Τρίτη, 12 Μαρτίου 2013

Ελάτε να κάνουμε «διάλογο» αλλά εσείς δεν έχετε δικαίωμα λόγου!



Ο Π. Μπάρκας ερμηνεύει τη δήλωση του Μπολάνου. Το σχόλιο μας
Βασικό συμπέρασμα είναι ότι η έκκληση για «ενότητα» αποτελεί δημαγωγία. Στόχο έχει να μπάσει όλους τους Έλληνες στο μαντρί της ηγεσίας της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, που φέρει το όνομα κοινό ψηφοδέλτιο του ΚΕΑΔ. Έχει, εντούτοις κάποιες διαφορές:
Η πρώτη διαφορά είναι ότι μας κρύβει το τελικό στόχο του «μαντριού» που δεν είναι απλώς το κοινό ψηφοδέλτιο του ΚΕΑΔ, αλλά η εκλογή του Ντούλε.
Η δεύτερη διαφορά αφορά το γεγονός ότι, στην προκειμένη περίπτωση, στη γνωστή δημαγωγία τύπου Πιλάτου της ηγεσίας, απειλείται με εκδίκηση (παράφραση του εκδίκαση) ο ίδιος ο Πιλάτος. 

Συνεπώς, η ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ προσφεύγει στην έκκληση «ενότητας» επειδή είναι ορατός ο κίνδυνος εκλογής Ντούλε. 

Αποκαλύψεις στα επί μέρους θέματα της έκκλησης – «ενότητας».

Πρώτο. Υπάρχει μια σοβαρή αντίθεση θέσεων.
Όλο το σκεπτικό Μπολάνο κινείται στην πάγια πλέον θέση: Ενότητα, μέσα από τις διαδικασίες που προκήρυξε το προεδρείο της ΟΜΟΝΟΙΑΣ και αφορούν «την επιλογή και κατάρτιση των ψηφοδελτίων του ΚΕΑΔ». (Επιδίωξη της ηγεσίας)
Λίγο πιο κάτω στην δήλωση θα συναντήσουμε την εξής τοποθέτηση: «Προσωπικά, όλα τα θεσμικά όργανα της ΟΜΟΝΟΙΑΣ και τα στελέχη της είμαστε έτοιμοι για οποιαδήποτε διαδικασία που θα οδηγήσει στην ουσιαστική πλέον, και όχι μόνο για τις εκλογές ενότητα». (το ποθούμενο για πραγματική ενότητα)
Ποια από τις δύο θέσεις θα πρέπει να πιστέψουμε;!  Πώς θα γίνει να ανοίξει το κλαμπ της ΟΜΟΝΟΙΑΣ; Με τι τρόπο, ποιες δημοκρατικές αρχές και ισοτιμία;!!

Δεύτερο. Στη δήλωση Μπολάνου δεν υπάρχει ειλικρίνεια, σοβαρότητα και πραγματική επιθυμία για διάλογο και ενότητα. Δεν θα αναφερθώ στην μακρινή και πρόσφατη ιστορία αλλά στο παρόν. Είναι γνωστό ότι το Κόμμα των Ελλήνων μετά τη συνάντηση με το Μπολάνο ανακοίνωσε δημόσια τις θέσεις του για τη «Συμμαχία των Ελλήνων». Μέχρι την παρούσα δήλωση Μπολάνου μεσολάβησε δεύτερη πρόσκληση του Κόμματος των Ελλήνων για διάλογο με την ηγεσία του ΚΕΑΔ-ΟΜΟΝΟΙΑΣ, όπως τουλάχιστον είχε αφήσει να εννοηθεί  στο «βρείτε τα» του ο Αβραμόπουλος  στη συνάντηση της  Αθήνας της 14ης Φλεβάρη. Η ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ–ΚΕΑΔ με τη γνωστή αυθαιρεσία και αλαζονεία, απέκλεισε και το θεσμικό αυτό διάλογο. Τότε τι εννοεί με τον όρο «διάλογο» ο Μπολάνος;!

Τρίτο. Ο Μπολάνος, όταν μιλάει για ενότητα και διάλογο έχει υπόψη του να συμφωνήσουν όλοι στα συμφέροντα της ηγετικής ομάδας της ΟΜΟΝΟΙΑΣ-ΚΕΑΔ.  
Μας καλεί στο μαντρί της ηγεσίας αυτής, επειδή κατ΄ αυτόν, «δεν υπάρχει καλύτερη πολιτική εκπροσώπηση απ’ την Ένωση για Ανθρώπινα Δικαιώματα»
α. Λησμονεί όμως ότι η αυθαιρεσία ΚΕΑΔ-ΟΜΟΝΟΙΑ δεν επέτρεψε να δοκιμάσουμε κάτι άλλο. Ή το κάτι άλλο θεωρήθηκε εχθρικό, προδοτικό, μειοδοτικό και βάλε.
β. Όπως ο ίδιος παραδέχεται, το ΚΕΑΔ δεν έχει κάνει τίποτε για την εθνική ελληνική μειονότητα. Απεναντίας, μαζί με την ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ φέρει την καίρια ευθύνη γι΄ αυτό που και ο Μπολάνος τώρα ομολογεί ότι διανύουμε δύσκολες καταστάσεις. 

Τέταρτο. Λέει συγκεκριμένα ο Μπολάνος:- «…τίποτε δεν είναι όπως πριν και επειδή αυτό γίνεται καθημερινά αντιληπτό από όλο και περισσότερα μέλη της ΕΕΜ, επιβάλλεται να επικρατήσει σύνεση που θα οδηγήσει και σε ανάλογες αποφάσεις».
Όντως, η κοινότητα της ε.ε. μειονότητας στην Αλβανία έχει κατανοήσει από πολύ καιρό πριν ότι διανύει δύσκολες καταστάσεις, ότι οι καιροί είναι χαλεποί και έχει δείξει και επιμείνει στην αλλαγή της κατάστασης. Το γεγονός ότι το ΚΕΑΔ στις εκλογικές αναμετρήσεις στις περιοχές με αμιγή ελληνικό στοιχείο, ήρθε σταδιακά  από πρώτο σε τρίτο και τέταρτο κόμμα, ότι εδώ δεν μπορεί να κερδίσει τίποτε αν δεν συμπράξει με ένα μεγάλο αλβανικό κόμμα, μαρτυρεί ότι ο απλός Έλληνας έχει καταλάβει ότι το ΚΕΑΔ-ΟΜΟΝΟΙΑ είναι υπεύθυνο για τις δυσμενείς εξελίξεις σε βάρος του και με την ψήφο του ζητάει την αλλαγή.
Στη δήλωση του Μπολάνου είναι ξεκάθαρο ότι για το ΚΕΑΔ-ΟΜΟΝΟΙΑ τα περιθώρια πολιτικής εκπροσώπησης της ε.ε. μειονότητας έχουν πλήρως εξαντληθεί. Και ακριβώς αυτή τη στιγμή που πρέπει να φύγει να πάει σπίτι της, η ηγεσία φωνάζει όπως στην παροιμία που λέει «φωνάζει ο κλέφτης πιάστε τον κλέφτη»

Πέμπτο. Ο Μπολάνος μας λέει ότι η ενότητα «δεν μπορεί να επιτευχθεί χωρίς να ξεπεραστούν διχαστικές πολιτικές κινήσεις, που αφετηρία έχουν είτε λάθος πολιτική εκτίμηση ή τοποθέτηση εγωιστικών σκοπών πάνω απ’ το κοινό όφελος και την κοινή προσπάθεια».
Δυστυχώς στην όλη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί, ο Μπολάνος δεν εντοπίζει καμιά ευθύνη στην ηγετική ομάδα. Ακόμα και για τη διάσπαση, τον εκτροχιασμό των δημοκρατικών διαδικασιών και θεσμών και την αντικατάστασή τους με την απολυταρχία του ΕΝΟΣ, φέρουν άλλοι την ευθύνη!! Τι υποκρισία για να πετύχεις ειλικρινή διάλογο και εθνική ενότητα !!!

Έκτο. Λέει ακόμα ο Μπολάνος ότι «εκείνο που ζητείται είναι η συμμετοχή στη διαδικασία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ χωρίς κομματικές ταμπέλες και χωρίς μικροπολιτικό παζάρι». Μήπως το ΚΕΑΔ, το οποίο στο βωμό των συμφερόντων ενός ατόμου θέλει να θυσιάσει την ενότητα των Ελλήνων, δεν αποτελεί μια ταμπέλα παν αλβανικού κόμματος;! Με ποιο δικαίωμα ο Μπολάνος θέλει να κλείσει ένα παζάρι (την εκλογή Ντούλε) καλώντας τους όλους σε διάλογο, χωρίς δικαίωμα λόγου και απόφασης και από πάνω να κατηγορεί εκείνους «για παζάρι»;! Μάλιστα για μια ακόμη φορά και για την διατήρηση «της πολιτικής ηγεμονπιας» ο ίδιος θέτει, ως πρωταρχικό την ιδεολογική τοποθέτηση και όχι τον εθνικό φρόνημα και προσφορά.

Έβδομο. Η επόμενη εφεύρεση στη δήλωση του Μπολάνου αναφέρει «Ο εθνικός αγώνας δεν θέλει συμμαχία, θέλει ενότητα».
Ασφαλώς, ως προϋπόθεση για διάλογο και ενότητα είναι οι κανόνες παιχνιδιού και οι εθνικοί στόχοι. Ο Μπολάνος ούτε για το ένα, ούτε για το άλλο μιλάει, (δεν αναφέρει πουθενά κανόνες και αρχές διαλόγου που θα οδηγήσουν στην ενότητα, ούτε για συγκεκριμένους εθνικούς στόχους, τους οποίους θα πρέπει να εξυπηρετήσει η ενότητα. Για το Μπολάνο και την ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ το άλφα και ωμέγα των εθνικών στόχων είναι η εκλογή του Ντούλε στην Αλβανική βουλή).

Όγδοο. Μας λέει ότι δεν θέλει «συμμαχίες». Δεν θέλω να αναφερθώ στην εκλογική σημασία  του όρου «Συμμαχία των Ελλήνων». Θέλω να πω ότι το Κόμμα των Ελλήνων είναι προϊόν της περιόδου μετά του κλεισίματος του κύκλου της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, όπως η συγκεκριμένη ηγεσία την έχει καταντήσει. Από την άλλη η δημοκρατική ενότητα, μάλιστα περισσότερο η εθνική, έχει ανάγκη την πολυφωνία, το διάλογο, την άλλη άποψη, την αντιπαράθεση. Κάτω από μια τέτοια ομπρέλα όλων των ιδεολογικών αποχρώσεων πάνω σε κοινούς εθνικούς στόχους, η ενότητα είναι διασφαλισμένη  και με εθνικά ευεργετήματα. 

Ένατο. Αλλά, όπως δηλώνει ο Μπολάνος, η έκκληση έχει ένα βασικό σκοπό. Να κλείσει στο μαντρί το Κόμμα των Ελλήνων, το οποίο έχει πάρει στα χέρια του τις τύχες εκλογής του Ντούλε. Η μη σύμπραξη του ΜΕΓΑ με το ΚΕΑΔ ματαιώνει την όποια συμμαχία του Ντούλε με αλβανικά Κόμματα. Ωστόσο επιμένει στην ιδέα του «μαντριού», δλδ κοινό ψηφοδέλτιο, διότι μόνο έτσι θα έχει κάποιες ελπίδες να εκλεγεί. Όπως διαμορφώνονται οι καταστάσεις, η συμμαχία του ΚΕΑΔ με το ΜΕΓΑ με ανεξάρτητα ψηφοδέλτια, κινδυνεύει άμεσα το Ντούλε. Αυτό ισχύει και στην περίπτωση που στη συμμαχία μετάσχουν και αλβανικά κόμματα.

Δέκατο. Και πριν ο Μπολάνος καταλήξει βγάζει ξανά το κεφάλι αλαζονείας και απολυταρχίας λέγοντας: «ό,τι προτείνω αποτελεί μονόδρομο για όσους στα σοβαρά απασχολεί το κοινό μέλλον της ΕΕΜ». Επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά ότι για την ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ ενότητα σημαίνει υποταγή στους όρους της, χωρίς καν να σκεφτεί και να δείξει την παραμικρή ευαισθησία ότι στη διάσπαση είναι ο πρώτος υπεύθυνος και ως σοβαρό μέρος του προβλήματος δεν μπορεί να αποτελέσεις τη λύση, δεν μπορεί είναι και ο εγγυητής της ενότητας.

Ενδέκατο. Για να φθάσουμε στο τέλος. «Η κατάσταση, λέει ο Μπολάνος, είναι ιδιαίτερα δύσκολη και η υπέρβαση απαιτεί επίσης δύσκολες αποφάσεις»
Κατανοητό. Όσον αφορά «τη δύσκολη κατάσταση» ο Μπολάνος έχει υπόψη την ηγετική κλίκα. Αν αναφερθούμε στην «υπέρβαση», στην προκειμένη περίπτωση σημαίνει “go Home” παίδες! Αν έχετε μια σταγόνα ανθρώπινη αξιοπρέπεια, πάτε σπίτια σας! 18 χρόνια είναι αρκετά. Δείξατε ότι αποτελέσατε επάξιοι διεκπεραιωτές του έργου αφελληνισμού, εθνικής αλλοίωσης και καταστροφής του Χότζα.  Μη σκοτώνεται και την ελπίδα.

Παναγιώτης Μπάρκας για το Βορειοηπειρώτη
Αργυρόκαστρο 11.03.2013

Σχόλιο Βορειοηπειρώτη: Παρόλο που η δήλωση του κ. Μπολάνου είχε τροφή για κάποιες σκέψεις, δεν το κάναμε για να μη μας πουν πως υπονομεύουμε την ενότητα Δεν θα σχολιάσουμε το άρθρο του κ. Μπάρκα, ούτε το περιεχόμενο της δήλωσης του κ. Μπολάνου αλλά με αφορμή αυτά τα δύο να κάνουμε μια τοποθέτηση  για τη θέση που έχει ή καλυτέρα που θα έπρεπε να είχε σε αυτό το εγχείρημα ο Γενικός Πρόεδρος της Ομόνοιας.
Σύμφωνα με πληροφορίες οι άνθρωποι του Μέγκα θα δέχονταν το Μπολάνο ως διαμεσολαβητή και εγγυητή της ενότητας, με την προϋπόθεση να κρατούσε κάποιες αποστάσεις και όχι να είναι υπηρέτης του ΚΕΑΔ. Αν είναι αλήθεια αυτά που διαδίδουν οι άνθρωποι του Μέγκα, ότι δηλαδή ο Μπολάνος τους είπε «εγώ παρέλαβα την Ομόνοια από το ΚΕΑΔ και εκεί θα την αφήσω» τότε μάλλον δεν καταλαβαίνει ούτε ποια είναι η θέση του ούτε τι καιρός περνάει.
Το βαρύ όνομα στην μειονότητα δεν είναι το ΚΕΑΔ αλλά η Ομόνοια. Όχι μόνο η Ομόνοια του Ντούλε, του Μπολάνου και  του Γιάννη αλλά η Ομόνοια που υπηρετήσαμε και αγαπήσαμε όλοι. Η Ομόνοια που αγωνίστηκε, φυλακίστηκε και έφερε και κάποια αποτελέσματα για τον τόπο και όχι αυτή που προσπαθεί να βολέψει κάποιους ανθρώπους. Μέρος της Ομόνοιας των αγώνων, είτε ως δήμαρχος είτε ο πρόεδρος είναι και ο κ. Μπολάνος, οφείλει όμως να σεβαστεί την όλη ιστορία της αλλά κυρίως το ρόλο που έχει και πρέπει να διαδραματίσει      

28 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Με μια κουβέντα,
Ο πανέξυπνος Ντούλες,κατόρθωσε να παγιδεύσει τον πατριώτη Μπολάνο βάζοντάς τον πρόεδρο στην Ομόνοια. Που να καταλάβει ο Μπολάνος ότι τον έχουν μόνο για βιτρίνα και την Ομόνοια-ΚΕΑΔ (γιατί είναι ένα πράγμα) το ελέγχουν οι κομμουνιστές.
Τώρα που βλέπουν ότι τους γύρισε την πλάτη ο κόσμος, κάνουν και μαϊμού καλέσματα για ενότητα και συστράτευση!! Και για να μην φαίνεται ότι τα κάνει ο Ντούλες, βάζει τον Μπολάνο να τα κάνει..

Ανώνυμος είπε...

λετε να του ταξε ο βαγγελακης να των κανει παλι βολευτη......αρχισε η μοιρασια υπουργειον απο των βαγγελακη λετε να παμε ολοι να μας χαρισει καμια καρεκλα.....

Ανώνυμος είπε...

Βορειοηπειρώτη προτείνω να αλλάξεις το όνομα σε barkasblogspot. com. Θα σου πηγαίνει καλύτερα!

Ανώνυμος είπε...

KURIE MPARKA POIOS O ROLOS TOU MEGA???
GIATI DEN ANALIEIS KI AUTO..OTI TO MEGA EINAI ENA ROUFIANOKOMMA KAI TO MONO POU PROSPATHEI NA KANEI EINAI NA MHN VGEI O DOULES OXI TO NA VGALEI TO IDIO KAPOION BOULEUTH.
THA XARW NA MHN VGEI OUTE O DOULES KAI META NA SAS DW AN WNTOS TA VREITE???OLOI THA TREXETE PISW APO BERISHIDES RAMIDES KAI OUTO KATHEKSHS.

Ανώνυμος είπε...

1.40 καλύτερα πηγαίνει το besnikublogspot.kse
Έχουν υποχρεώσεις οι κακομοίρηδες

ο Ενοχος

Ανώνυμος είπε...

Από τη στιγμή που ο Πρόεδρος - εκπρόσωπος μας είναι του επιπέδου ενός Μπολάνου - κάθε επιπλέον σχόλιο είναι ΠΕΡΙΤΤΟ!!!!

Ρ.Σ.

Ανώνυμος είπε...

4:04 ποιο είναι ρουφιανοκόμμα;;; το ΜΕΓΑ που έκανε ένα πλαίσιο αιτημάτων για τα δικαιωματα της ΕΕΜ μετά από 22 χρόνια ή το ΚΕΑΔ που το μόνο που κάνει από το 1997 και μετά είναι παζάρια με τα αλβανικά κόμματα για τις καρέκλες;;;;;

Ανώνυμος είπε...

9 στα 10 σωστα απο αυτα που λεει ο Μπαρκας για ακομα μια φορα!!!
Ποτε θα γραψει κατι ομως για καποιον αλβανο βουλευτη, υπουργο, πρωθυπουργο (η εστω μεγαλοθεσιτη δημοσιο υπαλληλο τοποθετημενο απο το κυβερνον κομμα της αλβανιας)..Το αλλο για δικους μας που υπηρετουν τα αλβανικα κομματα το εχω ξεχασει ηδη!!
Μπεδεμενος

Η μαλέκο φοινικιώτισα είπε...

4.05.
Eisai klonismenos apo tous klonus tis igesias. Tosous klonous proothisan ap edho kai ap ekei kai dhen epiasan. Dhistihos tin patises.
Dhen mporeis manga na peis esi se kapoion ti tha grapsei kai oute na apeileis me thn llogiki kai nootropia Ntoule.
Ksikinoyme sti logiki apo ta simferonta tis e.e. meionotitas ohi apo tis karekles. Tous kolous mporei na tous ehete dhikous sas. Ta simferonta tis e.e. m dhen mporei na ta kanete karekles gia ton kollo sas
H maleko i foinikiotissa

Ανώνυμος είπε...

ta pragmata exoun mbleksi poli askima . to proto lathos ine dikomas puo kitame aftous sta matia kai afti kanoun oti theloun mas poulale ksana kai ksana ine oli poulimeni sto alvaniko krato . tosa xronia ti exoun kani eia ta ethnika mas ateliota provlimata dhen exoun lisi oute ena eia afto exoun megalosi kathe mera ......ine poli arga na akousoume apo aftous patriotizmo kai ta lipa .kathe mero akoume sinantisis.....xoris apotelezmata .pote dhen kanane ethniki parelasi sta xoria mas dhen vlepoume tin ellinika simea kremazmeni ...dhioksate ton kozmo apo ta spitia tous ..eia afta ta kiriotita provlimata dhen sas dhiaferoun ...eiati prepi na perimenoume akoma exoume arkieta pedhia ksipnia nei pou ponane pio poli tin patridha mi psifiste pia eia aftous eine prodhotes kai kleftes olla ta hartia tou vriskounde sto grafio tou berisha min pistevete adhika na iste sigorous oti ta pragmata tha pane xirotera akoma eiati ine afti ..dhen exete kamia dhoula me ta alvanika komata afti kanoun poli kalla tin dhoula tous ..fenete aftos pou agapai tin patridha to proto xrono sto koma .meta prepi na ton dhiksoume eiati dhen fevgi monos tou ....ftasate na klisete ta ellinika sxolia kai milate eia ellinizmo dropi sas dhen prepi na vjite katholou mbrosta ston kozmo tha klsoume tous dhromous oute na erthoun sto xorio ......min pistevete xriazounde nei.........

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Μπάρκα σε διαβάζουμε συνεχεία και συνεχεία να χύνεις δηλητήριο για το Ντούλε , το Μπολλανο , Την Ομόνοια και το ΚΕΑΔ όμως δεν διαβάσαμε ποτέ τις προτάσεις σας για την επίτευξης της ενότητας .Δεν καταλαβαίνεις ότι όσο τον βρίζεις τον Ντούλε τόσο πιο πολύ τον αγαπαει ο κόσμος . Ασχολήσου με κάτι άλλο. Καταλάβαμε το ρόλο που σου ανάθεσαν να λασπολογείς το Ντούλε.
Χαιρετίσματα ο πρώην φίλος σου

Ανώνυμος είπε...

To MEGA antegrapse to ypomnima tis OMONOIAS, kai leei to eftiakse plaisio aitimaton. Hmarton!!!

Ανώνυμος είπε...

se kathe arthro blepeis apo katw sinexws (patriwtes) b.hpeirwtes na malwnoun ,,, omws auta pou lete pio polu san fwnes pithikwn akougontai kai diavazontai.........sas barethikame olous pleon o kathenas sunexizei na uperaspizetai mexri ahdias ta diaolemena kai brwmika kommata pou mas ekproswpoun ...... na doume posoi tha eiste tin pempti eksw apo tin boulh na diamartirithite gia ta gerontakia.....alla ti m......ies lew kai egw pio sovaro einai to an to arthro to grafei o mparkas i o kathe mparkas ..ksupnate...enas 19xronos boreiwhpeirwths

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ κ. Μπάρκα μπράβω για την καθαρή σκέψη σου .

Ανώνυμος είπε...

VRE BARKA,otan grafis kathe arthro, rotas to n VISARI P?

Ανώνυμος είπε...

4.20,AKOUGETE KALLO:

WWW.BARKASBLOGSPOT.KSERA

Ανώνυμος είπε...

prws 8:14

To ypomnima tis omonias antegrapse to mega tis omonias toy 1992 poy o afentis soy kai o megalos mas arxigos to paidi tis ethnikis ipothesis eixe eksafanisi mazi me tis xiliades ipografes ton boreiohpeirwtwn poy eixane mazepsi ta stelexi tis omonias kai o arxigos soy tis eksafanise pros diko toy ofelos , oxi file moy to mega pire to ypomnima to efere sta simerina metra kai stis simerines katastasis kai to ksana efere sto proskinio dimosieyontas to kai estile se oloys toys armodioys foreis einai h proti fora poy meta to 1996 kai tin dialisi tis omonoias apo ton megalo mas arxigo ginete kati olokliromeno gia tin mionotita , einai h proti fora pou tithete thema gia to peroysiako , gia idikes oikonomikes zones stin mionotita poy ena pososto toy foroy ton megalon epixiriseon na pigenoyn stis eparxies poy einai h edra toys kai ta posa ayta na aksiopoioynte gia erga stin kathe eparxia, dimosia taksi me tin idrisi astinomikon monadon gia tis perioxes opoy katikoyn ellines kai me ellines mionotikoys astinomikoys , me tin me tin posostosi tis dimosias doihkisis apo ellines kai polla alla

Ανώνυμος είπε...

Kyrioi toy mega kai toy kead enas einai o exthros,o albanismos! Den mas xwrizei tipota para mono oi karekles sas kai den ftaime se tipota emeis o aplos laos,o boreiohpeirwths poy ponaei kai thelei to kalo ths patridas toy.Oso gia sas poy yposthrizetai ton Barka kai tis theseis toy melethste mia fora ayta poy leei o berdemenos.

Ανώνυμος είπε...

An dhen eisai me to Dule eisai sigoura me ton antiapollo tou.
Kai an tyhainei o ehtros tou Ntoule na einai papas, sigoura einai kai agkastromenos

Ανώνυμος είπε...

4.12. ποιος είναι ο VISARI P; Μέλος του Γενικού Συμβουλίου της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, ο κρυφός γραμματέας του Ντούλε, ή Κολλυτός του ιδεολόγου του Ντούλε του Ορθέα, ή αφεντικό του Γιάννη;!

WWW.BARKASBLOGSPOT.KSERA είπε...

4.22, εφόσον θέλετε ένα καινούργιο Μπλογκ θα το έχετε, σύντομα. Αν το θέλετε και το προτείνετε με την ονομασία WWW.BARKASBLOGSPOT.KSERA εμείς δε χαλούμε χατίρι. Να προσέχετε όμως, η σόλα που έχετε στο πρόσωπα είναι λεπτή για το βεληνεκούς του μπλογκ αυτού... ως προειδοποίηση αυτό....

Ανώνυμος είπε...

Ο ελληνισμός στον κύκλο του ενός
του Αγχίση Σκαλωματιώτη
Εκ των προτέρων θα ήθελα να συγχαρώ το κουράγιο του κ. Π. Μπάρκα, τις αρχές και αξίες που πρεσβεύει, οι οποίες ευθυγραμμίζονται την ιστορία και τα συμφέροντα του τόπου, τα παιδιά του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ, όπου αποδεικνύουν σοβαρότητα, πολιτική ωριμότητα, αποφασιστικότητα, στη λήψη αποφάσεων, πολιτικών επιλογών, το χειρισμό καταστάσεων.
Θέλω επίσης να συγχαρώ τους χειριστές του ιστότοπου για τις δημοκρατικές περγαμηνές όπως τις προβάλουν στον υγιής διάλογο που λαμβάνει χώρα.
Αμιλλώνται να θεραπεύσουν τον πολιτικό χώρο χρόνιες παθογένειες συμφερόντων πελατειακών σχέσεων όπως το εσαεί κατεστημένο οικοδόμησε και μάχεται την ισόβια συντήρησή τους. Θα δανεισθώ τον Πλούταρχο, άμμες δε γ’ εσσόμεθα πολλώ κάρρονες, Λυκούργος 21, (εμείς θα γίνουμε πολύ καλύτεροι). Αμ, μη τι άλλο;!
Ο Ηπειρωτικός Ελληνισμός της Αλβανίας ήρθε σε ένοπλη σύγκρουση στο Θεολόγο, το 1943, μεταξύ της πατριωτικής Τσέτας του Καπετάνιου Θύμιου Λώλη και των παρτιζάνων. Ο Θύμιο Λώλης και η Τσέτα του πολεμούσαν τους γερμανομπαλίστες με όραμά τους την Αυτοδιάθεσή, οι παρτιζάνοι θεωρούσαν μονόδρομο την ένταξη στο αλβανικό ΕΑΜ. Τώρα κατά πόσο οι δεκαεξάρηδες και δεκαεφτάρηδες μπορούσαν να προβλέψουν τις τύχες του τόπου, αυτή είναι μια άλλη ιστορία. Πάντως εκτέλεσαν πλήθος Ελλήνων αντιφρονούντων στη φωλιά τους, το Θεολόγο.
Η δεύτερη ήταν στις βουλευτικές εκλογές του 1997 μεταξύ μισθοφόρων Μήτσου και εθελοντών Λούτση. Η τρίτη στις τοπικές εκλογές του 2011, όπου η λαίλαπα ΠΑΣΟΚ, Σ.Κ. Αλβανίας, αλβανικής κυβέρνησης, κλήρου, είχαν ένα και μόνο στόχο: να ισοπεδώσουν, σβήσουν, από το χάρτη της πολιτικής ιστορίας το νεοσύστατο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑ και τους υποστηρικτές του εθελοντές!
Το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑ, ψηφίσθηκε από το 75% των Ελλήνων, εκλέχθηκαν επαρχιακοί και δημοτικοί σύμβουλοι, στην πόλη των Αγ. Σαράντα δύο σύμβουλος, ενώ το ΚΕΑΔ ανύπαρκτο.
Αυτά ενώπιο της τέταρτης σύγκρουσης, την οποία προετοιμάζει το κατεστημένο, η εμπλοκή ανόητων υπηρεσιακών παραγόντων του Εθνικού μας Κέντρου, με υπέρζηλο. Γιατί;
Η ανάγνωση της ανακοίνωσης των λογογράφων του Μπολάνου, ενός πυρήνα, της σπουδής της Σχολής Λένιν, στους Αγ. Σαράντα οι οποίοι των διαβάλλουν και εκθέτουν ανελλιπώς ως αγράμματο και ανέκφραστο στα ελληνικά, επανέφεραν στην έκκληση για ‘‘Ελληνική Συμμαχία’’ του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ το στερεότυπο της πάλαι ποτέ απολυταρχικής κόκκινης προπαγάνδας, την ενότητα. Εμπαίζουν την κοινή γνώμη και παίζουν με τις λέξεις. Στόχος τους, η επανεκλογή Ντούλε. Τουτέστιν, ο Ελληνισμός περιέρχεται στον κύκλο του ΕΝΟΣ. Αυτό συνεπάγεται, καρέκλες, και κυβερνητικά πόστα μετά την πιθανή επάνοδο των σοσιαλιστών στην εξουσία.
Ουδέποτε οι ηγεσίες της Ομόνοιας και ΚΕΑΔ είχαν πρόγραμμα για τα θέματα του Ελληνισμού, όπως τα ανθρώπινα δικαιώματα, τα μειονοτικά δικαιώματα, το ιδιοκτησιακό, το εκπαιδευτικό, το θρησκευτικό. Ουδέποτε ασχολήθηκαν με αυτά.
Το Εθνικό Κέντρο, ουδέποτε ασχολήθηκε σοβαρά με το θέμα, το χειρίζονται υπηρεσιακοί παράγοντες, οι οποίοι στο βωμό των διαπροσωπικών τους σχέσεων ή και συμφερόντων, παρακάμπτουν θεσμούς, δημοκρατικές λειτουργίες, τα κάνουν μπάχαλο, όπως τις τοπικές εκλογές του 2011.
Τους ενδιαφέρει ο Ελληνισμός να εκπροσωπείτε στην Αλβανική Βουλή, όπου και η ίδια η Αλβανία δεν μπορεί να το παρακάμψει, είναι στο δικό της συμφέρον.
Έτσι, πάει λέγοντας. Λοιπόν, κατά τα συμφραζόμενα, ο ελληνισμός τους είναι συγκυρία! Έλα μου, που δεν είναι έτσι, όσο και να προσπαθούν να υποβαθμίζουν, εξουθενώνουν. Ο Ηπειρωτικός Ελληνισμός στην Αλβανία, είναι εθνικό, ιστορικό, πολιτισμικό, πολιτιστικό, γεγονός, αρχαίο όσο ο Ελληνισμός, με συνέχεια. Δεν περιέρχεται σε συγκυρίες ή στον κύκλο του ΕΝΟΣ.
Συγγνώμη αλλά δεν αντιλαμβανόμαστε την προχειρότητα του Εθνικού Κέντρου. Ο χώρος έχει διανοητικό ιστό, απόθεμα γραμματείας, σοφούς και άξιους διεθνής εμβέλειας, οι οποίοι ουδέποτε κλήθηκαν, αλλά τους παραγκωνίζει ένα κατεστημένο πελατειακών σχέσεων εκατέρωθεν των συνόρων.
Την χρόνια παθογένεια προσπαθούν να θεραπεύσουν οι νέοι πολιτικοί στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑ, ο Μπάρκας, και τόσοι άλλοι σκεπτόμενοι και προβληματιζόμενοι.

Ανώνυμος είπε...

6.06,ego ksana rotao kai kallo tha einai na apantisi o Panagiotis o Barkas an rotai ton VISARI P!!!!!!!!

Ο Αθώος είπε...

πληροφορία στην πληροφορία.
Κύριε Μπάρκα, μάθε ότι ο Ντούλες έκλεισε συμφωνία με το Μέτα. Όσα λέει ο Μπολάνος είναι μπλόφα.
Ο Κίτσιος που υπερασπίζεσαι δεν αντιδράει στα όσα λέει ο Μπολάνος διότι κι αυτός περιμένει να κλείσει με το Μέτα, αλλά προς το παρόν έχει δύο προβλήματα. Πρώτο θέλει να κάμψει την δήθεν αντίδραση που έχει στο στενό του περιβάλλον. Το δεύτερο που έχει σχέση με το πρώτο είναι ότι τόσο ο Ντούλες όσο και το στενό περιβάλλον του Κίτσιου, θα πιέσουν τον Κίτσιο να βγει με το Ντούλε με κοινό ψηφοδέλτιο. Αυτό θέλει και το κατεστημένο στην Αθήνα. Το στενό περιβάλλον του Κίτσιου δεν πιέζει γιατί έτσι λέει η Αθήνα, αλλά επειδή καταλαβαίνει ότι σε περίπτωση που το ΜΕΓΑ κατεβεί με δικό του ψηφοδέλτιο σ΄αυτή τη συγκεκριμένη συμμαχία, τότε ο Κίτσιος έχει πολλές πιθανότητες να είναι βουλευτής. Το περιβάλλον του τον πριονίζει επειδή δεν αντέχουν τον Κίτσιο βουλευτή, όταν μέσα τους πιστεύουν ότι ο Κίτσιος υπάρχει ως πρόεδρος επειδή υπάρχουν εκείνοι κοντά του και ότι εκείνοι είναι πολύ ικανότεροι του Κίτσιου. Οπότε σαμποτάρουν τον Κίτσιο και αβαντάρουν το Ντούλε πιστεύοντας ότι εκείνος θα τους δώσει κομμάτι από την πίτα εξουσίας που υπόσχεται ο Μέτα.
Έτσι Μπάρκα εξηγείται αυτό που λέει στη δήλωσή του ο Μπολάνος ότι τις επόμενες μέρες θα δούμε τολμηρά βήματα από το Μέγα προς ΚΕΑΔ-ΟΜΟΝΟΙΑ.
Ο Μέτα θέλει αυτή τη συμφωνία για να βοηθήσει τον Τάβο στο Αργυρόκαστρο και επειδή πιστεύει ότι οι δικοί του στην Αυλώνα θα βγούνε πρώτοι σε σχέση με τον Ντούλε και το ΜΕΓΑ. Κατ΄όλες τις ενδείξεις ο Μέτα την τελευταία στιγμή, αν όχι νωρίτερα θα τραβήξει προς Ράμα. Συνεπώς, Μπάρκα θα δεις, στο Αργυρόκαστρο τουλάχιστον, Ντούλε, Τάβο, Αγγελή, κατά του Ξέρρα. Σημαία θα κάνουν τον Μπερίσια εθνικιστή σε βάρος της Ελλάδας
Στα λέω όλα αυτά να καταλάβεις έστω και τώρα ότι οι αρχές σου είναι για το μουσείο. Όσο θα επιμένεις τόσο και οι αρχές σου θα σε διεκδικούν στη θέση που στεγάζονται
ο Αθώος

Ανώνυμος είπε...

Και με ολα αυτα θα χασεις το ψωμι σου αθωε ?? (οπου ψωμι βαλε Ξερρας)..Του Μπαρκα δεν του κλαιω το χαλι,εχει και τον Ταβο αποκουμπι! Κυριοι του μεγκα και του κεαδ μην κανετε σαν παιδακια,καθιστε και βρειτε τα με οποιοδηποτε προσωπικο σας κοστος (που δεν ενδιαφερει πραγματικα κανεναν μας) και καντε επιτελους αυτο που ειναι σωστο για τον ελληνισμο.. Καταγγειλτε αυτους που υπηρετουν τους αλβανους και ολοι μαζι να τους δειξουμε πως Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ και ο ΕΛΛΗΝΑΣ δεν σκυβει το κεφαλι στους αλβανους κατακτητες! Ειναι ξενοι στον τοπο μας και αυτοι που τους υπηρετουν ΠΡΟΔΟΤΕΣ!!
Μπερδεμενος

Ανώνυμος είπε...

Mπερδεμενε σε βλέπω να μη έχεις πόδια δικά σου αλλά πατερίτσες άλλων. Δικές σου οι πατερίτσες, αλλά μη σχολιάζει με τη λογική σου των πατερίτσων γιατί εκτός από πατερίτσα δεν είσαι τίποτε άλλο.

Ανώνυμος είπε...

Γραψε και αθωος απο κατω η Μπαρκας να ξερω με ποιον εχω να κανω για να ξερω αν χασω καμια πατεριτσα να ξερω απο ποιον να ζητησω!
Μπερδεμενοις

Ανώνυμος είπε...

Sou dhinei o Ntoules oses theleis

Δημοσίευση σχολίου