Του Κώστα Ζαφειράτη
Εντολές λαμβάνω μόνον από τη συνείδησή μου. Είμαι αφοσιωμένος στα εθνικά μου πιστεύω. Αυτά υπηρετώ και τίποτα άλλο. Μοναδικός στόχος και σκοπός η συμβολή μου στην προσπάθεια επιβίωσης του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού στις πατρογονικές εστίες, η ανάδειξη της ιστορίας, του πολιτισμού, της παράδοσης και του αγώνα των Βορειοηπειρωτών για εθνική δικαίωση. Από κανέναν δεν παίρνω μισθό για να υπηρετήσω την πατρίδα μου, παρά μόνον από την τίμια εργασία μου.
Ουδέποτε υπηρέτησα σε κρατικό αξίωμα, ούτε υπήρξα πολιτικός, υπουργός, διευθυντής, γραμματέας, καθηγητής ή εισαγγελέας. Ουδέποτε άπλωσα το χέρι μου ζητιανεύοντας από την μητέρα Ελλάδα «βοήθειες» για να υπηρετήσω την πατρίδα μου, όπως έκαναν πολλά στελέχη της Ομόνοιας χωρίς να δώσουν ποτέ λογαριασμό που πήγαν αυτές οι βοήθειες. Ποτέ δεν ανέλαβα δημόσιες δουλειές στην Αλβανία. Δεν ήμουνα εγώ αυτός που μετέφραζε τα αλβανικά βιβλία ιστορίας στην ελληνική γλώσσα για να μάθουν τα Βορειοηπειρωτόπουλα την αλβανική ιστορία, αυτή δηλαδή που δείχνει τα σύνορα της Αλβανίας να φτάνουν στην Άρτα και τη Πρέβεζα. Αντιθέτως νομίζω ότι ήταν στελέχη της Ομόνοιας που το έκαναν. Δεν ήμουνα εγώ που πουλούσα στις αγορές της Ελλάδας τα «έργα» του δικτάτορα Χότζα αλλά άλλοι που σήμερα κόπτονται για την τύχη του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού. Ποίοι εκτελούσαν εντολές σε αυτές τις περιπτώσεις. Μου προσάπτεται χοντρή πατριδοκαπηλία. Να σας ενημερώσω ότι πατριδοκάπηλος είναι αυτός που καπηλεύεται την ιδέα της πατρίδας είτε για να πλουτίσει εις βάρος της είτε για να ανέβει πολιτικά τα σκαλιά της εξουσίας, πάντα με γνώμονα το προσωπικό όφελος. Τι από τα δύο έκανα εγώ; Θα ήθελα να μου πείτε πού την είδατε την πατριδοκαπηλία; Ποιες θέσεις κατέλαβα; Πού εκμεταλλεύτηκα την ιδέα της πατρίδας για να πλουτίσω; Ποιες είναι οι επικίνδυνες τοποθετήσεις μου σχετικά με την απογραφή; Είναι ανησυχητικά τα όσα εγώ γράφω ή τα όσα λέει ο υπουργός Επικρατείας της Αλβανίας Pollo; Είναι επικίνδυνες οι τοποθετήσεις μου που εκφράζουν την αγωνία μου για το θέμα της απογραφής ή οι μεθοδεύσεις της αλβανικής κυβέρνησης; Πρώτο. Να σας διαβεβαιώσω ότι είμαι πολέμιος, όχι όμως της Ομόνοιας, αλλά όλων αυτών των ηγετίσκων που την κατάντησαν άμοιρη και ανεπαρκή. Και για να είμαστε σωστοί απέναντι στην ιστορία, μήπως θυμάστε, όταν κάποιοι συμπατριώτες μας με κίνδυνο τη ζωή τους τρέχανε για την ίδρυση και εδραίωση της Ομόνοιας σε όλα τα χωριά και πόλης της Βορείου Ηπείρου, κάποιοι άλλοι, μετέπειτα υψηλόβαθμα στελέχη της οργάνωσης αλλά και του ΚΕΑΔ, τρέχανε να ιδρύσουν τις οργανώσεις βάση του αλβανικού σοσιαλιστικού κόμματος στη Δερόπολη; Όταν όμως είδαν ότι σύσσωμος ο Βορειοηπειρωτικός Ελληνισμός συμπαραστάθηκε και ενίσχυσε την Ομόνοια, αυτοί οι κύριοι πήραν εντολές να προσχωρήσουν στις γραμμές της Ομόνοιας και με δόλια μέτρα αναρριχήθηκαν στην ηγεσία της και ως πέμπτη φάλαγγα την κατάντησαν αυτή που είναι σήμερα. Δεύτερο. Θέλουν κάποιοι να πιστέψουν οι Βορειοηπειρώτες, αλλά και το εθνικό κέντρο, από όπου λαμβάνονται οι βοήθειες, ότι η Ομόνοια είναι ο μοναδικός εκπρόσωπος του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού. Και ρωτάω: Έχει ιστορία αυτός ο Ελληνισμός; Πότε την ανέδειξε και με ποιο τρόπο η Ομόνοια σας; Πότε πραγματοποίησε εκδήλωση μνήμης η Ομόνοια, για την επέτειο της Αυτονομίας; Ποια πρόσωπα της ένδοξης ιστορίας μας ανέδειξε με τις εκδηλώσεις της η Ομόνοια; Γνωρίζει το Σπυρομήλιο, το Δούλη, το Ζωγράφο, το Σκενδέρη, τους μακαριστούς μητροπολίτες Παντελεήμονα Κοττόκo, Σπυρίδωνα Βλάχο, Γερμανό, Φώτιο, Βασίλειο, το Θύμιο Λώλη, το Βασ. Σαχίνη και το Γρ. Λαμποβιτιάδη; Ανέδειξε ποτέ τον πολιτισμό μας και τους ανθρώπους του πνεύματος; Γνωρίζει το Τέρπο, τον Πετρίδη, το Ζώτο, το Βασιλείου και τόσους άλλους; Ποια είναι η συμβολή της Ομόνοιας στην ανάδειξη της ένδοξης ιστορίας της Βορείου Ηπείρου, του αρχαίου πολιτισμού μας, τους μεγάλους αγωνιστές της ελευθερίας της Βορείου Ηπείρου; Ναι είμαι πολέμιος αυτών που καπηλεύτηκαν την Ομόνοια για προσωπικό όφελος τους μη υπερασπίζοντας ούτε μια στιγμή τα συμφέροντα της Εθνικής Ελληνικής Μειονότητας. Είμαι πολέμιος αυτών των ηγετών που καταπατώντας κατ’ εξακολούθηση το καταστατικό της Ομόνοιας την κατάντησαν όμηρο στα χέρια κερδοσκόπων και πατριδοκάπηλων. Είμαι πολέμιος αυτών των ηγετών που εκμεταλλεύτηκαν την οργάνωση της Ομόνοιας για να ανέβουν στα ψηλά και παντός καιρού κερδοφόρα σκαλοπάτια της αλβανικής εξουσίας; Πότε έκανε οικονομικό απολογισμό η ηγεσία της Ομόνοιας στη μέχρι τώρα πορεία της; Ας μας πούνε οι ηγέτες της, τι βοήθειες και οικονομικές ενισχύσεις λάβανε, από πού και πως τις διαχειρίστηκαν. Επιτρέπεται μια οργάνωση να μη κάνει ποτέ οικονομικό απολογισμό-ισολογισμό; Να κάνουν έναν οικονομικό απολογισμό για να μάθουν όλοι οι Βορειοηπειρώτες πως διαχειρίστηκαν τις βοήθειες που πήραν είτε για να αγωνιστούν είτε για να σιωπήσουν; Προκαλώ όλα τα πρωτοκλασάτα στελέχη της Ομόνοιας αλλά και του ΚΕΑΔ και όλοι αυτοί που διαχειρίσθηκαν και διαχειρίζονται τις τύχες της πατρίδας μας, να δώσουν στη δημοσιότητα το πόθεν έσχες τους. Να δει όλος ο Βορειοηπειρωτικός Ελληνισμός τη απόχτησαν οι ηγέτες τους με τον «ιδρώτα» τους «μαχόμενοι» για τα δίκαια του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού. Ας τα δούμε και μετά μπορούμε, όλοι μαζί να δείξουμε με το δάκτυλο ποιοι είναι οι πραγματικοί πατριδοκάπηλοι της Βορείου Ηπείρου. Λοιπόν και για να τελειώνουμε, προτιμώ να το «παίζω» δημοσιογράφος, όπως λέτε, και να υπηρετώ τα εθνικά μου πιστεύω, παρά χαϊδεμένος δασκαλάκος, γραμματέας, πολιτικός της κακιάς ώρας, δοσίλογος και υπηρέτης σκοτεινών αντεθνικών συμφερόντων. Επίσης, όσο και να πιστεύουν κάποιοι ότι ο Βορειοηπειρωτικός Ελληνισμός είναι όμηρος της δικής σας κλίκας, κάνετε λάθος. Απλώς του δυσκολεύετε λίγο περισσότερο το δρόμο της αλήθειας.
Το σχόλιο του «Βορειοηπειρώτη»
Το άρθρο αυτό το αναδημοσιεύουμε από το ιστολόγιο katoci.com, δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Ελληνισμός» και μάλλον είναι απάντηση του αρθογράφου σε κάποιους κατήγορους του.
Συμφωνούμε στα περισσότερα με το άρθρο, έχουμε όμως να προσθέσουμε τα εξής:
1. Η «Ομόνοια» είναι εθνική και πολιτική οργάνωση που διαχειρίζεται εκτός την άλλων και εξουσία (τα τελευταία χρόνια ασχολείται μόνο με αυτό), αφού δίνει χρίσματα σε δημάρχους, βουλευτές κλπ. Γύρο από ένα φορέα που διαχειρίζεται εξουσία, είναι λογικό να δημιουργούνται ομάδες ή κλίκες συμφερόντων και εκτός της ευθύνης των ηγετών, υπάρχει και συλλογική ευθύνη, γιατί την εξουσία εμείς τους την δίνουμε. Σε μία κοινωνία, η διαφθορά δεν οφείλεται μόνο στην «ποιότητα» των ηγετών αλλά κυρίως στο κατά πόσο μπορεί η ίδια να ανεχτεί. Πανηγυρική απόδειξη είναι οι τοπικοί «άρχοντες» που εκλέχθηκαν τις τελευταίες εκλογές. Ο έπαρχος που εκλέχτηκε με το μεγαλύτερο ποσοστό (πάνω από 60%), ήταν κάποιος που αρνείται να δώσει σε συμπατριώτη μας ένα κομμάτι γης, που του είχε δεσμεύσει το κομουνιστικό καθεστώς, φτάνει μάλιστα σε σημείο να τον καταγγέλλει στις αλβανικές αρχές για πλαστογραφία και για να ενισχύσει τα «επιχειρήματα», γράφει στην κατάθεση του πως αυτό το χωριό ήταν περιουσία του αγά και κανένας Έλληνας δεν δικαιούται να διεκδικεί περιουσία.
2. Μία κοινότητα όπως η δικιά μας, δεν μπορεί να πορεύεται μόνο με μία εθνικό-πολιτική οργάνωση. Ο επιχειρηματικός κόσμος, η Ένωση Ελλήνων Έπαρχων, ο εκπαιδευτικός κόσμος, και διάφορες άλλες ομάδες διανοουμένων, δεν μπορούν να δικαιολογούν την ανυπαρξία τους στην απραξία ή στον «πόλεμο» της Ομόνοιας. Εκτός από την εκκλησία που προσφέρει διαχρονικά στον κοινωνικό και εκπαιδευτικό τομέα, δεν μπορούμε να πούμε ότι υπάρχει κάποιος φορέας που να άντεξε ή να έκανε αισθητή την παρουσία του για πολλά χρόνια. Ακόμα και οι σύλλογοι που είναι στην Ελλάδα, παρασύρονται από τον πειρασμό της εξουσίας ή της προβολής και εντάσσονται στο ένα ή στο άλλο στρατόπεδο, λες και ο βασικός τους στόχος είναι να πολεμούν ή να υπερασπίζονται την «Ομόνοια». Ακόμα και κάποιες ανιδιοτελείς προσπάθειες όπως αυτή της Σ.Φ.Ε.Β.Α. έπρεπε να τους εντάξουμε κάπου.
3. Εφόσον μιλάμε για το εθνικό θέμα, η ευθύνη δεν ανήκει μόνο σε όσους κατείχαν θέσεις πολιτικές και εξουσίας αλλά σε όλα τα ενεργά μέλη. Στο κείμενο του Κώστα δεν αποκαλύπτεται μόνο η ευθύνη και τα λάθη της «Ομόνοιας» αλλά και η δική μας γύμνια. Αυτοί που ζούνε μόνιμα στη Βόρειο Ήπειρο, φαίνεται να πάθανε το «σύνδρομο της Στοκχόλμης», δεν εξηγείται αλλιώς όταν βλέπεις τους εκπαιδευτικούς μας να τιμούν την 7η Μαρτίου και τη συμμετοχή στα παρτιζάνικα τάγματα ενώ γεγονότα και πρόσωπα που λαμπρύνουν την ιστορία μας, όπως αυτά που αναφέρονται στο άρθρο, να μην τα αγγίζουμε!
4. Η πολική εκπροσώπηση στην Αλβανία, κατά την άποψή μας πρέπει να είναι αυτόνομη και δεν έχει σημασία αν θα έχουμε πολιτικές συνεργασίες. Θα μπορούσε κάποιος να πει ότι το κείμενο αυτό, όπως και πολλά άλλα επικριτικά που φιλοξενεί ο «Βορειοηπειρώτης», καλλιεργούν απαξίωση στο θεσμό της «Ομόνοιας», με αποτέλεσμα να γίνεται κακό σε αυτή την ιδέα. Αντιθέτως, η ιδέα αυτή δεν μπορεί να στηριχθεί με «πατερίτσες» και συναισθηματικούς εκβιασμούς αλλά με θεσμούς που θα προβάλουν τις αξίες της κοινότητας μας, που θα λειτουργούν με διαφάνεια και δημοκρατικότητα. Διαφορετικά δεν θα αργήσει η πολιτική πτώχευση μας, αν δεν ήρθε ήδη…
28 comments:
nomizo oti einai atopo to arthro. poios eisai esy kosta zafeirati pou kapoioi tha prepei na sou deiksoun to pothen esxes tou?????
de to katalabaino katholou i apla grafoume gia na poume oti eimaste kai emeis edo ..
Αγαπητέ Κώστα, ανέβασες ψηλά τον πήχη της εντιμότητας των πολιτικών μας. Να σου πουν το πόθεν έσχες. Καλά είναι να ψάξεις τους μηχανισμούς της εξουσίας που διαχειρίζονται και πού οδηγούν τις τύχες της ιδιαίτερης πατρίδας μας.Τότε θα τρομάξεις. Σε λίγες βδομάδες θα ακούσεις και θα δεις κάτι που ξεπερνάει το κοινό αλισβερίσι πολικών. Μέσα και ο τιμονιέρης του Γ. Προξενείου της Ελλάδας.
Κρίμα όμως μη περιμένεις να σου μιλήσουν αυτοί της ΟΜΟΝΟΙΑΣ για ιστορία πολτισμό και παραδόσεις.
Είναι παιδιά του Χότζα και εγκάθετοι του συστήματός του. Εκείνος έλεγε ότι ιστορία τη χώρα του αρχίζει απ΄αυτόν για να αποχτήσει κάθε δικαίωμα να διαχειριστεί τη χώρα του και το λαό του στα μέτρα του.
Το ίδιο λένε κι αυτοί της ΟΜΟΝΟΙΑΣ. Το ίδιο λέει και η κεφαλής της ΑΟΕ της Αλβανίας, συγκοινωνούντα δοχεία με την κλίκα της ΟΜΟΝΟΙΑΣ
Ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι? Όλοι αυτοί οι απογοητευμένοι τόσα χρόνια που έχουν επάγγελμα να στάζουν δηλητήριο για την ΟΜΟΝΟΙΑ και τους ανθρωπους γυρω από αυτη τι έχουν κάνει? Γιατί ποτέ δεν έφτιαξαν μια οργάνωση, μια ένωση μη κερδοσκοπική, να αφιερώσουν το χρόνο τους να βοηθήσουν την πατρίδα. Τετοια μυαλά κρίμα να χάνονται. Κατι θα έβρισκαν να κάνουν, κάπως να προσφέρουν. Δεν χρειάζεται μονον να βρίζουν, θα μπορουσαν να είχαν κερδίσει τον κόσμο με τα έργα τους τόσα χρόνια , έστω και αν πρόσφεραν και ένα στυλό. Αλλά αυτό δεν το βλέπω. Τους φτύνει ο κόσμος και αυτοί λένε πως βρέχει. Επάγγελμα : αντιομονίτης και αντιντουλικός. Από αυτό ζούνε . Και ξέρετε γιατι δεν κανουν τίποτα? Γιατί κατ αρχάς η κακία είναι ενεργειακό βαμπίρ, δεν σου αφηνει ενεργεια για τίποτα ( έρευνες λένε πως ο θυμός και τα νευρα ευθύνεται για πολλές ασθένειες) και απ την άλλη γιατί δεν τους ενδιαφέρει να προσφέρουν, αλλά να βρίσκονται και αυτοί λίγο εκεί στο μέλι της εξουσίας. Και ο μόνος τρόπος είναι είτε να διαλύσουν αυτόν που διαχειρίζεται την εξουσία είτε να φτιάξουν καποιο άλλο φορέα εξουσίας (βλέπε mega). Τομάρια ολικής αλέσεως. Βρε δεν πάτε να μου πνιγείτε όλοι μαζί. Μια ζωή στόχο να φαρμακώνετε τον κόσμο έχετε. Οχιές.
Βρίζουμε τόσα χρόνια τους προέδρους των συλλόγων στην Ελλάδα. Να σας πω κάτι? τουλάχιστον αυτοί κάτι προσφέρουν. Εξουσιομανείς είναι οι άνθρωποι μπορεί αλλά κάνουν και καμιά πίτα και βρίσκεται ο κόσμος μεταξύ του, συμμετέχει και σε καμιά πορεία και σε κανένα έγγραφο διαμαρτυρίας, κάτι κάνει. Τούτα εδώ τα τομάρια με επάγγελμα αντιομονίτες τι σκατά κάνουν? Απλά βγάζουν λεφτά στις πλάτες όλων μας και μάλιστα φαρμακώνοντας μας. όξω πούστη απ την παράγκα
Σταύρος - Λούγκαρη
ΜΩΡΕ ΑΔΕΡΦΙΑ ΤΟΥΤΟΣ ΔΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ ΛΕΖΟΥ? ΠΟΥ ΕΙΧΑΝΕ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΚΑΔΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑΝ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ? ΜΥΑΛΟ ΔΕΝ ΕΒΑΛΑΝ? ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΟΥΤΡΑ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΨΕΜΜΑΤΑ? ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΕΚΕΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΤΟ ΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ. ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΟΙ ΜΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΤΑ ΤΡΩΣ ΣΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΩΝ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΩΝ. ΑΘΩΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ ΖΑΦΕΙΡΑΤΗ. ΓΕΛΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ. Α ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ, ΞΑΝΑΛΕΩ ΟΙ ΜΚΟ ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΚΕΡΔΟΣ. ΘΥΜΗΣΟΥ ΤΟ Ε? ΧΩΡΙΣ ΚΕΡΔΟΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΟΙ ΜΚΟ ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΛΕΦΤΑ. ΕΤΣΙ ΣΤΟ ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΤΕΡΆΚΙΑ ΣΟΥ.
ουι ουι βγηκανε και τα σκυλια βγηκανε και τα ζαγαρια. αυτο ειναι που λεμε μισο σκυλι μισο ζαγαρι. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Σε τι διαφωνείτε σε αυτά που γράφει ο Ζαφειράτης, δεν μας λέτε ένα συγγεκριμένο θέμα για να πιστέψουμε τον πατριωτισμό σας.
Κύριε ανώνυμε διαχειριστή του «Βορειοηπειρώτη»
Με έκπληξη, μετά από ενημέρωση φίλου, διάβασα στην ιστότοπό σας ένα παλιό άρθρο μου, απάντηση σe κατηγορία των συντελεστών του deropoli.com. Μια απάντηση που δημοσιεύθηκε πριν από ένα περίπου χρόνο.
Αν και πέρασε τόσος χρόνος, χαίρομαι που ξαναείδε το φως της δημοσιότητας. Και αυτό για έναν και μόνο λόγο: Αν και πέρασε τόσος χρόνος τίποτα δεν έχει αλλάξει στο μετερίζι της Ομόνοιας και δυστυχώς βαδίζουμε προς το χειρότερο. Δεν θα απαντούσα στα σχόλια που υπάρχουν, αλλά θα ήθελα όμως να κάνω κάποιες διαπιστώσεις και να θέσω μερικά ερωτήματα για τους ανώνυμους επισκέπτες σας και τα όσα σχολιάζουν. Αν έχουν το θάρρος να βγουν να κάνουν επώνυμα τις καταγγελίες καλοδεχούμενοι. Όλα τα υπόλοιπα είναι λάσπη από παπαδο-κωλόπαιδα που ξέρουν μόνο ρίχνουν την πέτρα και να κρύβουν το χέρι, να συμπεριφέρονται μόνο ως ραγιάδες και να μην έχουν ούτε τη παραμικρή έννοια περί εντιμότητας, ελεύθερης σκέψης και ελευθερίας γενικότερα.
Πρώτο: Για το ποιος είμαι δεν χρειάζεται να απαντήσω γιατί πάντα γράφω και υπογράφω με το όνομά μου και αναλαμβάνω την ευθύνη αυτών που προσυπογράφω. Δεν κρύβομαι πίσω από την βρώμικη ασφάλεια της ανωνυμίας.
Δεύτερο: Οι Βορειοηπειρώτες έχουν δικαίωμα να μάθουν ποιοι είναι εκείνοι που τους εκπροσωπούν ή που διεκδικούν το δικαίωμα αυτό; Ποια ήταν η οικονομική κατάστασή, όταν μπήκαν στα ηγετικά όργανα της Ομόνοιας-ΚΕΑΔ και ποια είναι σήμερα μετά την ενασχόληση τους με τα κοινά; Διότι αυτός που πλουτίζει ασχολούμενος με τα κοινά και εθνικά ζητήματα δεν μπορεί να είναι πατριώτης «φίλε» διαχειριστή. Διότι σε όλον τον κόσμο, είναι δημοκρατική υποχρέωση να ελέγχονται εκείνοι που έχουν στα χέρια τους εξουσία από εκείνους που εξουσιάζονται. Αυτό είναι το πιο έντιμο. Αυτό είναι αφοσίωση στους στόχους και στα εθνικά ιδεώδη.
Τρίτο: Μάθε πως ούτε εγώ ούτε και ο Παναγιώτης ο Λέζος δεν ανήκαμε ποτέ και σε καμιά ΜΚΟ. Δεν έχουμε πάρει έστω και μία δραχμή από οποιονδήποτε. Αν κάποιος έχει στοιχεία για το αντίθετο, μπορεί να τα δημοσιεύσει άμεσα. Επίσης, επειδή πολύς θόρυβος γίνεται για το ποιος πλήρωνε για την εφημερίδα «Ελληνισμός», θα πρέπει επίσης να πω, πως η εφημερίδα δεν έχει λάβει ποτέ καμιά επιχορήγηση ούτε επιδότηση, όπως συμβαίνει με άλλες φυλλάδες του τόπου μας. Ο «Ε» γεννήθηκε και ήταν πάντα αυτοχρηματοδοτούμενος και έτσι θα ξανακυκλοφορήσει. Με τις συνδρομές εκείνων που θέλουν να είναι η δυνατή φωνή κατά όλων εκείνων που μετέτρεψαν το εθνικό μας θέμα σε επάγγελμα, σε πολιτικό παιχνίδι ενός βρώμικο κατεστημένο που εξυπηρετεί μόνο τα αλβανικά συμφέροντα και τη διαιώνιση της σκλαβιάς, την οποία δυστυχώς δεν μπορούν να την καταλάβουν μερικοί από τους σχολιαστές.
Τέταρτο: Θα ήθελα, απευθυνόμενος στους επισκέπτες σου, να τους ωθήσω να διαβάσουν το πρώτο αλλά και το τελευταίο καταστατικό της Ομόνοιας και να δουν μέσα από την μέχρι τώρα πορεία της, τι έχει πετύχει. Πόσο έχει εφαρμόσει το πρόγραμμά της και πόσους από τους στόχους πέτυχε. Τι ακριβώς έχει κάνει για να πετύχει τους πιο σημαντικούς στόχους που έχει στο πρόγραμμα της;
Πέμπτο: Και στη συνέχεια ερωτώ: Γιατί η ηγεσία της Ομόνοιας δεν έχει κάνει ποτέ έναν οικονομικό απολογισμό για τα τόσα χρόνια λειτουργίας της; Όλοι γνωρίζουμε ότι η ηγεσία της Ομόνοιας έχει διαχειριστεί μεγάλα χρηματικά ποσά που είχαν ως αφετηρία την Ελλάδα αλλά που ποτέ δεν έχουμε μάθει που κατέληξαν και πως διαχειρίστηκαν. Δεν είστε περίεργοι γι’ αυτό;
Έκτο: Δεν είμαι υπάλληλος του Λέζου, αλλά συνέταιρος και συνεκδότης πολλών βιβλίων για την ιστορία της Βορείου Ηπείρου. Για τους αναγνώστες που αγαπούν το ιστορικό βιβλίο και θέλουν να μάθουν περισσότερα για την ιστορία της Βορείου Ηπείρου, τους καλώ να επισκεφτούν το βιβλιοπωλείο μας στην Αθήνα, ή στους Αγίους Σαράντα, και αν πάλη μας αντιπαθούν τόσο πολύ ας δουν τα βιβλία μας στην Εστία, στο Ναυτίλο ή και αλλού.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ανάρτηση του κειμένου μου
Κώστας Ζαφειράτης
Κώστα, από κάποιον που ο πατριωτισμός του επιβάλλει απόλυτη διαφάνεια και "πόθεν έσχες" περιμένω να ξεκινήσει από τον εαυτό του. Άλλωστε το πόθεν έσχες των ΜΜΕ είναι εξ ίσου σημαντικό με των πολιτικών. Θα μπορούσες για παράδειγμα να μας πεις πόσα ήταν τα έσοδα της κρατικής διαφήμισης που είχατε στην φυλλάδα σας και με ποιον τρόπο καταφέρατε να την πάρετε. Θα μπορούσες μήπως να μας πεις πως ο Καραμέλος από ηγέτης του "εθνικού" ΚΑΔΕ έγινε για εσάς προδότης; Θα μπορούσες να μας πεις ποιο πατριωτικό έργο έπραξες αφιλοκερδώς; Τα βιβλία που εκδίδετε από όσο γνωρίζω δεν μοιράζονται δωρεάν πάντως. Περιμένω επίσης κάποια στιγμή να μας απαντήσει ο φίλος του Δημητρά, της Δαμανάκη και του Γκαζμέντ Καπλάνι, ο άμεσος συνεργάτης σου Παναγιώτης Λέζος για την ίδρυση του "ναού της αλβανικής γλώσσας" της οποίας πρωτοστάτησε. Περιμένω κάποια στιγμή να μας πείτε για τις ΜΚΟ, τα έσοδα, τα έξοδα και το έργο τους.
Περιμένω κάποια στιγμή να δώσετε εξηγήσεις για τα ψευδή δημοσιεύματα της φυλλάδας σας, τις γκεμπελικές τακτικές που ακολουθείτε, την στήριξη στους πιστούς συνεργάτες των Αλβανών. Τόσα χρόνια η φυλλάδα σας ασκεί κριτική (sic) στα λάθη της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, του ΚΕΑΔ, των Ελληνικών κυβερνήσεων. Οι Αλβανοί δεν φταίνε σε τίποτα; Τι είναι αυτό που σας εμποδίζει να "ασκήσετε κριτική" στους Αλβανούς; Τι είναι αυτό που σας κάνει να στέκεσται σούζα (δημοσιογραφικά πάντα) απέναντί τους; Όταν δωθούν αυτές οι εξηγήσεις, ίσως τα λόγια σου να λάβουν άλλη βαρύτητα κύριε Ζαφειράτη.
Συμφωνώ απόλυτα με τον πολύ αγαπητό σε όλους τους έλληνες της Β.Η Κώστα Ζαφειράτη .Ναι, όσοι πολιτεύονται να καταθέτουν και το πόθεν έσκες τους . Μραβω αγαπητέ Κώστα ,και άστα σκυλιά της ΟΜΟΝΙΑΣ και του ΚΕΑΔ να γαβγίζουν . Μακάρι να ήταν και άλλη σαν και εσένα ΜΕΓΑ ΕΛΛΗΝΑΡΑ .
Ρε παιδιά, για να μάθω και εγώ: Σας αρέσει αυτή η Ομόνοια έτσι όπως την κατάντησαν; Αντί να ασκήσουμε κριτική στην ηγεσία της Ομόνοιας, ασκούμε κριτική στο Ζαφειράτη που, κατά την άποψή μου, δεν λέει κάτι παράλογο αλλά το αυτονόητο. Δίκιο έχει σε όλα όσα λέει για την ηγεσία της Ομόνοιας.
Απ’ την άλλη εγώ που γνωρίζω κάποια πράγματα, όταν ιδρύθηκε η Ομόνοια και πολύ από τους μετέπειτα ηγέτες της Ομόνοιας κρύβονταν και δεν υπέγραφαν το καταστατικό για να το καταθέσουν και να εγκριθεί η Ομόνοια, ο Κώστας έτρεχε να μαζέψει υπογραφές. Τι και αν δεν το έχει πει και δε χτυπάει το στήθος όπως κάποιοι άλλοι. Μάλλον το πρόβλημά του είναι η ηγεσία και όχι η Ομόνοια σαν ένια.
Για ρωτήστε το Ντούλε και το Μπολάνο και το Γιάννη, πότε κατέθεσαν στην αλβανική κυβέρνηση και στους Διεθνείς Οργανισμούς έκθεση όπου να αναφέρονται όλες οι καταπατήσεις των ανθρωπίνων και μειονοτικών δικαιωμάτων. Εκτός αν η ηγεσία της Ομόνοιας πιστεύει ότι όλα πάνε καλά και δεν υπάρχουν τέτοιες παραβιάσεις.
Και δεν θέλω δηλώσεις και καταγγελίες μέσω συνεντεύξεων σε εφημερίδες αλλά πρακτικά. Με αριθμούς πρωτοκόλλου. Ας τα δείξουν.
Για ρωτήσετε πότε ζήτησε η ηγεσία της Ομόνοιας και του ΚΕΑΔ την αναγνώριση της Χιμάρας αλλά άλλων περιοχών ως μειονοτικές περιοχές, από την Αλβανία, και πότε προσφύγανε στα Διεθνή Όργανα μια και από όσα γνωρίζω ακόμη δεν αναγνωρίστηκε η Χιμάρα ως μειονοτική περιοχή. Εκτός και αν η ηγεσία της Ομόνοιας και του ΚΕΑΔ δεν την θεωρούν ελληνική μειονότητα.
k ego re paidia an gino proedros komunas tha klepso tha fao oso poio poli mporo.ti na leme tora oti thelume.viva burkos me to kalo mas prama poy exoyme sta xorafia mas stoy pali k se olo to boyrko
όταν κάποιοι συμπατριώτες μας με κίνδυνο τη ζωή τους τρέχανε για την ίδρυση και εδραίωση της Ομόνοιας σε όλα τα χωριά και πόλης της Βορείου Ηπείρου, κάποιοι άλλοι, μετέπειτα υψηλόβαθμα στελέχη της οργάνωσης αλλά και του ΚΕΑΔ, τρέχανε να ιδρύσουν τις οργανώσεις βάση του αλβανικού σοσιαλιστικού κόμματος στη Δερόπολη; Όταν όμως είδαν ότι σύσσωμος ο Βορειοηπειρωτικός Ελληνισμός συμπαραστάθηκε και ενίσχυσε την Ομόνοια, αυτοί οι κύριοι πήραν εντολές να προσχωρήσουν στις γραμμές της Ομόνοιας και με δόλια μέτρα αναρριχήθηκαν στην ηγεσία της και ως πέμπτη φάλαγγα την κατάντησαν αυτή που είναι σήμερα.
Συμφωνώ με αυτό και το ξανατονίζω. λιγοι το γνωρίζουν, καιρός να το μάθουν όλοι. Το σοσιαλιστικό κόμμα στη Δρόπολη το ίδρυσαν οι γνωστοι ηγέτες της Ομονοιας. τα τελευταία χρόνια που είδαν πως ο σοσιαλισμός κηνδύνευε προσχόρισαν σε αυτόν για να τον σώσουν και να σωθούν.
Εσύ Βορειοηπειρώτη δεν ξέρεις τι σου γίνεται. Για πες μου. Για πες μου εκλέχτηκε ποτέ πρόεδρος σε όποιον από τους θεσμούς που αναφέρεις χωρίς τη συγκατάθεση και την παρέμβαση του Ορφέα; αφήσαμε άλλη οργάνωση να λειτουργήσει ανεξάρτητη χωρίς να την ελέγχουμε;Πως μπορούσε να τολμήσει κάποιος να πάρει προτοβουλία πάνω και πέρα από την Ομόνοια.
κάτω από το βαρύ και ιερό όνομα της ομόνοιας έχουν γίνει τα μεγαλύτερα εγκλήματα σε αυτόν τον τόπο.
εχει δίκιο ο Κώστας.
Poly blla- blla exei pesei.
Kserei kaneis na mas pei poios einai armodios paideias, politismoy, gia thn epistrofh ton perioysion mas, gia tin oikonomiki anaptyksi toy topoy, gia ta erga ypodomis kai tis protereotites poy exoyn ta xoria mas. Poio einai to programma kai oi stoxoi poy exei thesei i OMONOIA gia ta 1-2 epomena xronia k.a?
An yparxoyn ayta tote na milisoyme gia yparksi tis OMONOIAS an oxi Efi allakse doylia.
Γράφει κάποιος σε μια άλλη ανάρτηση και ρωτώ κι εγώ ξέρει κανένας να μας πει; αυτό είναι το συμαντικότερο από όλα.
Αγαπητοί Συμπατριώτες αρκετό κακό προκαλέσαμε στην πατρίδα που τόσο αγαπάμε και αγωνιζόμαστε για αυτή,μήπως έφτασε η ώρα να βάλουμε τις μικρές και ασήμαντες διαφορές στην άκρη;αν μας ενοχλούν πρόσωπα και καταστάσεις Σύλλογοι Πρόεδροι και γραμματείς το καλύτερο θα ήταν να σταματήσουμε να ασχολούμαστε μαζί τους και να δίνουμε αξία στα όσα λένε,όσοι πραγματικά αγαπάτε την πατρίδα στηρίξτε τα νέα ποδιά να βγουν στην επιφάνεια να αναλάβουν τις τύχες του Β.Ηπειρωτικού ζητήματος δείξτε στα κοπρόσκυλα δεξιά και αριστερά ότι ήρθε το τέλος τους με το να αδιαφορείτε στο κάλεσμα τους,και επιτέλους να σταματήσει αυτό το παραμύθι με τους Συλλόγους μόνο διάσπαση προσφέρουν και τίποτε άλλο.
Κύριε, διαχειριστή του «Βορειοηπειρώτη»,
Καταρχήν ευχαριστώ για την ανάρτηση του προηγούμενου κειμένου μου.
Επειδή οι επισκέπτες σου και σχολιαστές έχουν κάποιες απορίες, θεωρώ πως πρέπει να τους απαντήσω βοηθώντας τους να λύσουν τις απορίες.
ΜΕΡΟΣ Ι
Πρώτο: Όσον αφορά το «πόθεν έσχες» μου είναι στη διάθεση όλων όσων ασχολούνται μα τα Βορειοηπειρωτικά κοινά, εφόσον πάμε μαζί στους εισαγγελείς (σε Ελλάδα, Κύπρο και Αλβανία), και ανοίξει πρωτίστως όσων διαχειρίστηκαν εκ της θέσης τους δημόσιο ή άλλο κοινό χρήμα. Και όπως ίσως έχεις καταλάβει προσωπικά ούτε εγώ ούτε και οι συνεργάτες μου δεν διαχειριστήκαμε ποτέ τέτοιο χρήμα. Αντιθέτως με τους «ηγέτες» τη Ομόνοιας, πρέπει όλα να είναι κρυστάλλινα.
Δεύτερο: Τα έσοδα της εφημερίδας «Ελληνισμός» είναι έσοδα καθαρά και ξάστερα από συνδρομές, πωλήσεις και διαφημίσεις. Κάθε χρόνο, αν ξέρεις, για τις δραστηριότητες που κάνουν οι εκδόσεις και η εφημερίδα κάνουμε φορολογική δήλωση. Όσο για τη συγκεκριμένη διαφήμιση που αναφέρεται ο σχολιαστής σας, θα πρέπει να σας πω καταρχήν πως η εφημερίδα μας είναι καταχωρημένη στο Ελληνικό Υπουργείο Τύπου, και ανάμεσα στα άλλα, έχει δικαίωμα να κυκλοφορεί και στο εξωτερικό, όπως στη Βόρειο Ήπειρο και Αλβανία (Αγίους Σαράντα, Αργυρόκαστρο, Χιμάρα, Τίρανα, Κορυτσά και αλλού). Το υπουργείου Τουρισμού της Ελλάδος είχε παραχωρήσει την διαφημιστική του καμπάνια, για την διεθνή προβολή του ελληνικού τουρισμού σε ιδιωτική διαφημιστική εταιρεία. Η εταιρεία αυτή προσέγγισε την εφημερίδα, λόγο των χαρακτηριστικών που ανέφερα πιο πάνω, αλλά και της χαμηλής δική μας χρέωσης της διαφήμισης. Το «τεράστιο» συνολικό ποσό που εισέπραξε η εφημερίδας μας από την ιδιωτική αυτή διαφημιστική εταιρεία ήταν περίπου 280,00 ευρώ (ΔΙΑΚΟΣΙΑ ΟΓΔΟΝΤΑ ΕΥΡΩ) τα οποία τα εισπράξαμε μετά από περίπου ενάμισι χρόνο.
Τρίτο: Για το ΚΑΔΕ, θα πρέπει να σας πω πως δεν ήμουν μέλος του, αλλά το στήριξα, για τους λόγους που θα αναφέρω: α) Γιατί ακόμα και σήμερα πιστεύω ότι όπου υπάρχει μόνο μια φωνή δεν υπάρχει δημοκρατία, β) Πιστεύω ότι όφειλα να στηρίξω το ΚΑΔΕ και τον Γρηγόρη Καραμέλο, γιατί απλούστατα, όταν τον χρειαστήκαμε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, όπου καταγγείλαμε, το Μάρτιο του 2003, την αλβανική κυβέρνηση, καταθέτοντας ολόκληρη έκθεση για την καταπάτηση των ανθρωπίνων και μειονοτικών δικαιωμάτων της Εθνικής Ελληνικής Μειονότητας εκ μέρος της Αλβανίας σύμφωνα με την Σύμβαση Πλαίσιο του Συμβουλίου της Ευρώπης, (Η Ομόνοια τότε ούτε που αναφέρονταν σ’ αυτή τη Σύμβαση) ο Καραμέλιος ήταν εκεί και κατήγγειλε την αλβανική κυβέρνηση, στηρίζοντάς μας. Αυτό δεν το έχει κάνει ποτέ ούτε η Ομόνοια, ούτε το ΚΕΑΔ, ούτε ο Ντούλε και η παρέα σας. Εκείνος, όμως, ήταν εκεί παρ’ όλες τις απειλές που δεχόταν από τους «ηγέτες μας» και από άλλους «καλοθελητές». Από εκεί και πέρα όλοι κρινόμαστε από τις επιλογές μας. Στη ζωή όλοι μας μπορεί να κάνουμε και λάθη. Όταν αλλάζεις στρατόπεδο, πρώτα προδίδεις τα ίδια σου τα ιδανικά και πιστεύω και μετά τους συνεργάτες του. Η Ομόνοια-ΚΕΑΔ έχει πάμπολλα τέτοια παραδείγματα.
Τέταρτο: Δεν νομίζω ότι θα πρέπει να γράψω το βιογραφικό μου και την προσωπική πορεία μου όλα αυτά τα χρόνια. Η αυτοπροβολή δεν ήταν και ούτε είναι του χαρακτήρα μου. Ούτε μετράω την ενασχόλησή μου με τα κοινά με οφέλη και οφίκια. Κάνω αυτό που επιτάσσει η συνείδηση μου. Το έργο και την προσφορά του καθενός το κρίνουν πάντα οι άλλοι και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πιστοποιητικό «καλής συμπεριφοράς» και «πατριδογνωσίας» για να ανέβεις τα σκαλιά της εξουσίας, μιας εξουσίας, μάλιστα, που της δίνει δύναμη το αλβανικό βαθύ κράτος και μόνο.
ΜΕΡΟΣ ΙΙ
Πέμπτο: Στα τελευταία φύλλα της εφημερίδας «Ελληνισμός», έχουμε δημοσιεύσει μερικά θέματα για τις ΜΚΟ που δρουν στη Βόρειο Ήπειρο και στην Αλβανία. Το θέμα όμως είναι ότι τα αρμόδια Υπουργεία που έδωσαν τα χρήματα σε αυτές τις ΜΚΟ, δεν δίνουν εύκολα πληροφορίες, για «ευνόητους» λόγους, άγνωστους σε εμάς. Από την άλλη όμως καμιά από αυτές τις ΜΚΟ δεν έχουν δημοσιεύσει, ως όφειλαν πλήρη οικονομικό απολογισμό. Η έρευνα για τις ΜΚΟ συνεχίζεται, και να είσαι σίγουρος ότι θα δημοσιευθούν όλα τα ευρήματα.
Έκτο: Μιλάνε, οι σχολιαστές σας, για ψευδή δημοσιεύματα στην εφημερίδα μας. Τους προκαλώ να υποδείξουν αυτά τα δημοσιεύματα και θα απαντήσω με περισσότερες διευκρινίσεις, μήπως και δεν κατάλαβαν καλά το άρθρο. Πολλές φορές η αλήθεια είναι σκληρή. Τόσο σκληρή που, μέσα μας, θα θέλαμε να ήταν ψέμα. Δυστυχώς όμως το ψέμα έχει τα πόδια του κοντά γι’ αυτό και προτιμούμε την αλήθεια, όσο σκληρή και αν είναι. Αναζήτησε και εσύ την αλήθεια και ας κάνεις «εχθρούς».
Έβδομο: Δεν καταλαβαίνω την άποψη σου για τα βιβλία που εκδίδουμε. Λογικό δεν είναι, από τη στιγμή που εμείς βάζουμε την εργασία και το χρήμα για να εκδοθούν αυτά τα βιβλία, να μην τα πουλάμε; Δωρεάν βιβλία να ζητήσεις από την Ομόνοια που έχει «εκδώσει», τόσα πολλά για τον πολιτισμό και την ιστορία του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού τον οποίον προσποιείται πως εκπροσωπεί. Η εκδοτική μας προσπάθεια είναι επαγγελματική και όχι κοινωνική πρόσφορα. Απ’ την άλλη θα πρέπει να καταλάβεις πως ένα βιβλίο το εκτιμάς όταν το αγοράζεις με χρήματα από τον ιδρώτα σου.
Όγδοο: Για το αν ασκεί η εφημερίδα μας κριτική κατά της Αλβανίας, θα σου σύστηνα να διαβάσεις όλα τα φύλα της εφημερίδας και ίσως αλλάξεις άποψη. Αλλιώς θα υποθέσω πως η κακία σου είναι τέτοια που δεν σου επέτρεψε να διαβάσεις ούτε φύλο της εφημερίδας. Ακόμη πιστεύω πως πρώτα φταίνε οι «ηγέτες» μας και μετά οι αλβανικές Κυβερνήσεις τις οποίες υπηρέτησαν και υπηρετούν οι «ηγέτες» σαν αυτοί της παρέας που υπερασπίζεσαι. Πρώτα φταίνε αυτοί που δεν διεκδικούν αυτά που μας ανήκουν και μετά αυτοί που δεν μας τα δίνουν, γιατί απλούστατα δεν τα ζητάει κανείς.
Οι Αλβανοί τη δουλειά τους κάνουν και, μάλιστα την κάνουν καλά χρησιμοποιώντας τους «ηγέτες» μας. Οι «ηγέτες μας» τι δουλειά ποιανού κάνουν; Πρώτα κοιτάς τα του οίκου σου και μετά τα ξένα.
Για να γίνω κατανοητός, θα σου δώσω ένα παράδειγμα: φταίει η Αλβανία που δεν αναγνώρισε τη Χιμάρα ως Ελληνική Μειονοτική περιοχή; Ή η ηγεσία της Ομόνοιας-ΚΕΑΔ που ουδέποτε ζήτησαν επίσημα - και όχι μέσω δηλώσεων σε ΜΜΕ- κάτι τέτοιο;
Μήπως έπρεπε να το διεκδικήσουν αυτό από την Αλβανία και να καταγγείλουν την Αλβανία, για την άρνησή της να αναγνωρίσει τη Χιμάρα ως Εθνική Ελληνική Μειονότητα, στους Διεθνείς Οργανισμούς; Ρωτάω! Μήπως θα έπρεπε;(!)
Διάβασε και τα ξανάλεμε. Αν πάλι δυσκολεύεσαι να βρεις την εφημερίδα, πέρνα από τα γραφεία μας και ευχαρίστως να σου δώσουμε όλα τα φύλλα δωρεάν.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ανάρτηση του κειμένου μου
Κώστας Ζαφειράτης
Έχω την εντύπωση ότι το συγκεκριμένο άρθρο άμα δεν είχε την υπογραφή του αρθρογράφου θα περνούσε εντελώς απαρατήρητο άλλα και στην προκείμενη περίπτωση ποιο πολύ προβλημάτισε ο αρθρογράφος παρά οι σοβαρότατες παρατηρήσεις του.Σαφώς οι ευθύνες της ομόνοιας τεράστιες άλλα αυτό που πρέπει να λάβουμε σοβαρά υπόψιν είναι ότι η ομόνοια και η κάθε ομόνοια είναι ο καθρέπτης της Βορειοηπειρωτικής κοινωνίας εμείς όλοι που ζητάμε την συλλογική ευθύνη πρέπει πρώτιστος να αναζητήσουμε την προσωπική ευθύνη και εννοώ την ευθύνη και την υποχρέωση που έχει ο καθένας μας ξεχωριστά απέναντι στην πατρίδα.Άμα καθίσουμε σοβαρά και αναλύσουμε τον εαυτό μας τότε θα διαπιστώσουμε τη γύμνια μας σε όλο της το μεγαλείο.Όσοι ασκούμε κριτική προς πάσα κατεύθυνση το κάνουμε άπλα για να καλύψουμε την δικιά μας ανεπάρκεια την δικιά μας απραξία απέναντι στην δικιά μας υποχρέωση.Πέραν της ομόνοιας που εγώ προσωπικά είμαι πεπεισμένος ότι η ηγεσία της είναι σε εντεταλμένη υπηρεσία και σε αυτή μου την πεποίθηση δεν χωράει καμιά αμφιβολία και όσοι θα με παράπεμπαν σε κολαούζους άπλα θα τους έδειχνα το χωρίο.Άλλα δεν θα την κατέτασσα ως και την μοναδική υπεύθυνη για τον εθνικό μας μαρασμό και την κοινωνική μας κατρακυλά.Για αυτά ευθυνόμαστε όλοι μας γιατί ουδείς μας απαγόρεψε να παρευρεθούμε στις εκδηλώσεις για τις εθνικούς μας επετείους για τις πορείες των εθνικών διεκδικήσεων στις εκδηλώσεις για την ανάδειξη του πολιτισμού και της ιστορίας μας.Άλλα σε τέτοια γεγονότα απουσιαζουμε και σπεύδουμε την επόμενη να κατηγορήσουμε αυτούς παραβρέθηκαν δηλαδή αυτούς που έπραξαν το καθήκον.Κύριε Ζαφειρατη σαφώς δεν θα μπορούσα να αφαιρέσω ούτε κώμα σε αυτά που γράφετε γιατί όντος υπάρχουν αυτά τα κενά στην ομόνοια άλλα από το να τα καταγγείλουμε δεν θα ήταν ποιο φρόνιμο να τα καλύψουμε με την δικιά μας πρωτοβουλία εις την πράξη η μήπως και εμείς πάσχουμε από τα ίδια σύνδρομα που πάσχουν και τα στελέχη τις ομόνοιας.Και με την ευκαιρία θα ήθελα να σας κάνω μια ερώτηση: Πως εσείς θα μπορούσατε να με πείσετε για τις αγνές πατριωτικές σας προθέσεις όταν οι άμεση συνεργάτες σας φιγουράρουν στο Ελσινκι Γουοτς με τις γνώστες θέσεις που εκφράζονται μεσώ κάποιων γνωστών χαρούμενων που υπερασπίζονται ότι βάλει τον Ελληνισμό που προβάλλονται ανελλιπώς από τα κατευθυνόμενα μέσα ενημερώσεις στην Ελλάδα;;;; Με εκτίμηση Αργύρης Χρήστος.
Re Zafeirati ,Re file mou Kwsta ti einai ayta pou les???Den kratiete mia efimerida me tis sintromes-poliseis ektos kai an ksepernate to BHMA.Oute apo biblia!!Pes re anthrope oti emina xoris douleia kai me pire o Lezos sto typografio!!Kai stamata na yperaspizese ayto to tomari!!!Den exeis kamia sxesei esy me ayta!!!Traba xeri!!!Se gnorizw kala!!!
Κύριε διαχειριστή του «Βορειοηπειρώτη»
Σε ευχαριστώ για την ανάρτηση των κειμένων μου. Αν θεωρείτε ότι ενοχλώ μπορείτε να μη τα δημοσιεύσετε.
ΜΕΡΟΣ Ι
Κύριε Αργύρη Χρήστο,
Δεν σας γνωρίζω και ούτε φυσικά, από όσα διαβάζω με γνωρίζετε.
Αυτό όμως δεν έχει καμία σχέση με τα όσα γράφουμε. Συμφωνείς με αρκετά από αυτά που γράφω και συμφωνώ με αρκετά από αυτά που γράφεις.
Η ενασχόληση μου με τα κοινά άρχισε από τότε που ήμουν στο Πανεπιστήμιο Αργυροκάστρου. Ουδέποτε διεκδίκησα θέσεις. Πάντα ήμουν παρόν σε εκδη-λώσεις που αφορούσαν τα εθνικά μας θέματα ή εκδηλώσεις για την ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Όσο μου το επέτρεπαν οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις.
Όπως καλά καταλαβαίνεις, δεν είναι δυνατόν ένας, δύο ή και τρεις να καλύ-ψουν τα τεράστια κενά που δημιουργεί η οργάνωση της Ομόνοιας με την μό-νιμη απουσία της από τέτοιες εκδηλώσεις. Εγώ με τους συνεργάτες μου, προσπαθήσαμε και προσπαθούμε καθημερινά να καλύψουμε αρκετά από αυ-τά που δεν κάνει η ηγεσία της Ομόνοιας.
Η ανάδειξη της ιστορίας και του πολιτισμού μας μέσο των εκδόσεων μας, δεν νομίζω πως σας βρίσκει αντίθετο. Ιστορικά βιβλία όπως το «Σελίδες Δόξας» για τον ελληνοϊταλικό πόλεμο, η «Χιμάρα», «Η Δίβρη Βορείου Ηπείρου», «Φώτο η Χιμαριώτησα», η σειρά «Ηπειρωτική Πατριδογνωσία», σε μια σειρά που μέχρι στιγμής έχουν εκδοθεί 25 τίτλοι ενώ στο σύνολό της θα έχει περισ-σότερα από 250 βιβλία που εκδόθηκαν από το 1650 μέχρι και το 1900. Στη σειρά αυτή έχουν εκδοθεί μέχρι στιγμής βιβλία όπως «Περιγραφή της Μητρό-πολης Βελεγράδων», «Υπομνήματα περί Ηπείρου», «Μοσχόπολη», «Η Γεω-γραφία της Κορυτσάς», «Βεράτιο» και άλλα που αναδεικνύουν την ιστορία και των πολιτισμό της Βορείου Ηπείρου. Πιστεύω πως έτσι προσφέρουμε και ε-μείς κάτι στην πατρίδα μας.
ΜΕΡΟΣ ΙΙ
Για το αδιέξοδο στο οποίο έχει έρθει η Ομόνοια και για την μετέπειτα πορεία της θα πρέπει να σου πως ότι υπάρχουν λύσεις και προτάσεις. Για την έκβα-ση τους όμως χρειάζονται γενναίες αποφάσεις που κατά την δική μου ταπεινή άποψη δύσκολα να παρθούν από την νυν ηγεσία της Ομόνοιας.
Προτάσεις όπως:
Πρώτο: Να ιδρυθεί νέα οργάνωση. Αυτό όμως δε νομίζω πως είναι το σωστό. Πιστεύω ακόμη πως η Ομόνοια, μπορεί να διαδραματίσει το ρόλο που πρέπει, να ενώσει όλους τους Βορειοηπειρώτες. Αλλά αυτό όμως δεν μπορεί να το κάνει όσο παραμένει αιχμάλωτη στα χέρια μιας παρέας πλιατσικολόγων.
Δεύτερο: Να αλλάξει η Ομόνοια. Πως μπορεί να γίνει αυτό; Με νέο καταστα-τικό που θα το συντάξει μια ομάδα ανεξάρτητη από την ηγεσία της Ομόνοιας. Να συμμετέχουν σε αυτή άνθρωποι από όλες τις ιδεολογικές ομάδες που υ-πάρχουν στη Βόρειο Ήπειρο. Να συμμετέχουν σε αυτήν την ομάδα μέλη της ηγεσίας της Ομόνοιας αλλά και από αυτούς που βρίσκονται εκτός αυτής. Να εξελιχθεί η Ομόνοια σε μια Τοπική Βουλή όλων των Βορειοηπειρωτών. Τοπι-κή Βουλής στην οποία θα συμμετέχουν όλες οι ιδεολογικές τάσεις. Όλοι οι α-ντιπρόσωποι που θα συμμετέχουν σε αυτή τη Βουλή, να έχουν εκλεγεί βάσει των ποσοστών που θα συγκεντρώσει η παράταξή τους, με την διεξαγωγή ε-κλογών σε όλη τη Βόρειο Ήπειρο αλλά και στην Ελλάδα όπου διαμένει ο κύ-ριος όγκος των Βορειοηπειρωτών. Κάτι τέτοιο όμως θέλει αντρεία να το κάνει η νυν ηγεσία της οργάνωσης.
Βλέπε την αποτυχία του κ. Κασσίμη που ήθελε την ανανέωση της Ομόνοιας αλλά προσπάθησε να το κάνει με λάθος τρόπο. Δε μπορείς να θες να μεγα-λώσεις το «κοπάδι» και να χρησιμοποιείς για το σκοπό αυτό το λύκο. Αν η η-γεσία της Ομόνοιας ήθελε να αλλάξει και να ανοίξει τις πόρτες θα το είχε κάνει εδώ και πολύ καιρό. Γιατί να το κάνει τώρα; Μήπως φοβάται η ηγεσία της Ο-μόνοιας ότι θα χάσει τα προνόμια που της δίνει η ενασχόλησή τους με τα ε-θνικά μας ζητήματα;
Δυστυχώς όμως η ηγεσία της Ομόνοιας θέλει την οργάνωση ένα κλειστό κλαμπ, το οποίο αποτελείται από συγκεκριμένους ανθρώπους.
Μπορείς να δεις την τελευταία συνδιάσκεψη της Ομόνοιας. Όποιος ήθελε να συμμετάσχει, έπρεπε να κάνει αίτηση, και αυτή θα την συζητούσαν στην επι-τροπή της συνδιάσκεψης οι οποίοι θα ενέκριναν της συμμετοχή σου ή όχι. Δηλαδή τη συμμετοχή του καθένα κρινόταν από την ηγεσία της Ομόνοιας. Όσοι ασκούν κριτική και έχουν διαφορετική άποψη από αυτούς δεν είχαν κα-μιά θέση στη συνδιάσκεψη. Και κάτι άλλο: πώς κρίνετε ότι τις τελευταίες εκλο-γές για πρόεδρο της Ομόνοιας υπάρχει πάντα ένας υποψήφιος;
Όσο για την εφημερίδα, πιστεύω πως έχει προσφέρει πολλά. Όχι μόνο με την κριτική που ασκεί στα κακώς κείμενα της ηγεσίας της Ομόνοιας αλλά και με τις προτάσεις της που έχει καταθέσει. Μόνο για την αναδιοργάνωση της Ομό-νοιας και την κατάρτιση του νέου καταστατικού έχουν κατατεθεί, όχι μόνον από εμάς αλλά και από πολλούς Βορειοηπειρώτες δεκάδες προτάσεις που δυστυχώς δεν ληφθήκανε υπόψη από την ηγεσία της Ομόνοιας.
Τι άλλο θα μπορούσαμε να κάνουμε, φίλε Αργύρη; Εάν θέλετε να κρίνετε κα-λύτερα την προσπάθειά μας, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο: 210-3303035 και να σας στείλω όλες τις εφημερίδες μας, ώστε να έχετε ολοκλη-ρωμένη άποψη για τον αγώνα μας και τη συμβολή μας στα εθνικά θέματα που αφορούν τη Β. Ήπειρο.
Με εκτίμηση,
Κώστας Ζαφειράτης
ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΚΑΙΛΑΣ ΘΑ ΕΣΚΑΓΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΖΑΦΕΙΡΑΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΤΙΤΛΟ"ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΟΥΚΑΡΙΑΡΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΓΙΟΣ ΜΕ ΦΩΤΟΣΤΕΦΑΝΟ!!! ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙ Η ΕΥΚΟΛΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑΑΠΑΝΤΑΕΙ ΣΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΕΓΡΑΨΕΣ ΜΩΡΕ ΜΑΥΡΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΧΟΡΤΑΣΗ!!!
Ανωνυμε 12.23.Οτι θυμασε,χαιρεσε.Φιλε Κωστα,δεν γνωριζωμαστε.Μενω στους Αγιους Σαραντα και ειλικρηνα χαιρωμε που μετα απο πολυ καιρο βγαινει καποιος και λεει καπια πραγματα δημοσιως.Εχεις απολυτος δικιο και λιγα λες.Επαυξανω λεγωντας,απο τη δικη μου εμπηρια,οτι στις προσφατες δημοτικες εκλογες,απειληθυκα απο ανθρωπους του κρατους αν δεν ψυφηζα ομονοια.
Ανώνυμε του …….
Πρώτων τα άρθρα δεν είναι για χόρταση, μη τα τρως αλλά διαβάσετε.
Δεύτερο αν είχες ανοίξει και καμιά εφημερίδα να ξεστραβωθείς θα έβρισκες πολλά άρθρα του Ζαφειράτη. Αλλά μάλλον εσύ κοιτάς μόνο της εικόνες και φυσικά όσες έχουν φαγητά. Τα φαγώσιμα σε ενδιαφέρουν πολύ για να τα ψάχνεις ακόμη και στις εφημερίδες, λιγούρη.
Ενα ειναι σιγουρο πως ο Ζαφειρατης ειναι λιγο καλυτερος απο το αφεντικο του τον Λεζο.
Δευτερον-Ε οχι να μιλαει και ο Ζαφειρατης!Ρεεεεε λυπηθειτε μας.,./,./,./,ΕΕΕΛΛΛΕΕΕΟΟΟΟΣΣΣΣΣ
kalla tzarise esi 1.50
Δημοσίευση σχολίου