Η αλήθεια που ο Παναγιώτης Μπάρκας δεν τολμάει να δημοσιεύσει.
Συντάκτης του παρόντος είναι το πρόσωπο (ο παράγοντας) με το οποίο ο Παναγιώτης Μπάρκας αναφέρει στο δημοσίευμα σας. Για τη διαλεύκανση του δήθεν «προβλήματος», που στην πραγματικότητα δεν υπάρχει, πρέπει καταρχήν να αναφέρω: Λέγομαι Ρολάντ Ζίση, Κοσμήτορας στη Σχολή Παιδαγωγικής και Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αργυροκάστρου. Με αυτή την ιδιότητα τον κ. Μπάρκα τον διόρισα δύο φορές Πρόεδρο του Ελληνικού Τμήματος της Σχολής. Ποιο πριν είχα διατελέσει Διευθυντής Παιδείας του Νομού Αργυροκάστρου και επιβλέπον καθηγητής στις εργασίες του κ. Μπάρκα για το Μεταπτυχιακό και το Διδακτορικό του.
Η αλήθεια της «υπόθεσης» που ο Π. Μπάρκας θέλει να σερβίρει σαν «εύπεπτο φαγητό» στο κοινό και στους αναγνώστες σας έχει ως εξής:
1. Δεν είναι ο Πρόξενος της Ελλάδα στο Αργυρόκαστρο αυτός που έκανε τη μήνυση αλλά εγώ, με την ιδιότητα του Κοσμήτορα αλλά και του απλού πολίτη, που θίγετε από την επιστολή που έστειλε στο Υπουργείο Εξωτερικών Ελλάδος.
Η αλήθεια της «υπόθεσης» που ο Π. Μπάρκας θέλει να σερβίρει σαν «εύπεπτο φαγητό» στο κοινό και στους αναγνώστες σας έχει ως εξής:
1. Δεν είναι ο Πρόξενος της Ελλάδα στο Αργυρόκαστρο αυτός που έκανε τη μήνυση αλλά εγώ, με την ιδιότητα του Κοσμήτορα αλλά και του απλού πολίτη, που θίγετε από την επιστολή που έστειλε στο Υπουργείο Εξωτερικών Ελλάδος.
2. Όταν ενημερώθηκα για την ύπαρξη αυτής της επιστολής, απευθύνθηκα στο Ελληνικό Προξενείο στο Αργυρόκαστρο, το οποίο μου διέθεσε την επιστολή του κ. Μπάρκα με την υπογραφή του.
3. Αποσπάσματα της επιστολής η οποία αναφέρετε στο πρόσωπο μου, ως Κοσμήτορας και πρώην Διευθυντής Παιδείας και στην κόρη μου που έκανε αίτηση για σπουδές στην Ελλάδα, θεωρείται από πλευράς μου προσβλητική και δυσφημιστική, κάτι που προβλέπετε και από την Αλβανική Δικαιοσύνη. Τόσο εγώ ο Αλβανός όσο και ο Βορειοηπειρώτης Π. Μπάρκας έχουμε τα ίδια δικαιώματα απέναντι στη δικαιοσύνη.
4. Η κόρη μου, που έχει ολοκληρώσει τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο σχολείο Ξένων Γλωσσών στο Αργυρόκαστρο με βαθμό 10 (απόλυτο άριστα) έχει το δικαίωμα να κάνει αίτηση ως αλλογενής για σπουδές σε ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά ιδρύματα, στην προκειμένη περίπτωση στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους κανόνες και τους νόμους και το δικαίωμα αυτό δεν μπορεί να της το αρνηθεί κανείς. Το δικαίωμα των σπουδών δεν το απέκτησε έναντι κάποιας συναλλαγής με το Γενικό Πρόξενο όπως υπαινίσσεται και προσπαθεί να σερβίρει ο κ. Μπάρκας.
5. Είμαι περήφανος που ήμουν επικεφαλής της Εκπαίδευσης στο Αργυρόκαστρο για πέντε χρόνια και είχα την τύχη να συνεργαστώ με τους εκπαιδευτικούς της Ελληνικής Μειονότητας, στους οποίους είμαι ευγνώμων για τη συνεργασία προς όφελος της εκπαίδευσης στη μειονότητα.
6. Με αφήνουν αδιάφορο οι υπαινιγμοί του κ. Μπάρκα προς άλλα πρόσωπα, γιατί δεν έχω καμία σχέση με όλα αυτά και δεν είναι του χαρακτήρα μου να φαντάζομαι πραγματικότητες που δεν υπάρχουν.
Με σεβασμό προς τους αναγνώστες της ιστοσελίδας σας!
Σχόλιο Βορειοηπειρώτη:
Κατ’ αρχήν αισθανόμαστε άβολα από δημοσιεύσεις που έμμεσα θίγονται και κάποια άτομα όπως η κόρη του Κοσμήτορα ή ο γιος του κ. Μπάρκα που δε φταίνε σε τίποτα και ευχόμαστε ειλικρινά καλές σπουδές και κάθε επιτυχία στη ζωή τους!
Αισθανόμαστε όμως και δικαιωμένοι για το διάλογο που ανοίξαμε και την επιστολή του Κοσμήτορα. Δεν πρόκειται θα υποκαταστήσουμε τη δικαιοσύνη αλλά η δημοσιότητα συμβάλει στη διαφάνεια που είναι περιζήτητη και είδος προς εξαφάνιση στο χώρο μας . Ο κ. Ζήσης που αξίζει να πούμε ότι είναι κουμπάρος με τον εκλεκτό του Ριζόπουλου Τάβο, ήταν αρκετά διαφωτιστικώς και δε χρειάζεται να σχολιάσου τα γραφόμενα του. Έχουμε όμως κάποιες απορίες:
1. 1. Μπορεί ο καθένας να πάει στο Ελληνικό Προξενείο, να ρωτήσει μήπως έχει σταλεί καμιά επιστολή στην Ελλάδα που περιέχει και το όνομά του και να την προσκομισθεί και μάλιστα μεταφρασμένη όπως λέει ο Μπάρκας;
2. 2. Η κόρη του κ. Ζήση πήρε υποτροφία γιατί ήταν άριστη μαθήτρια ή γιατί είναι είναι η κόρη του Κοσμήτορα και βαφτισιμιά του Τάβου;
3. 3. Ο κ. Τσιτουρίδης στην Ελλάδα, παραιτήθηκε από υπουργός, γιατί αποκαλύφθηκε ότι έκανε μία μετάθεση του γιου του, από την Κρήτη στην Αθήνα, στην ίδια σχολή. Για το Ελληνικό Προξενείο στο Αργυρόκαστρου ποιοι νομικοί και ηθικοί κανόνες ισχύουν της Ελλάδος ή της Αλβανίας;
Επειδή μία μετάφραση δεν αποδίδει 100% το πρωτότυπο και για να είμαστε ποιο ακριβής δημοσιεύουμε την επιστολή και στα Αλβανικά όπως μας την έστειλε ο κ. Ζήσης
Shkruesi i ketij komenti eshte vete personi i pershire direkt ne problemin qe Z. Barka ka hedhur per diskutim. Per ndricimin e plote te ketij “gjoja” problemi, qe ne te vertete nuk egziston, me duhet paraprakisht te them se: quhem ROLAND ZISI, aktualisht Dekan i Faluktetit te Edukimit dhe Shkencave Shoqerore ne Universitetin e Gjirokastres. Nga ky pozicion Z. Barka eshte emeruar prej meje dy here rresht pergjegjes i Departamentit te Gjuhes, Letersise dhe Qyteterimit Grek. Para kesaj detyre kam drejtuar Drejtorine Arsimore Rajonale te Gjirokastres dhe kam qene dy here udheheqes shkencor i Panajot Barkes, ne Master dhe Doktorature.
E verteta e “ceshtjes” qe P. Barka mundohet te servire si “gjelle e ngrenshme” per opinionin dhe lexuesin e web-site tuaj eshte si me poshte:
1. Nuk eshte Konsulli i Greqise ne Gjirokaster paditesi i Z. Barka sikunder pretendon ai ne shkrimin e tij. Kallezimi penal eshte ngritur prej meje personalisht ne cilesine e Dekanit dhe ne cilesine e personit te prekur direkt nga akuzat e tij ne letren qe ai vete i ka derguar Ministrise se Jashtme Greke.
2. Kur u informova per egzistencen e kesaj letre iu drejtova Konsullates Greke ne Gjirokaster e cila me vuri ne dispozicion letren e shkruar dhe firmosur nga Z. Barka.
3. Fragmentet e kesaj letre te cilat permendin personin tim si Dekan dhe ish-Drejtor dhe te vajzes sime si aplikante per te drejte studimi ne Greqi, konsiderohen prej meje SHPIFJE dhe FYERJE per shkak te detyres te cilat parashikohen ne Kodin Penal shqiptar. Edhe une si shqiptar edhe P. Barka si vorioepiriot grek jemi te barabarte para drejtesise nese kryejme nje veper penale.
4. Vajza ime e cila ka perfunduar shkollen e Mesme te Gjuheve te Huaja ne Gjirokaster me note mesatare 10 ka te drejten te aplikoje si alogjene prane institucioneve arsimore europiane, ne kete rast greke, konform rregullave dhe ligjeve dhe kete te drejte legjitime nuk mund t’ia mohoje askush. Te drejen e studimit nuk e kam marre ne kembim te asnje favori apo sherbimi ndaj Konsullates Greke sikunder mundohet ta servire Z. Barka.
5. Jam krenar qe kam qene drejtues i arsimit ne Gjirokaster per pese vjet dhe kam punuar me mesuesit e nderuar te minoritetit grek, te cileve iu jam mirenjohes per bashkepunimin ne te mire te arsimit ne minoritet.
6. Mbetem indiferent ndaj te gjitha insinuatave dhe aludimeve qe P. Barka ben ndaj personave te tjere sepse nuk kam asnje lidhje me ato dhe se nuk eshte ne natyren time te fantazoj realitete qe nuk egzistojne.
Me respekt gjithe lexuesve te web-site tuaj!
Το κείμενο στα αλβανικά του κ. Ζήση είναι δημοσιευμένο και σε σχόλιο στο δημοσίευμα του κ. Μπάρκα. Πριν ολοκληρώσουμε την μετάφραση και την παρούσα δημοσίευση ο κ. Μπάρκας απάντησε στον κ. Ζήση
Υποχρεωτική απάντηση στον ΚΟΣΜΗΤΟΡΑ
Αξιότιμε Βορειοηπειρώτη,
Αναγκάζουμε να παρέμβω ξανά. Η υπόθεση που συζητούμε στις δικές μου τοποθετήσεις είναι ξεκάθαρη ανεξαρτήτως που κάποιοι δε θέλουν να την καταλάβουν. Έχει ως εξής: Ο συγκεκριμένος Έλληνας διπλωμάτης στην Αλβανία, διαρρέει παραποιημένη οικειοθελώς μια εμπιστευτική σε αλβανό παράγοντα για να εκδικηθεί μέσω αυτού έναν έλληνα βορειοηπειρώτη. Δεν έχει σημασία αν αυτός είναι ο Μπάρκας ή οποιοσδήποτε Μπάρκας.
Η παρέμβαση του αλβανού παράγοντα, του κοσμήτορα στο Παν Αργυροκάστρου, σε μια προσπάθεια να αλαφρύνει τη θέση του Προξένου, παρουσιάζοντας ως θύμα την ίδια του την κόρη, μαρτυρεί ότι η υπόθεση άρχισε να καίει. Και αυτό οφείλεται κατά πολύ σε σένα Βορειοηπειρώτη και στους αναγνώστες της σελίδας σου. Στη συνέχεια ζητώ συγνώμη, που θα χρησιμοποιήσω την αλβανική γλώσσα, αλλά «για να σεβαστώ» τον κύριο κοσμήτορα.
Zoti dekan,
1. Personalisht do ta quaja per turp qe te perdorja si viktim femijen time per te fituar “kredibilitet” moral “per te sulmuar”, “diskretituar” apo “per t’u hakmarre” ndaj nje te treti . Nese akoma nuk je i qart meso se une personalisht mese nje here dhe me te gjitha mjetet legjitime kam denoncuar abuzimet e diplomatit kongret edhe per ceshtjen e bursave. Behet fjale per bursa studimi per ne universitete greke qe Ministria e Jashtme e Greqise jep per homogjenet e vet ne Shqiperi.
Ti nuk besoj se je homogjen grek, por je shqiptar dhe si i tille nuk mund te legjitimohesh per te perfituar burse per vajzen tende nga kontigjeni i bursave per homogjenet greke.
Askush dhe vecanerisht une, nuk u ankua qe te mos I jipet e drejta e studimit vajzes tuaj per ne universitetet greke si alogjene. Ti e di shume mire qe keto aplikime behen ne Ministrine e Arsimit, ashtu sic bere dhe vajza tende fitoi. Pra nuk behen aplikime per te drejta studimi ne Ministrine e Jashtme. Ti qellimisht ngatron te drejten e studimit me bursen e studimit.
Qe te kuptosh se nuk u bera aspak pengese per te drejten e studimit te vajzes tende te kujtoj publikisht nje detaj. Ti e di shume mire qe ne minstrine e Arsimit Greqi, kodi i vajzes tende (ashtu si edhe disa perfituesve te tjere alogjene) kishte humbur. Meso pra, qe po te doja te te beja keq, kodi mund „te mos gjendej“. Por nuk te ngjaj ti. Ti abuzove me sensibilitetin e prindit ndaj femijes, per te me denigruar. As me shume e as me pak e ktheve vajzen, qe i harrove dhe emrin duke i folur biri im, ne mjet per hakmarrjen tende te ulet. Me copa letre te manipuluara zije neper qoshe koleget dhe u tregoje per gjasem „poshtersite e nje kolegu“. Une nuk i perkas ketij morali .
2. Brenda ketij morali, po vazhdon te perdoresh per vete shume keq. Une nuk thash asgjekundi se ngriti padi Konsulli, sic te mashtron qellimisht mjedisi yt perkthyes. Por thash se konsulli percolli nje leter qe nuk i adresohej atij tek nje faktor shqiptar, me qellim qe konsulli te hakmerrej ndaj homogjenit grek nepermjet faktorit shqiptar. Ti perdoresh edhe nga konsulli kur perpiqesh per te lehtesuar poziten e tij te veshtire per shperdorimin e detyres. Ti thua se letren ia kerkove ti konsullates dhe konsulli, per parimet e tij etike ta percolli me shkrese zyrtare te nje institucioni grek ne gjuhen shqipe dhe me material te perkthyer nga perkthyesi i konsullates. Me keto mund te genjesh veten, por jo te tjeret. Qe te bindesh te tjeret shjegoju atyre se nga burron gjithe ky interesim i konsullit grek per informimin dhe sherbimin e kryer ndaj teje (!!!)
3. Po ta them une. Ti e mbajte fjalen ndaj tij. „U hakmore“ per Llogari te tij Ndersa Konsulli nuk arriti te mbaje premtimin e dhene. Dhe kujtoi se gjeti nje koke turku per t u justifikuar. Hartuesin e nje ankese per abuzimet me bursat per homogjenet. Dhe perderisa konsulli grek cfare nuk beri per t’u hakmarre ndaj ketij homogjeni, (denoi gjithe departamentin e gjuhes greke), e la misionin e hakmarrjes ne duar e nje shqiptari (te tuat). Keshtu konsulli grek vret dy zogj me nje gur. Nga njera justifikohet perse nuk mbajti premtimin ndaj teje dhe nga ana tjeter hakmerret me duart e te tjereve ndaj nje homogjeni. (!!!)
4. Nese e gjithe kjo nuk eshte histori premtimesh te pista, atehere si shpjegohet qe ty e hoqe pergjegjesin e departamentit te gjuhes greke? Ti vertet e emerove por sipas ligjit pasi ishte me i kualifikuar ne departament. Ti e hoqe edhe pse ligji nuk shkelej edhe pse per punen e tij kishte lavderime nga ti deri tek ministri i Arsimit. Nese nuk kishte premtime te pista pse u bashkove ti me konsullin ne kercenime dhe shantazhe qe ai te mos zgjidhej me zgjedhjet jashte radhe per kete post. Ne rast se nuk eshte kjo, atehere eshte arsyeja tjeter. Qe pasardhesi e tij te kthente programin e masterit profesional per mesues ne gjuhen greke te departamentit te gjuhes, letersise dhe qyteterimit grek, ne nje program ne gjuhen shqipe ku edhe historia e Greqise do te zhvillohet ne gjuhen shqipe.
5. Nuk dua personalisht te flas per “udheheqjen” tende ne “master-in” dhe “doktoraturen” time. Eshte nje histori e dhimbshme qe zbulon karakterin tend. Une e lash ate te kaluares....por po te duash edhe e kujtojme.
6. Per ceshtjen e padise penale mos u nxito dhe mos harro se jeta eshte e shkurter ne vite dhe e gjate ne dite.
Αυτά αγαπητέ Βορειοηπειρώτη και επωφελούμαι για μια ακόμη φορά να ευχαριστήσω εσένα και τους επισκέπτες σου, ακόμα και εκείνους που πριν γράψουν έχουν μπήξει το κοντύλι στη χολή και ούτε ακούνε αυτά που λένε.
Παναγιώτης Μπάρκας
37 comments:
ολα τα απλυτα στη φόρα....
πείτε πείτε και αλλα...
ηρθε η ωρα της διαφάνειας με ολους εσας εκει πανω!
ο κ. Ρολάντ Ζήση και η κόρη του έκαναν πολύ καλά που διάλεξαν την Ελλάδα για σπουδές και προσωπικά της εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία στις σπουδές της. Η Ελλαδα είναι ο κατάλληλος τόπος για σπουδές των αλλογενών νέων των Βαλκανίων.
Ο Παναγιώτης Μπάρκας ήταν σύντροφος και συνεργάτης με τον Βαγγέλη Ταβο. Τώρα προσπαθεί α θυματοποιήσει την κόρη του κ. Ζήση για να χτυπήσει και να εκβιάσει το Προξενείο.
Παναγιώτη Μπάρκα, ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ καταστροφέα!
Παναγιωτη Μπάρκα ΕΙΣΑΙ ΑΛΑΖΟΝΑΣ και δεν αξίζεις μια!
Συγχαρητήρια κ. Ζήση.
Panagiotis Mparkas brizei ton k. Zisi. Omos prin liga xronia ton eixai akadimaiko ypefthyno sto Master kai sto Doktorato tou ton ''albano''.
Panagioti Mparka, eisai moufa.Eisai enas teliomenos. Mas to paizeis kai diktor. oust ap'edo amorfote!
o Panagiotis Mparkas vrizei ton k. Zisi. Omos prin liga xronia ton eixe akadimaiko ypefthyno sto Master kai sto Doktorato tou ton ''albano''.
Panagioti Mparka, eisai moufa.Eisai enas teliomenos. Mas to paizeis kai doktor. oust ap'edo amorfote!
defteron, o k. Zisis einai apo tin Zagoria Xristianos Orthodoksos. Ara PAPSE Panagiti Mparka pou anti na enothoume pali me tous Xristianous Orthodoksous gia na epiostrepsoume stis RIZES mas, prospatheis gia ta prosopika sou symferonta na tous kaneis exthrous mas. Alloste gia polla xronia ton k. Zisi tou glyfosouna na pareis to Master kai to Doktorato sou. Pou an pistepso esena oti einai bromikos o k. Zisis, toso bromiki ypothesi einai kai to Master sou kai to Doktorato sou pou den aksozoun oute mia draxmi! PAPSE alazona. Ta idia eiopes polles fores kai gia tous Ximariotes kai ton Arxiepiskopo! BOULOSE TO!
Σχόλιο Βορειοηπειρώτη: ... <2. Η κόρη του κ. Ζήση πήρε υποτροφία γιατί ήταν άριστη μαθήτρια ή γιατί είναι είναι η κόρη του Κοσμήτορα και βαφτισιμιά του Τάβου;>
σχόλιο δικό μου: Μην μας δουλεύεις Βορειοηπειρώτη, δεν είμαστε τόσο ηλίθιοι. Απορώ γιατί στις επιστολές του κυρίου Μπάρκα δεν υπάρχει αντίστοιχο "Σχόλιο Βορειοηπειρώτη" που να ζητά εξηγήσεις;
Καταλάβαμε νομίζω όλοι ότι είσαι υπέρ του Μπάρκα στο συγκεκριμένο θέμα και καλά κάνεις, δεν με απασχολεί η θέση σου. Αυτό που με απασχολεί είναι ότι ευαγγελίζεσαι αντικειμενικότητα
Voreioipeiroti, pare to Mparka parea kai toyw ipostiriktes sas kai pate na masete silimpia. O Rizopulos ta katafere stis efta ipotrofies pu to Ipoyrgeio Eksoterikon edhose gia toys Boreioipeirotes, proti sti lista itan i kori toy kosmitora, toy Zisi.
Tis aksizei jiati afti ua ginei keliteri boreioipeirotissa apo to Mparka kai sena kai apo ekina ta boreioipeirotopoula pou dhen ehoun psomi na fane kai theloun na spoydhasoyn me lefta tis elladhas. H Elladha dhe thelei boreiopirotes ksevrakotous, thelei neo aima albanon, me eksoysia. me posta kai lefta. Bravo Rizopule tous edhoses ena mathima kallo. Ana thelei as skouksei tora kaneis
Κεραύνιε, εσύ με ποια πλευρά είσαι;
Εγώ πάντως δε θεωρώ ότι οι πλευρές είναι ο Μπάρκας και ο Ζήσης. Η πλευρά είναι μία και ο νοών νοείτω…
Το εκτιμώ, που σε ενδιαφέρει η άποψη μου αλλά απ όλο αυτό το νταβαντούρι, μόνο το σχόλιο του Βορειοηπειρώτη βρήκες να σχολιάσεις!;
Gia pes qeravnie to skolio su gia to Mparka, to Rizopullo kai to Zisi gia na deikseis tin antikimenikotita su. Gia na mi zitas skolio leo apo ton Borioipeiroti. O Mparkas topothetitai o idhjos Esi omos pernei poza mprigadjeri kai mono zitas logariasmo ejonomatow rizopulu kai Zisi. Dhe tha pei tipote pou eisai mazi tous kai san aftoi
Πόση ξεφτίλα ακόμα??????
είναι δυνατόν να επικροτούμε έναν Αλβανό? Και δεν έχει σημασία αν είναι χριστιανός είναι ΑΛΒΑΝΟΣ το καταλαβαίνετε αυτό? Αλά τι να περιμένει κανείς αφού μια ζωή στο γλύψιμο και στο σύρσιμο ήμαστε. Αλήθεια έχει διαβάσει κανείς παρόμοιες δηλώσεις από αλβανούς???
Plirofories poy diarreoun apo to Ypoyrgeio Eksoterikon anaferoun oti O rizopulos gia na ypostiriksei tin ipotrofia gia to Zisi kai na apotrepsei tus isqirismus toy Mparka, zitise sistatikes epistoles apo Ntoyle, Gianni& C0. Tis pire kai tis parousiase sto Ypoyrgeio.
Tha mou peite eseis an kapote o Ntoule ekane thisia gia kana "ksevrakoto" boreioipeirotopullo, opos grafei kai o 4.25. Afto einai alli istoria. Afta dhen ehoyn na dosoyn tipote peran apo tin psihi tous. O Ntoule thelei lefta kai dhoksa kai ptomata antipalvn
Α... γι αυτό χίμηξαν οι κολλητοί τους σε εκστρατεία "συγχαρητηρίων" υπέρ του Ζήση.Πως κλείνει ο κύκλος. Κοίταξε τώρα που θα τον βγάλουν και εθνικό ήρωα της Ελλάδας.
Έλεος...'Ελεος
Όταν γράφεις "Κατ’ αρχήν αισθανόμαστε άβολα από δημοσιεύσεις που έμμεσα θίγονται και κάποια άτομα όπως η κόρη του Κοσμήτορα ή ο γιος του κ. Μπάρκα που δε φταίνε σε τίποτα και ευχόμαστε ειλικρινά καλές σπουδές και κάθε επιτυχία στη ζωή τους!" και μετά θίγεις την κόρη του Αλβανού πως να το εκλάβω;
Δεν έχω θέση υπέρ κανενός γιατί δεν τα γνωρίζω όλα αυτά που γράφονται. Απλά έχω ένα κόλλημα με τις λέξεις, εκνευρίζομαι όταν δεν υπάρχει συνοχή στα λεγόμενά μας.
Όσον αφορά το θέμα,
1. καλός ο σεβασμός του Μπάρκα προς τον κοσμήτορα αλλά θα περίμενα να σεβαστεί εμάς τους αναγνώστες πρώτα και να μας κάνει έστω μια περίληψη στα ελληνικά. Πολλοί δεν ξέρουν αλβανικά και εγώ που ξέρω ομολογώ ότι δεν κατάλαβα σχεδόν τίποτα αφού μάλλον η γλώσσα της επιστολής είναι κάπως πιο επίσημη από το επίπεδό μου.
ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ τώρα, αν μία Αλβανίδα πήρε υποτροφία ως ομογενής, σημαίνει δύο πράγματα: α. ότι την υποτροφία αυτή την στερήθηκε ένας συμπατριώτης μας και β. υπάρχει παράβαση νόμων του ελληνικού κράτους.
Ο κύριος Μπάρκας και ο κάθε Μπάρκας, πολύ πριν δημιουργήσει δημόσιο ζήτημα για την προστασία του από τον πρόξενο, θα μπορούσε να δημιουργήσει δημόσιο ζήτημα κατά του παράνομου και άδικου γεγονότος που ήταν σε γνώση του. Από ότι κατάλαβα η υποτροφία δεν δόθηκε προχθές.
Αυτήν την στιγμή με όσα έχουν γραφτεί εδώ τα οποία είναι μόνο λεκτικές κατηγορίες, δεν βγαίνει κάποιο νόημα. Ο Αλβανός λέει ότι η κόρη του πήρε υποτροφία ως αλλογενής ο Μπάρκας ως ομογενής. Γιατί να πιστέψουμε οποιονδήποτε από τους δύο; Η μήπως πρέπει να πιστέψουμε όποιον συμπαθούμε ή όποιον είναι εχθρός αυτού που αντιπαθούμε; Ας μας φέρει κάποιος από τους δύο ένα στοιχείο που να αποδεικνύει όσα λέει και μετά το ξανασυζητάμε. Μέχρι τότε καλό θα ήταν να αφήσουμε τα παιδιά του καθενός στην ησυχία τους γιατί δεν μας φταίνε σε τίποτα μέχρι αποδείξεως του εναντίου
Κεραυνιε ασε μας να χαρεις γλυκο μου. Οσο δικιο και να εχει ο ριζοπουλος δεν χρειαζεται να μπλεξεις τους αλβανους. Τα του οικου να μεινουν στον οικο.
ΓΙα πες μας την αντικειμενικη γνωμη σου για τον ριζοπουλο λιγακι.
Βρε παιδιά την κόρη του Ζηση τη λένε Άννα Μαρία..? Γιατι υπάρχει μια τετοια στα ονοματα με τις υποτροφίες που ανακοινωθηκαν σημερα στο προξενειο Αργυροκάστρου
Keravnie, ston keravno den tairiazei i poniri diplomatia. Ara de su paei. Mi analambaneis rolo dikigoru sta kena tis logikis tu kosmitora, i oson dikon mas tu kathontai dipla. I, toso to heirotero na kalipseis ta gimna nota pleon tu ;Ellina Proksenu. O Mparkas leei ksekathara.Diamartyrete kata ti kataxrisis pu ginetai me tis ipotrofies apo meros tu prokesneiu. Kataggelei to gegonos oti pernoun ipotrofies os omogeneis allogeneis ipopsifioi foitites. Toso to heirotero stin sigkekrimeni periptosi tu albanu kosmitora na ehun parahorisei sistatiki epistoli dikoi mas politikoi opos Ntules Tabos kai Giannis, oi opoioi den ehun kanei pote paromoia kinisi gia boreioipeirotopulla.
An i kori tu albanu kosmitora epofelithike ypotrofia is alogenis, pu to problima. I Ellada, kata dimosievmata tu Mparka, dinei mexri kai 19 ek. Evro gia na spoudasun albanoi stin Ellada.
Tote den exei noima kai i minisi tu kosmitora kata tu Mparka. Opos omos katalabaineis keravnie, yparhei problima kai entopizetai sto geonos oti o Ellinas Proksenos diabibase episima mia empisteytiki epistoli boreioipeiroti me skopo tin ekdikisi tu apo meros tu albanu kosmitora gia llogariasmo tu Ellina Proksenu. Tote pos eksigas esei to gegonos oti i albaniki eisaggelia na pinei nero sto onoma tu ellina proksenu !!! Keravnie o keravnos den ginete pioni, ute trihia ute lastiho. Esi deihneis oti eise apo ta tria. Den eisai keravnos kai den dikaiusai na htipiseis keravnia.
Αδερφέ, ούτε κεραυνός είμαι ούτε χτυπώ κανέναν το ψευδώνυμό μου είναι γεωγραφικός προσδιορισμός και τίποτα παραπάνω. Καλά όλα αυτά που γράφεις αλλά ακόμη δεν κατάλαβα γιατί να πιστέψω τον Μπάρκα; Πολλές φορές στο παρελθόν έχει γράψει πράγματα που γνωρίζω πολύ καλά πως ήταν ψέμματα. Γιατί τώρα πρέπει να τον εμπιστευθώ; Αν δηλαδή δεν εμπιστεύομαι τον Μπάρκα σημαίνει πως υποστηρίζω τον Ριζόπουλο; Αδέρφια η κάθαρση δεν έρχεται αν κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας. Αφήστε τους εμπλεκόμενους να μιλήσουν κι άλλο μπας και καταλάβουμε τι γίνεται. Μην τίθεστε κουτουρού υπέρ κανενός.
To provlima su keravnie einai oti eno de theleis na pistepseis to Mparka pu milaei kai fernei ta stoiheia tou, theleis na pistepseis to Rizopullo kai to Zisi pu de milun. O Mparkas anefere ton arithmo prokollu kai to periehomeno tu diabibastiku tu proksenu pros ton albano kosmitora. Jati de zitas apo ton Rizopullo na to dhjapsefsei. O Mparkas leei oti me vasi aftis tis epistolis ejine minisi stin albaniki dhikaiosini kata boreioipiroti, tin opoia tin epivevaionei kai o albanos kosmitoras. Esi den eheis apopsi.(!?) Pesto re einai sosto o Ellinas proksenos na diarreei episima mia empisteftiki epistoli Ellina se albano paragonta kai taftohrona o Ellinas diplomatis na entharinei tin albaniki dikaiosini na timorisoun ton Borioipiroti? Kai jati, epeidhi i epistoli, kata ton albano kosmitora, kataggelei prahtikes katahrisis me tis ipotrofies tou Yp. Eks. tis Manas Ellas gia tus Boreioipirotes. Enas ap aftus pu epofeleitai apo afti tin katahrisi, panda simfona me ton idhjio ton albano kosmitora, einai kai aftos o idjos. Giati ekane minisi gia na epibebaiosei oti den einai albanos (!?) Esi ksana den eheis apopsi, all;a den kataferthikes ute se ekeinus pu ton thellun ton kosmitora elina, epeidhi einai orthodhoksos. Theleis apo pano na mi milisoume kai emeis. Apo ti stigmi pou ekeinoi de milun jati etsi tus simferei i ehun katurimeni ti folia, to na zitas apo mas na mi skoliasume ti simainei.... ti simainei...Thapsimo tu thematos.
Apo tin alli plevra, esi pu ksereis ta polla, de mu les kai mena kanena psema pu ehei grapsei o Mparkas na tu to ferume sti muri mazi. Tellos "to aderfe" asto kalitera giati tha nomisun oti eisai aderfi kai de thello na eho kai ego mpleksimata
Κεραύνιε, μι πιστεύεις το Μπάρκα, ούτε εγώ θέλω να τον πιστέψω, αλλά πώς γίνεται που μεταξύ των ομογενών που πήραν υποτροφία και ανακοίνωσε το Γενικό Προξενείο είναι και η κόρη του Αλβανού κοσμήτορα. Ο λύκος σου ήρθε καταπάνω και εσύ ζητάς τα χνάρια. Πολύ το κουτό δε μας το παίζεις. Αλλά ξέρεις εσύ τι θέλεις να πετύχεις με τη συμβουλή σου να μι τεθούμε υπέρ κανενός.Η σιωπή σημαίνει να τεθούμε υπέρ της λαδιάς του προξένου. Σε βολεύει , ε...!
Ανώνυμε 12.06 τι να με βολέψει; κουμπάρο τον έχω τον πρόξενο; έχω πάρει καμιά υποτροφία και δεν το ξέρω; έχω δει ποτέ την φάτσα του από κοντά; ανήκουμε στην ίδια παράταξη; είχα ποτέ οποιουδήποτε είδους επικοινωνία μαζί του; Γιατί ποτέ σας δεν μπορείτε να δεχθείτε μια άποψη ως έχει αλλά πρέπει οπωσδήποτε να κρύβεται κάτι πίσω από αυτήν; Ξέρετε όλοι πολύ καλά ποιος είμαι, δεν κρύβομαι ούτε πίσω από την εύκολη ανωνυμία ούτε πίσω από το δάκτυλό μου. Και επειδή ακριβώς δεν εκφράζομαι ανώνυμα νομίζω δικαιούμαι να είμαι λίγο πιο προσεκτικός σε αυτά που γράφω. Ο Παναγιώτης Μπάρκας είναι μια προσωπικότητα αμφισβητούμενη. Έχω διαβάσει εμετικά κείμενά του στην εφημερίδα του Λέζου όπου το ψέμα το χρησιμοποιεί όπως η αλβανική προπαγάνδα. Ποιος μου λέει τώρα εμένα ότι όλα αυτά δεν γίνονται γιατί θίγεται κάποιο προσωπικό του συμφέρον; Αφού γνώριζε κάτι τέτοιο γιατί δεν το πρόβαλλε κατευθείαν αλλά περίμενε να γίνει θύμα πρώτα; Κάποιοι ψίθυροι μιλάνε για προσπάθειες χρηματικού εκβιασμού από μέρους του Μπάρκα οι οποίες απέτυχαν και για αυτό οδηγήθηκαν εδώ. Δεν συζητώ το αν πιστεύω τον Ριζόπουλο ή τον Αλβανό γιατί δεν με απασχολούν, με απασχολεί πρωτίστως τι κάνουν οι συμπατριώτες μου. Αυτούς θα κρίνω πρώτα. Ο Μπάρκας μέχρι στιγμής δεν έχει φέρει καμία απόδειξη για τις "μπιζνες" του Ριζόπουλου και του Αλβανού.
"Tellos "to aderfe" asto kalitera giati tha nomisun oti eisai aderfi kai de thello na eho kai ego mpleksimata"
Μπορείς να ρωτήσεις την γυναίκα σου πόσο αδερφή είμαι εγώ και εγώ θα ρωτήσω τους πρώην συμμαθητές σου απ' το γυμνάσιο πόσο κου-μούνι είσαι και πόσο κουτάβι του Χότζα ήσουν.
Τέλος Βορειοηπειρώτη, αν είναι για να στηρίξεις τον Μπάρκα να ξεχνάς τις αρχές στις οποίες αναφερόσουν όταν ξεκίνησες το μπλογκ και να επιτρέπεις τέτοια μαργαριτάρια, σε διαβεβαιώ ότι θα έχεις μεγάλη επισκεψιμότητα και σου στέλνω τις καλύτερες ευχές μου.
Πολύ μας τα μπερδεύετε, παιδιά μου. Υπάρχει μια αλήθεια: ούτε ο Ριζόπουλος είναι ό,τι το καλύτερο μπορεί να εκπροσωπούσε τη Μητέρα Ελλάδα στο Αργυρόκαστρο (είναι ό,τι το χειρότερο) ούτε ο Μπάρκας είναι ο καλύτερος Βορειπηπειρώτης (ανήκει στους ελαττωματικούς) ούτε ο Ζήσης (να μας ζήσει!) είναι ο καλύτερος ορθόδοξος αλβανός (ανήκει στους επικίνδυνους) που θα έπρεπε να ευεγερτηθεί. Απλώς ο Ζήσης μπόρεσε να το παίξει μάγκας στη διένεξη Ριζόπουλου - Μπάρκα και να πάρει υποτροφία. Μην παραξενεύεστε ότι κάτι τέτοιο έγινε. Και να το ξέρετε: όσες φορές τσακωνόμαστε μεταξύ μας κάπιος αλβανός επωφελείται.
Diorthiosi, den ksereis kan apo pou einai o Zisis, den exei kamia sxesi me tin Zagoria, ta mperdeyeis polu kai den ksereis kan apo pou einai kai thes kai na ton upostirikseis. Oxi kai na mas bgei kai kaloni o Zisis pou exei tin xeiroteri eikona sto Argyrokastro....
Ο Μπάρκας βρε παιδιά βρίζει όποιον δεν είναι κολλητος του για να κάνουν μαζί τις μπιζνες. Τι περιμένετε. ας μην του δίνουμε άλλη σημασία, θα ασχολιόταν κανεις στην Ελλάδα με τον Κατμαν της Πανια παραπάνω από 3 λεπτά? Έλεος. Δημοσιεύουμε και ξαναδημοσιεύουμε τα καραγκιοζηλίκια του και τον έχουμε κανει είδωλο. Αυτος είναι σαν τη Λουκά, θα βάψει και τα μαλλιά του κόκκινα για λιγα λεπτα δημοσιότητας.
Πάντως για να λέμε και του στραβου το δίκιο, είναι άθλιο που στοιχειοθετειται κατηγορία εναντιον του με έγγραφο που πηρε απ την πρεσβεία. Αυτό στην Ελλάδα θα ήταν σκάνδαλο και θα χε φύγει ο πρόξενος χθες. Εγω προτείνω πάντως στον Παναγιώτη αν έχει τα στοιχεία όπως λέει , να φέρει μέσω κανενός σοβαρού ανθρώπου ( όχι ο ίδιος γιατι θα γελάει ο κόσμος) το θέμα στο Υπουργείο εξωτερικών. Να βρει κανεναν αντιβενιζελικό, ( διότι ο Ριζόπουλος είναι γνωστός Βενιζελικός) και να τον διώξει απ το Αργυρόκαστρο νύχτα. Εγώ απλά μια ιδέα έδωσα.
παιδιά, δακρυσα, απο τα γέλια!!!! από τις συζητησεις παραπανω!!!
Αν η κοπελιά πήρε υποτροφία κάποιου βορειοηπειρώτη τότε πρέπει όλοι εμείς να στηρίξουμε την "οικογένεια μας"! Αν πήρε υποτροφία για τους Αλβανούς τότε δε μας πέφτει λόγος!!! αυτό εύκολα αποδεικνύεται!!!
Λυπάμαι μόνο για το πως καταντήσαμε, να τσακονόμαστε αναμεταξύ μας!!! και μετα θέλομε να πάμε μπροστά!!!!
Λες και δεν ξέρομε ποιοί είναι οι Αλβανοί ηγέτες και οι Έλληνες ηγέτες, ολοι το συμφέρον τους κοιτάνε, οι μεν αν μπορούσαν θα μας εξαφάνιζαν και οι δε προσπαθούν με οποιδήποτε τρόπο να μας ξεχάσουν, κατάστρεψαν μια χώρα και δεν ντρέποντε καθόλου, φανταστήτε πόσο τους νοιάζει για μας!!!!
Ο ΑΣΧΕΤΟΣ
Keravnie eksises poli to kefali kai epeidhi eisai gnostos ebgales aima kai fainese apo pantou. Kaimene....!
Βρε παιδιά, άρχισα και αναρωτιέμαι αν θα πρέπει να συνεχίσω να μισώ το Μπάρκα. Όλοι τον βρίζουμε. Του λέμε είσαι κλέφτης, απατεώνας,μπιζναδόρος, προδότης, ανθέλληνας.... Και δεν φέρουμε ένα στοιχείο εναντίον του. Να του πούμε "να έκανες αυτό το στραβό σε βάρος της Πατρίδας". Από την άλλη ενώ δεν εκπροσωπεί κανέναν, εκτός από τον εαυτόν του, τον αντιμετωπίζουμε λες και έχει στρατό εναντίον μας Την ίδια στιγμή ξεχνάμε ότι έγραψε κάποια βιβλία, βγήκε στις τηλεοράσεις και υπαρσπίστηκαι τα συμφέροντά μας. Ακόμα εμείς και μετά από είκοσι χρόνια ζούμε με την εικόνα που άφησε αυτός στην αλβανική βουλή.
Περίεργο, οι Αλβανοί τον έχουν το μεγαλύτερο αντίπαλο και εμείς τον αντιμετωπίζουμε ως εχτρό μας. Μήπως επειδή δεν ξέρει ο άνθρωπος να ευλογήσει τα γένια κανενός και πρέπει μόνο να πληρώνει. Περίεργη η σιωπή του και ακομα πιο περίεργη η σιωπή των φίλων του. Ή αυτή η στάση είναι δείγμα ότι εμείς έχουμε πιάσει από ένα φτιάρι και ρίχνουμε χώμα πάνω σε κάθε τι που δεν είναι μαζί μας Απορώ πάντως πως δεν τρελαίνεται. Έλεος. Εγώ πάντως άλλαξα γνώμη. Τουλάχιστον, αν δεν έχω στοιχεία δε θα μιλήσω.
Anvnime 1.59. Egv eidha proxtes to ntokimanter toy Mparka gia tin Ipeiro kai soy leo oti eimaste karagkiozides poy ton vrizoyme. ;Ontos prepei na ton kanoyme eidhollo... Hmoyn perifanos gia ton topo moy, alla me to ergo toy afto h iperifaneia ;olvn mas exei to antikrisma ton epixeirimatvn. As ton afisoyme toylahiston isixo an dhe theloyme na ton boithisoyme na to bgallei kai albanika , i agglika
Τι σας έπιασε βρε παιδιά, με το Μπάρκα κοιμηθήκατε χτες, ή θα σκαρώσετε κάτι μαζί, κάνα κόμμα καινούργιο εφόσον δεν σας βάζουν στην κορυφή του MEGA. Εμείς δεν έχουμε χρόνο χάσιμο για να ασχοληθούμε τώρα και με τα βιβλία του Μπάρκα και με τι κάνει ο Μπάρκας. Όλα τα κάνει για να προβάλλει τον εαυτόν του, Απορώ πως είχες την υπομονή να πας μέχρι τέλος το "ντοκουμεντάρι" του, ή μήπως περίμενες να δεις τίποτε και για τι Χιμάρα !!!
Πως ξεσκιζουμε ο ενας τις σαρκες του αλλου κατα αυτο τον τροπο για την κορη ενος αλβανου για τ απαιδια τα σκυλια η τα γατια ενος Α-Λ-Β-Α-Ν-Ο-Υ!! οσο βουτηγμενος στο βοθρο κι αν ειναι ο μπαρκας ειναι δικος μας κομματι μας εστω και σαπιο και πρεπει να τον υποστηριξουμε παση θυσια!! Ας γραψει καποιος απ'τους χιλιαδες ανωνυμουε που ειδε το ντοκυμαντερ του μπαρκα σε ποια ιστοσελιδα, θα με ενδιεφερε πραγματικα!Τελος το μενος με το οποιο κατακρεουργουμε ο ενας τον αλλο με ανησυχει πολλα εχουν δει τα ματια μου μα αυτο μου φερνει τρομο...
χαχαχαχαχαχαχαχ..... αυτοί που λένε πως το Ντοκυμαντερ του Μπάρκα είναι ύμνος, μάλλον δεν θα πρέπει να έχουν ανοίξει ποτε βιβλίο ιστορίας στη ζωή τους. Είναι ύμνος, αλλά αντιεθνικός. Υπομονη λιγο καιρό και θα καταλάβετε πώς το συγκερκιμένο έργο εξυπηρετεί μονον τους Αλβανούς και διαστρεβλώνει όλην την αλήθεια για την Ελληνική μειονότητα.χαχαχαχαχ... απ τη μια γελάω και απ την άλλη θελω να κλάψω για την ασχετοσύνη μας. Εμείς δεν γνωρίζουμε την ιστορία μας και θέλουμε και άλλα..?
Anonyme 5.35 ksereis pioi geloyn poli kai ti sqeseis prepei na ehoume m aftoys.(!!!) Paratayta, gia pesmoy, poy einai to antethniko sto ntokimanter toy Mparka, giati tha me trellanete. Epeidhio Mparkas leei sto ntokimanter, oti o politismos tis eniaias Ieirtorou ksekinaei me ti D0DONI kai ftanei mexri tin APOLLONIA kai to DUYRRAXEIO kai leei akoma oti kai o arxaios ellinikos politismos ksekinaei akribos ap ti DODONI. I epeidhi o Mparkas katafere na mas pei oti oi klironomoi aftoy toy politismou poy tyxainei na eimaste EMEIS, kataferan, s afta ta protipa na ftiaksoun ena dhiko mas sqima politismoy gia na dhiatirisoyme tin ethnikotita mas. I epeidhi anatrepei toys italikoys isqirismoys poy dhekdhikoyn mazi me toys albanoys protokathedria sto iposrtroma toy ellinikoy polirtismoy tis IPEIROY. Parakalv ligi perissoteri sobarotita. Ta prosopika mas sti mpanta otan prokeitai gia ta koina. Gnorizo oti to ntokimanter toy Mparka apespase tis theikotertes ektimiseis sto arqaiologiko moyseio ton Ioanninon kai egine epiprosthetei bibliografia gia toys foitites to tomea Istorias -Arxaiologias sto Panepistimio Ioanninon.
Ti nomizete eseis oti epeidhi einai enthelliniko oi italoi to metefrasan amesos. Prakallo sovareyteitai. Dhen me noiazei pioios einai o Mparkas. Mehri tora gia hatiria allon m arkoyse mia kalimera. To idhio tha kano kai sto eksis. Gi afto ftaiei o Mparkas, alla prin ton stisoyme ston toiho me tin voreioipeirotiki kseftilla , tha prepei toylaxiston na dhosoyme mia mahi isi an oxi perissoteri ap afton gia ton eloinismo. Ti kaname emeis (;ena biblio, ena ntokimanter, ena doktorato) Boreioipeiroti, an exeis gnosi gia to ntokimanter nomizo oti tha prepei na kopseis ta podhja oson kakoboyla to vrizoun. I eleytheria dhialogoy sto thema afto ehei kai ethnikoys periorismoys.... Eleos
Αποδεικνύεται ότι ο Μπάρκας έχει μια επιφάνεια. Μας προκαλεί συνεχώς με ό, τι κάνει με βιβλία, ντοκιμαντέρ, λευκώματα, δράματα.... Δεν μπορούμε να τον φτάσουμε. τότε γιατί τον μποδίζουμε και τον βρίζουμε. Γιατί είμαστε λίγοι?! Tote tha mas fane lahano
Και επειδή δεν γνωρίζεις εσύ την ιστορία μας και είσαι άσχετος (η) θα πρέπει να σου κάνουμε παρέα, ή θα πρέπει να σου κάνουμε στεφάνι δάφνες.... Ουστ σαν δεν ντρέπεσε. Και λες πως είσαι αγράμματος(η) και τολμάς να σχολιάσεις για την ιστορία. Καλά λένεείναι η εποχή των μπουνταλάδων. Εκείνων περάει.
Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί θέλετε να αποσιοποιήσετε την ουσία της υπόθεσης. Το γεγονός ότι ο Ριζόπουλος έδωσε επίσημα επιστολή βορειοηπειρώτη σε χέρια αλβανού και εκείνος έκανε μήνυση του βορειοηπειρώτη στα αλβανικά δικαστήρια. Λοιπόν πέρασαν δέκα μέρες τώρα και δεν μπορούμε να πούμε μια μικρή και πικρή αλήθεια. Ότι ο Ριζόπουλος είναι εντελώς ανεύθυνος και πρέπει να φύγει μια ώρα νωρίτερα.
Πληροφορίες όμως μου λένε ότι η όλη προσπάθεια γίνεται για να μη βγει στη φόρα ένα όνομα ακόμα. Αυτό του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ , Μιχάλη Παντούλα, ο οποίος είναι ο πολιτικός και ηθικό αυτουργός. Αυτός πήρε παραμάσχαλα τον Ζισι ,- του υποσχέθηκε την στήριξη για την υποτροφία, αρκεί να φύγει ο Μπάρκας από το προεδριλίκι του Τμήματος Ελληνικών και να πάει ο φίλος του ο Γιάννης Γιάννης. Καταλαβαίνετε τώρα τι γίνεται! Και επειδή εμείς βλέπουμε την ύπαρξή μας πίσω από από κάποιο πολιτικό Έλληνα η Αλβανό, για να του φανούμε καλύτεροι πουλούμε ο, τι έχουμε δικό μας
Am gi'auto kanonisei synantisi o Gianni Giannis sto xwrio mas tin Grapsi prin kapoia kairo, tou Zisi kai tou Pantoula;;;;;;;; em twra malista.....
O Pantoullas einai o ideologos kai o politikos yposthriktis toy kinimatos gia tin dialisi tis paideias sti mitriki glossa poy eksaetate apo to albaniko dhimosio. Thelei kai aftos na anoiksei idhiotiki paideia. Sti llogiki afti to Tmima ellinikon eprepe na ipovathmistei kai na kleisei, oti egine kai me ta ipoloia dhika mas skoleia.
Tα πουλάκια σώπασαν Βορειηπειρώτη. Ξέρεις γιατί. Επειδή και οι βρισιές τους είναι λιγότερες από τα επιχειρήματα που έχουμε για τις βρομιές τους. Γνωρίζουν πολύ καλά ότι τα υπάρχοντα φύλλα στο μπουρέκι τους κάηκαν και δεν μπορούν άλλο να κουκουλώσουν τη βρώμικη μάντζια τους σε βάρος του βορειοηπειρωτικού ελληνισμού. Τότε καλύτερα είναι,- είπαν,- να κλείσουμε το στόμα για να μη συνεχίσουμε και τους αποτελειώσουμε.
aporo me mena pu ekatsa kai diabasa ola afta.uffffffffffffff tin kardia perivoli mu kanate.o enas plirose o allos den plirothike kai egine katadotis.alimono se mas leo ego.............
Δημοσίευση σχολίου