Δυστυχώς για μια ακόμη φορά επιβεβαιωθήκαμε! Πρόκειται για την εθνική, πολιτική, κοινωνική και ανθρώπινη συμπεριφορά
του σχήματος ΚΕΑΔ-ΟΜΟΝΟΙΑΣ, στην κρίσιμη αυτή εκλογική αναμέτρηση, ταυτισμένης
ως αρνητική αντίδραση σε βάρος των εθνικών συμφερόντων του Ελληνισμού της
Αλβανίας και των ίδιων των Ελλήνων της ε.ε.μ. Είναι προσωποποιημένη στο άτομο
του Βαγγέλη Ντούλε και των υπό σκιάν του ολίγων ακόμα ατόμων μετρημένων με τα
δάχτυλα ενός μόνο χεριού.
Η επίτευξη της εκλογής του Ντούλε στη Βουλή ως αυτοσκοπό, εμφάνισε στο
μεγαλείο της στις εκλογές αυτές την εθνικά επικίνδυνη διάσταση:
-Η εκλογή του
να πραγματοποιηθεί με οποιοδήποτε κόστος σε βάρος των εθνικών συμφερόντων. Η
εκλογή του να πραγματοποιηθεί κατά όλων των άλλων εκπροσώπων της ε.ε.
μειονότητας, όντας αυτοί σε αμιγώς ελληνικούς σχηματισμούς, ή σε άλλα αλβανικά
σχήματα.
Ο
αυτοσκοπός ΝΤΟΥΛΕ δεν εμπεριέχει θετική εθνική ενέργεια, αλλά αμιγώς αρνητική και προς πολλές
κατευθύνσεις, με συνέπεια την προσκόμιση αντεθνικών αποτελεσμάτων.
Ο Ντούλες, στο βωμό του αυτοσκοπού του, σφυρηλατήθηκε σε αρχιτέκτονας του κατακερματισμού του εθνικού,
πολιτικού, πολιτιστικού και οικονομικού δυναμικού της ε.ε. μειονότητας με
οδυνηρό αποτέλεσμα την διάσπαση σε ανεπιστρεπτί μεγέθη. Στη συνέχεια, αντί να
απολογηθεί για τις εθνικές του ευθύνες, κατηγορεί τους εκδιωχθέντες απ΄ αυτόν
και τα θύματά του ότι δυναμιτίζουν τους «εθνικούς» του στόχους.
Μια παρένθεση για να
θυμηθούμε . Πριν την περίοδο
ηγεσίας του Ντούλε σε ΟΜΟΝΟΙΑ-ΚΕΑΔ, η ε.ε. μ, έστω μέσω του ΚΕΑΔ, έβγαζε
αυτοδύναμα στις αμιγώς ελληνικές μειονοτικές περιοχές δυο τουλάχιστον
βουλευτές. Την περίοδο ηγεσίας
Ντούλε, βγαίνει (βγήκε μέχρι τώρα) μόνο εκείνος, αλλά με αλβανική καλπονοθεία
(επιτρεπόμενη μόνο για εκείνον). Παρά το γεγονός ότι ο νυν εκλογικός
νόμος συμφέρει την συγκεντρωμένη εκλογική δύναμη της ε. ε. μ, το ΚΕΑΔ βγάζει
μισό βουλευτή και με τη βοήθεια των Αλβανών. Ή το κάθε σχήμα σε σχέση με
την ελληνική μειονότητα βγάζει από μισό βουλευτή. Μόνο τα μεγάλα
αλβανικά κόμματα βγάζουν 3-5 ακραιφνείς Έλληνες βουλευτές στις ελληνικές
μειονοτικές περιοχές (!!)
Το άλλο χαρακτηριστικό
που πρέπει να θυμηθούμε είναι
ότι «ο αρχηγός» του ΚΕΑΔ – ΟΜΟΝΟΙΑΣ σε τρεις θητείες στη Βουλή δεν εκλέγει ποτέ
με ψήφο των Ελλήνων. Αφού έχασε τρεις προσωπικές αναμετρήσεις στη Δρόπολη με
τον Βαγγέλη Τάβο, του Σ. Κόμματος Αλβανίας (και από τη σύγκρουσή τους έφεραν
την μεγαλύτερη διάσπαση στο χώρο της ε.ε. μειονότητας), ο Ντούλες, για να γίνει
βουλευτής των Ελλήνων επέλεξε το δρόμο της Αλβανικής επικράτειας. Ο άνθρωπος
που ισχυρίζεται, ότι αυτός και μόνο αυτός, θα οδηγήσει την Αλβανία στην Ευρώπη,
δέχτηκε την βουλευτική του εκλογή μέσω της καλπονοθείας γνωστής την πρώτη ως
Dushku i madh,τη δεύτερη ως Dushku i vogël και τελευταία ιδιοποιούμενος τις
ψήφους του Παντέκη….!
«Κάνετε ο, τι λέω εγώ,
αλλά μη κάνετε ότι κάνω εγώ»
Στις εκλογές αυτές ενώ βαθιά μέσα του πιστεύει ότι θα εκλεγεί μόνο με την
ευλογία και την καλή θέληση των μεγάλων αλβανικών συμμάχων, του Ράμα και του
Μέτα, (γνωρίζει ότι ειδικά αυτή τη φορά δε θα έχει ούτε τους μισούς ψήφους των
Ελλήνων ψηφοφόρων των προηγούμενων εκλογών), ο ίδιος έχει εξαπολύσει σφοδρή
επίθεση κατά των υπολοίπων Ελλήνων υποψήφιων βουλευτών με ελληνικά ή αλβανικά
σχήματα.
Για το σκοπό αυτό ο Ντούλες, λειτουργεί κατά το γνωστό ρητό: «Κάνετε ο,
τι λέω εγώ, αλλά μη κάνετε ότι κάνω εγώ», γιατί θα σας καταγγείλω ως προδότες
και μειοδότες. Ο ίδιος προσκολλά σε συμμαχίες αλβανικών κομμάτων, αλλά τους
άλλους κατηγορεί ότι «διαπράττουν» εθνικό έγκλημα. Ο ίδιος βάζει πρωτοκλασάτα
στελέχη σε εκλόγιμες θέσεις ψηφοδελτίων των αλβανικών κομμάτων, τους άλλους
κατηγορεί ότι μετατρέπονται σε ουρές των αλβανικών κομμάτων. Ο ίδιος μετέχει σε
προεκλογική συμμαχία όπου μετέχει και κόμμα των τσάμιδων, τους άλλους κατηγορεί
ότι μετέχουν σε συμμαχία που μετέχουν και οι τσάμιδες… !!
Τα πράγματα ήρθαν έτσι ώστε να του τη φέρει ανοιχτά και του καινούργιου
φίλου του, του Τάβου. Έγιναν φίλοι με
τη φόρμουλα ο εχθρός του εχθρού μου είναι φίλος μου. Η ισχύ της
φόρμουλας αυτής στην προκειμένη περίπτωση, ήταν τέτοια που τους έκανε να
λησμονήσουν τον 15-χρονο πόλεμο ζωής θανάτου μεταξύ τους. Ο Τάβος λησμόνησε ότι
ο Ντούλες για να συνάψει συμμαχία με το Σ.Κόμμα, έβαλε όρο στο Ράμα την
απομάκρυνση του Τάβου από το Σ. Κόμμα. (Ανεξαρτήτως που του βγήκε «σε καλό».)
Τώρα οι έστω και οι λίγες πιθανότητες του Τάβου να εκλεγεί εκ΄ νέου τρομάζουν
τον Ντούλε μέχρι το μεδούλι. ….!!!
Η καλλιέργεια της
αρνητικής ψήφου των Ελλήνων
Είναι ακριβώς αυτή η πολιτική συμπεριφορά του Ντούλε, που καλλιέργησε
στην ε.ε. μειονότητα όχι θετική αλλά αρνητική ψήφο, ψήφο διαμαρτυρίας. Όπως
είναι επίσης γεγονός ότι σ΄ αυτή την 15-χρονη τουλάχιστον επίμονη αρνητική ψήφο
της, η ε.ε. μειονότητα οδηγείται σε αυτοκαταστροφή, χωρίς να βλέπει φώς στο
τούνελ ότι τα μηνύματά της διαμαρτυρίας και αντίδρασης να λαμβάνονται υπόψη,
ούτε από τη συγκεκριμένη ηγεσία, ούτε από το εθνικό κέντρο. Ενώ οι απλοί
Έλληνες εγκλωβίζονται καθημερινά στην προσπάθεια ατομικής επιβίωσης.
Η αρνητική αντίδραση του σχήματος ΚΕΑΔ-ΟΜΟΝΟΙΑ έχει και μια επιπλέον,
αλλά ουσιαστική διάσταση. Δεν βγάζει προς τα έξω ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα
εθνικών στόχων. Οφείλεται στο γεγονός ότι το βάρος των εθνικών ευθυνών του
ανθελληνικού τους έργο, πρωτόφαντο σε όλη την ιστορία του εδώ Ελληνισμού, δεν
τους επιτρέπει, να αρθρώσουν λόγο για εθνικούς στόχους. Από την άλλη η ηγεσία
αυτή έχει καταπιαστεί κυριολεκτικά από τα υπόγεια σκοτεινά σχέδια συκοφαντίας,
αβάσιμων κατηγοριών και σκευωριών με βασικό γνώμονα να καταστρέψει τους
αντιπάλους, όποιοι κι αν είναι αυτοί, σε πολιτικό, εθνικό και προσωπικό
επίπεδο. Εκείνο που τους ενδιαφέρει είναι να μείνουν μόνοι τους έστω και μέσα
στα ερείπια.
Συνέβαλε
σ΄αυτό ο αποπροσανατολισμός από τους εθνικούς στόχους και το αντεθνικό έργο
Στην υπηρεσία του αυτοσκοπού τους, ο Ντούλες έχει έχουν αποσιωπήσει
εντελώς την ανάγκη του Ελληνισμού για εθνικό έργο και δράση, για συλλογική και
προσωπική εθνική υπεράσπιση, για εθνικά και ανθρώπινα δικαιώματα, για παιδεία
στη μητρική γλώσσα και περιουσιακά δικαιώματα. Τους στόχους αυτούς τους έχει
αντικαταστήσει με την «μάχη» κατά του ανύπαρκτου τσάμικου. (Με την ταχτική που
ακολουθεί ο Ντούλες το μετατρέπει σε υπαρκτό, αλλά σε βάρος της ε. ε.
μειονότητας και όχι της Ελλάδας. Δεν παραιτείται μέχρι να το φέρει καταπάνω
μας. Μετά θα πει «δικαιώθηκα» !!)
Δεν είναι απλώς η ζήλια του Ντούλε για το γεγονός ότι το «αντίπαλο» δέος
του ο Ιντρίζι εξασφάλισε την έδρα στη Βουλή. Ο Ντούλες θέλει να παρασύρει το
εθνικό κέντρο σ΄ αυτή την ανούσια εθνικά, αλλά «προσωπική» του κόντρα με τον
Ιντρίζι. Ο Ντούλες διαπιστώνει ότι αυτή τη φορά δεν του επαρκεί η υπογείως
στήριξη ανθρώπων του «εθνικού κέντρου» που λειτουργούν υπέρ της εκλογής του,
δήθεν με την ευλογία του ΥΠΕΞ. Θέλει την ανοιχτή και ολόπλευρη στήριξη της
κυβέρνησης και αντιπολίτευσης στην Ελλάδα για την εγγύηση της εκλογής του. Το
γεγονός, πιστεύει, ότι θα του
εξασφαλίσει εκ΄νέου στα μάτια της αλβανικής πολιτικής, την ταυτότητα του
επίσημου εκπροσώπου της Αθήνας στην Αλβανία. (Με αυτό το σκεπτικό ο Ράμα
παρουσίασε το Ντούλε ως σύμμαχο !!).
Μέχρι εδώ έχουμε φτάσει. Να μη μπορούμε να δούμε ότι εθνικά η ε.ε.
μειονότητα χαροπαλεύει, αλλά για χάρη της εκλογής Ντούλε, κάποιοι θεσμοί,
αρχίζοντας από ΟΜΟΝΟΙΑ-ΚΕΑΔ, είναι πανέτοιμοι να τα θυσιάσουν όλα. Ενώ βλέπουν
το λύκο, ψάχνουν τα χνάρια…
Του Παναγιώτης Μπάρκα για το
Βορειοηπειρώτη
Αργυρόκαστρο 11.05.2012
25 comments:
gia to komma pou tou edwses ta kleidia prin apo duo xronia sth dervitsani oute logos????
kurie mparka eixa kairo na sas diavasw meta th megalh sas ekfrash une e dua shqiperine dhe e kam treguar me veprat e mia tha eprepe na peite kai thn allh une e dua camerine....
exeis xasei ayga kai pasxaliaaaaaaaaaaaaa ksimerobradiazeis kai oneireuesai ton douleeeeeeeee
twra pou feugei ena meros ths xoleras apo thn omonoia tha ksanastathei sta podeia ths.
Σωστά τα λέτε κύριε Μπάρκα. Τι προτείνεται όμως, ως λύση για να πάει ο Ντούλες σπίτι του;
Kalla yse sto spiti soy re Mparka ti thes kai gabgizeis - Mas ta zalises me to misos soy kata toy Ntoyle - to mathame tora ase mas
οσο υπαρχουν ανθρωποι θα υπαρχει και μισος θελω να πηστευω οτη δεν ειναι εσκεμενο αλλα που τετοια τυχη
O MPARKAS RE PAIDIA DIKIO EXEI SE OLA,TA EXEI PEI TOSES FORES OMWS KAI TOSO MONOTONA POU EXOUME KOURASTEI...
PROS 3-21.....
KANEIS TO IDIO LATHOS ME TO MPARKA,OTAN YPERASPIZESAI TO dule SOU !!! O MPARKAS EXEI TA DIKA TOU KOLLHMATA,O dule OMWS EXEI MEGALES EYTHYNES ENENTI STH B.HPEIRO,KAI H ISTORIA THA GRAPSEI TO ONOMA TOY ME MAYRA GRAMMATA !!!
.............. Ta idia kai ta idia mas leei synexos. Kourazeis, Panagioti, kourazeis.
Ο Μπάρκας, όπως και πολλοι αλλοι
μπορει για τους δικόυς τους λόγους να αντιμάχονται τον Ντούλε.
Υπάρχεί όμως μια σημαντική λεπτομέρια.
είναι κομμάτι απο το παρελθόν, όποτε ευκολα σε οδηγεί στην απλή φράση: "Ασε μας ρε Μπάρκα.."
Δροπολίτης.
Δροπολίτη κάνεις δύο μέγα λάθη.
Πρώτον κανείς δεν αντιμάχεται το Ντούλε για προσωπικούς λόγους. Φέρει εθνικές ευθύνες. Κανείς, τόσο το περισσότερο ο Μπάρκας διεκδίκησε την καρέκλα του.
Το δεύτερο μέγιστο λάθος σου. Τι σημαίνει κομμάτι από το παρελθόν;! Ποιος σας έμαθε ότι η ιστορία αρχίζει με τον καθένα προσωπικά! Ποιος Σας έμαθε να βάζετε τους πάντες σε ένα σακούλι. Αυτή η νοοτορπία να βάζετε τους πάντες στο ίδιο βρώμικο σακούλι είναι το σκληρό κομμάτι του παρελθόντος. Και πιο πέρα, όταν κάποιοι από σας που θέλετε να κατηγορήσετε το "κομμάτι του παρελθόντος" το ακολουθείτε πιστά, πολεμώντας για να ξεφορτωθείτε εκείνους που θέλουν να απαλλάξουν τον τόπο από τη βρωμιά που του παρελθόντος που έγινε πιο επικίνδυνη από χθες.
Κι εγώ Δροπολίτης
3.22. O MPARKAS TO LEEI O IDIOS APO THN ARXH Δυστυχώς για μια ακόμη φορά επιβεβαιωθήκαμε! KAI EDHO EINAI I OUSIA. TA LEEI TOSES FORES MA TIPOTE DHEN ALLAZEI.... TOTE POLI KALLA KANEI KAI TA LEEI MIPOS MIA MIA MERA KSIPNISOUME KAI PAROZME APO KANA SKOPI
Ο Μπάρκας όπως και πολλοί άλλοι έχουν δίκιο ο Ντούλες και η κλίκα έχουν γίνει εθνικά επικίνδυνοι.
Πρέπει να μείνουν μακρυά από την πολιτική για να μπορέσουν να δούν το δάσος( βορειοηπειρωτικός ελληνισμός) και όχι το δέντρο (ΟΜΟΝΟΙΑ - ΚΕΑΔ)
grapse kurie mparka alla na upografeis kaime th boula pou paredwses(ths neas omonoias-mega sou)
kurioi psifoforoi to mega to sthrizei o mparkas opote kserete th na psifisetai.....
re panw mono o doules einai epikundinos???
o tavos??o kseras???o barkas (pd)?? to mega??? ESY O IDIOS??
Ο Ηρωδης το ειπε ξεκαθαρα:''μονο 2000 ψηφους θελουμε να βγαλουμε τον Ντουλε και αυτες τις εχουμε εδω .Εσεις θελετε να 'ρθειτε να ψηφησετε η δεν θελετε τοσο μας κανει.Χαχαχαχα.Καλα μας κανουν.ΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΑΣ,ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ Β.ΗΠΕΙΡΟ.Πιστεψτε τους ακομα.Περαστηκα μας.
7:57 ki egw ayto pistebw pws o dule einai o pio epikyndinos. Oloi oi alloi exoyn dialeksei to dromo toys kai paleyoyn monoi toys aytos ekmetaleyetai ton ellinismo xwris na toy prosferei tipota ektos apo koyfia logia.
7:57 - o Panajotis Barkas ine dhjanoumenos pu ekfrazete anihta qe provlimatizete me tin katastasi pu ehi dhimiurjithi ston topo mas. Itan apo tus protus pu idhrisan tin omonia qe ton ponai o topos qe i organosi. Esi ti thelis na pis ja to MEGA? Dhen katallavenis pos to psifodheltio Ethniqi Eliniqi Mionotita ja to Mellon ine katorthoma. Dhen vlepis uti os tin miti su, pu o anthopos pu ehi anallavi ergollavika tin katastrofi tu borioipirotiku elinismu ine o Dule. An tros kanena kokallo apo ton Dule, na kseris ine kokallo adherfon su, horjanon su qe poli grogora opos esi ton stirizis tha se fai qe esena. Ine kanivallos o tipos parto hambari. Esi Barka bravo su. Steqis sto ipsos tun peristaseon. Min dhistazis na fonazis pos to Mega ine ependhisi ja zoi, psifo sto Dule ine tafopetra tu topu. Ora megalis efthinis. An dhen dhjoksume to Dule stiw 23 Iuniu o topos mas tha jini ena megallo nekrotafio.
&.57 hairomai pou symfoneis oti o Dulew einai epikindhinos.
Gia toyw alloyw grapse esi giati einai epikindhimoi.
Na to kaneis eponyma omos
Όταν ένας θεσμός μειώνεται στο επίπεδο ενός ατόμου, ανεξαρτήτως αν τον λένε Μπάρκα ή ότιδήποτε άλλο, τότε ο θεσμός αυτός είναι για τη Σκοτεινή και τη Μπίστρισσα.
Όσο βρίζετε το Μπάρκα, τόσο τον ανεβάζετε και τόσο μειώνετε την ΟΜΟΝΟΙΑ ΚΕΑΔ.
Γιατί βρίζεται το Μπάρκα που μιλάει για την ερνητική ενέργεια που παράγει ο Ντούλες και δεν μιλάτε για το εθνικό έργο του Ντούλε; Μήπως η σιωπή συμφέρει για να κρύψουμε την αλήθεια;
Έτσι εξηγείται που τόσο πολύ σας ενοχλεί ο Μπάρκας.
Αληθεύει ότι επειδή σας ενοχλεί τον καρφώσατε ξανά με χτυπήματα κάτω από τη μέση. Το μόνο σας όπλο. Δυστυχώς χτυπάτε κάτω από τη μέση την Ε>Ελ.Μειον. Αίσχος!!!!
"Ποιος σας έμαθε..."
ποιοι είμαστε εμεις δηαδή?
Ε, πως να το κάνουμε
ο Μπάρκας είναι παρελθον (όπως και ο Ντούλες).
δεν θα μας δείξει και τον δρόμο, θα τον βρούμε μαναχοί μας
με ανθρωπους που έχουν σαφώς μεγαλυτερο ηθικό πλεονεκτημα
απο ανθρωπους που ειναι στην δημόσια ζωή 20 χρόνια.
Ο,τι (καλό ή κακό )καναν, καναν..
οποτε, απλά, "ασε μας κύριε Μπάρκα"
Δροπολίτης.
Να το πω κι αλλιως.
Νερό στο μύλο του Ντουλε ριχνει στην ουσια.
την κλασική πολωση για να ευνοουνται ολοι.
τα ειδαμε τοσα χρονια στην "κοντρα" Ταβου-Ντουλε.
Δεν θελουμε πολωση, συμμαχία θέλουμε και ΟΜΟΝΟΙΑ.
Δροπολίτης.
Δροπολιτη σου απαντάω με τον 1.46.
Όταν ένας θεσμός μειώνεται στο επίπεδο ενός ατόμου, ανεξαρτήτως αν τον λένε Μπάρκα ή ότιδήποτε άλλο, τότε ο θεσμός αυτός είναι για τη Σκοτεινή και τη Μπίστρισσα.
Μη μπερδεύετε το Μπάρκα με το Ντούλε, έκανε το φεγγαράκι του βουλευτή και επέλεξε από το 1993 να είναι μόνος του. Δεν εκπροσωπεί κανέναν εκτός από τον εαυτόν του. Λέω κάποια στιγμή θα σου τελειώσει η αδικαιολόγητη λάσπη.
Ο Μπάρκας σας έχει παρατήσει με την ευχή να βρείτε το δρόμο, αλλά,πίσω από το Ντούλε που πάτε, μου μοιάζετε σαν τα πρόβατα πίσω από τον τράγο που πέφτει στο γκρεμό.
Και εγώ Δροπολίτης
Αγαπητέ Μπάρκα Σήμερα είχες στη γειτονιά σου τον φίλον σου τον Τάβο. Μετά από το Μέγαρο Μουσικής στην Αθήνα που υποσχέθηκε ότι θα ανοίξει 500 Αλβανικά σχολεία στην Αθήνα, μετά από τα εγκαίνια, αλβανικού σχολείου στο Βόλο, μετά το Κονσέρτο Αλβανών εθνικιστών στο Αργυρόκαστρο πέρυσι πριν γίνει υπουργός, σήμερα γιόρταζε στο FACE- Αργυροκάστρου, εκεί που μοιράζουν σκόνες με τον αλβανικό ύμνο Xhamandani vija-vija", που μιλάει για την Μεγάλη Αλβανία. Και οι ζεσταμένοι οπαδοί του φώναζαν σα σε οργασμό αλλά αλβανιστί "Duam Tavon deputet" ... Αυτούς μας λες να ψηφίσουμε εσύ....
Δεροπολίτης
Αν είσαι απο την Δρόπολη, θα ξέρεις πως ο Ντούλες έχει τελείωσει
από την περιοχή εδώ και χρόνια. Οπότε το "πισω από τον Ντούλε που πάτε" δεν νομίζω πως ταιριάζει και πολύ.
Τελός πάντων, εγώ αλλο ήθελα να πώ.
δεν διαφώνω με αυτά που λεει ο Μπαρκας, αλλα διαφωνώ με τον άνθρωπο Μπάρκα.
Σαφώς και είναι μόνος του και μπορει να λεει ότι θέλει και συμφωνω με πολλα από αυτά που λεει, αλλα από την στιγμή που εκθετει την αποψή του δημόσια θα δεχθεί και την κριτική.
Και η γνωμη μου είναι σχεδόν αντίστροφή με αυτήν που έγραψες.
όσο ο Μπαρκας κατηρορεί τον Ντούλε, τόσο τον βοηθάει στην ουσία.
Γιατί ως ανθρωπός που κινειται απ'εδω κι απο εκει, αλλα παντα απέναντι στο ΚΕΑΔ. Εχει χάσει το ηθικό πλεονεκτημα.
Η κριτική του είναι μονότονη, μονοδιαστατή (αν και καλή πενα για τα δεδομενα της περιοχής) σε βαθμό εμπαθειας. Δεν μπορει να μην έχει βρει κατι θετικό να γραψει όλα αυτά τα χρόνια..
Δεν μπορεί να στηρίζει οποιονδηποτε υποψήφιο Αλβανικου κόμματος είναι απέναντι από τον Ντούλε.
Κλεινοντας,
αυτό που έχει σημασία είναι πως η νεα σελίδα, θα είναι χωρίς τον Ντούλε.
Αλλα δεν μπορεί να οικοδομηθεί με παλιά υλικά τύπου Μπαρκα.
Δροπολίτης.
Σου απαντάω συμπατριώτη.
Ο Μπάρκας λέει ξεκάθαρα ότι το ΚΕΑΔ και η ΟΜΟΝΟΙΑ με επικεφαλής το Νούλε, είναι πλέον οι νεκροθάφτες του εθνικού θέματος της Βορείου Ηπείρου. Οπότε αξίζει ο κόπος που κάνει για να φύγουν από τη μέση. Αν και εσύ πιστεύεις ότι η σελίδα Ντούλε έκλεισε, τότε στο Μπάρκα ανήκει ένα μεγάλο "μπράβο" που όλα αυτά τα χρόνια, μόνος του, με πολύ κόστος μέχρι και απώλεια των του ζειν, τους κάθισε απέναντι και τους αποκάλυψε στο εντεθνικό τους έργο. Πιθανόν να τους γνώριζε καλύτερα και το έκανε. Όμως πολλοί τον γνώριζαν και γνωρίζουν το Ντούλε, αλλά το έγλειψαν και τον γλείφουν για να επωφεληθούν προσωπικά. Μπορεί ο Μπάρκας να λέει τα ίδια. Μάλλον αναφέρεται στο ίδιο πρόσωπο με συνεχώς νέα στοιχεία. Αυτό κάνει τη διαφορά. Μπορεί και να συμμάχησε με άτομα έστω και σε άλλα αλβανικά κόμματα (όχι με το παναλβανικό ΚΕΑΔ που σκότωσε την ΟΜΟΝΟΙΑ), αλλά ποτέ δεν ταυτίστηκε μαζί τους. Στόχος του είναι να φύγει ο εθνικός κίνδυνος που λέγεται Ντούλες. Το γεγονότα με επιβεβαιώνουν, διότι τώρα που ο Ντούλες, ο πρώην Γενικός Πρόξενος της Ελλάδας, (που τώρα διώκεται ποινικά στην Αθήνα) και άλλοι Έλληνες παράγοντες έδιωξαν τον Μπάρκα από τη δουλειά,(Ξανά για εθνικούς και εσωπολιτικούς λόγους-τη μάχη κατά του Ντούλε στις προηγούμενες δημοτικές εκλογές) κανείς απ΄αυτούς τους μειονοτικούς παράγοντες με τους οποίους ο Μπάρκας συναστρέφετε δεν τον βοήθησαν για να βρει το δίκιο του. Ούτε ο Τάβος, ούτε ο Ξέρρας, ούτε μάλλον και το ΜΕΓΑ, για το οποίο σωστά ο Μπάρκας λέει ότι ήταν το πρώτο πολιτικό θύμα ίδρυσης του ΜΕΓΑ.
Όσο για εκείνο που λες ότι ο Ντούλες είναι στο Βούρκο, άρα εσύ στη Δρόπολη δεν μπορείς να τον ακολουθήσεις, ε, αυτό δεν σε βοηθάει. Η νοοτροπία σου λέει αρκετά περί του αντιθέτου του ισχυρισμού σου.
Όσο για το αν γράφει θετικά ο Μπάρκας, πες εσύ κάτι θετικό που έγινε, ή γράψε εσύ κάτι θετικό για να σε χαρώ.(!!!) Αλλά και όταν γράφει για θετικά πράγματα ο Μπάρκας, ξανά τον κατηγορείται ότι γλείφετε σε κάποιον. Θετικό εσείς θεωρείται μόνο αν παινέψει κανείς το Ντούλε. Αυτό λέγεται φούλ προσωπολατρεία. Αν θέλει θετικά πράγματα του Μπάρκα, διάβασε τα βιβλία του. Το να είσαι δημοσιογράφος σημαίνει κριτική και ο Μπάρκας με γνώμονα τα εθνικά συμφέροντα αυτό έχει κάνει. Τουλάχιστον, αυτό πρέπει να το αναγνωρίσουμε. Σου θυμίζω αυτό που λες, μη ισοπεδώνετε τα πάντα.
Όσο για το Μπάρκα που τον αποκαλείςπαλιό υλικό κάνεις λάθος Μπερδεύεις την ηλικία με το έργο του. Στην προκειμένη περίπτωση δεν μετράει η ηλικία. Μάλιστα είναι στην πιο ώριμη ηλικία δράσης.
Όσο για το ποιος θα αναλάβει την καρέκλα του Ντούλε νομίζω ότι ο Μπάρκας έδειξε έμπρακτα ότι δεν τον ενδιαφέρει. Οπότε μη φοβάσαι. Δεν θα τον έχεις απέναντι στην διεκδίκηση της καρέκλας, Ντούλε, όχι μόνο εσύ, αλλά όποιοσδήποτε. Θα τον έχεις σκληρά απέναντι αν, όπως δείχνεις μιμιθείς το Ντούλε. Μολονότι θα έλεγα, μακάρι ο Μπάρκας να ηγούνταν των πεπραγμένων στην Β. Ήπειρο. Διότι εμπράκτως έχει δείξει ότι μπορεί να παράγει εθνικό έργο, να τσακίσει κόκαλα αλλοεθνών και αντεθνικών έργων. Ούτε μη ξεχνάς ότι ΟΜΟΝΟΙΑ ζει ακόμα με την αίγλη του έργου στις αρχές του 1990....!! Πριν την εγκαταλείψει γιατί είδε να πέφτει στα χέρια που έπεσε και ήθελε να κρατήσει καθαρό το όνομά του.
Και εγώ Δροπολίτης
6:08 Κανω like στο σχόλιο σου.
EVGE SU BARKA KE ASTUS NA PERIKIKLLONUN TA PODHJA TUS.. ENAS ME TON ALLON ...THILIKA KE ARSENIKA MAZI, ECI TA EXUN KANONISUN 4+1 KE 3+2 AFTI EINAI .. MAS TO PEZUN KE PATRIOTES ..ELEOS ELEOS ELEOS
Δημοσίευση σχολίου