Του
Παναγιώτη Μπάρκα
Για δημαγωγία και μόνο, η επερώτηση
Ντούλε στην Αλβανική Βουλή την προηγούμενη βδομάδα, προς τον Υπουργό
Εξωτερικών, θεωρήθηκε γεγονός της χρονιάς για την ε. ε. μ. στην Αλβανία.
(Χαρισματικός ο χαρακτηρισμός ανώνυμου ως «Δωδεκάλογος του γύφτου».) Στην ουσία ο Ντούλες είπε για
το γυμνό βασιλιά ότι: «να ο βασιλιάς δεν είναι γυμνός». Που σημαίνει ότι ο
Ντούλες δεν έχει καμιά σχέση με την ε.ε. μειονότητα.
Ο Ντούλες στην 15-λεπτη ομιλία του στη
Βουλή φρόντισε με πείσμα να αποφύγει να μιλήσει για την ε. ε. μ. στην Αλβανία.
Μίλησε μόνο για «εθνικές μειονότητες. (πιθανόν, να είχε υπόψη του και «την
εθνική μειονότητα των Βλάχων»!!!)
Ο Ντούλες διεκδίκησε από τρίτους, την
κυβέρνηση ή δεν ξέρω ποιον άλλο, να αναλάβουν πρωτοβουλίες για τα
δικαιώματα «των εθνικών μειονοτήτων».
Ο Ντούλες δεν μπορεί σε άλλη θέση εκτός
εκείνη του Δία. Τόσα χρόνια φωνάζουμε εμείς (οι χωρίς εξουσία) για την ψήφιση
ενός σύνθετου νόμου για τα ανθρώπινα και
εθνικά δικαιώματα της ε.ε.μ. Το ανέφερε μετά από χρόνια, (προχθές) και ο
Ντούλες. Το πρόβλημα δεν έγκειται απλώς γιατί το λέει με καθυστέρηση χρόνων. Το
πρόβλημα έγκειται και είναι πολύ σοβαρό διότι δεν αναλαμβάνει ο ίδιος
νομοθετική πρωτοβουλία για να καταθέσει στη βουλή το νόμο που θέλει;!!! Ποιος
τον εμποδίζει;;;! Από ποιον τον ζητάει;!! Και γιατί;!! …χμ!!
Ο Ντούλες με την επερώτηση και με την
διαχρονική του πολιτική συμπεριφορά έδειξε ότι περισσότερο θέλει να υπάρχουν
προβλήματα «στις εθνικές μειονότητες», παρά να λύνονται αυτά. Θέλει να υπάρχουν
προβλήματα για έχει «επιχειρήματα» να φωνάζει όταν του χρειάζεται να κάνει
πίεση προς συγκεκριμένες κατευθύνσεις για να επωφεληθεί πολιτικά προσωπικά ο
ίδιος. Μάλιστα, εκεί που δεν υπάρχουν τα προκαλεί ο ίδιος. Έχουμε εδώ υπόψη το
τι συμβαίνει με την ε. ε. μ.. Στην ουσία, όμως, θα πρέπει να πούμε ότι αυτή η
διαπίστωση έχει και την σκοτεινή της πλευρά.
Ο Ντούλες προκαλεί και επιτρέπει
προβλήματα εθνικού περιεχομένου στην ε. ε. μ. ως τον αποτελεσματικότερο τρόπο
να επωφελείται προσωπικά, πολιτικά και οικονομικά.
Θα
λέγαμε ότι εξυπηρετεί αντεθνικούς
στόχους για να επωφεληθεί προσωπικά.
Φτάνουμε έτσι στην ουσία του άρθρου μας:
Ο
Ντούλες και αλβανικός εθνικισμός.
Πολιτικά. Πλησιάζουν οι εκλογές 2013.
Ο
Ντούλες δεν έχει εξασφαλίσει ακόμα τον τρόπο εκλογής του στη Βουλή. Εφόσον,
όμως, από χρόνια ό ίδιος έχει καταφέρει να αποκλείσει την αυτοδύναμη εκλογή με το ΚΕΑΔ,
θα κατεβεί στο πλαίσιο μιας συμμαχίας. Η συμμαχία στην οποία ανήκει, αρχίζοντας
από το Σ. Κόμμα και καταλήγοντας στην Εριθρόμαυρη Συμμαχία, συμπεριλαμβανομένου
αν΄ θέλουμε και τον Μέτα συν Ιντρίζι, η τον Τόπι, στηρίζουν την εκλογική τους
δύναμη στον εθνικισμό που εκδηλώνεται
άγρια ως ανθελληνισμός. (Μάλιστα η Αθήνα, μέσω του Υπουργού Εξωτερικών
δείχνει αρκετά ενοχλημένη, από την έξαρση του αλβανικού εθνικισμού εκφραζόμενου
από τις πολιτικές δυνάμεις της συμμαχίας Ντούλε). Αυτή η εξέλιξη, η οποία πλέον
θυμίζει το ποτάμι που πίσω δεν γυρνά, θα πείσει και τον πιο δύσπιστο ότι η
πολιτική καριέρα του Ντούλε επικεφαλής της ε. ε. μ. ήταν υπό εξάρτηση και στην
υπηρεσία του αλβανικού εθνικισμού.
Ο Ντούλες ανέπτυξε στη Βουλή την κούφια ρητορεία με την προσδοκία να ανεβάσει
μήπως τις εκμηδενισμένες μετοχές του στην Αθήνα….!!! Αλλά και ως τρόπο να
καλύψει την γύμνιά του και, γιατί όχι, αν του περάσει, να ασκήσει πίεση. Όπως
κάνει συνήθως στην τελική ευθεία πριν τις εκλογές. Λίγο αντιπολίτευση με όποιον
συμμαχεί για να ανεβάσει έστω και λίγο τον πήχη αιτημάτων του.
Πραχτικά:
Ας
ξεκινήσουμε από τα τελευταία γεγονότα. Τα επεισόδια, στη Λήβενα, οι διεθνικές
κόντρες στο Κώσταρι, για τα βοσκοτόπια, το γκρεμισμένο σπίτι στο
Καινούργιο-Πλάκα και τ΄ άλλα που ετοιμάζονται στην Κουλουρίτσα, από τον έπαρχο
του Αλύκου. Το άνοιγμα και αλβανικού σχολείου επίσης στο Αλύκο,(που ακολουθεί
εκείνο στη Λιβαδιά, είτε στο Γεωργουτσάτι), η γενικότερη κατάσταση στην παιδεία
στη μητρική γλώσσα, στο δημόσιο και τα ιδιωτικά, η ταλαιπωρία ανθρώπων μας στα
δικαστήρια και την αστυνομία, διότι η εκκλησία πήρε τα λιβάδια στις μειονοτικές
ελληνικές περιοχές και τα δίνει σε Αλβανούς και εκείνοι με τη βοήθεια του
κράτους, διώχνουν τους δικούς μας από το τόπο τους. … και πόσα άλλα τέτοια.
Ο Ντούλες και ο πολιτικός φορέας, που
εκπροσωπεί, ΟΜΟΝΟΙΑ-ΚΕΑΔ είναι απόν, εντελώς απόν. Έχει αφήσει τα πάντα στο
έλεος της τύχης ή στην προγραμματισμένη πορεία του τσακισμένου καραβιού εν΄ μέσω
καταιγίδας. (Ο Ντούλες το παρακολουθεί από το δικό του κότερο)
Το
χειρότερο. Δεν
νομίζω ότι έμεινε κάποιος χωρίς να καταδικάσει την πράξη του έπαρχου του
Αλίκου,(ο οποίος κάλεσε την αλβανική αστυνομία για να κατεδαφίσει νεόχτιστο
σπίτι συγχωριανού του, να τον εκδικηθεί, φαίνεται ως πολιτικό αντίπαλο! Αυτό θα ήταν το λιγότερο κακό, αν έχουμε
υπόψη ότι η δική του ελληνική μειονοτική επαρχία αποτελεί πλέον τον σημαντικό
στόχο δημογραφικής αλλοίωσης…!!
Ο Ντούλες, αντί να στήσει στον τοίχο το
συγκεκριμένο έπαρχο και να του κόψει το βήχα, αμέσως μετά από το συμβάν, τον
πήρε συνοδό για περιοδεία στην Ελλάδα …!!!
Ο Ντούλες αποφάσισε να τον επαναφέρει το
συγκεκριμένο πρόσωπο στη θέση του έπαρχου Αλύκου, όταν είναι γνωστό πως η ίδια
η ΟΜΟΝΟΙΑ τον έδιωξε για αντεθνικό έργο;!
Ο Ντούλες έσβησε εντελώς κάθε αντίσταση
των κατοίκων των ελληνικών μειονοτικών περιοχών στη διεκδίκηση των βοσκοτόπων
και λιβαδιών έναντι της υφαρπαγής από αλλοεθνείς δήθεν πρώην ιδιοκτήτες. Γιατί;
Ο Ντούλες επέτρεψε ώστε οι υπόλοιπες
κοινοτικές περιουσίες των ελληνικών μειονοτικών κοινοτήτων να περάσουν στα
χέρια της Αλβανικής Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Αλβανίας. Γιατί;!!
Ο Ντούλες επέτρεψε και συνέβαλε στη
διάλυση της παιδείας στη μητρική γλώσσα στο αλβανικό δημόσιο για να ευνοήσει τα
ιδιωτικά της παρέας και της Αλβανικής Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Αλβανίας.
Ο Ντούλες επί 20 χρόνια διέσπασε τη
Δρόπολη μέχρι τα μέλη της ίδιας οικογένειας. Τώρα τα βρήκε με τον πολιτικό
ομογενή κάποτε εχτρό για να χτυπήσει έναν άλλο ομογενή αντίπαλο.
Ο Ντούλες, όπου πήγε να απλώσει τα
μουδιασμένα άκρα του ο Ελληνισμό, έτρεχε πρώτος, να πα΄ρει τις δάφνες και να κόψει
τα απλωμένα άκρα του ελληνισμού.
Ο Ντούλες, αφού, μέχρι το 2000, διάλυσε τον ελληνικό
κοινοτικό ιστό στις περιοχές με αμιγή ελληνικό πληθυσμό και είδε ότι δεν
προσφέρονταν πλέον για εθνική εκμετάλλευση, καταπιάστηκε από την ελληνικότητα
σε άνοδο στη Χιμάρα.
Ο Ντούλες, με τη γνωστή ταχτική, με
εθνικιστικές τυμπανοκρουσίες, κούφια λόγια και συνθήματα, χωρίς καμιά προοπτική
και στόχο, προκάλεσε τον αλβανικό εθνικισμό, ο οποίος υπερίσχυσε γρήγορα του
αυθόρμητου και χωρίς πολιτική προστασία Χιμαραίου Ελληνισμού. Αποδείχτηκε ότι
όλα έγιναν για να καλυφτεί η μεγάλη οικονομική κομπίνα στο παρθένο τουριστικό
φιλέτο στη Χιμάρα. Σ΄αυτό τον άνισο αγώνα οι Έλληνες της Χιμάρας έχασαν και την
πυγμή της ελληνικότητας και τις περιουσίες τους.
Ο Ντούλες τώρα επισκέπτεται συχνά την
Κορυτσά. Εκεί με ο προηγούμενος Έλληνας πρόξενος, κατά την προκαταρκτική
διαδικασία για την απογραφή, κατάφερε να ξυπνήσει κοιμώμενο ελληνισμό.
Ο Ντούλες με τις αποφάσεις του για αποχή
από την απογραφή κατάφερε να εμποδίσει την επισημοποίηση αυτού του ελληνισμού
στην Κορυτσά. Σε λίγο, ό, τι πάει να ανθίσει θα μαραθεί… και στην Κορυτσά.
Ο Ντούλες πήρε την πρωτοβουλία για αποχή
από την επίσημη απογραφή του 2011, μόνο και μόνο να αντικρούσει τους Έλληνες
ομογενείς αντιπάλους και επειδή η απογραφή θα αποκάλυπτε την γύμνιά του, ή το
ελληνικό έργο άλλων. Λογικό ήταν να μπαίναμε στη μάχη και μετά να κατακρίναμε
παραβιάσεις και να διεκδικούσαμε το ποθούμενο. Η συμπεριφορά του «Ευρωπαϊστή»
Ντούλε, μόνο Ευρωπαϊκή δεν ήταν. Ήταν απλώς αλβανική. Απέρριψε έτσι μια ιστορική εύκαιρα, που
διεκδικούσαμε 20 χρόνια. Για να περιμένουμε μετά από δέκα χρόνια την επόμενη.
Ο Ντούλες υποσχέθηκε ότι θα κάνει τη
δική του απογραφή. Ανακοινώθηκαν κάποιες δεκάδες χιλιάδες Ευρώ. Κάποιες
ανακοινώσεις, ερωτηματολόγια, μεγάλα λόγια και μετά τίποτε. Ένα ακόμα θέμα στο
άβαθο πηγάδι της εθνικής ανευθυνότητας Ντούλε!
Ο Ντούλες κατάφερε να μη έχει δίπλα του
κανένα συνεργάτη. Κανείς τους, εκτός από δύο-τρεις, δεν μπορούσε να τον
ακολουθήσει στο αντεθνικό του έργο. Οι πρώην συνεργάτες του συνεχίζουν το δρόμο
τους για να συνεισφέρουν με τον τρόπο και από τη θέση τους για τον Ελληνισμό.
Ο Ντούλες τους κυνηγάει με το μολύβι.
Φοβάται το έργο τους. Φοβάται και μήπως μιλήσουν επειδή του ξέρουν πολλά.
Εκείνοι σιωπούν για να τον εκνευρίσουν περισσότερο. Εντούτοις, δεν χρειάζεται
να πει τίποτε κανείς. Μαρτυρεί η ισοπεδωμένη ε.ε. μειονότητα….!!!
Ο Ντούλες έκανε ένα έργο.
Αντικατέστησε εκείνο που ποθούσε ο
Αλβανικός εθνικισμός στην ε.ε.μ, τόσο που και οι εκπρόσωποί του τον
ζηλεύουν.
Π. Μπάρκας για το Βορειοηπειρώτη
12.11.2012
24 comments:
Sostos o Panagiotis
Na ta les Panagioti mpas kai ksipnisoume kamia mera
Ta idia kai ta idia kyrie barka,sou eixi gini o Ntoules esena mavri gata.Katse sta avga sou kai mi mas zalizis me tis burdes sou.T'ollampses eisi kai sti politiki kai sto panepistimio kai sou emene na sxolithis me tin EEM.
Αχ ρε Παναγιώτη, εγώ ξεκίνησα από τα σημεία στην επερώτηση του αρχηγού-Δια και είπα "ο δεκάλογος του γύφτου" Εσύ έπρεπε να έλεγες "ο 23-λογος του γύφτου". Μη το ψάχνεις. Αυτός θεό δε φοβάται. Τον έχει γραμμένο. Κανά παπά, ε , ίσως. Και όχι για την μεταθανάτια ζωή, αλλά φοβάται μη του κόψει τη μάσα στην επίγεια ζωή. Καλά κάνεις και του τα λες. Ίσως φοβηθεί από την ιστορία. Αλλά είναι... πολύ θνητός
Και έγραψε με κόκκινο την ιστορία της Βορείου Ηπείρου. Στόχος είναι τώρα να μην μείνει κανένας ζωντανός και τον γράψει με κόκκινη μελάνη στο βιβλίο της ιστορίας μας
Ο Αθώος
Tha simfoniso 99,9 ta ekato,jati to o,1 ta ekato ine ,oti dhen mas anaferi ta onomata tis DULOPAREAS ston vurko pu ton vgazun vulefti.Panajotiesis tus gnorizete kalla pji ine,ti simferonda tus sindhenun me ton dule na ta grapsete olla ja na mathun i vurkaridhes mipos kapia imera ksipnisun qe tus parun me tis petres tus idhjus qe ton DULE.
STY XIMARA???? O BOLANOS TOU DULE, PERIMENI NA DEKDILOSI KATA GORO, LOGO ETHNISTIKON. ALA I DYO INE KSADREFIA, PSYFIZUN KONCESION GIA TI KORI TOU PROTHIPOURGO ALVANIAS, DINOUNE KORAFIA APO DIMARXIO, KLEFTANE TYS PERUSIES TYS EKLISIAS, O DISIOS BOLLANOS KA O GOROS, MIA GRAMI PRAKTORES TYS ALVANIAS I DIO.
Δεν κατάλαβες 2.39. Μαύρη γάτα, αλλά για την Ε.Ε.Μ έγινε ο Ντούλες. Και μη ξεχνάς ακόμα ότι Ο Μπάρκας είναι για το Ντούλε η μαύρη γάτα. Ο Μπάρκας τα λέει στο Ντούλε ανοιχτά και αφορούν τα κοινά. Ο Ντο΄λυες κυνηγάει το Μπάρκα στα προσωπικά και ύπουλα.
Ο Μπάρκας λέει τα ίδια και τα ίδια γιατί και ο Ντούλες την ίδια πορεία καταστροφής για την ΕΕΜ ακολουθεί
Ο Γοραντζινός
Stavri, proseqe ti grafis jati tha eqis asqima kseberdhemata
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΜΑΚΡΟΣΚΕΛΕΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΠΑΡΚΑ ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΝΤΟΜΙΑ ΣΤΑ ΜΙΣΑ ΧΑΝΕΙΣ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΟΥ..ΔΕΝ ΧΩΡΕΙ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΝΤΟΥΛΕΣ ΡΧΕΙ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΜΕ ΚΟΛΛΑ ΣΤΙΓΜΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΤΑ ΤΟΣΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΘΕΤΙΚΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Η ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΤΟΥ. ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΩΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ.ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΜΕ ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΕ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ 14 Νοεμβρίου 2012 8:00 π.μ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΣΟ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΟΣΟ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΟΤΙ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΦΡΑΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ, ΕΚΒΙΑΣΜΟ ΤΕΛΟΥΜΕΝΟ ΜΕ ΗΛΕΚΡΟΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΔΙΩΚΕΤΑΙ ΠΟΙΝΙΚΑ,ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ(59 Α.Κ) ΠΟΥ ΔΙΩΚΕΤΑΙ ΑΣΤΙΚΑ ΑΝ Ο ΕΠΩΝΟΜΑΖΟΜΕΝΟΣ "ΣΤΑΥΡΗΣ" ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΑΠΕΙΛΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΠΟΙΔΗΠΟΤΕ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΗΣ ΔΙΩΞΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ Τηλέφωνο: 210-6476464, 210-6476000
Γραμμή καταγγελιών: 11012 ή 11012@hellenicpolice.gr . ΙΣΩΣ ΦΑΝΩ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΣΕ ΑΓΓΙΞΕΙ. ΕΛΕΝΗ
Εκπληκτικό κείμενο από τον Γάλλο λογοτέχνη Ζαν Ρισπέν Ζαν.
Διαβάστε το:
«Δεν γίνεται να σβήσει η Ελλάδα, ο Έλληνας, η προσφορά του πάνω σε αυτόν τον πλανήτη...»
1. Γκρεμίστε όλη την Ελλάδα σε βάθος 100 μέτρων.
2. Αδειάστε όλα τα μουσεία σας, από όλον τον κόσμο.
3. Γκρεμίστε κάθε τι Ελληνικό από όλο τον πλανήτη...
Έπειτα σβήστε την Ελληνική γλώσσα από παντού.
1. Από την ιατρική σας, την... ... φαρμακευτική σας.
2. Από τα μαθηματικά σας (γεωμετρία, άλγεβρα)
3. Από την φυσική σας, χημεία
4. Από την αστρονομική σας
5. Από την πολιτική σας
6. Από την καθημερινότητα σας.
Διαγράψτε τα μαθηματικά, διαγράψτε κάθε σχήμα, κάντε το τρίγωνο-οκτάγωνο, την ευθεία-καμπύλη, σβήστε την γεωμετρία από τα κτίρια σας, τους δρόμους σας, τα παιχνίδια σας, τα αμάξια σας, σβήστε την ονομασία κάθε ασθένειας και κάθε φαρμάκου, διαγράψτε την δημοκρατία και την πολιτική, διαγράψτε την βαρύτητα και φέρτε το πάνω κάτω, αλλάξτε τους δορυφόρους σας να έχουν τετράγωνη τροχιά, αλλάξτε όλα τα βιβλία σας (γιατί παντού θα υπάρχει και έστω μια ελληνική λέξη), σβήστε από την καθημερινότητα σας κάθε ελληνική λέξη, αλλάξτε τα ευαγγέλια, αλλάξτε το όνομα του Χριστού που και αυτό βγαίνει από τα Ελληνικά και σημαίνει αυτός που έχει το χρίσμα, αλλάξτε και το σχήμα κάθε ναού (να μην έχει την ελληνική γεωμετρία), σβήστε τον Μέγα Αλέξανδρο, σβήστε όλους τους Μυθικούς και Ιστορικούς ήρωες, αλλάξτε την παιδεία σας, αλλάξτε το όνομα της ιστορίας, αλλάξτε τα ονόματα στα πανεπιστήμια σας, αλλάξτε τον τρόπο γραφής σας, χρησιμοποιήστε τον αραβικό, διαγράψτε την φιλοσοφία, διαγράψτε, διαγράψτε, διαγράψτε...
Θα πείτε "δεν γίνεται".
Σωστά, δεν γίνεται γιατί μετά δεν θα μπορείτε να στεριώσετε ούτε μία πρόταση! Δεν γίνεται να σβήσει η Ελλάδα, ο Έλληνας, η προσφορά του πάνω σε αυτόν τον πλανήτη...
Η πρόκληση πάντως ισχύει."
ΕΛΕΩΣ ΕΛΕΩΣ ΕΛΕΩΣ ΕΛΕΩΣ ΕΛΕΩΣ ΕΛΕΩΣ ΕΛΕΩΣ ΕΛΕΩΣ ΕΛΕΩΣ ΕΛΕΩΣ ΕΛΕΩΣ ΕΛΕΩΣ ΕΛΕΩΣ ΕΛΕΩΣ σε αυτα τα άτομα που γράφουν τετια τιποτενια πράγματα στο ηλεκτρονικό τηπο που το διαβάζουν και ανθροποι που δεν μας θέλουν ούτε να μας βλέπουν τη είναι αυτός ο μπαρκας λύγμενα περνει τη λύσσα είναι αυτοι κατα του εκπροσώπου του ελληνισμού κσι πράγματι τόσο κακός να ήταν θα τα ελεγε κάπου όλου τη είναι αυτα παει καλα στα μιαλα ο ανθροπως μήπως είναι ψηχαστενης δεν βλέπει τη γίνεται με τον ελληνισμο παντου είναι δυνατόν να φραφονται τετια πράγματα για ατομο που είναι εκλεγμένος απο τον κοζμο τη έγινε μόνον αυτός τα βλέπει αύτα και η άλλοι κοιμούνται τόσο μεγάλος προδότης είναι ο ΝΤΟΥΛΕΣ κσι η άλλοι δεν βλέπουν δεν ακούν η ο ανθροπως έχει πέσει σε κομα και τώρα συνήλθε αν είναι δυνατόν μου τι διάβασαν αλβανοι και ντραπικα μου λένε κοιτα τη γράφουν για το βουλευτη σας ι δικοί του άνθρωποι βρε τη είναι αυτός τη θέλουν αυτοι η τύποι να εξαφανίσουν τέλειος τον ελληνισμο στην αλβανια ένας λέει μαύρο κσι ο άλλος άσπρο κσι αυτοι όλοι η δεροπολιτες είναι που κινούν τα νιματα και εδω κσι εκει πως γίνεται αυτο τυχαίο δεν νωμιζω . Δεν είναι πολιτικό τι θέμα νωμιζω ότι είναι πρωσοπικο και οικονομικό γιατει εκει αύρα τα παλικάρια χωρις ένα μεροκάματο στη ζωη τους είναι εκστομιριουρχει . Να είναι δεν λέω αλλα σταματήσται να θαβεται ο ένας τον άλλον στο όνομα του πατριοτησμου αφου εισται τα ίδια σκατα όλοι . Μαζεύτηται όλοι γύρο απο ένα τραπέζι βρειται τον καλύτερω και όχι τον αρεστο και με Ανοιχτώ διαλόγω απο όλες της μάζες β ηπειρωτιν με τη νεολεα μας που την έχεται δυλειτηριασει και αυτοι . Κάνεται πέρα όλες της πρωσοπικες φιλοδοξίες και προσόπηκες διάφορες γιατει δεν περισεβή κανείς και αφήσται τώρα τα υπόληπα . Δεν διαβάζει ο κ μπαρκας τα σχολεία όταν γράφει τη απαντάει ο κόσμος και αυτός ανονημα πάντα για οικόπεδο για λευτα για παρουσίες και όλο αυτα το πρόβλημα είναι οικονομικο για τη μασα όλοι δεν είναι πολιτικο Αν δεν βάλουμε στόχω και τη θελουμε όλοι τα ίδια θα έχουμε κσι χοιροτερο και κρίμα για για αυτόν τον τόπο που τόσα πολα στεριθεικε και στερείται για να ευνόηθουν πάντα αυτοι που είναι μέσα στα πράγματα για 20 ολόκληρα χρόνια . Τέλος εμένα δεν με ενδιαφέρουν τα πρόσωπα με ενδιαφέρει ο τόπος και το έθνος με αυτόυς τους τύπους να γράφουν τετια πράγματα εστι εσκεμενα εστο απο αγνεια καταστρέφουν δεν εννοούν εμείς θελουμε φονες να ενονουν κσι όχι να διχασουν τον κοζμο ... Χ Γιάννης κ πασια Άγ σαράντα
Re megale 1-05 !!!
Thaymazw tin ypomoni sou na gra pseis olo ayto to katebato!!
Bale omws pou kai pou kamia teleia,min dokimazeis ti diki mas ypomoni !!
xa xa xa xa !!!
(epeisis exeis kanei perissotera lathi apo mena pou den exw ellinika ston PC mou !!!)
Ληγμένα πέρνεις εσύ μαλλον 1:05 που αποκαλείς και το ντουλε εκπρόσωπο μα, αυτός δεν είναι που όλα αυτά τα χρόνια εμπόδισε κάθε συζήτηση γύρω από ένα τραπέζι;
sosto, den mbori to KEAD kai OMONIA na perimeni os an i tsamides askonounae tyn ethnistiky thermokrasia, tote sta epomenes eklogyes to KEAD klini tyn historia tys, xorin kanena boulefty.
Φούλι μου Τάκη Μπόνο, τι το θέλεις εσύ και γράφεις όταν ο Ντούλε δεν τρώϊ γύρο - πίτα που κάνεις εσύ. Στα Καλύβια καλά τα πας, αλλά καλύτερα τα πας στα λεωφορεία στα μαγαζάκι σου. = καλυβιώτης=
Mr Barkas enan psychiatro ehete episkefti teleftaia? Sigoura tha diagnosei maniokatathliptikei schizofreneia. Tetia mania, tetio kolima aman pia, aspro na kanei o doules mavto tha les esei, mavro o doules tote aspro tha les esei. Megalo to kolima sou krima kai eisai kai profesoras
Tα ληγμενα απο ποτε τα παιρνεις κυριε Χ Γιαννη?Εχεις καιρο η απο τοτε που βγηκαν και με το νομο στο εμποριο?Βλεπω οτι εχουν μεγαλες επιπτωσεις και βλαπτουν πολυ την υγεια.Κοψτα οσο ειναι νωρις,μην εχεις τιποτα αλλα και πανε οι πειχειρησεις σου χαμενες.
1.16/15.11.
Mporeiw na peis ti dhe stekei ap' afta pou leei o profesoras Mr Barkas, opos ton apokaleis?
Meta kai otan o Dules hrisimopoiei aspri mpojia, to kanei, i gia na skepasei tipote mavro i gia na majeirepsei tipote kainoyrjio mavro.Pistevo oti gia psihiatro einai osoi akolothoun akoma to Dule kai maw pane sto gkremo.
Thello na pistevo ;oti me ton tropo afto dhen tha ptoisete ton k. Barka. Eftihos kai yparhei
Taki Bono kane kamia kolotoumpa giati mas ta'kanes voukino me tis saxlamares sou. koita re glfto-dulaki ti malakies les k meta ela na tin peis ston k.barka.
Αν δεν βάλουμε στόχω και τη θελουμε όλοι τα ίδια θα έχουμε κσι χοιροτερο και κρίμα για για αυτόν τον τόπο που τόσα πολα στεριθεικε και στερείται για να ευνόηθουν πάντα αυτοι που είναι μέσα στα πράγματα για 20 ολόκληρα χρόνια . Τέλος εμένα δεν με ενδιαφέρουν τα πρόσωπα με ενδιαφέρει ο τόπος και το έθνος με αυτόυς τους τύπους να γράφουν τετια πράγματα εστι εσκεμενα εστο απο αγνεια καταστρέφουν δεν εννοούν εμείς θελουμε φονες να ενονουν κσι όχι να διχασουν τον κοζμο ... Χ Γιάννης κ πασια Άγ σαράντα
eno pio pano egrapses oti o dule einai o monadikos mas ekprosopos pio kato ta anereis..mipos ta pitogira sou einai apo ligmena kreata?
Finikiotis
Απάντηση σε ολους τους " πατριοτες" χ όνομα θέλουν να μιλάνε αλλα έτσι της βραγκαλας απο εκει και πέρα φαντασου τη μπωρει να άλαξει . Δεν σκοτονομε κανέναν το β μπλοκ δεινη το δεικαιομα να γράφεις ότι θέλεις αλλα να λες και πιος εισαι το καλυβιοτης το φηνικιοτης και κούραφεξαλα δεν μου λένε τίποτα . Απλα απο εκει και πέρα μπωρεις να καταλάβεις τη μπωρουν να κάνουν αυτοι η άνθρωπη τη να αλλάξουν τουλάχιστον αυτούς που ξέρω εγω στο χωριό μου που είναι αντίθετη και εχουν διαφορετική γνώμη τη μια μέρα και την άλλη αλλάζουν οπου φησαει ο άνεμος . Τώρα για τους αλους δεν ξέρω γιατει δεν ξέρω τίποτα στο σκοτάδι τη να πω σεβαστή η άποψη τους αλλα ανονημα . Όσο για τον τηπο που με φοβίζει για της επιχείρησης μου να είναι ήσηχος και να μην ανχονεσται φίλε μου καλε της έχω φτιάξει μόνος μου δεν ευνομονο κανέναν τον εαυτο μου και την οικογένεια μου και δόξα το Θεό γιατει αν το πάρουμε απο πατριοτες θα έχω παει εκει που πήγαν και άλλοι . Και όσο για το φίλο μου που λέει ότι κανό κουλούτουμπες να ξανα διαβάσει τη γράφω πάντα και μετα . Δεν με ενδιαφέρει πράγματι κανένας με ενδιαφέρει ο τόπος δεν έχω προσόπηκες φιλοδοξίες . Όσο για το ΝΤΟΥΛΕ αν έρχεται στο μαγαζι σε πληροφορώ πως ναι γ αυτο δεν ξέρεις τίποτα έρχεται και ΝΤΟΥΛΕΣ και πολυ άλλοι Και ερχόταν και πιο παλιά και άλλοι και θα έρχονται και στο ερχόμενο μην έχεται αμφιβολία υσυχασται δεν είμαι ατομο που γλυφο αυτοι που με ξέρουν είμαι ατομο που τα λέω αλλα δεν αλλάζω μια απο δο και μια απο εκει η φιλίες φιλίες και τα πιστεβω πιστεβω . Όσο για το φίλο μου που μου κάνει παρατειρηση για τα ορθογραφικά λαθει έχει δεικειο αλλα για. Μένα μετράει το περιεχόμενο και όχι τι περιτύλιγμα . Όσο πλεισιαζουν η εκλογες θα έχει ενδιαφέρον και οποίος έχει δεικειο ας δεικαιοθη και να ήμασται και εμείς μαζι του για το καλο του τόπου . Χ γιάννης
me ton kyrio xristo gianni [ taqi bono] politika eimastan antipaloi 2 fores stis eparxeiakes ekloges otan egw stiriza kirousi-kai kalivioti alla eimastan mazi politika mexri to 2002 otan trexame sta xoria tou vourkou gia ton antrea mico tote ypopsifio tis omonoias kead tin idia epoxh pou i fanatiki patriwtes tis athinas stirizan meta manias ton agapito stefan cipa apo sxedon ollo to vourko ....asxetos an diafono i symfono me auto pou egrapse alla kaneis den exei dikaioma no tou pei lamogio i na ton sykofantisi i otidipote allo, giati an min ti allo o taki bonnos htan mia zwh stous agwnes kai stin piatsa kai eksw ap tis biznes i apo symferonta politika ,einai poli ikanos anthropws aksios douleutaras kai dikaios einai ap tous pio epytiximenous epixeirimaties edw stin ellada..kai san katoikos livadhias kserw poli kala oti exei stathei se pollous otan xreiastike panta htan stin prwti grammi .alla autoi pou zoun ekei kseroun poli kala oti o takis einai leventopaido...i paremvasi mou einai kathara synesthimatiki giati den gynete o kyrios xristos giannis na sxoliazei epwnima me to onoma tou kai ksanaeipa asxetos an symfoneis i diafoneis kai alloi anadroi krimenoi piso ap tin anwnimia na ton xtypoun xydea kai na sxoliazoune enweite xoris na valoun to onama tous..me sevasmo alexhs pandos
ΔΥΟ ΓΑΙΔΑΡΟΙ ΜΑΛΩΝΑΝΕ ΣΕ ΞΕΝΟΝ ΑΧΥΡΩΝΑ
Re Barka den pas na kanis kana duzaki me krio nero bas ke sinerthis.Ena aplo pragma den katalaveno giati gavgizis toson kero apo do ke apo ki ke de ftiahnis to diko sou koma afou ise toso ikanos ke esi ke oli afti pou se livanizoun ke vrizoun me hidheo tropo.Ine toso aplo.O Dules kani afto pou o idios ke i sinergates tou nomizoun oti ine sosto. Esi me poles fanfares mas diafimises to Mega os sotira.Emis ehoume ti dikimas krisi ke krinoume.Edo i Rodos idou ke to pidima.Ftiakse to koma sou an telika de sou kani ke to Mega me to programa sou ke kalodehoumenos na krithis ke si apo to lao opos oli i ali.Mehri stigmis o laos ehi stili to Dule eki pou ine ke esena eki pou vriskese apodikse mas me praksis ke ohi me arloumbes to antitheto edo imaste ke se perimenoume.
Κατάλαβες τώρα Παναγιώτη μου που σου τα έλεγα και δεν με ακούς τόσον καιρό. Νατα μας τώρα. Εσύ βάζεις, ή κατά πολλούς νομίζεις ότι βάζεις σημαντικά εθνικά θέματα προς συζήτηση, λες σε όλους να η Ρόδος πεσμένη και ρημαγμένη οπότε δεν χρειάζεται πήδημα και από τη μια οι Βορειοηπειρώτες αντί να συζητήσουν αυτά, φιλονικούν πού κατουράει ο Ντούλες. Ή τη λουφάζουν διότι πιστεύουν ο Ντούλες ως ο άνθρωπος με απόλυτη εξουσία θα τους κάνει κακό, μάλιστα σε έχουν εσένα ως υπόδειγμα. Από την άλλη έρχονται οι υποστηρικτές του Ντούλες και σου λένε ότι το Ντούλε τον στέλνει ο λαός της μειονότητας στην Αλβανική Βουλή. Δεν ντρέπονται ούτε οι πρώτοι ούτε οι δεύτεροι. Και κυρίως οι δεύτεροι, εφόσον ξέρουν πολύ καλά ότι ποτέ η ελληνική μειονότητα δεν ψήφισε το Ντούλε να πάει στη Βουλή. Ολοένα, ενώ η μειονότητα τον βγάζει από την πόρτα, τον μπάζουν στη Βουλή οι αλβανοί από το παράθυρο και το κάνουν αυτό όσο για κανένα δικό τους. Όποιος ξέχασε ας θυμηθεί πως πάει ο Ντούλες στη Βουλή το 96, όταν μέτρησαν για πρώτη φορά τις ψήφους οι αλβανοί γείτονες από τους Αγίους Λαζάρους και τηλεφώνησε ο μακαρίτης ο Καλυβόπουλος στον Μπερίσια για να μη καθοριστεί βουλευτής στη Δρόπολη ο Σαντίκου, αλλά ο Ντούλες(μέχρι το 97 αυτή η θητεία) , το 2001 με το Ντούσκου, το 2005 με το Μπερίσια, το 2009 με το Ράμα. (πότε τον ψήφισε η ελληνική μειονότητα το Ντούλε ;! να πάει στη Βουλή, να βγεί πρόεδρος του ΚΕΑΔ, της ΟΜΟΝΟΑΣ, τα έχει καταλάβει όλα, έχει καβαλήσει ως πράμα το άλογο και δεν κατεβαίνει με τίποτε.
Δεν καταλαβαίνω εσύ πότε ζήτησες την ψήφο των Ελλήνων και δεν στην έδωσαν. Απ΄όσα γνωρίζω εγώ, εκτός από την πρώτη φορά, ποτέ πάλι. Μετά καλά σου λένε, τους έκανες την ΟΜΟΝΟΙΑ, τους την έδωσες έτοιμη με όνομα και κύρος και τώρα σου λένε κάνε άλλο κόμμα εσύ, εμείς έχουμε το δικό μας. Αλήθεια Μπάρκα, πώς αισθάνεσε αυτού που σε έχουν βάλει οι της ΟΜΟΝΟΙΑΣ.... και όλοι οι άλλοι Έλληνες και Ελλαδίτες...Είσαι αδιόρθωτος...Το πράγμα ξεθώριασε και εσύ λες να το κρατήσεις με το ζόρι. Θα σε πάρει εντελώς σβάρα. Ο Ντούλες και η παρέα καταλαβαίνουν ότι τους ήρθε το τέλος και ζητούν αποδιοπομπαίους τράγους. Όπως συμπεριφέρεσαι τους έγινες γάντι
Ο ΑΘΩΟΣ για Μπάρκα
ΟΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΣΤΑΙ.ΔΕΝ ΕΙΣΤΑΙ ΠΑΤΡΙΟΤΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΝΤΟΥΛΕΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΟΙΤΑΓΑΤΕ ΤΗ ΤΣΕΠΗ ΣΑΣ,Γ΄ΑΥΤΟ ΑΣΤΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ.22 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΙ ΗΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΙΟ
Δημοσίευση σχολίου