Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Η ενότητα δεν έρχεται ρίχνοντας λάδι στη φωτιά αλλά με διάθεση αυτοκριτικής



Σχόλιο του Γ, Παναγιώτου με αφορμή το άρθρο του κ. Δ. Κίκη
Τις τελευταίες μέρες τα βορειοηπειρωτικά ιστολόγια κατακλύζονται από άρθρα περί ενότητας και επειδή για την πλειοψηφία των βορειοηπειρωτών αυτή η ενότητα είναι ποθητή και αναγκαία, θα ήθελα να πω και εγώ την άποψη μου.
Διαβάζοντας το τελευταίο άρθρο του κυρίου Δ. Κίκη, σαν απλώς αναγνώστης, μόνο ενωτικές σκέψεις δεν εισπράττω, αφού  το μόνο που κάνει, είναι να βγάζει δηλητήριο για το νέο κόμμα ΕΕΜΜ!
Εξάλλου, δεν πιστεύω πως τη διάσπαση την προξένησαν οι απλοί πολίτες, αλλά εκείνοι που για διάφορους προσωπικούς και ιδιοτελείς σκοπούς, συνεργάστηκαν επί πολλά έτη με τα αλβανικά κόμματα και έφεραν την διχόνοια και στην ΟΜΟΝΟΙΑ και στο λαό.
Κύριοι, όπως λέει και ο σοφός λαός μας «το ψάρι απ´ το κεφάλι βρωμάει». Εάν πραγματικά σας ενδιαφέρει η ενότητα μην ψάχνετε να βρείτε εξιλαστήρια θύματα, αλλά διάθεση αυτοκριτικής και όχι λάδι στην φωτιά .
Όσο για τα λεγόμενα «δικά μας παιδιά» πάλι εσείς έχετε τις ευθύνες αφού οποίος προσπαθούσε να άρθρωση λόγο ή των σπρώχνατε στο περιθώριο ή του κόβατε τα πόδια εάν δεν τον ελέγχατε.
Από την άλλη πλευρά όμως τίθεται το ερώτημα; Θα μπορούσαν να συμμετέχουν σε αυτό το κάλεσμα αυτοί που κατέβηκαν με τα αλβανικά κόμματα;
Πρώτων, είναι δικά μας παιδιά και τους απευθύνουμε πρόσκληση να έρθουν μαζί μας στην συμμαχία ελλήνων,στο ίδιο τραπέζι, να συζητήσουμε και να βρούμε κοινή συνισταμένη,και να προχωρήσουμε όλοι μαζί , όλοι χωράνε και όλοι πονάνε το ίδιο το τόπο που τους γέννησε. Ακόμα και αν δεν βρεθεί η συνισταμένη το κάλεσμα πρέπει να γίνει.
Ίσως κάποιοι φίλοι μας το θεωρήσουν και λαϊκισμό ,μάλιστα σε μια εποχή που όλα γύρω μας αλλάζουν όπως τα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα είτε σε πολιτικό είτε σε οικονομικό επίπεδο είτε σε εθνικό επίπεδο, είναι ευκαιρία πλέον όσο δεν είναι αργά να συμπράξουμε στην συμμαχία των Ελλήνων, κάνοντας αυτοκριτική για το χθες και χτίζοντας το αύριο .
Πέρα από ιδιοτελή συμφέροντα και υποσχέσεις πρέπει να επικρατήσει η πατρίδα ο τόπος μας και ο σεβασμός στην ιστορία των προγόνων μας .
Είναι θεμιτό ο καθένας μας να έχει της δικές του ιδεολογικό πολιτικές απόψεις και πιστεύω αλλά θεωρώ ότι ο τόπος μας είναι κοινώς σε όλους και πονάει το ίδιο σε όλους, και έχουμε και χρέος και καθήκον, ύστερα από την συμπληρώσει των εκατό χρόνων να ξανά έρθει η πατρίδα μας στην φυσική θέση που της ανήκει. Είναι λοιπόν ευκαιρία, έστω την τελευταία στιγμή να μονιάσουμε και να διεκδικήσουμε τα αυτονόητα για τα παιδιά μας και της επόμενες γενιές .
Ας σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων για το καλό του τόπου μας.

9 comments:

Ανώνυμος είπε...

μπραβο ρε Γιαννη παιχταρά

Ανώνυμος είπε...

Αυτό πάει πολύ! Ούτε ένα σχόλιο! δεν είναι δυνατόν!
Όταν γράφει ο Μπάρκας γίνεται χαμός κι εδώ τίποτε! Μήπως τελικά το πρόβλημα το έχουν με το Μπάρκα γιατί τους ταράζει τα νερά και όχι με την ένωση;

Ανώνυμος είπε...

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΝΟΙΚΙΑΚΟΥ ΜΠΑΚΑΛΗ
του Αγχίση Σκαλωματιώτη
Θέλω ευθύς εξαρχής να ευθυγραμμισθώ με όσα ο κ. Παναγιώτου διατυπώνει στο άρθρο του. Δεν είναι έντιμο να υποβαθμίζουμε, εξουθενώνουμε, παρεμβάσεις εποικοδομητικού διαλόγου, αρθρογραφήμματα σαν μπριλάντια της τέχνης της γραφίδας, του Π. Μπάρκα, μετατρέποντάς τα σε πεδίο χλεύης, εστιάζοντας σε εφήμερα κουτσομπολιά κλεισούρας.
Αποτελεί εξίσου ασύγγνωστο γεγονός να μην ανταποκρίνεται ο διανοητικός ιστός, σε διάλογο υψηλών προδιαγραφών, για τα προβλήματα, μη παρέχοντας έτσι δυνατότητες προβολής ότι κατάπτυστου της μοιραίας σαβούρας.
Εκφράζω την κάθετη αντίθεση, με τα εφήμερα κείμενα, κατάμεστα την πυκνότητα της πενιχρής πνευματικής ένδειας, όπως αντιλαμβάνεται την ενότητα ο κ. Κίκης.
Με μια μονοκοντυλιά απύθμενης σφαιρικότητας, η χρήση του όρου περί ενότητας, μας παραπέμπει σε άλλες εποχές, σε δάνεια απολυταρχικών καθεστώτων όπου η ενότητα επιβαλλόταν με βίαιο τρόπο. Τα πρώτα θέματα της πάλλαι ποτέ «Ζ. ΠΟΠΟΥΛΙΤ», στα οποία βυθομετρεί ο κ. Κίκης, αποτελούν παρωχημένη εξωπραγματική αντίληψη. Ολιγωρίες, λογικές συνοικιακού μπακάλη και δη ψιλικατζή, αποπροσανατολίζουν από τα ουσιώδεις.
Η ενότητα είναι επίτευγμα πολιτικού πολιτισμού, δημοκρατικού διαλόγου, διαφορετικότητας, σύγκρουσης ιδεών, προστριβών. Δεν είναι τα στερεότυπα, ο κύκλος του ενός, το μονόχνουτο, η μονοφωνία.
Για την κατάσταση στο χώρο, πολιτική, οικονομική, το μαρασμό, το ξεπούλημα, φέρουν την κύρια ευθύνη οι πολιτικές που ασκήθηκαν μετά το 1998, από τις ηγεσίες της Ομόνοιας και ΚΕΑΔ.
Δεν ενημερώθηκε ο κ. Κίκης πώς στους Διεθνείς Οργανισμούς, υπάρχει μόνο το Ψήφισμα του 1993; Όλα αυτά τα χρόνια τι γινόταν!
Μήπως έχουμε πρόοδο στο εκπαιδευτικό; Διδάσκονται τα ελληνόπουλα παιδεία ενοποιημένης της εθνικής;! Διδάσκονται πώς είναι απόγονοι των ιλλυριών, πώς τα σύνορα της Αλβανίας είναι ως την Πρέβεζα, στα βιβλία της Ιστορίας και Γεωγραφίας, μεταφρασμένα στις θητείες Υπεύθυνου του Βιβλίου της Μειονότητας του κ. Κίκη, με μεταφραστές την ομάδα του «ΦΑΓΕ», με προεξάρχοντα πρώην πρόεδρο της Ομόνοιας, τον κ. Γ. Γιάννη.
Στις θητείες Ντούλε – Μπολάνου, δεν έμεινε τίποτε όρθιο στον τόπο, ξεπουλήθηκαν τα πάντα, γαίες, λιβάδια, υφαρπάχθηκαν από συμμορίες ετερόδοξων ετερογενών; Πού είναι αυτοί οι ηγέτες; Θεατές, στις βίλες, τα εξοχικά, στα wik ent, εντός και εκτός χώρας! Μήπως αυτή η εξολόθρευση του διανοητικού ιστού, από τα θεσμικά όργανα Ομόνοιας και ΚΕΑΔ, ο επαναπατρισμός των πρώην μπολσεβίκων, η ισοπέδωση στην ανάδειξη αγράμματων έπαρχων, αποτελεί σχέδιο απογύμνωσης του χώρου από το ελληνικό στοιχείο;
Εξοφθαλμεί ο κ. Κίκης;! Δεν βλέπει πώς αυτοί οι κύριοι (οι έπαρχοι), ενώ δεν στρώνεται ένα μέτρο δρόμος στα χωριά μας, ορθώνουν πύργους, έχουν δεύτερο και τρίτο σπίτι, εταιρείες;!
Ποιος οίδε τι επιπλέον αυτών, πόσα δικαιώματα επιχωματώθηκαν από τις εναλλάξ συγκυβερνήσεις Ντούλε. Αυτά για να μπαίνει ο εν λόγω κύριος βουλευτής, από το Ντούσκο, τις λίστες με την ψήφο των αλβανικών κομμάτων εξουσίας.
Έχουν έρεισμα από τη βάση ο Πρόεδρος της Ομόνοιας, του ΚΕΑΔ, τα Συμβούλια τους, ή είναι προϊόν πελατειακών σχέσεων, στημένων συνδιασκέψεων;!
Όλα αυτά δεν τα γνωρίζει ο κ. Κίκης. Γνωρίζει τις πάλαι ποτέ πρακτικές του Κόμματος Εργασίας.
Το δηλητήριο που χύνει για το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑ, γελάει και το παρδαλό κατσίκι. Ο καιρός του το επιστρέφει. Διότι τον έχει καταβάλει τρέμουλο. Ενόσω βγήκε από τον πάγο με τέτοιες ανοησίες, κακίες, στενότητα, παλιατζίδικα, να πείσει τα περί ενότητας και νέα κινήματα. Κωμικότητες, άκρα, ενός ανεγκλιμάτιστου αποτελούν τη δικιά του πραγματικότητα, της παρέας του επί μακρόν διέρε και βασίλευε.

Ανώνυμος είπε...

2.43 Μα τα πάντα αυτοί τα έχουν προσωποποιήσει. Οι απόψεις του κ. Παναγιώτου είναι σωστές. Μάλιστα είναι και αρκετά επικριτικός, γεγονός που λογικά θα έπρεπε να προκαλούσε τις αντιδράσεις εκείνων που δοκιμάζουν το άλλας στις πολλές και παλιές πληγές...
Δυστυχώς τους κυριεύει το προσωπικό μένος και όχι τα κοινά και εθνικά.
Φαίνεται και στο γεγονός ότι ούτε στις απόψεις του Μπάρκα έχουν αντίλογο. Απλώς τον βρίζουν προσωπικά και λένε διάφορα που δεν κολλούν πουθενά

Ανώνυμος είπε...

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΝΟΙΚΙΑΚΟΥ ΜΠΑΚΑΛΗ
του Αγχίση Σκαλωματιώτη...
ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΚΑΛΩΜΑΤΙΩΤΗ ...ΤΩΡΑ ΝΙΩΘΩ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ!!!!!!. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΡΙΚΑΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ .....ΚΑΙ ΕΤΟΥΤΟΙ ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΚΗ ΜΠΑΚΑΛΗ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΚΑΛΙΔΕΣ.ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΙΡΑ ΚΑΙ Η ΤΥΧΗ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ ΟΤΑΝ ΕΞΙΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΑΙ ΑΠΟ ΜΠΑΚΑΛΙΔΕΣ.
Ο ¨ΑΠΟΣΤΑΣΙΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΥΡΚΟ ΤΙΣ ΗΛΙΘΙΩΤΗΤΑΣ"

Ανώνυμος είπε...


Τελικά δεν διάβασα κάτι επί του πρακτέου δηλαδή θεωρείται ότι δεν πρέπει να γίνει κάλεσμα στο ΞΕΡΑ ,ΜΠΑΡΚΑ ,ΤΑΒΟ,η οποιονδήποτε άλλο πρόσωπο να έρθει στην συμμαχία Ελλήνων και να προχωρήσουν όλοι μαζί;
Δεν πρέπει επιτελούς να δούμε στην πράξη ποιοι είναι με το εθνικό μας συμφέρων, και ποιοι όχι;

Όσο για το σχόλιο .....του Αγχίσης Σκαλωματιώτη
με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο αλλά δεν διάβασα αν συμφωνεί ο η όχι στο κάλεσμα.....;;;
Δεν περισσεύει κανείς για το τόπο !!!!!!!!
Ο ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Αγχίσης Σκαλαματιώτης, είναι βορειοηπειρώτικο αυτό το όνομα;

Ανώνυμος είπε...

Ρομαντικέ, Γίνετε λόγος για συμμαχία ελλήνων και όχι για ενότητα μονάδων. όταν λέμε συμμαχία ελλήνων ενοούμε όλους τους έλληνες. Συμμαχία ελλήνων σημαίνει συμμαχία θεσμική, που θα αρχίσουν να συμβάλουν οι ελληνικοί φορείς με μία συγκεκριμένη εθνική στρατηγική. Να συμβάλουν για προσέγγιση, για επίλυση προβλημάτων, για συνεχή άνοδο της δικιάς μας ισχύς στην κάλπη. Συμμαχία ελλήνων είναι να προβάλεις και να διεκδικήσεις τα δικά μας δικαιώματα που ρέουν από τις διεθνές συμβάσεις. Να ενισχύσουμε την ελληνική μας παρουσία στις πατρογονικές μας εστίες. Να δώσουμε προοπτική στην ανάπτυξη της οικονομίας και ασφάλεια στα μέλη της κοινότητας μας. Να αναδείξουμε τον πολιτισμό μας και τις αξίες του τόπου. Το πώς ονομάζεται ο καθένας λίγη σημασία έχει. Αν μερικοί δεν καταλαβαίνουν δεν τους παρεξηγάμε. Αρκεί να ξέρουμε τι ζητάμε και να επιμένουμε να εφαρμόσουμε. Αν μερικοί νομίζουν ότι η Συμμαχία Ελλήνων είναι κατά κάπου φορέα, κάνουν λάθος. Κάποιοι που τους παρασέρνουν οι πραχτικές του χθες, να μην τρομάζουν, γιατί η ένωση των ελλήνων είναι δύναμη, είναι κατά της ανασφάλειας, είναι κατά του φόβου.
Ο κύριος Παναγιώτου αξίζει επαίνους γιατί έχει τόλμη, ανήσυχο πνεύμα και όραμα για τον τόπο του. Σ. Τσιάβος

Ανώνυμος είπε...

ΙΔΟΥ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ ΙΔΟΥ ΚΑΙ Η ΡΟΔΟΣ:
-ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΈΛΛΗΝΑΡΕΣ ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΜΑΣ ΔΟΞΑΖΟΝΤΑΙ ΕΠΙ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ?

Δημοσίευση σχολίου