Ο ΝΤΟΥΛΕΣ ΠΕΤΥΧΕ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΠΥΡΡΕΙΑ ΝΙΚΗ
(ΈΧΕΙ ΛΗΣΜΟΝΉΣΕΙ ΤΟ ΚΕΡΑΜΥΔΙ)
Τι έγινε στις 8 Γενάρη 2012 στη Δερβιτσιάνη; Αντικρίσαμε όλοι πόσο μακριά και ενάντια στα εθνικά συμφέροντα της ε. ε. μειονότητας οδήγησε την ΟΜΟΝΟΙΑ η νυν ηγεσία της.
Ως ο άνθρωπος που συνέταξα το πρώτο πρόγραμμά της και υπέγραψα πρώτος την ιδρυτική της πράξη και υπηρέτησα ως ένας από τους πέντε βουλευτές της το 1991, το λέω αυτό με πολύ πόνο.
Έχω επίσης να πω ότι από τις 5 Γενάρη που συγκεντρώθηκε για πρώτη φορά επίσημα η εξάδα για την ίδρυση της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, μέχρι της 22 Φλεβάρη 1991 καταφέραμε να ιδρύσουμε μια Εθνικό-πολιτική οργάνωση για να ενώσει όλους τους έλληνες ανεξαρτήτως ιδεολογικού πιστεύω.
Την ίδια περίοδο άρχισε ένας σκληρός αγώνας για να τεθεί υπό έλεγχο η ΟΜΟΝΟΙΑ. Πρώτα από τα Τίρανα και μετά από την Αθήνα. Ο έλεγχος αυτός έχει οδηγήσει την ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, κατά των συμφερόντων της ε.ε.μ. το αποκορύφωμα σημειώθηκε στο θέμα της απογραφής του πληθυσμού οπότε αυτή η ηγεσία που εξυπηρέτησε άμεσα τους ακραίους εθνικιστικούς αλβανικούς κύκλους.
Για την απουσία μου στην επέτειο ίδρυση της ΟΜΟΝΟΙΑΣ είχα μια μόνο απάντηση. Προτιμώ να μη μετάσχω στην επέτειο της οργάνωσης που αγωνίστηκα να ιδρυθεί, ορθοποδήσει και αντρωθεί, παρά να μετάσχω για να ενισχύσω την ηγεσία της, η οποία για τα μικροσυμφεροντά της έχει κατακερματίσει την ενότητα μας και κατασπαράξει τις εθνικές μας διεκδικήσεις.
Ο Βαγγέλης Ντούλες, διοργάνωσε την επέτειο της ΟΜΟΝΟΙΑΣ σε μια αίθουσα χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα και δεν ντράπηκε διόλου να μιλήσει για εθνική ενότητα και εθνικούς στόχους.
Εκμεταλλευόμενος την επέτειο θέλησε να αντιστρέψει το βαρύ κλίμα στην ε.ε.μ και σε βάρος της ίδιας της ΟΜΟΝΟΙΑΣ που ο ίδιος δημιούργησε για να σώσει πολιτικά το τομάρι του.
Τόσα χρόνια μιλάει για ενότητα στόχων. Και το λέει αυτό αδιάντροπα πάνω στα συντρίμμια των εθνικών οραμάτων ίδρυσης της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, που ο ίδιος γκρέμισε. Ποιους εθνικούς στόχους λοιπών. Την ισοπεδωμένη και ανύπαρκτη πλέον παιδεία στην μητρική μας γλώσσα; Τις ανυπεράσπιστες περιουσίες μας, οι οποίες μια μετά την άλλη αλλάζουν χέρια; Τις επιχειρήσεις των παιδιών μας που κλείνουν η μια μετά την άλλη διότι δεν μπορούν να αντέξουν στον άνισο ανταγωνισμό; Την δημογραφική, οικονομική, πολιτιστική και εθνική αλλοίωση ακόμα και των περιοχών με αμιγή ελληνικό πληθυσμό; Την διάσπαση, εσωστρέφεια και το κυνήγι των μαγισσών, που ο ίδιος έκανε πραχτική για την πολιτική του επιβίωση; Τις ουρές για την κατοχύρωση των δικαιωμάτων μας στην Ελλάδα;…;…;
Οι εθνικές του ευθύνες είναι τέτοιες που η ιστορική μνήμη του βορειοηπειρωτικού ελληνισμού θα έχει γι΄ αυτόν μόνο ένα μέτρο:- Τον στιγματισμό για την εθνική μας φθορά.
Οι υπεράνθρωπες προσπάθειες που καταβάλλει για να αφήσει τον τόπο αυτό χωρίς μνήμη και η δημαγωγία του να κάνει το άσπρο μαύρο δεν θα μπορέσουν να τον βοηθήσουν για να μη αποδειχτεί αυτός που είναι. (Μιλάω για το Ντούλε, επειδή τα άλλα άτομα γύρω του είναι απλώς νεροκουβαλητές. Τα ικανά στελέχη, έστω και αργά τον εγκαταλείψαν, τόσο που η 15-χρονη ηγετική του πορεία χαρακτηρίζεται μόνο ως πορεία εγκατάλειψης στελεχών και συνεργατών).
Στις εκδηλώσεις για την 21-η επέτειο της ΟΜΟΝΟΙΑΣ ο Ντούλες επανέλαβε την ίδια κατάχρηση. Μπήκε κάτω από την ιδέα της ΟΜΟΝΟΙΑΣ για να σώσει ξανά πολιτικά το τομάρι του.
Κατάφερε μόνο να παρασύρει στο παιχνίδι αυτό πολιτικούς εκπροσώπους της μάνα Ελλάδας. Δλδ, ποιος είπε σ΄ αυτούς ότι οι Έλληνες Βορειοηπειρώτες δεν θέλουν την ΟΜΟΝΟΙΑ; Το μήνυμα τους είναι ότι δεν θέλουν πλέον αυτή την ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ. Μη μπερδεύουμε τα πράγματα. Αν οι πολιτικοί εκπρόσωποι από την Αθήνα θέλουν όντως την ΟΜΟΝΟΙΑ και τον Βορειοηπειρωτικό Ελληνισμό, το ελάχιστο που πρέπει να κάνουν είναι να καταδικάσουν το έργο αυτής της ηγεσίας. Διαφορετικά κινούνται και αυτοί στην ίδια πορεία φθοράς με το Ντούλε και είναι έτοιμοι να θυσιάσουν ένα εθνικό θέμα για μια ηγετική κλίκα.
Στις εκδηλώσεις της Κυριακής στο όνομα της ενότητας ακούστηκε και η άποψη για την μετατροπή της ΟΜΟΝΟΙΑΣ σε «Άτυπη Βουλή», δλδ, το ίδιο το όραμα με το οποίο η ΟΜΟΝΟΙΑ ιδρύθηκε το 1991.
Ο Ντούλες δεν διαφώνησε. Αλλά αντιτάχτηκε εκ΄ νέου με τον τρόπο του και στην ιδέα αυτή ενότητας. Εξαπόλυσε φαρμακερά βέλη κατά όλων των πολιτικών του αντιπάλων, που βρίσκονται στ΄ αλβανικά κόμματα, «τα οποία καταφέρονται , κατά τον Ντούλε, κατά των συμφερόντων της ε.ε.μ». Δεν ακούει τι λέει ο άνθρωπος. Διότι πρώτος αυτός επί 15 χρόνια τώρα συμμαχεί με το εκάστοτε αλβανικό κόμμα στην κυβέρνηση για τα συμφέροντα της ομάδας του. Επί 15 χρόνια ηγείται ενός παναλαβανικού κόμματος, το οποίο δυστυχώς το έχει ταυτίσει με την ΟΜΟΝΟΙΑ. (!!!) Τώρα, βρίσκεται στο συνασπισμό ενός αλβανικού κόμματος, το οποίο πασχίζει να έρθει στην εξουσία αναπτύσσοντας έναν αλβανικό εθνικισμό που θυμίζει τον ΧΙΧ αιώνα και που στηρίζεται στον ανθελληνισμό μέχρι παραλογισμό!
Ωστόσο, ενώ διερωτήθηκε γιατί δεν βρίσκονταν στη Δερβιτσιάνη εκείνοι που απουσίαζαν, λησμόνησε ότι για να παρευρεθούν στην επέτειο της ΟΜΟΝΟΙΑΣ πολιτικοί εκπρόσωποι από την Ελλάδα κίνησε γη και ουρανό. Ενώ για να πραγματοποιήσει «την ενότητα εθνικών στόχων» δεν τόλμησε να σηκώσει τουλάχιστον ένα τηλέφωνο, σε ιδρυτές της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, πρώην στελέχη, σε έλληνες βουλευτές σε άλλα κόμματα ….!!! Σίγουρα που έτριψε τα χέρια από χαρά που εκείνοι δεν ήταν εκεί για να κοκορευτεί, να τους επιπλήξει, να καρπωθεί μια ακόμα πύρρεια νίκη. (Και μετά έρχεται και το κεραμύδι!).
Ο Ντούλες με τους δικούς του δεν θέλει την ενότητα που ο ίδιος διατυπώνει ή που στη Δερβιτσιάνη εισακούστηκε. Ακούει την ιδέα αυτή 15 χρόνια τώρα και αντιστέκεται.
Το 1998, μεταξύ εμού και του Ντούλε επιτεύχθηκε πολιτική συνεργασία σε περίπτωση που εκείνος αποδεχόταν ώστε η ΟΜΟΝΟΙΑ να επανερχόταν στο ιδρυτικό της όραμα. Παρέδωσα στο Ντούλε ένα 8-σελιδο κείμενο για το πώς θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί το όραμα της ΟΜΟΝΟΙΑΣ - άτυπη Βουλη. Μόλις όμως ο Ντούλες βγήκε πρόεδρος της ΟΜΟΝΟΙΑΣ αθέτησε τον όρο συνεργασίας. Σε ένα χρόνο εγώ παραιτήθηκα απ΄όλα τα αξιώματα στην ΟΜΟΝΟΙΑ.
Το 2000-2001 με ένα 25-σέλιδο κείμενο, με υπογραφές έπαρχων, στελεχών, βουλευτών και πρώην βουλευτών, ξεκινήσαμε το κίνημα εθνικής ενότητας με την ονομασία «ΟΜΟΝΟΙΑ ΑΤΥΠΗ ΒΟΥΛΗ». Ζητήσαμε πρώτα να το συζητήσει και εφαρμόσει το Γενικό Συμβούλιο της ΟΜΟΝΟΙΑΣ. Όχι μόνο που ο Ντούλες το απέρριψε, αλλά κάλεσε και τους θεούς να αποτραπεί το κίνημα. Ευεργέτης του στάθηκε το ελληνικό διπλωματικό σώμα στην Αλβανία και οι….
Το 2003, ο τότε πρόεδρος της Δημοκρατίας Κ. Στεφανόπολος επισκεπτόμενος τα πάτρια εδάφη του στη Βόρειο Ήπειρο, επισήμανε με τον δικό του τρόπο την ίδια ιδέα, προκαλώντας τις σθεναρές αντιδράσεις εναντίον του της Ντουλοπαρέας.
Λίγα χρόνια αργότερα, 2007 παρόμοια πρωτοβουλία ανέλαβε το Υπουργείο Εξωτερικών της Ελλάδας. Ο Ντούλες αρνήθηκε να παρευρεθεί στη συζήτηση για την εξεύρεση λύσης στο αδιέξοδο που είχε οδηγήσει την ΟΜΟΝΟΙΑ και την ε.ε. μειονότητα η ηγεσία του. Στη συνέχεια όχι μόνο έκλεισε τις πόρτες τις ΟΜΟΝΟΙΑΣ, αλλά συνεχίζει να έχει έναν πρόεδρο διορισμένο και να μη σέβεται πλέον καταστατικά και δημοκρατικούς κανονισμούς και αρχές.
Η συνέχεια έφερε την ίδρυση του ΜΕΓΑ, το οποίο τόσο πολύ φοβάται τώρα ο Ντούλες. Και αν προχθές αποδέχτηκε την ιδέα της ΟΜΟΝΟΙΑΣ άτυπη Βουλή, (τουλάχιστον δεν αντέδρασε στα χειροκροτήματα) το έκανε διότι ή πιστεύει ότι η άτυπη Βουλή θα έχει και το βασιλιά της που θα είναι ίδιος, ή βλέπει την ιδέα της άτυπης βουλής ως μέσο να εξοντώσει όλους τους αντιπάλους που έστω και έτσι σκορπισμένοι έγιναν πολλοί, δυνατοί και απειλητικοί για την μονοκρατία του στον βορειοηπειρωτικό ελληνισμό.
Παναγιώτης Μπάρκας για τον Βορειοηπειρώτη
(ΈΧΕΙ ΛΗΣΜΟΝΉΣΕΙ ΤΟ ΚΕΡΑΜΥΔΙ)
Τι έγινε στις 8 Γενάρη 2012 στη Δερβιτσιάνη; Αντικρίσαμε όλοι πόσο μακριά και ενάντια στα εθνικά συμφέροντα της ε. ε. μειονότητας οδήγησε την ΟΜΟΝΟΙΑ η νυν ηγεσία της.
Ως ο άνθρωπος που συνέταξα το πρώτο πρόγραμμά της και υπέγραψα πρώτος την ιδρυτική της πράξη και υπηρέτησα ως ένας από τους πέντε βουλευτές της το 1991, το λέω αυτό με πολύ πόνο.
Έχω επίσης να πω ότι από τις 5 Γενάρη που συγκεντρώθηκε για πρώτη φορά επίσημα η εξάδα για την ίδρυση της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, μέχρι της 22 Φλεβάρη 1991 καταφέραμε να ιδρύσουμε μια Εθνικό-πολιτική οργάνωση για να ενώσει όλους τους έλληνες ανεξαρτήτως ιδεολογικού πιστεύω.
Την ίδια περίοδο άρχισε ένας σκληρός αγώνας για να τεθεί υπό έλεγχο η ΟΜΟΝΟΙΑ. Πρώτα από τα Τίρανα και μετά από την Αθήνα. Ο έλεγχος αυτός έχει οδηγήσει την ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, κατά των συμφερόντων της ε.ε.μ. το αποκορύφωμα σημειώθηκε στο θέμα της απογραφής του πληθυσμού οπότε αυτή η ηγεσία που εξυπηρέτησε άμεσα τους ακραίους εθνικιστικούς αλβανικούς κύκλους.
Για την απουσία μου στην επέτειο ίδρυση της ΟΜΟΝΟΙΑΣ είχα μια μόνο απάντηση. Προτιμώ να μη μετάσχω στην επέτειο της οργάνωσης που αγωνίστηκα να ιδρυθεί, ορθοποδήσει και αντρωθεί, παρά να μετάσχω για να ενισχύσω την ηγεσία της, η οποία για τα μικροσυμφεροντά της έχει κατακερματίσει την ενότητα μας και κατασπαράξει τις εθνικές μας διεκδικήσεις.
Ο Βαγγέλης Ντούλες, διοργάνωσε την επέτειο της ΟΜΟΝΟΙΑΣ σε μια αίθουσα χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα και δεν ντράπηκε διόλου να μιλήσει για εθνική ενότητα και εθνικούς στόχους.
Εκμεταλλευόμενος την επέτειο θέλησε να αντιστρέψει το βαρύ κλίμα στην ε.ε.μ και σε βάρος της ίδιας της ΟΜΟΝΟΙΑΣ που ο ίδιος δημιούργησε για να σώσει πολιτικά το τομάρι του.
Τόσα χρόνια μιλάει για ενότητα στόχων. Και το λέει αυτό αδιάντροπα πάνω στα συντρίμμια των εθνικών οραμάτων ίδρυσης της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, που ο ίδιος γκρέμισε. Ποιους εθνικούς στόχους λοιπών. Την ισοπεδωμένη και ανύπαρκτη πλέον παιδεία στην μητρική μας γλώσσα; Τις ανυπεράσπιστες περιουσίες μας, οι οποίες μια μετά την άλλη αλλάζουν χέρια; Τις επιχειρήσεις των παιδιών μας που κλείνουν η μια μετά την άλλη διότι δεν μπορούν να αντέξουν στον άνισο ανταγωνισμό; Την δημογραφική, οικονομική, πολιτιστική και εθνική αλλοίωση ακόμα και των περιοχών με αμιγή ελληνικό πληθυσμό; Την διάσπαση, εσωστρέφεια και το κυνήγι των μαγισσών, που ο ίδιος έκανε πραχτική για την πολιτική του επιβίωση; Τις ουρές για την κατοχύρωση των δικαιωμάτων μας στην Ελλάδα;…;…;
Οι εθνικές του ευθύνες είναι τέτοιες που η ιστορική μνήμη του βορειοηπειρωτικού ελληνισμού θα έχει γι΄ αυτόν μόνο ένα μέτρο:- Τον στιγματισμό για την εθνική μας φθορά.
Οι υπεράνθρωπες προσπάθειες που καταβάλλει για να αφήσει τον τόπο αυτό χωρίς μνήμη και η δημαγωγία του να κάνει το άσπρο μαύρο δεν θα μπορέσουν να τον βοηθήσουν για να μη αποδειχτεί αυτός που είναι. (Μιλάω για το Ντούλε, επειδή τα άλλα άτομα γύρω του είναι απλώς νεροκουβαλητές. Τα ικανά στελέχη, έστω και αργά τον εγκαταλείψαν, τόσο που η 15-χρονη ηγετική του πορεία χαρακτηρίζεται μόνο ως πορεία εγκατάλειψης στελεχών και συνεργατών).
Στις εκδηλώσεις για την 21-η επέτειο της ΟΜΟΝΟΙΑΣ ο Ντούλες επανέλαβε την ίδια κατάχρηση. Μπήκε κάτω από την ιδέα της ΟΜΟΝΟΙΑΣ για να σώσει ξανά πολιτικά το τομάρι του.
Κατάφερε μόνο να παρασύρει στο παιχνίδι αυτό πολιτικούς εκπροσώπους της μάνα Ελλάδας. Δλδ, ποιος είπε σ΄ αυτούς ότι οι Έλληνες Βορειοηπειρώτες δεν θέλουν την ΟΜΟΝΟΙΑ; Το μήνυμα τους είναι ότι δεν θέλουν πλέον αυτή την ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ. Μη μπερδεύουμε τα πράγματα. Αν οι πολιτικοί εκπρόσωποι από την Αθήνα θέλουν όντως την ΟΜΟΝΟΙΑ και τον Βορειοηπειρωτικό Ελληνισμό, το ελάχιστο που πρέπει να κάνουν είναι να καταδικάσουν το έργο αυτής της ηγεσίας. Διαφορετικά κινούνται και αυτοί στην ίδια πορεία φθοράς με το Ντούλε και είναι έτοιμοι να θυσιάσουν ένα εθνικό θέμα για μια ηγετική κλίκα.
Στις εκδηλώσεις της Κυριακής στο όνομα της ενότητας ακούστηκε και η άποψη για την μετατροπή της ΟΜΟΝΟΙΑΣ σε «Άτυπη Βουλή», δλδ, το ίδιο το όραμα με το οποίο η ΟΜΟΝΟΙΑ ιδρύθηκε το 1991.
Ο Ντούλες δεν διαφώνησε. Αλλά αντιτάχτηκε εκ΄ νέου με τον τρόπο του και στην ιδέα αυτή ενότητας. Εξαπόλυσε φαρμακερά βέλη κατά όλων των πολιτικών του αντιπάλων, που βρίσκονται στ΄ αλβανικά κόμματα, «τα οποία καταφέρονται , κατά τον Ντούλε, κατά των συμφερόντων της ε.ε.μ». Δεν ακούει τι λέει ο άνθρωπος. Διότι πρώτος αυτός επί 15 χρόνια τώρα συμμαχεί με το εκάστοτε αλβανικό κόμμα στην κυβέρνηση για τα συμφέροντα της ομάδας του. Επί 15 χρόνια ηγείται ενός παναλαβανικού κόμματος, το οποίο δυστυχώς το έχει ταυτίσει με την ΟΜΟΝΟΙΑ. (!!!) Τώρα, βρίσκεται στο συνασπισμό ενός αλβανικού κόμματος, το οποίο πασχίζει να έρθει στην εξουσία αναπτύσσοντας έναν αλβανικό εθνικισμό που θυμίζει τον ΧΙΧ αιώνα και που στηρίζεται στον ανθελληνισμό μέχρι παραλογισμό!
Ωστόσο, ενώ διερωτήθηκε γιατί δεν βρίσκονταν στη Δερβιτσιάνη εκείνοι που απουσίαζαν, λησμόνησε ότι για να παρευρεθούν στην επέτειο της ΟΜΟΝΟΙΑΣ πολιτικοί εκπρόσωποι από την Ελλάδα κίνησε γη και ουρανό. Ενώ για να πραγματοποιήσει «την ενότητα εθνικών στόχων» δεν τόλμησε να σηκώσει τουλάχιστον ένα τηλέφωνο, σε ιδρυτές της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, πρώην στελέχη, σε έλληνες βουλευτές σε άλλα κόμματα ….!!! Σίγουρα που έτριψε τα χέρια από χαρά που εκείνοι δεν ήταν εκεί για να κοκορευτεί, να τους επιπλήξει, να καρπωθεί μια ακόμα πύρρεια νίκη. (Και μετά έρχεται και το κεραμύδι!).
Ο Ντούλες με τους δικούς του δεν θέλει την ενότητα που ο ίδιος διατυπώνει ή που στη Δερβιτσιάνη εισακούστηκε. Ακούει την ιδέα αυτή 15 χρόνια τώρα και αντιστέκεται.
Το 1998, μεταξύ εμού και του Ντούλε επιτεύχθηκε πολιτική συνεργασία σε περίπτωση που εκείνος αποδεχόταν ώστε η ΟΜΟΝΟΙΑ να επανερχόταν στο ιδρυτικό της όραμα. Παρέδωσα στο Ντούλε ένα 8-σελιδο κείμενο για το πώς θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί το όραμα της ΟΜΟΝΟΙΑΣ - άτυπη Βουλη. Μόλις όμως ο Ντούλες βγήκε πρόεδρος της ΟΜΟΝΟΙΑΣ αθέτησε τον όρο συνεργασίας. Σε ένα χρόνο εγώ παραιτήθηκα απ΄όλα τα αξιώματα στην ΟΜΟΝΟΙΑ.
Το 2000-2001 με ένα 25-σέλιδο κείμενο, με υπογραφές έπαρχων, στελεχών, βουλευτών και πρώην βουλευτών, ξεκινήσαμε το κίνημα εθνικής ενότητας με την ονομασία «ΟΜΟΝΟΙΑ ΑΤΥΠΗ ΒΟΥΛΗ». Ζητήσαμε πρώτα να το συζητήσει και εφαρμόσει το Γενικό Συμβούλιο της ΟΜΟΝΟΙΑΣ. Όχι μόνο που ο Ντούλες το απέρριψε, αλλά κάλεσε και τους θεούς να αποτραπεί το κίνημα. Ευεργέτης του στάθηκε το ελληνικό διπλωματικό σώμα στην Αλβανία και οι….
Το 2003, ο τότε πρόεδρος της Δημοκρατίας Κ. Στεφανόπολος επισκεπτόμενος τα πάτρια εδάφη του στη Βόρειο Ήπειρο, επισήμανε με τον δικό του τρόπο την ίδια ιδέα, προκαλώντας τις σθεναρές αντιδράσεις εναντίον του της Ντουλοπαρέας.
Λίγα χρόνια αργότερα, 2007 παρόμοια πρωτοβουλία ανέλαβε το Υπουργείο Εξωτερικών της Ελλάδας. Ο Ντούλες αρνήθηκε να παρευρεθεί στη συζήτηση για την εξεύρεση λύσης στο αδιέξοδο που είχε οδηγήσει την ΟΜΟΝΟΙΑ και την ε.ε. μειονότητα η ηγεσία του. Στη συνέχεια όχι μόνο έκλεισε τις πόρτες τις ΟΜΟΝΟΙΑΣ, αλλά συνεχίζει να έχει έναν πρόεδρο διορισμένο και να μη σέβεται πλέον καταστατικά και δημοκρατικούς κανονισμούς και αρχές.
Η συνέχεια έφερε την ίδρυση του ΜΕΓΑ, το οποίο τόσο πολύ φοβάται τώρα ο Ντούλες. Και αν προχθές αποδέχτηκε την ιδέα της ΟΜΟΝΟΙΑΣ άτυπη Βουλή, (τουλάχιστον δεν αντέδρασε στα χειροκροτήματα) το έκανε διότι ή πιστεύει ότι η άτυπη Βουλή θα έχει και το βασιλιά της που θα είναι ίδιος, ή βλέπει την ιδέα της άτυπης βουλής ως μέσο να εξοντώσει όλους τους αντιπάλους που έστω και έτσι σκορπισμένοι έγιναν πολλοί, δυνατοί και απειλητικοί για την μονοκρατία του στον βορειοηπειρωτικό ελληνισμό.
Παναγιώτης Μπάρκας για τον Βορειοηπειρώτη
14 comments:
ΑΝ ΤΟΝ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΑ ΠΑΡΕΥΡΕΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΘΑ ΤΑ ΕΛΕΓΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ????ΙΔΟΥ Η ΑΠΟΡΙΑ......
vre pulimene ego 17 xronia pu epestrepsa apo tin ellada ke ipostirizo tin omonia fanatika esena apenanti se ixame llopoditi psefti.....
«6:18» Δεν θα τολμούσαν να τον πάρουν τηλέφωνο γιατί τηλέφωνο παίρνουν μόνο τους κουβαλητές και αυτούς που τους λένε «yes ser» , όπως δεν πήραν τηλέφωνο και άλλα στελέχη του Βορειοηπειρωτικού ελληνισμού και στο μοναδικό κόμμα που εκπρόσωποι τα δικαιώματα των ελλήνων το όποιο δεν είναι κόμμα του δικαστηρίου όπως αναφέρει ο διορισμένος πρόεδρος αλλά είναι ο εθνικός φορέας του Ελληνισμού όπως το αναφέρει και ο Πρόεδρος της ΝΔ στην συνάντηση με τον Πρόεδρο της ΕΕΜΜ,
«βουνίσιε» εδώ και 15 χρόνια τον ίδιο αρχηγό έχουμε εδραιωμένο στην καρέκλα του λες και του έχουμε κάνει συγκόλληση δεν λέει να την αποχωριστεί παρότι είχε παραλάβει μια Ομόνοια μαγαζί γωνία και την έκανε λέσχη εκλεκτών , στα γεγονότα που αναφέρεται ο κύριος Μπάρκας έχεις να πεις κάτι? Αν είναι λωποδύτης η ψεύτης αυτό το κρίνει το αποτέλεσμα και η ιστορία του τόπου μας.
Παναγιώτη ,Παναγιώτη βγαλ’την τρίτη βαλ’την πρώτη.
Ανώνυμε 6:18, ο Π.Μπάρκας θα τα έλεγε αυτά ακόμα και στην Ελληνική Βουλή, όπως ήταν θαρραλέος και στην Αλβανική Βουλή.
Ανώνυμε 7:18, έναν φανατικό σαν κι εσένα δεν είναι να τον παίρνει κανεί στα σοβαρά, διότι σίγουρα θα λαθέψει το δρόμο, διότι δεν έχει σκέψη, αλλά πάει στα τυφλά.
Ρε Μπάρκα,καταλάβαμε τι μας λέει ο Ντούλες. Εγώ, λέει, είμαι στην ΟΜΟΝΟΙΑ πολιτικός και εθνικός κατακτητής. Ελάτε, προσθέτει, και εσείς που φύγατε και εσείς που δεν με πιστεύεται και εσείς που διακατέχεστε από πραγματικά εθνικά αισθήματα, να μπείτε στην κατοχή μου, να σας κάνω εγώ συνένοχους για την εθνικά καταστροφή και να βγάλω, εγώ (Ντούλες δλδ)την ουρά απ΄έξω. Άστον καλύτερα διότι όταν δεν τον αγγίζεις πέφτει από μόνος του αυτός... Μια μέρα θα φοβάται και τον ίσκιο του ενώ γνωρίζει ότι δεν θα έχει ποιος να τον σώσει από τους εφιάλτες....
Ο ΑΘΩΟΣ
Σαν τους θεατές της αρχαίας τραγωδίας ο Βορειοηπειρωτικός Ελληνισμός με αυξανόμενη αγωνία περιμένει τη λύση του προβλήματος στην ιδιαίτερη πατρίδα μας. Το κακό, με την ηγετική κλίκα της ΟΜΟΝΟΙΑΣ έχει παραγίνει. Το αδιέξοδο της πολιτικής εκπροσώπησης, η δηχόνια, ο ταξικός πόλεμος επιβάλει πια στο να βρεθεί η διέξοδος. Τη διέξοδο αυτή την αναζητούμε πάντα σαν πολιτική για ένα καλύτερο μέλλον. Το εσωτερικό αυτό πρόβλημα της απουσίας της πολιτικής εκπροσώπησης των Βορειοηπειρωτών, πρέπει να αντιμετοπησθεί ουσιαστικά για να λυθεί ριζικά και οριστικά. Και αυτό δεν μπορεί να γίνει από τους νυν ηγέτες της ΟΜΟΝΟΙΑΣ. Καταλαβένουμε καλά πώς το μόνο που θα κάνουν τώρα θα είναι μια μεγάλη προσπάθεια να μας πείσουν πως αυτοί μπορούν, γνωρίζουν, αγωνίζονται, παλεύουν. Υπάρχει περίπτωση να τους εμπιστευτεί ξανά ο λαός; Πιστεύω πως όχι. Την προσπάθεια θα την κάνουν όμως. Μπορεί να πιστεύουν πως θα καταφέρουν να μας κοροϊδέψουν και πάλη και έτσι να διατηρήσουν τα προνόμια που απέχτησαν τόσα χρόνια υπηρετώντας με τον πιο πιστό τρόπο το αλβανικό κατεστημένο. Και αν δεν καταφέρουν αυτό ίσος μπορέσουν να «τακτοποιήσουν» τον εαυτό τους ηθικά και πολιτικά στην κοινή γνώμη των Βορειοηπειρωτών, είτε της Ελλάδας.
Εδώ που έφτασαν τα πράγματα η αλλαγή επιβάλετε. Για να είναι όμως αρχή σωτηρίας για τον τόπο μας, θα πρέπει να γίνει σε βάθος και σε όλες τις δομές. Η αλλαγή, για να είναι η αρχή σωτηρίας της Βορείου Ηπείρου θα πρέπει να είναι άμεση, πλήρης και εγγυημένη. Κλιμακωτή η μερική αλλαγή δεν θα φέρει κανένα αποτέλεσμα και δεν θα μας βγάλει από ένα τόσο προχωρημένο και τόσο τραγικό αδιέξοδο. Κλιμακωτές και μερικές λύσεις θα συντελούσαν μόνο στα να σχηματιστεί στο λαός η ψεύτικη εντύπωση ότι άλλαξαν τα πράγματα. Η κλιμακωτές αλλαγές όμως κρύβουν και κίνδυνο. Μη αντέχοντας άλλο την αλαζονεία των ηγετών της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, ο λαός μπορεί να εξαγριωθεί, να ξεσικοθεί, δημιουργώντας έτσι ένα επαναστατικό κίνημα που από μόνο του να ζητήσει και να εφαρμόσει την πλήρη αλλαγή. Αυτό όμως θα βοηθούσε την κατάσταση που επικρατή στους κόλπους της δική μας κοινωνίας; Μια τέτοια επανάσταση θα βοηθούσε στο μέλλον της Βορείου Ηπείρου;
Στην πραγματικότητα όμως ούτε πρέπει , ούτε ωφελεί να γίνεται λόγος για αλλαγή μέσα στην ΟΜΟΝΟΙΑ, για να φαίνεται πως μεγαλόψυχα η ηγεσία της προχωράει στην ανανέωση και στην αλλαγή. Η προσπάθεια τους μου μοιάζει περισσότερο με την ιστορία του φούρνου του Ναστραντίνη η με τα τη λαϊκή φράση «Άλλαξε ο Μανολιός και έβαλε τα ρούχα αλλιώς». Αυτό όμως δεν το βλέπουμε όλοι εμείς που ζητάμε εδώ και χρόνια την αναγέννησει και την αλλαγή στην ΟΜΟΝΟΙΑ. Να δείτε που στο τέλος κινδυνεύουμε όλοι εμείς να θεωρηθούμε εμπόδιο στην αλλαγή και την ανανέωση. Αυτό θα προσπαθήσει να προβάλει η νυν ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ και να ρίξει την δικής ανεπάρκεια πάνω σε εμάς.
Υποκρισία η σαρκασμός; Είναι και τα δυο όταν μιλάει η ηγετική κλίκα της ΟΜΟΝΟΙΑΣ για την αλλαγή, την οργάνωση και τις δημοκρατικές διαδικασίες που ακολουθεί.
Η Βόρειος Ήπειρος πρέπει να βρει το δρόμο της. Και αυτό δεν μπορεί να γίνει με ύποπτα ημήμετρα, αλλά με γενναία μέτρα που θ΄ ανοίξουν καινούργια σελίδα στη ιστορία της Βορείου Ηπείρου. Αρκετά καθυστερήσαμε μέσα στην αδιαφορία, ανυπαρξία, δουλεία. Αρκετά ζήσαμε στα ερείπια του μίσους, τις βίας και της αδιαλαξείας που έσπειραν οι ηγέτες τις ΟΜΟΝΟΙΑΣ στους κόλπους του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού.
O P.Barkas fillos tou Pellumb Xhufi
O Xhufi kai oi alloi albanoi dhen ton ehoun fillo ton Mparka, alla to sebontai giati tn fobounte. Tous ta leei katamoutra. Kserei kallëa tin istoria, ehei epiheirimata kai dhen distazei na ta pei. Ekeinoi lene heri poz dhen dhagkonetai as to filisoume
Όποιος καλεί τους Έλληνες Βορειοηπειρώτες σε νέες προσπάθειες πολιτικής ένωσης και ενότητας με βάση το κατεστημένο στην ΟΜΟΝΟΙΑ, είναι σαν να μοιάζει να μας καλεί να σκάψουμε το λάκκο μας, να αποδεχτούμε τον Κρεσνικ Σπαχιου αρχηγό μας. Δεν έχουμε άλλες ενέργειες για κατανάλωση. Αυτή η ηγεσία θα κάνει καλά να πάει σπίτι της από μόνη της. Είναι το μόνο πατριωτικό έργο που μπορεί να κάνει εκτός και αν δεν εκπλήρωσαν τους στόχους των αλβανών....!!!
«Ελληνική Φυλή τί φωνάζεις; Μπήκαν κλέφτες στο μαντρί; Αν τολμάς, έμπα και διώξτους».
Θα ξεκινήσω με μια μεγάλη ρήση του μεγίστου εκ των ρομαντικών του σύγχρονου ελληνισμού και πατέρα της ελληνικής οικολογίας που μετά από 100 και πλέον χρονιά όταν διαβάζεις τα λογία του είναι σαν να έρχονται από το μέλλον.
Πολλοί εξ ημών όπως φυσικά και ο κυρ. Μπάρκας όταν αναφέρονται στο μαντρί και φυσικά στους κλέφτες που μπήκαν μέσα εννοούν την Ομόνοια και την νυν ηγεσία, μόνο που η πραγματικότητα δεν είναι έτσι.
Η πραγματικότητα αγαπητοί μου συμπατριώτες αν ήταν αυτή, τότε εγώ θα ήμουν ο πρώτος που θα σας παρότρυνε να συνεχίσετε να εκδηλώνετε τον πατριωτισμό σας μέσο των χορευτικών σας ικανοτήτων στις χαρές και τα πανηγύρια υπό τους γλυκούς ήχους του παραδοσιακού μας αυλού.
Η Ομόνοια δεν είναι τίποτα άλλο από ένα υπό πειρατική κατάληψη καράβι που πλέει με λάβαρο την νεκροκεφαλή που σκορπάει διχόνοια και μαύρη καταχνιά που αν δεν μπορούμε να το επανακτήσουμε ως Έλληνες τότε οφείλουμε εις την επιβίωση της πατρίδος να το βουλιάξουμε.
Άπλα όταν το βουλιάξουμε να φροντίσουμε να βρίσκονται μέσα όλοι εκείνοι οι μονόφθαλμοι καπεταναίοι που το υπηρετήσαν ανά καιρούς μαζί με τα τιμαλφή που άρπαξαν κατά την πειρατική τους θητεία.
Το μαντρί αγαπητοί μου συμπατριώτες δεν είναι η Ομόνοια το μαντρί είναι η ίδια μας η πατρίδα και αυτήν οφείλουμε να προστατέψουμε από πάσης φύσεως κλέφτες.
Ο κύριος Μπάρκας και ο κάθε αγωνιστής τύπου Μπάρκα είχε την ευκαιρία πολλές φορές να υπηρετήσει τον ελληνισμό άλλα δεν το έπραξε γιατί δεν μπορεί να προσαρμοστεί στα μέτρα που ορίζει ο ίδιος ο ελληνισμός άλλα προσπαθεί να προσαρμόσει τον ελληνισμό στα μέτρα τα δικά του.
Αν είναι να εναποθέσουμε τις ελπίδες μας στην προσαρμογή του ελληνισμού στα μέτρα του κυρίου Μπάρκα είναι σαν να αλλάζουμε πειρατές στο υπάρχον καταληφθέν καράβι.
Το παράλογο όμως με τον κυρ. Μπάρκα πέραν της γνωστής κόντρας με τον Μπαρμπαρόσα του τυχοδιωκτισμού στην Β. Ήπειρο είναι ότι μονίμως επικαλείται το πατριωτικό του φρόνημα άλλα επί του πρακτέου συντάσσεται μετά του εξαδέλφου στον κυβερνητικό σχηματισμό του Σαλί Μπερίσα.
Η Ελληνική τριήρεις πέρασε κυρ. Μπάρκα και κάλεσε όλους τους Έλληνες να κατακτήσουν το ανέφικτο εσείς φροντίσατε να λείπετε.
Η τριήρεις όπως και η πατρίς έχει περισσότερο ανάγκη από κωπηλάτες πάρα από καπεταναίους.
Άλλα από τις επιλογές σας φαίνεται από κωπηλάτης σε υπό ελληνική σημαία σκαρί προτιμήσατε να είστε τουρίστας σε αλβανικής κτίσης κρουαζιερόπλοιο.
μετά εκτιμήσεως Χρήστος Αργύρης
Αργύρη μου καλό παιδί,
Έκανες λάθος που με ανάγκασες να μιλήσω περί αυτού του θέματος. Οι "τριήρεις" σου στην κρίση μου, ζουν την περίοδο ανοχής και δοκιμασίας. Γι΄αυτό και δεν μιλούσα. Ως εκ τούτο, πρέπει να γνωρίζεις ότι, πέρασα πολλές φουρτούνες και μπόρες που μου έχουν αναπτύξει αρκετά την όσφρηση για να προλάβω και καταλάβω τον ερχομό νέων.....
Όσο για τα μέτρα και τα μεγέθη του ελληνισμού εγώ προσωπικά προσπαθώ να τα γνωρίσω, διότι είναι απέραντα, πολυδιάστατα και κουβαλούν αιώνες ιστορία. Σ΄αυτή την λοιπόν την παράδοση, μαζί με την προσπάθεια αυτογνωσίας, θέλω να προσθέσω και το δικό μου πετραδάκι. Πιστεύω ότι μπορώ και όσο μπορώ το πράττω..,
Για τα παράπονά σου που με ήθελες στην τριήρη σου, μάθε ότι πέρυσι τέτοιον καιρό, πήρα ξανά αυτόν τον σταυρό. Την ημέρα ίδρυσης της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, στην 20-η επέτειό της πήγα στη Δερβιτσιάνη για να παραδώσω την σκυτάλη της ίδρυσης της Ομόνοιας, στους κωπηλάτες της τριήρης. Μαζί χαιρέτησα με μια ομιλία η οποία συνόψιζε όχι απλώς το όραμά μου αλλά την ελπίδα ώστε "οι τριήρεις" να επανέφερναν το όραμα και τις προσδοκίες της ΟΜΟΝΟΙΑΣ και του ελληνισμού στο προσκήνιο.
Την επόμενη, 12 Γενάρη, διώχτηκα από τη δουλειά ως καθηγητής πανεπιστημίου με ασήκωτα συκοφαντικά προσχήματα. Δεν το είχε τολμήσει ούτε ο Αλία το 1991. Το τόλμησε ο εκπρόσωπος της Ελλάδας στο Αργυρόκαστρο με την συμπαράσταση άλλων δικών μας. Οι τριήρεις πέρασαν δίπλα μου, αλλά λησμόνησαν να υπερασπιστούν το πρώτο θύμα της προσπάθειας για να ορθοποδήσουν στο εθνικό έργο που διαλαλούσαν.
Δεν τους εγκατέλειψα... Αλλά όπως και εσύ επιβεβαιώνεις .... οι τριήρεις στην ελάχιστη πορεία τους αποκαλύπτουν κι αυτοί όπως και η ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, τους δικούς τους οχτρούς, είτε είναι κοινοί με την ηγεσία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ είτε όχι. Απέκλεισαν ... δλδ από το όραμα της ΟΜΟΝΟΙΑΣ από το οποίο έχει ανάγκη ο Ελληνισμός, την ενότητα όλων, την στήριξη όλων, την αξιοποποιηση της συμβολής όλων απ΄ όπου κι αν βρίσκονται, τόσο το περισσότερο όταν είναι Έλληνες βουλευτές.
Και ας μη λησμονούμε ότι οι εθνικές θέσεις στα πρόσφατα καυτά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Ελληνισμός, αυτών που κατηγορείς ότι μας πήραν σε αλβανικά κρουεζορόπλοια, είναι πιο εθνικές και από την ΟΜΟΝΟΙΑ και από τους τριήρεις. Εύχομαι ειλικρινά οι τριήρεις να μη γίνει πειρατικό καράβι, στη λιγοστή θάλασσα που έχει απομείνει για τον βορειοηπειρωτικό ελληνισμό... Παναγιώτης Μπάρκας
Παναγιώτη,με όλο το σεβασμό που σου έχω.κουράστηκα να σ'ακούω να διαμαρτύρεσαι και να καρφώνεις συνεχώς ένα άτομο,το οποίο όπως φαίνεται και απ'τα δικά σου λόγια είναι πολύ δραστήριο.Αλλαξε ρότα και ασχολήσου επιτέλους και με κάτι άλλο εκτός απ' το Ντούλε.Σου τα λέει αυτά ένας φίλος.
EPIDI OLOI STIN PRAGMATIKOTITA KSERETE KALA PIOS EINAI O P.BARKAS ALLA GIA SIMFERONTA POY POLY KALA KSERETE THELETE NA TOY "MAYROSETE" TO ONOMA,OMOS OPOS K ESEIS KSERETE DEN EXETE TIPOTA ALLO PARAMONO LOJIA TOY AERA KAI DEN TA EXETE GIATI POLY APLA DEN YPARXEI TIPOTA TO "RPOMIKO" POY NA EXEI KANEI...ANTITHETA ME ESAS KAI POLOYS ALOYS POY ALAZOYN "PAREES" SIMFONA ME TA SYMFERONTA TOYS,EXETE KANTANTISEI XLIFTES KAI ROYFIANOI JIA NA ANEBETE ESTO K ENA SKALI,ALLA KAPIA STIGMH THA PESETE APOTOMA KAI TOTE NA DOYME POS THA KSEPLINETE TI "LASPH" APO TA MOYTRA SAS.....
Δημοσίευση σχολίου