πηρε μια αποφαση που στη συνεχεια αποδειχτηκε καταστροφικη για την πορεια της ΟΜΟΝΟΙΑΣ,αλλα και γενικοτερα του Ελληνισμου στη Β.Ηπειρο.Ε πιρρεασε σιγουρα την αποφαση αυτη η τοτε κυβερνηση του κ. Μιτσοτακη και οι πρωιν πολιτικοι κρατουμενοι που ειχαν πλεον λογο στην ΟΜΟΝΟΙΑ.Απαγορευσε στους πρωιν κομμουνιστες την εισοδο τους στην ΟΜΟΝΟΙΑ.Ετσι,ενω το 1992 βγαλαμε 2 βουλευτες πολυ ευκολα με ποσοστα που θυμιζαν δικτατορια,αντιθετα το 1996 και 1997 με το ζορι βγαλαμε εναν στους Αγ.Σαραντα,λογω οργανωσης και συσπειρωσης των πρωιν κομμουνιστων που εξεληχθηκαν σε σοσιαλιστες.Οφειλω να ομολογησω οτι ολη αυτη την περιοδο ο Π.Μπαρκας και οι στενοι του συνεργατες ηταν σταθερα υπερ της αποψης οτι στην ΟΜΟΝΟΙΑ εχουν θεση ολοι κατι τι που ενστερνιζομαι και εγω.Αυτη του η εμμονη τον εθεσε στο περιθωριο.Ακολουθησε η γνωστη ιστορια του ψυγειου στους Γεωργουτσατες και το 1997 ο κ.Π.Μπαρκας στις βουλευτικες εκλογες ταχθηκε ανοιχτα υπερ του Ταβου και εναντιον του Ντουλε.Οποτε το 1998 οταν ο Ντουλες ανελαβε Προεδρος της ΟΜΟΝΟΙΑς ,Ο Μπαρκας απλα δεν υπηρχε στην ΟΜΟΝΟΙΑ.Απο τοτε και μεχρι σημερα ο κυριος αυτος κανει οτι μπορει και οτι περναει απ' το χερι του να δυσφημιζει την ΟΜΟΝΟΙΑ και ολους τους παλιους του κολλητους.Ακομα συμμαχει με οποιονδηποτε ειναι κατα της ΟΜΟΝΟΙΑΣ και οπου σταθει και βρεθει ξερναει δηλητηριο κατα παντων.Οι συμμαχιες του ειναι καιροσκοπικες και συντομες και διακοπτονται οταν αυτες δεν καλυπτουν τις φιλοδοξιες και τα οραματα του *μεγαλου* αυτου πολιτικου.Το εξυπνο πουλι πιανεται απ' τη μυτη λεει ο λαος.Σημερα ο κυριος αυτος βρισκεται αντιμετωπος με την κατηγορια κακοδιαχειρησης και σπαταλης(για να μην πω κατι αλλο) εκατονταδων χιλιαδων ευρω στο τμημα Ε λληνικης Γλωσσας του Πανεπιστημιου Αργυροκαστρου.Ευχομαι να ξεμπλεξει.Τοσο για σημερα.11.40,Αν αυτοι που μειναν με το ΝΤΟΥΛΕ ειναι ψοφια αλογα, τοτε τα βαρβατα και ατιθασα αλογα που φυγαν απ' το Ντουλε γιατι εχασαν ολοκληρωτικα;Οταν υποτιμας και ξεφτιλιζεις τον αντιπαλο και στη συνεχεια χανεις απ' αυτον,τοτε εχεις ξεφτιλισει δεκα φορες τον εαυτο σου.

Ανώνυμος είπε...

4.15,Gia to n onoma mou den ntrepoume katholou na to po,kai gia ton leonidha den eixo pesi ekso katholou.Gnorizo oti eine morfomeno pedhi alla potes tis gnosis kai tis dinatotites tou den ta evale gia to kallo tis EEM kai tis enotitas.Travai poli dheksia mexri akreos pou pigeni nero sto milo tou Berisa,stis pllates tis EEM.Eksalou me oti mou lene diaxiristis tis istoselidhas eine o idhios o Papas.An itane pou den krivotouna to xeri o Leonidhas as vali to onoma tou se oles tis dimosiefsis pou kani.To grafiko xeri tou leonidha to gnorizoume me mia matia pou rixnoume sto kathe kimeno, kai den eixoume anaggi na mas ti pi .Mou les gia ton Irodhi Ntalani,
1-dhen to ksero prosopika alla gnorizo oti eine i dheyteri fora pou vgeni eparxos.Ti allo thelis apo ena ypopsifio pou to theli o llaos tis eparxias tou, gia na tous komantari.Ti na sou po alla vre file,eisis askolieste me tous nikites oxi me tous xamenous...........

Ανώνυμος είπε...

..........................................................(αφαιρέθηκε) ....................
oute ton dule ftaneis oswn afora to onomata pou anaferate nai tha sumfonisw oti o niko kouris einai kalos alla oxi oti den uparxoun kai sthn omonoia ikanoi
1 kalcounhs eparxos
2 adriana koushta kathigitria sto sarandi
3 vasil gouxos oikonomologos
4 giwrgo martos vrioni suntaksiouxos
5 dina milori daskala-vrioni
6 vangjel batzakhs daskalos
kai oswn afora ton niko kouri sas exw asxima nea tha kanei metagrafei sto kead
dustuxismenoi megistes

Ανώνυμος είπε...

Ι.
6.43. είμαι ο 11.40.
Και σου λέω ότι πουλάς τα πίτουρα για άλευρα.
Ο Π. Μπάρκας είναι η πραγματική ΟΜΟΝΟΙΑ. Αυτός την ίδρυσε. Δυστυχώς για σένα της έφτιαξε το καταστατικό και το πρόγραμμα, ηγείται της λίστας με τις υπογραφές των ιδρυτών, ήταν ο Βουλευτής της που έδειξε ανάστημα, κύρος και ανέβασε την περηφάνια των Ελλήνων στο ζενίθ. Δώσατε ποτέ απάντηση, γιατί η ΟΜΟΝΟΙΑ το 1992 δεν τον επέλεξε για βουλευτή τον Π. Μπάρκα; Τον φάγατε εσείς, δήθεν οι φίλοι του. Κατ΄εντολή τον Αλβανών, τον παρουσιάσατε στην Αθήνα ως ανθέλληνα και ότι δήθεν δεν θέλησε την αυτονομία της Βορείου Ηπείρου..... Και εσύ τώρα που γράφεις τα "απομνημονεύματα" ήσουν σ΄αυτή την παρέα. Δούλευες στην εφημερίδα του Ιατρού, που τσάκιζε τα κόκαλα της ενότητας της μειονότητας.
Αλήθεια είναι. Ο κύκλος Κυριαζάτη, Μακαριάδη και Μήτσιο, έκκληση πολύ γρήγορα. Η μειονότητα τους ξέρασε και χρειάζονταν νέα πρόσωπα. Τα Τίρανα υπαγόρευσαν στην Αθήνα το δίδυμο Λαμποβιτιάδη-Ντούλε. Ο Ντούλες είχε δείξει τότε ότι ήταν το καλό παιδί των Αλβανών, εφόσον δέχτηκε να βγει βουλευτής (το 1996) με εντολή του Μπερίσια. (Δυστυχώς και ευτυχώς, μέχρι σήμερα βγαίνει βουλευτής γιατί τον θέλουν οι Αλβανοί. Οι Έλληνες δεν τον ψηφίζουν).
Μη φτιάχνεις ψεύτικες ιστορίες για τα ψυγεία στους ΓΕΩΡΓΟΥΤΣΆΤΕΣ. Τα ψυγεία δεν ήταν του Μπάρκα, αλλά του Ντούλε του Γιάννη, του Μπέτση. Γιατί την ιστορία, το 1996 έπρεπε να την πλήρωνε ο Μπάρκας; Μετά τα ψυγεία δεν είναι διαφθορά. Είναι ένα άτοκο δάνειο από την ελληνική κυβέρνηση, όπως δεκάδες ή εκατοντάδες άλλα. Τα ψυγεία έκαναν πιθανόν θόρυβο γιατί αποτελούν το μοναδικό έργο που έγινε από τα 39 που χρηματοδότησε η ελληνική κυβέρνηση εκείνη την περίοδο.

Έτσι, όπως το 1992 και το 96 ο Μπάρκας είχε όλα τα δίκαια με το μέρος του να επανέλθει στο αξίωμα του βουλευτή. Και σίγουρα τα πράγματα δεν θα ήταν έτσι σήμερα στην μειονότητα. Αλλά εσείς, οι φίλοι δεν τον θέλατε. Είχατε εντολή να τον ξεκάνετε, γιατί ο Ντούλες θα εξυπηρετούσε τα συμφέροντα εκείνων που είχαν αποχτήσει πλέον εξουσία και σε πρώτη γραμμή των Αλβανών.
Το 1998, ο Ντούλες αν δεν είχε τη στήριξη του Μπάρκα δεν θα ήταν πρόεδρος της ΟΜΟΝΟΙΑΣ. Ο Μπάρκας πάει στο Ντούλε με συγκεκριμένες προτάσεις συνεργασίας, αλλά ο Ντούλες αθέτησε. Ο Μπάρκας όταν είδε το Ντούλε να παίζει και ξεπουλάει την ε.ε. μειονότητα για τα αλβανικά συμφέροντα και τα συμφέροντα κάποιων ελληναράδων που ανάπτυξαν οικονομικά συμφέροντα στην Αλβανία, με αρχηγό τον ΜΑΛΛΙΑ (τον πρέσβη) και τον κλήρο, είπε στο Ντούλε ξανά έχε γεια.
Ο Μπάρκας, βλέποντας ότι η διάσπαση στη Βόρειο ήπειρο, που καλλιεργούσε ο Ντούλες ήταν το πιο αποτελεσματικό όπλο για τον αφανισμό μας, πήρε πρωτοβουλίες για την θεσμική λειτουργία της ενότητας μέσω σεβασμού της άλλης άποψης. Σου θυμίζω το κίνημα ΟΜΟΝΟΙΑ άτυπη βουλή, του 2001-2. Τον κυνηγήσατε ως πράκτορα των Αλβανών. Το ίδιο όπως κάνατε όταν έγραφε βιβλία για να φτιάξει την ιστορία της λογοτεχνίας μας ή για την ανάδειξη της ιστορίας και τον πολιτισμό μας. Και ποιοι εσείς που δεν γράφετε εύκολα ένα επιστημονικό άρθρο. Εκείνος κατάφερε να αποτελεί το σημείο αναφοράς για το ελληνικό πολιτισμό. Αποτέλεσε έναν θεσμό που ξεπέρασε και την ίδια την ΟΜΟΝΟΙΑ.
Συνέχεια

Ανώνυμος είπε...

ΙΙ.
Συνέχεια

Μπερδεύεις κύριε ανώνυμε 6.43 επίτηδες τα πράγματα. Ο Μπάρκας ήταν στην ΟΜΟΝΟΙΑ και με υψηλά πόστα. Αν ήθελε γινότανε και πρόεδρός της. Άλλο να διεκδικεί να είναι κάποιος ο αρχηγός με οποιοδήποτε μέσο, άλλο να είναι αδιαπραγμάτευτος στα εθνικά μας συμφέροντα. Και ο Μπάρκας είναι από τους λίγους που δεν ενέδωσε ποτέ, όσο αναφορά τα εθνικά συμφέροντα. Δεν δέχτηκε και δεν διεκδίκησε ποτέ το αξίωμα του προέδρου. Ο ίδιος εσύ το λες. Ήταν έξω από την ΟΜΟΝΟΙΑ. Τότε πως θα διεκδικούσε να είναι πρόεδρος ενός κόμματος όταν ήταν έξω απ΄αυτό. Σου ξεκαθαρίζω. Ο Μπάρκας στην ουσία δεν ήταν ποτέ έξω από την ΟΜΟΝΟΙΑ. Ήταν και είναι κατά της κλίκας της ΟΜΟΝΟΙΑΣ που ξεπουλάει τα πάντα στην εθνική ελληνική μειονότητα.

Τον κατηογρείται τον Μπάρκα ότι συνεργάζεται με τους Αλβανούς. Πώς γίνεται ππου προσωπικά δεν επωφελήθηκε κάτι απ΄αυτούς. Ούτε μια θέση εργασίας, ούτε λεφτά, ούτε προώθηση στην πολιτική. Τίποτε. Ούτε ο Μπάρκας ζήτησε κάτι απ΄αυτούς. Απεναντίας βρέθηκε πάντα στο στόχαστρο των Αλβανών. Η καλύτερη επιβεβαίωση ο τρόπος πώς έχασε τη θέση εργασίας στο Πανεπιστήμιο.
Και στο τελευταίο θέμα που θέτεις κατά του Μπάρκα κύριε ανώνυμε. Για πια λεφτά του Τμήματος ελληνικής γλώσσας κάνεις λόγο. Ποιος τα έδωσε και πώς τα καταχράστηκε ο Μπάρκας; Γιατί δεν τα ζητάει εκείνος που τα έδωσε; Γιατί το Τμήμα δεν φέρει άποψη περί αυτών των χρημάτων που ισχυρίζεσαι ότι τα έφαγε ο Μπάρκας; Γιατί το Τμήμα αναμασάει βαριές συκοφαντίες των αλβανικών αρχών του Πανεπιστημίου και δεν παίρνει θέση. Πώς επέτρεψαν οι συνάδελφοί του, την πλειοψηφία των οποίων έφερε αυτός εκεί μέσα, να τον διώξουν έτσι στα τυφλά, παραβιάζοντας τον νόμο; Πρέπει αυτοί του Τμήματος να είχαν τον πρώτο λόγο.
Όταν πάει να αντικατασταθεί ο Γιάννης από το Μπάρκα στη θέση του Πρόεδρου του Τμήματος, οι ίδιοι αυτοί συνάδελφοι έκαναν ένα μήνα αποχή από τα μαθήματα και ανάγκασαν την Αθήνα να παρέμβει. Ησύχασαν όταν αντί για το Μπάρκα πρόεδρος του Τμήματος πάει ένας μίσο Αλβανός. Τώρα οι ίδιοι αυτοί "οι Έλληνες" συνεργάστηκαν με τις αλβανικές αρχές για να φάνε το Μπάρκα. Από τα γραφούμενά σου ανώνυμε εσύ θα παίζεις το πρώτο βιολί σ΄αυτή τη συνωμοσία κατά του Μπάρκα. Δεν σας νοιάζει αν υποβαθμίζετε το Τμήμα, αν ένας συνάδελφος διώχνετε άδικα από τη δουλειά γιατί στηρίζει κάποιες ιδέες και αρχές για τον ελληνισμό και το Τμήμα, αν είναι ο μόνος με τίτλο στο Τμήμα. Εκείνο που σας νοιάζει είναι να το φάτε γιατί δεν στηρίζει την κλίκα της ΟΜΟΝΟΙΑΣ και μετά να χύνετε δάκρυα κροκοδείλιου.
Θα μου πεις ότι γιατί υποστηρίζω τον Μπάρκα. Όχι την αλήθεια υποστηρίζω. Κάποιες αξίες πρέπει τελικά να τις στηρίζουμε. Γράφοντας τώρα κάτι για την σύγχρονη ιστορία του τόπου μας, διαπιστώνω ότι ο Μπάρκας αποτελεί μια αξία. Όχι γιατί παραμένει αδιαπραγμάτευτος όσον αφορά τα δικά μας δίκαια, αλλά γιατί και παράγει έργο, το οποίο αν δεν αξιολογηθεί τώρα θα αποχτήσει τις αξίες του στο μέλλον. Ευτυχώς δεν είναι μόνος. Η διαφορά έγκειται στο γεγονός ότι αυτός μένει στο χώρο μας και παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις. Παραμένει το ξυπνητήρι των επικίνδυνων εξελίξεων στο χώρο και το κάνει αυτό με μεγάλο κόστος

Ανώνυμος είπε...

o file kala ola auta mono mia erwthsh
th hthele aytos sto mega?????
apo pou eixe ta onomata kai tous fakelous pou to shik ekapse??????
dld einai agios???
tote kai sto pogoni giati pigan na tou anoiksoun thn kefala sta duo??????
alla kserw gia ola ftaiei o DULES

Ανώνυμος είπε...

7.35,poli leptomeris ta grafis,san eisouna o idhios o P.Barkas!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Φιλε 7.53 δεν ξερεις ποιος ειμαι,γι αυτο μη βγαζεις λανθασμενα συμπερασματα.Δεν ημουν ποτε συντακτης η υπαλληλος του Ιατρου και εδω και πολλα χρονια ζω και εργαζομαι στην κοινη μας Πατριδα,την Ελλαδα.Ημουν φιλος του Μπαρκα συνεχιζω να εχω τυπικες σχεσεις και θλιβομαι οταν ακουω και διαβαζω δικα του κατορθωματα που το μονο που κανουν ειναι κακο στον εαυτο του αρχικα και κατα δευτερο στον Ελληνισμο της Β.Ηπειρου.Τον στηριξα με ολες μου τις δυναμεις το 1991 στη μαχη για να παρει το χρισμα του υποψηφιου βουλευτη με αντιπαλο τον Α.Μπουση εκλεκτο του ΚΙΚΗ,ΜΠΕΖΙΑΝΗ.Παλεψαμε με νυχια και δοντια να βγει βουλευτης μαζι με τους φιλους του, που σημερα τους κυνηγαει. Τα καταφεραμε.Η αληθεια ειναι οτι ηταν καλος βουλευτης,γι αυτο και του προτειναμε να θεσει υποψηφιοτητα για Γενικος Προεδρος της ΟΜΟΝΟΙΑΣ κατι που δεν δεχτηκε τοτε, τον Ιανουαριο 1992 στους Αγ.Σαραντα.Οι συνεπειες ειναι γνωστες.Ο ερχομος στην ηγεσια της ΟΜΟΝΟΙΑΣ των ΚΥΡΙΑΖΑΤΗ,ΜΠΕΖΙΑΝΗ και ο ορισμος του ΜΑΚΑΡΙΑΔΗ(διοτι περι ορισμου επροκειτο και οχι εκλογης) ως υποψηφιου και ως βουλευτη αργοτερα,νομιζω οτι σημανε την αρχη του τελους στις σχεσεις του ΜΠΑΡΚΑ με την ΟΜΟΝΟΙΑ.Αν θελετε τη γνωμη μου κακως δεν επελεγη τοτε ο ΜΠΑΡΚΑΣ και πολυ κακως εληφθη εκεινη η αλησμονητη αποφαση της ΟΜΟΝΟΙΑΣ για την εξοδο των κομμουνιστων απ'την ΟΜΟΝΟΙΑ,υπαγορευμενη απ' τους πολιτικους κρατουμενους.Για τις συνεπειες αυτης της αποφασης αναφερθηκα στο προηγουμενο μου σχολιο.Συνεχιζουμε.Ο Μπαρκας αρχισε απο τοτε να αντιπολιτευεται την ΟΜΟΝΟΙΑ.Ιδρυσε μια ομαδα εργασιας και στο παρα πεντε αποφευχθηκε τοτε η διασπαση της ΟΜΟΝΟΙΑΣ.Επικρατησε ψυχραιμια και η ομαδα ΜΠΑΡΚΑ απο τοτε ηταν στην ουσια εκτος ΟΜΟΝΟΙΑΣ.Οσον αφορα το ψυγειο μη τα μπερδευεις τα πραγματα.Μπαρκας,Γιαννης,Ντουλες,Μπετσης και καποιος αλλος Μπαρκας επιχειρηματιας εμπλεκονται σ' αυτην την υποθεση,οχι ατοκου δανειου οπως λες εσυ,αλλα βοηθειας απ' την ΕΛΛΑΔΑ.Αυτος που πληρωσε τελικα τη νυφη ηταν ο ΝΤΟΥΛΕΣ,ενω αυτος που βγηκε κερδισμενος ηταν ο αλλος ΜΠΑΡΚΑΣ,στην ιδιοκτησια του οποιου υπαγεται και σημερα το εν λογο ψυγειο.Δεν κατηγορησα το ΜΠΑΡΚΑ επειδη εμπλεξε με το ψυγειο.Αυτη την υποθεση εβγαλε στο φως για τους δικους του λογους ο ΤΑΒΟΣ.Εκει ομως που τον κατηγορω με ολη τη δυναμη της ψυχης μου ειναι οτι ενω ο ΤΑΒΟΣ διαλαλουσε παντου τη διαφθορα και διαπλοκη του Μπαρκα και της παρεας του,λιγους μηνες μετα στις εκλογες του 1997 ο Μπαρκας ηταν συμμαχος του Ταβου εναντιον της ΟΜΟΝΟΙΑΣ.Αν διαβασατε καλα το σχολιο μου πουθενα δεν γραφω οτι συνεργαζεται με τους Αλβανους.Αυτο ομως που υποστηριζω με εμφαση ειναι οτι σε καθε του*επιστημονικο* αρθρο οπως λετε δεν χανει την ευκαιρια να καυτηριασει με την κακη ενοια, να δυσφημησει και να διαπομπευσει δημοσια την ΟΜΟΝΟΙΑ και τους πρωιν συνεργατες και φιλους του. Ακομα και στην υποθεση της εμπλοκης του με τη χρηματικη σπαταλη δεν τον κατηγορω εγω.Γραφω οτι βρισκεται ως κατηγορουμενος και ευχομαι να ξεμπλεξει.Εγω που διαβαζω συνεχως τα γραπτα του,περα απ'ευρυτερο χειρισμο της γλωσσας λογω και της ενασχολησης του με τη δημοσιογραφια,διακρινω και μια πολυμορφια σκεψεων και τασεων πολλες φορες αντικρουομενες.Ισως οι συνεχεις μεταπηδησεις απ' τα αριστερα στ'δεξια και αντιστροφα του επιβαλουν αυτην την αντιφατικοτητα,την οποια ευχομαι καποια στιγμη να την ξεπερασει για να αφησει πραγματικο εργο στις επομενες γενιες.Επι του παροντος τωρα,η σημερινη γενια ζητα απ' το Μπαρκα,την ΟΜΟΝΟΙΑ και τον καθενα μας να βαλουμε νερο στο κρασι μας και να ασχοληθουμε σοβαρα με τα πραγματικα προβληματα του τοπου μας οπου κι αν βρισκομαστε για να παραμεινει Ελληνικος και στο μελλον.Ευχαριστω!

Ανώνυμος είπε...

1.14 Δε θέλω να πώς τίποτε για το Μπάρκα, δεν με ενδιαφέρει. Αλλά όσο να στηρίζεις την ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, εσύ και οποιοσδήποτε άλλος, να περιμένεις και τον εξαλβανισμό του τόπου μας...

Ανώνυμος είπε...

Ο Μπαρκας μεγα θεμα συζητησης!Ρε ημαστε σοβαροι?Ποιος ασχολειτε με τον Μπαρκα?Δεν καταλαβαινω μερικοι πως τσιμπανε στις προκλησεις του και τον κρατανε στην επιφανεια,πως τσιμπανε στις προπαγανδιστηκες μεθοδους του και ασχολουντε μαζι του.Γραφει ανωνυμα ο Μπαρκας,θεοποιει τον εαυτο του,ικανοποιει την ιστεροφημια του και τσιμπανε καποια προβατακια και τον κρατανε στο προσκηνιο.Προπαγανδιστης ειναι γνωριζει οσο λιγοι την ευκολη επιβιωση και πως να χρησιμοποιει τον εαυτο του για να του αποφερει οφελος ειτε κοινωνικο ειτε οικονομικο.Δεν ηταν ποτε στην ΟΜΟΝΟΙΑ (γιατι οταν ηταν ανθρωποι που ειχαν σαπισει στις φυλακες δεν τον ηθελαν με οτι σημαινει αυτο) και δεν θα ειναι ποτε γιατι δεν ξερει να βαζει τον εαυτο του κατω απο οτιδηποτε.Ο εαυτουλης του ειναι παντα πανω απολα οπως και το συμφερον του γιαυτο και εχει σταθει τοσο καλος συμμαχος των αλβανων και ολων των υποψηφιων με τα δυο αλβανικα κομματα.

Παναγιώτης Μπάρκας είπε...

Ο Π. Μπάρκας είμαι και η παρέμβασή μου αφορά αυτούς που ασχολούνται μαζί μου. Δεν ζήτησα την στήριξη κανενός. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν την χρειάζομαι. Αδιαφορώ γι΄αυτούς που με συκοφαντούν ανώνυμα και με τον πιο δυνατό απαίσιο τρόπο. Δεν έχω καμιά ανάγκη να κρατηθώ στην επιφάνεια της βρόμικης πιάτσας, όπως την κατάντησαν οι "πολιτικοί μας" εκπρόσωποι και όπως καθημερινά την βρομίζουν οι υποστηρικτές τους.
Εκτός από το 1991-92 και 10 μήνες το 1998-99, δεν είχα ποτέ θεσμική θέση σε αντιπροσωπευτικά και άλλα συλλογικά όργανα της ε.ε. μειονότητας. Άρα δεν εκμεταλλεύτηκα καμιά τέτοια θέση για να επωφεληθώ προσωπικά.
Μέχρι τώρα δεν δέχτηκα καμιά προσφορά από ξένο θεσμό ή φορέα, τόσο το περισσότερο από αλβανικό. Δεν διεκδικώ κανένα αξίωμα, ούτε στην πολιτική σκηνή της ε.ε. μειονότητας, ούτε στο σύστημα αξιών της. (Μακάρι αυτή να είχε ένα σύστημα αξιών.) Θέλω να είμαι ελεύθερος. Η ελευθερία μου δεν εξαρτάται από τους συκοφάντες μου. Μπορεί να τη βλάψουν, αλλά όχι να την αφαιρέσουν και καταργήσουν.
Είμαι κατά της ηγετικής κλίκας της ΟΜΟΝΟΙΑΣ και οποιουδήποτε άλλου προσώπου, φορέα και θεσμού που τάσσεται κατά των συμφερόντων της ε.ε. μειονότητας. Δεν είμαι κατά της ιδέας της ΟΜΟΝΟΙΑΣ. Στηρίζω κάθε προσπάθεια που επιδιώκει τα δίκαια της ε.ε. μειονότητας και δεν το κάνω για προσωπικό συμφέρον.

Ανώνυμος είπε...

ME TO MEGA TH HTHELES?????
TH PAREDOSES???
POU TA VRIKES?????????
MIPWS EISAI SRIOUN??????????
O KANAKARH SOU SE POSA PANEPISTHMEIA EINAI FITHTHS????????

Ανώνυμος είπε...

Mallaka 5.44. Ton fakello idhrisis tis OMONIAS oaredhose sto MEGA. Ekeino pou eihe os o idhritis tis, mehri pou anelave o Zafeiratis. I SHISH pire to arheio tis OMONOIAS kai tou Mpeziani. Ohi tou Mparka. Epeidhi i OMONOIA dhe zitise pote na parei to arheio tis apo tis mistikes ipiresies dhe ftaiei o Mparkas. Mipos afti i anikanotita tis ijesias tis OMONOIAS, tin kanei na einai patriotiki. I mipos dheihnei oti i ijesia tis OMONOIAS dhen thelei na ehei tipote grafto ja na mi vroune i eperhomenes jenies kanena ihnos apo to prodhotiko kai meiodhtoiko tis ergo.
An o Mparkas itan spioun , opos oi periss;oteroi stin ijesia tis OMONOIAS tote tha ton eihate kseskisei , alla ap o, ti fainetai dhen itan ji afto eksorjizeste etsi.
Tora posa panepistimia tha parei o jios tou ti sas kaijete karf, mipos ta perei ekmetelley;omenos kapoia dhimosia thesi epikefalis tiw e.e. meionotitas. Mangjia tou re. Jati trote toso ginati. Giati oti kanei aftos o anthropos sas peirazei. Toso ligoi eiste. Toso poliu sas peirazei i elefteria tou. Dhiskollo einai na eisai simera elefteros. Aftow ta katafernei. Eseiw na skilisteitai.

Ανώνυμος είπε...

oti peis tote einai agoios........
alla sto mega giati edwse to fakelo??????
ti dld o kicos einai kaliteros apo ton dule, bollano???????
kai an nai afou sth xeimmara kserane th dynamh tous giati den vohthisane thn omonoia??
kai oswn afora to gioka tou file auto pou ekane einai paranomo........autos ena kai o ilia thanashs dyo exoun kanei poustia.......
o men prwtos pire ypotrofia kai tautoxronos einai kai fitiths sto kastro
enw o deuteros pire ypotrofia gia to paidi tou paranoma kserei o boreioipiroths alla auta ta ksexna...........giati o dules o lopodiths o klefths,o guftos oooooo den pire ypotrofia gia thn anupsia tou alla mhn anxonesai... oute esy oute ta filarakia sou se 2 xronia to pollu tha sas pathsoume ta kefalia tha sas kanoume oti mas exete kanei edw kai 2 xronia
OMONOIA+KEAD= MEGA NIKH

Ανώνυμος είπε...

lathos file mou omonoia keadh ka ps =megali niki i megali prodhosia;giati ego eimai ellinas kai grafo sta arxidhia mou opoio kai an synergazete me alvaniko komma gia na exei mia thesi sto alvaniko koinovouleio monoi mas exoume ta kotsia na na vgaloume vouleyti;loipon an einai prodhotes to megka pou einai kai kala me to mperisa to idio akrivos einai kai o ntoule pou ekane symfonies me to rama eis varos tis meionotitas kai apodheiksei aytou i antalagi pou ekane sti xeimara den ginete proto komma i omonoia kai dimarxos o gkoros ayto den egine se kamia alli eparxia des ta apotelesmata kai an theleis pragmatika na katalaveis tha katalaveis.oso gia tis ypotrofies des poianou paidhia tis pernane ola ayta ta xronia einai gnosto ston diko mas kyklo giati den eimaste kai ekatomyria kai gia aytous pou les meros tis klikas itan kai aytoi malista o ilia thanasis to dilose kai dimosia opote oxi opoios den ypakouei einai aytomata prodhotis;den zoume se allo kosmo edho zoume kai emeis kai kseroume ti ginete gi'ayto as min kanoume ti nyxta mera eleos!

Γρηγόρης είπε...

Αγαπητέ φίλε δεν υπάρχουν παράνομες υποτροφίες. Μακάρι όλα τα Βορειοηπειρωτόπουλα να πάρουν υποτροφία και αν έγιναν παρανομίες, τότε παρανόμησε το προξενείο ή το ΥΠΕΞ που της έδωσε. Επειδή αναφέρεις το παιδί του Θανάση, ξέρω ότι πείρε υποτροφία τη χρονιά που δόθηκαν 45 και δεν καταλαβαίνω το λόγο γιατί να είναι παράνομο, όπως δεν καταλαβαίνω γιατί δεν θα έπρεπε να πάρει το παιδί του Μπάρκα υποτροφία, όπως δεν κατάλαβα γιατί δεν έδωσαν υποτροφία του Ζήσο Λούτση και έδωσαν του Ελληνοαλβανού Μπέτση (πατέρα έλληνα μητέρα τσάμισα);
Για το Βορειοηπειρώτη λίγο πολύ μάθαμε ποιος είναι και κάποιος σαν αυτόν και σαν το Μπάρκα που έχουν τα κότσια να το βάζουν με το σάπιο κατεστημένο και τον ………. Πρόξενο, παρότι διαφωνώ σε κάποια θέματα μαζί τους θα πω πως ευτυχώς που υπάρχουν και αυτοί γιατί μας έμαθε όλο το σύμπαν πόσο γλείφτες και δουλοπρεπη φάρα είμαστε.
Θα ήθελα να δεις τις χρονιές που σε όλη τη μειονότητα έδιναν 2 μέχρι 3 υποτροφίες ποιος τις έπαιρνε. Επειδή έχω στοιχεία σου λεω λοιπόν : 2 παιδια του Γ. Γιάννη, 1 Μπολάνου, 2 Γ. Μπάμπη, 1 Σπύρο Πέτση, 1. Ανασταση Ντούρο και το καλύτερο στο έχω για το τέλος σύζυγος Βαγγ, Ντούλε. Άιντε βουλώσετε το καμιά φορά! Δε γίνεται να στιγματίζουμε τα παιδιά όποιου και να είναι. Αν έχεις τα κότσια βγές και κάνε κριτική στους πολιτικούς ρε πατσαβούρα που απειλείς κιόλας!

Ανώνυμος είπε...

kala ta les afou tosa xronia mesa sthn klika eisoun giati na mhn milas???????
mipws esy den pires?????
file an htan timoioi o brkas kai o thanashs tha to katalavena sths 8 mai........

Ανώνυμος είπε...

exeis dikio 2.53 kalla kaneis kai panygirizeis tin prodhosia pou ekane o ntoule sti xeimara alla ayto den mas noiazei na to doume vlepoume mono tis eparxies pou pire me to rama parea synexiste etsi katantisate stin klika na min mporei na mazeytei oute to miso symvouleio tis omonoias kai eseis sfyrate adiafora toses meres to deropoli kanei tin papia oute anafora den ekane kai kanenan apo esas tous ellinarades patriotes na vgei na pei kati gia ta sxolia pou kanei o kosmos eseis to violi sas gia tis 8 tou mai min vlepete ta xalia pou katantisate ti n omonoia to mono pou exei simasia GIA SAS.ZITO O NTOULE!

Ανώνυμος είπε...

file egw toulaxiston exw hgeth kai den ntrepomai esy exeis tpt na mou dikseis to kainourio?????????
nai re file goustaroume dule....poio einai to problima sou?????
den se aresei na pas na gam.... pigene sto mega an den eisai eidh eki....
dld na figei o dules kai na valoume proedro ths omonoias to ksera ton barka th bezhanh?????
pite mas toulaxiston mia apantish aaaaaa
ksexasa to louci
perasthka ........

Ανώνυμος είπε...

file mou ego den nomizo na evrisa pouthena se ayta pou egrapsa .mporo kai ego na sou po na pas na gam.... kai alla tetoia alla den katevas to epipedho tis kouventas na to kano epeipedho gipedou gia ayto se parakalo poly na pareis piso ti vrisia.loipon ego oute mega anefera oute antena an esy vlepeis fantasmata den fteo ego.ayto pou leo ego einai na kanei epitelous o ntoule ekloges apo to lao kai oxi na ton eklegoun diorismenoi ean ginoun ekloges apo to lao kai eklegei ego tha eimai o protos pou tha ton akolouthisei ayton kai opoion allon eklegei an eklegei apo aytous pou anafereis.mexri tote omos tha grafo tin apopsi mou kai as min sas aresei opos den mou aresei kai mena ayto pou kanei o ntoule.ego eimai yper tis enosis kai oxi tis diaspasis ti logiki tou opoios mas kritikarei einai mega kalo einai na tin apovalete giati etsi dhixazete ton kosmo kai ton vazete apenanti.a kai kati allo proedhros tis omonoias einai o mpolanos kai oxi o ntoule.

Ανώνυμος είπε...

file prin duo xronia pws kai den zhtouse kaneis ekloges??????????????
twra pou giname xilia kommatia thelete oloi ekloges??????
emena auto mou fenete periergo.....

Ανώνυμος είπε...

ekloges apo ti vasi zitousan oloi osoi den symfonousan me ola ayta pou ekane o ntoule .an thimase o mpolanos itan prosorinos proedhros omonoias pou paremine gia 4 xronia oxi eklegmenos,kai tora pou ekane i omonoia ekloges mazeytike i klika apo ekei katevikan kai oloi oi apotyximanoi apo tin athina kai kanane dimokratikes eklogesopoios den symfonouse mazi tous ton vgazan stin apekso p.x.leonidas pappaskai diaforoi aloi pou eixane enstaseis kai diaforetikes antilipseis gia tin omonoia.esena i apopsi sou poia einai ekloges apo ton kosmo i poirasma theseon metaksy mas me protereotita opoios einai pio ypakouos pernei kai kalyteri thesi;an theloume na einai i omonoia dynati tha prepei na aggaliasei olon ton kosmo kai oxi na exei ppaidia kai apopedia,.vallane antiproedhro to tzomaka kai aytos etrekse sta grafeia tou pasok na tous deiksei oti exei dynami kai kouvalaei kosmo apo piso sto syllalitirio gia ti mnimi tou aristoteli gouma etrexe piuso apo ton sgouro na deiksei kali diagogi sto nomarxi na tou dosei kamia thesoula anti na itan ekei stin proti grami.mou les sou fenete periergo ;kai se mena periergo fenete pos kai apo poion eklextike aytos o anthropos antiproedhros tis omonoias stin elladha,ton eklekse o kosmos i mia parea pou paizei paixnidia stis plates tis meionotitas;an giname xilia komatia den fteme oute ego oute esy to psari vromaei apo to kefali oso o ntoule synexizei na leitourgei me to dhiere kai vasileve apo to kako sto xeirotero pame.poso kairo exei na ekleksei vouleyti to keadh sti dhropoli,mipos einai tyxaio pou den ton ypostirizoun oute oi idhioi oi dropolites;den nomizo!

Ανώνυμος είπε...

o kseras apo pou einai?????
otan o kurios autos htan ypopsifios tou kead apetuxe...
dld oute auton thelloun oi deropolites e tote poios ftaiei o dules...........
oswn afora to leonida na sou pw kati file pleon kaneis den tou exei empistosunh.........gia pes allon ena pou pige kontra............
na sou pw kati file emeis kead exoume psifisei kai kead tha psifisoume thelei na nai o dules igeths h oxi alla osoi apoxorisate apo thn omonoia kai to kead den exete stoma na milate....
na sou pw kai kati allo giati den zhtas logariasmo kai apo to mega afou h sunexisei ths omonoias einai anavathmismenei se komma h mipws OXI???????????

Ανώνυμος είπε...

to poios den empisteyete to leonidha to kseroume, einai i gnosti klika.opos eisai esy omonoia eimai kai ego omonoia omos kai tipota allo apla exo tis dikes mou apopseis kai aytes ekfrazo mallon den katalaves kalla ti grafo den me noiazei oute o kseras oute kanenas allos den nomizo na anefera pouthena se kanena grapto mou gia mega antena k.l.p an esy theleis na dikaiologiseis ta stelexi pou apartizoun tin klika kai na les ta gnosta opoios den leei ayta pou theleis na akouseis einai mega kseras loutsis kai oti allo ksero go synexise na to kaneis.ego rotisa an sou aresoun oi diadikasies tis eklogis proedhrou kai ds omonoias kai sou ksanaleo aytoi prepei na eklegonte apo ton lao gia na einai eyreias apodhoxis kai na min mporei na pei kaneis mas kouventa.sou anefera gia ton antiproedhro omonoias oti pio symantiko gia ayton einai i eklogi tou os symvoulos sgourou para ena ethniko thema kai esy mou les otina nai kseras kai paaramythia.an den kano lathos pou sigoura den kano giati molis tora mpika kai to epsaksa stis teleytees ekloges tis omonoias zitithike apo ti neolea na steiloun 5 atoma sto symvouleio gia na psifistoun kai tous aporipsane den tous dosane kan tin eykeria na mpoune sto psifodheltio kai as mi tous psifizan kai gia na prolavo tin apantisi oti eimai kai me aytous sou to leo kathara kai ksastera eimai enas voreioipeirotis kourasmenos kai aidhiasmenos apo ola ayta pou ginontai sto xoro mas gia ta opoia ti megalyteri eythini tin exei o ntoyle an esy thes na les oti ftene oloi oi alloi tha exeis tous logous sou eite prosopikous eite theseos.ego tha grafo tin apopsi mou an esy mporeis na tin antikrouseis me epixeirimata kalos na kanoume kouventa alla an kai esy apantas me tin grammi pou prospathoun na antikrousoun ta panta opoios den symfonei mazi mas einai mega klp asto kalytera tzampa kouventa grapsta sto deropoli pou akolouthoun tin idhia taktiki oti arthro kritikarei tin klika dhen mpenei mono ayta pou einai yper tous vazei ekei exeis sigouri thesi.oso gia pois allos tou pige kontra kai ton katharise rota tin efi pos tis tin efere stis ekloges giati eixe kolitilikia me ton leonidha.

Δημοσίευση σχολίου