Επιστολή της Ομόνοιας Περιφέρειας Κορυτσάς στον Λαμπρινίδη
2010. Εθνική Επέτειος 25ης Μαρτίου στην Κορυτσά |
Ομόνοια Περιφέρειας Κορυτσάς
Κορυτσά 10-10-2011
Κορυτσά 10-10-2011
Προς:
Αξιότιμο Υπουργό Εξωτερικών της Ελλάδος
Κο Σταύρο Λαμπρινίδη
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ
Με την απογραφή του πληθυσμού στην Αλβανία κλίνει ένα κεφάλαιο στην ιστορία της Βορείου Ηπείρου και ανοίγει ένα άλλο.
Ειδικά για την Περιφέρεια Κορυτσάς παίρνει τέλος η αλβανική προσπάθεια 70 χρόνων για την εξάλειψη της Ελληνικής Μειονότητας στην περιοχή, αφού στην απογραφή περίπου 30.000 άνθρωποι δήλωσαν Έλληνες.
Αρχίζει τώρα ο αγώνας για την αναγνώριση της Κορυτσάς σαν μειονοτική περιοχή.
Ήρθε ο καιρός να ανοίξουμε πάλι τα σχολεία μας, να μάθουμε τη γλώσσα μας, να διδαχθούμε και να διδάξουμε την ιστορία μας στα παιδιά μας και να αποκτήσουμε όλα εκείνα τα δικαιώματα που για 100 χρόνια τώρα μας στέρησε το αλβανικό κράτος.
Εμείς, μία μεγάλη Ελληνική μειονοτική οργάνωση με 5.000 μέλη στην περιοχή της Κορυτσάς δεν χρειαζόμαστε από σας οικονομικές βοήθειες αλλά τη συμπαράσταση σας στη διεκδίκηση των μειονοτικών μας δικαιωμάτων.
Θέλουμε επίσης, αξιότιμε κύριε Υπουργέ, να εκφράσουμε για μία ακόμα φορά την ευγνωμοσύνη μας στον Γενικό Πρόξενο κ. Οικονόμου – Καμαρινό, χωρίς τη δράση του οποίου είναι ζήτημα αν οι Έλληνες της Κορυτσάς θα είχαν το θάρρος να δηλώσουν την εθνικότητα τους.
Ο κ. Καμαρινός ξανάδωσε στο Προξενείο της Ελλάδας την αξιοπρέπεια που είχε χάσει τα προηγούμενα χρόνια και καταδίωξε όλους όσους χρηματίζονταν μέσα και έξω από το προξενείο.
Μας έκανε να είμαστε περήφανοι που λεγόμαστε Έλληνες.
Λυπούμαστε πραγματικά που αποφασίσατε να τον μεταθέσετε πρόωρα.
Ελπίζουμε ότι ο επόμενος Πρόξενος θα είναι το ίδιο καλός και θα συνεχίσει να υποστηρίζει τον Ελληνισμό της Κορυτσάς όπως εκείνος.
Αξιότιμε κ. Υπουργέ, ελπίζουμε ότι η απομάκρυνση του κ. Καμαρινού δεν σημαίνει ότι θέλετε να μας εγκαταλείψετε τη στιγμή που αποδείξαμε στην Αλβανία ότι υπάρχουμε.
Υπέρ του έργου του κ. Καμαρινού και για τη μη απομάκρυνση του από το Γενικό Προξενείο Κορυτσάς σας στέλνουμε τις παρακάτω υπογραφές μελών μας που μαζέψαμε σε δύο μέρες.
Με τιμή
Ο Πρόεδρος Αντιπρόεδρος Γραμματέας
Ναούμ Ντίσος Ελένη Κοτέλλη Μαρία Μάλε
(ακολουθούν 600 υπογραφές υπέρ της παραμονής του κ. Οικονόμου – Καμαρινού στο Γενικό Προξενείο Κορυτσάς)
http://toorama.blogspot.com/
http://toorama.blogspot.com/
28 comments:
Ποσοι δηλωσαν? 30,000 ??? κατσε να δουμε ποσους θα βγαλουν οι Αλβανοι. Ποσους λετε? 600, 700, θελετε να αρχισουμε τα στοιχηματα οτι θα ειναι κατω και απο 500...??????????
Και οι μισοί να είναι θα είναι πολύ καλό. Δεν τους αναγνωρίζει ή "άλλη ΟΜΟΝΟΙΑ" αλλά δεν νομίζω ότι έχει και καμία σημασία.
Ας περιμένουμε τα πρώτα επίσημα αποτελέσματα, έστω και αν είναι πρόχειρα.
ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΞΕΓΥΜΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΛΙΚΑ.
ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ...
ΟΙ ΚΟΡΥΤΣΑΙΟΙ ΜΕ ΤΟΝ Κ.ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΤΟΥΣ ΧΡΕΟΣ,ΟΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ DULE-BOLLANEOI,ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΤΟ ΧΑΝΤΑΚΙ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΑΣΗΣ.
Η ΠΟΙΝΗ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ....
Μ Ο Λ Υ Β Ι !!!!
Βορειοηπειρωτη,στο ξαναλεω,δεν τους εκτελεσα κιολας,τη γνωμη μου εκφραζω !!!
ΝΑΠΟΛΕΟΝ ΖΕΡΒΑΣ
Δεν έχω κάτι να προσθέσω,να αφαιρέσω η να κρίνω εκτός από ένα σημείο... Οι Έλληνες της Κορυτσάς δεν περιμένουν από κανένα πρόξενο να τους βοηθήσει να δηλώσουν Έλληνες. Όσο αφορά το δεν θα βρίσκαμε θάρρος να δηλώσουμε την ελληνικότητα μας εάν δεν ήταν ο συγκεκριμένος πρόξενος, δεν νομίζω πως είναι αληθές και θεωρώ πως αυτό ναι μεν είναι φιλοφρόνηση για το Πρόξενο αλλά εμένα ως Έλληνα της Κορυτσάς με πικραίνει γιατί δεν νομίζω πως το να αισθάνομαι περισσότερο Έλληνας βοήθησε ποτέ κάποιος Πρόξενος. μάλιστα μέχρι τώρα έκαναν το αντίθετο, μ'έκαναν, εμένα και πολλούς άλλους, να νοιώθω άβολα και καμιά φορά ντροπή για τους εκπροσώπους της ημέτερης Πατρίδος στην Κορυτσά. Για το λόγο αυτό νομίζω πως άστοχα η Ομόνοια( ποια Ομόνοια;;;) επέλεξε κατά την ταπεινή μου γνώμη να προσπαθεί να επαινεί τον κύριο Γενικό, προσβάλλοντας εμάς! όπως και εάν έκανε μόνα καλά ο κύριος Γενικός αυτό ακόμη δεν είναι και πολύ βέβαιο γιατί υπάρχουν πολλά θέματα, και τα γνωρίσουμε εμείς εδώ πολύ καλά που θα μπορούσαν να κάνουν κάποιων να αμφιβάλει η να αλλάξει γνώμη για το έργο που τελέστηκε εδώ στην Κορυτσά από τον κύριο Γενικό, μάλιστα θα μπορούσε να συμπεράνει ότι μπορεί να ήταν και αρκετό επιβλαβές. Τέλος πάντων αυτό που μ' ενδιαφέρει είναι πως το να είσαι Έλληνας δεν στο εμπνέει κανένας και με κανένα τρόπο! ΑΝ ΕΊΣΑΙ ΈΛΛΗΝΑΣ ΑΥΤΌ ΑΡΚΕΊ ΝΑ ΤΟ ΦΩΝΑΞΕΙΣ ΜΕ ΤΙΜΉ ΚΑΙ ΔΎΝΑΜΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΩΒΑΣΕ ΤΙΠΟΤΑ. Δεν νομίζω πως εκπροσωπούν όλους τους Έλληνες της Κορυτσάς τα σχετικά που αναφέρονται πιο πάνω. Συγνώμη αν στεναχώρησα κάποιον, εμπνεύστηκα από τα αναγραφόμενα κάτω από την ονομασία της ιστοσελίδας.
4:27,
χαίρομαι που εκφράζεις την ελληνικότητά σου μέσω ενός κειμένου μεστού και χωρίς ιδιαίτερα ορθογραφικά λάθη και ελπίζω να γίνει παράδειγμα προς μίμηση για μας τους ελληνοσπουδαγμένους των "αναγνωρισμένων περιοχών" που, δυστυχώς οι περισσότεροι, γράφουμε τη μητρική μας γλώσσα με απαράδεκτο τρόπο.
Ρ.Σ.
kai apo aftes tis 30.000 mono oi 600 ypograpsane gia ton prokseno na parameinei?
Εύγε πραγματικά στην Ομόνοια περιφέρειας Κορυτσάς για την εθνοπρεπή στάση της συμμετοχής στην απογραφή καθώς και τους φιλότιμους αγώνες που δίνει για τον ελληνισμό της Βορείου Ηπείρου πράγμα που δεν έπραξε η Ομόνοια Δροπόλεως κάτι που μας λυπεί αφάνταστα.Μας λυπεί αφάνταστα γιατί κάποιοι επαναπαύονται εις τις δάφνες και καπηλεύονται την αναγνωρισιμότητα μιας οργάνωσης που επετευχθεί με τους αγώνες άλλων.Τώρα πιστεύω να γίνετε κατανοητό σε περισσοτέρους συμπατριώτες μας ότι πράξη αντίστασης ήτο η συμμετοχή κατά παράβαση των άδικων αλβανικών νόμων και όχι η δήλωση υποταγής που εκφράζεται δια της αποχής.Μια άλλη πράξη αντίστασης εφόσον ελήφθη η απόφαση για αποχή θα ήτο η δήλωση αποχής των υφισταμένων οργάνων των επιτρόπων απογραφής ανά επαρχεία και όπως απεδείχθη ο πατριωτισμός των επάρχων σταματάει εκεί που ξεκινάει η ιδιοτέλεια τους.Και εγώ εδώ ερωτώ και η ερώτηση μου απευθύνεται προς κάθε ευσυνείδητο Ελληνα Βορειοηπειρωτη:Πως θα μπορούσαμε να διεκδικήσουμε τα δίκαια κεκτημένα του βορειοηπειρωτικού ελληνισμού ενώ συνάμα θα δηλώναμε υποταγή στους νόμους του αλβανικού κράτους;;;Μπορώ να σας φέρω άπειρα παραδείγματα από το παρελθόν συμπατριωτών μας που προτίμησαν να παραβιάσουν τον αλβανικό νόμο περί προπαγάνδας και διαφώτισης επιφέροντας στους ιδίους πολυετείς ποινές φυλάκισης εις τις κολάσεις των αλβανικών φυλάκων.Αυτά τα παραθέτω για να συγκρίνουμε άπλα κάποιες πράξεις και στάσεις ώστε να είμαστε σε θέση να βγάλουμε ποιο σαφή συμπεράσματα για το σήμερα, της πολιτικής που εκφράζεται δια στόματος των εκπρόσωπων μας καθώς και για το σθένος των ιδίων.Τη κάναν λιπών 30 000 συμπατριώτες μας Κορυτσαιοι;;. Δήλωσαν την εθνική τους καταγωγή κατά παράβαση του αλβανικού νόμου.Αυτό που δεν έπραξαν οι έπαρχοι των αναγνωριζόμενων περιοχών που με της επιτροπές που ίδιοι ηλεγχαν θα μπορούσαν να απογραψουν το σύνολο των Βορειοηπειρωτών κατά παράβαση του αλβανικού νόμου όπως το έπραξαν και οι Αλβανοί των Σκοπίων το έπραξαν οι απλή πολίτες της Κορυτσάς με την μεγάλη συμβολή της Ομονοίας Περιφέρειας Κορυτσάς και του γενικού προξένου κυρ. Οικονομου-Καμαρινου.Ο γενικός πρόξενος Κορυτσάς δεν έκανε τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο από αυτό που οφείλει να κάνει ο κάθε πρόξενος που εγκαθίστανται στην Βόρειο Ήπειρο δηλαδή να υπηρετήσει τον ελληνισμό της Βορείου Ηπείρου.Αυτό που σοβαρά θα πρέπει να μας απασχολήσει είναι γιατί δεν πράττουν η δεν έπραξαν κατά το παρελθόν οι περισσότεροι εκ των προξένων που υπηρετήσαν τα κατά τόπους προξενεία ανάλογο έργο του κυρ.Οικονόμου-Καμαρινου.Όσους στεναχώρησε ο κυρ.Γενικός επειδής τυγχάνει να έχω και ιδίαν άποψη σας πληροφορώ ότι δικαιώθηκε με της επιλογές που έκανε, ήταν λογικό με τον πόλεμο που κήρυξε στον τυχοδιωκτισμό να απέκτησε και κάποιους εχθρούς στην Κορυτσά οι οποίοι να στεναχωριούνται λόγο του περιθωρίου στο οποίο ευρίσκονται, άμα ώμος θέλουν να απαλύνουν τον πόνο τους ας θεωρήσουν των εαυτών τους παράπλευρα θύματα ενός ευρύτερου καλού.Η επιστολή προς το κύριο Λαμπρινιδη της Ομονοίας Περιφέρειας Κορυτσάς για την μη απομάκρυνση του γενικού πρόξενου από το προξενείο της Κορυτσάς θα πρέπει να γίνει απαίτηση όλου του βορειοηπειρωτικού ελληνισμού,ίσος αυτή θα ήταν και η επιβράβευση και για τον ίδιο.με εκτίμηση ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΡΓΥΡΗΣ
κρατάτε μικρά καλάθιαααα!!!!
Απο που προκύπτουν οι 30.000; Κράτησαν τελικά αντίγραφο, γιατί αν βγουν 600 θα γελάνε και οι πέτρες. Τι θα πούνε μετα; Θα καταγγέλουν και εκείνοι τη διαδικασία και αφου δεν θα Εχουν αντίγραφα και κανένα στοιχείο ότι απογραφηκαν τόσοι αλλα τους έκλεψαν οι Αλβανοι, θα γελάνε οι Ευρωπαίοι. Και φαντασου να γινόταν το ίδιο και στην υπόλοιπη μειονότητα και δεν υπήρχε εξ αρχής η αποχή και η καταγγελία για το νομο της ΟΜΌΝΟΙΑΣ. αναρωτιέμαι, τα εγκεφαλικά κύτταρα τα έχετε σε ύπνωση ή δεν διαθέτετε καθόλου, τα έκαψε το Τσερνομπιλ;
Τα δικά σου εγκεφαλικά κύτταρα είναι καμένα ντουλικό υποκείμενο 11:47 γιατί οι Κορυτσαίοι έκαναν τον αγώνα τους και μπορούν να κάνουν καταγγελίες γιατί όσοι Αλβανοί απογραφείς παρανόμησαν το εκαναν ακόμα και απέναντι στο μαγείρεμα που ετόιμασε η κυβέρνηση τους. Οι ντουλικοί έπαρχοι στο Βούρκο και τη Δρόπολη αφού απείχαν γιατί δεν παρετηθηκαν από την διοργάνωση της απογραφής; Θα μπορούσαν να βοηθήσουν αμα ήθελαν πάρα πολύ τον Ελληνισμό με τη συμμετοχή τους κάνοντας δικό τους μαγειρεμα αλλά φαίνεται ότι δεν είναι αυτή η αποστολή τους.
9:03 οι άνθρωποι το γράφουν ξεκάθαρα ότι οι απογραφές μαζεύτηκαν μέσα σε δύο μέρες, η "παρατήρηση" σου συγχωρείται μόνο αν δεν το πρόσεξες.
4:27 δεν είναι όλοι τόσο φλογεροί πατριώτες στην Κορυτσά όσο εσύ και για δικούς τους λόγους μπορεί να φοβόντουσαν να το εκφράσουν, εξάλλου ουσιαστικά αναγνώριζεις τη διαφορά του Οικονόμου με τους προηγούμενους προξένους. Η αξία του Οικονόμου φαίνεται από την κατάσταση στην περιοχή Αργυρόκαστρου που υπάρχουν και εκεί μη αναγνωρισμένοι (Λάμποβο, Αντόν πότσι, Πρεμετή κ.α), αλλά ποιος να νιαστεί γι' αυτούς; (κρατηθείτε) ο... Ριζόπουλος;
pros 2.56
se ena simeio tha statho agapite mou kai gia ksereis alli fora ti grafeis....na to grafeis egkyra...sti kato dropoli eidika oles oi epitropes apo toys apografeis, mexri kai ton syntonisti allaksan me entoli-paremvasi ypourgou ergasias kai valane sti thesi tous dimosious ypalloiloys oste na min mporoun na kanoun afto to magirema poy esy les
aaaa kai kati akoma arkesou s afto pou sou grafo kai min kaneis askopa kai atopa sxolia
efxaristo
ti?
ti?
ti egine?
30.000 dilosan ellines?
apo poy prokyptoun afta ta stoixeia?
apo to ORAMA??????????
ena megalo bravo stin amesi synergasia instat-orama
ma kala kai sy voreioiperitoti pou anadimosieveis teties eidiseis to IQ oute rapaniou den to exeis...
pote prolavan kai ta sygentrosan ta stoixeia kai vgallan ti shuma 30.000 kai se xroniki periodo prin kala kala teleiosei i apografi? otan edo kanan 6 mines na vgaloun teliko apotelesma stis ekloge pou ontas exoun metrithei kai ksanametrithei
ΟΙ ΣΣΣΣΙΜΑΡΑΙΟΙ ΤΟΥ BOLLANO ΠΟΣΟΙ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ???
ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ??
ΟΕΟ ???
Ολοι αυτοι τι δήλωσαν σαν μητρική γλώσσα άραγε;
Ειναι πολύ πιο σημαντικό απο την εθνοπολιτισμική ομάδα
Λάζαρε, όλα τα σχόλια σου είναι πετυχημένα αλλά αυτό μάλλον σου ξέφυγε…
Γιατί έχει μεγαλύτερη σημασία η μητρική γλώσσα; Δεν υπάρχουν Έλληνες που έχουν άλλοι μητρική γλώσσα;
Οι απόγονοι του Ζάππα στο Λάμποβο και του Δούλη στη Νίβιτσα, δεν ξέρουν Ελληνικά, εσύ είσαι πιο Έλληνας από αυτούς;
Η γλώσσα είναι αντικειμενικό στοιχείο ορισμού της εθνικότητας ενώ η εθνοπολιτισμική ομάδα είναι υποκειμενικό στοιχείο.
Η απογραφή γίνεται για στατιστικούς λόγους άρα θα γίνει μια πολύπλοκη στατιστική ανάλυση
Ποιο νομίζεις ότι θα είναι το συμπέρασμα αν για παράδειγμα στην Αλβανική απογραφή διαβάσεις ότι:
ελληνική εθνικότητα = 100
εληνική γλώσσα = 30
ορθοδοξοι χριστιανοι = 150
Ποσοι θεωρουντε Βορειοηπειρώτες;
Αλλους τους συμφέρει να ειναι 150
Αλλους τους βολευει να ειναι 30
Αλλοι απαιτουν να ειναι 100
Εσυ τι λες;
Αυτή η απογραφή ήθελε και παλικάρια. Γιατί όποοιος κάνει τη δήλωση δεν υπογράφει κιόλας. Πάει ο απογραφέας, ανοίγει μια πόρτα σπιτιού και όταν βρίσκει άνθρωπο μέσα κάνει την απογραφή. Αν ο απογραφέας ήταν παλικάρι θα πήγαινε στο άδειο σπίτι, θα "έβρισκε μέσα" τον βορειοηπειρώτη που βρίσκεται στον Καναδά, θα έριχνε τα στοιχεία στο ερωτηματολόγιο και δεν θα έδινε πουθενά λογαριασμό. Αλλά ποιος να τα κάνει αυτά; Οι κότες;
ΠΡΟΣ 6:43 ΑΥΤΗ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΜΠΕΡΙΣΑ ΟΠΟΣ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΤΙΡΑΝΑ ΕΠΕΙΔΗΣ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΤΡΙΔΟΒΟΛΕΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΚΕΑΔ ΣΤΙΣ ΕΠΑΡΧΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΟΥΔΕΙΣ ΘΑ ΑΡΝΙΟΤΑΝ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑ.ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΟΝΟΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ. ΔΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
ι νεολαια τισ ελενιτσασ και του γιωργακι θα βγαλει καμια ανακοινοση
ΛΑΖΑΡΕ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝ ΣΤΟΝ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΓΛΩΣΣΑΣ.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΟΡΘΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ.με εκτίμηση ΔΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
Το Βορειοηπειρωτικό μπορεί να έχει πολλές προσεγγίσεις.
Υπάρχουν Ηπειρώτες που αλλαξοπίστησαν επί τουρκοκρατίας και σήμερα αισθάνονται Αλβανοί. Φυλετικά σε αυτούς είμαστε πιο κοντά από τους Νησιώτες π.χ. Όταν όμως το θέμα το εξετάζουμε εθνικά ως Έλληνες είμαστε ποιο κοντά στους Θρακιώτες, στους Κρητικούς, στους Μακεδόνες παρά σε αυτούς. Κάποιος μπορεί το θέμα να το προσεγγίσει θρησκευτικά και να αισθάνεται ποιο κοντά σε όλους τους Ορθοδόξους στην Αλβανία. Κάποιον άλλον μπορεί να μην τον απασχολούν όλα αυτά και να αισθάνεται πολίτης του κόσμου.
Όλοι έχουμε μια οικογένεια και τις ευρύτερες οικογένειες που είναι το έθνος, η θρησκεία, η ομάδα μας κλπ. Επειδή τώρα εξετάζουμε το εθνικό, έχω να πω στο Λάζαρο και στο Δεροπολίτη ότι σημασία έχει πόσοι και ποιοι αισθάνονται Έλληνες. Θα ήταν καλά όλοι αυτοί να καταγραφούν και να οργανωθούμε όλοι μαζί να αισθανθούμε την οικογένεια χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πρέπει να απομονωθούμε από όλους τους υπόλοιπους…
Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΜΟΥ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΤΕΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΖΑΡΟ:ΠΟΣΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΕΣ;ΚΑΙ ΕΔΩΣΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΝ ΦΥΛΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΓΗΓΕΝΗ ΠΛΗΘΥΣΜΟ Ε ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΟΥΜΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΟΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ ΠΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΔΙΑΦΕΥΓΕΙ ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΚΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΛΛΟΙΩΜΕΝΩΝ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΠΛΗΘΥΣΜΩΝ.Η ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΙΣΤΟΣ ΕΚΦΡΑΣΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΠΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΛΗ, ΓΛΩΣΣΑ, ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΕΝΝΟΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΡΜΟΖΟΥΣΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ Η ΝΑ ΤΙΣ ΑΚΥΡΩΣΕΙ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΙΚΕΦΑΛΕ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΩ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟ ΜΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΣΥΝΕΤΙΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΑΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΜΠΕΡΔΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΙΑ.με εκτιμιση ΔΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΣΛΑΒΙΚΗ ΔΕΡΟΠΟΛΙΤΗΣ.
Δεν θέλω να μου αναλύσετε την ενοια του εθνους
Σε αυτό δεν συμφωνούν ούτε οι ειδικοί
Προσπαθείστε να κατανοήσετε το πραγματικό πρόβλημα που θα προκύψει όποιο και αν είναι το αποτέλεσμα.
Ανώνυμε μιλάμε για απογραφή. Δεν μιλάμε για εδάφη.
Επίσης δεν μιλάμε για το τι αποτέλεσμα συμφέρει το καθέναν από εμάς. Ολοι έχουμε ιδέες ενστάσεις, τις οποίες δυστυχώς ποτέ δεν συζητάμε μεταξύ μας ώστε να καταλήξουμε σε μια κοινή άποψη. Γιαυτό βρίσκεται μια ΟΜΟΝΟΙΑ ενα ΚΕΑΔ ένα MEGA και δεκάδες άλλοι και μας εκμεταλλεύονται.
Η απορία/ερώτηση παραμένει για όποιον ενδιαφέρεται.
ελληνική εθνικότητα = 100
ελληνική γλώσσα = 30
ορθόδοξοι χριστιανοι = 150
Ποσοι θεωρουντε Βορειοηπειρώτες;
Ο Αλβανος εθνικιστής πιθανόν να θέλει ακόμα και τους 30 να τους θεωρεί Ελληνόφωνες Αλβανούς.
Ο ομοϊδεάτης του, Ελληνας εθνικιστής από την απέναντι πλευρά θέλει να είναι 150
γιατί έτσι θέλει.
Εγω θέλω να είναι 100 γιατί έτσι νομίζω οτι ειναι σωστό
ΣΑΦΩΣ ΛΑΖΑΡΕ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 100 ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΕΠ ΑΥΤΟΥ..ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗΣ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕΣ ΣΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΑΛΒΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΜΟΛΙΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ (ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΦΑΝ ΝΟΛΙ Η ΜΑΥΡΟΜΑΤΗΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΗΣ ΕΞ ΑΙΓΥΠΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ) ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΟΦΗΛΕΤΕ ΣΕ ΔΥΟ ΛΟΓΟΥΣ 1) ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΠΙΣΤΕΥΩ Ο ΚΑΘΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΟΙΜΕΝΑΣ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΦΑΝΑΡΙΩΤΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ ΠΟΥ ΙΣΟΣ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΩΦΕΛΗΣΕΙ ΚΑΙ 2)Η ΙΔΙΑ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΛΒΑΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΕΚ ΤΩΝ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΑΥΤΟΣΗΜΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΔΙΚΟ ΑΜΑ ΑΝΑΤΡΕΞΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΟ ΗΠΕΙΡΟ ΔΕΝ Ε ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΟ Ο ΟΡΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ-ΑΛΒΑΝΟΣ ΟΣΟ Ο ΟΡΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ-ΤΟΥΡΚΟΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΡΟ ΧΡΙΣΤΑΝΟΣ Η ΡΩΜΙΟΣ ΘΕΩΡΟΥΤΑΝ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΚΑΙ Η ΕΝΝΟΙΑ ΕΛΛΗΝ. ΔΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
και όμως ο ΟΗΕ και η Eurostat δίνει το δικαίωμα στο Αλβανικό κράτος να κρίνει το ίδιο αν θα είναι 100 ή 30 ή κάτι άλλο. Υπο προϋποθέσεις προφανώς. Αναφέρω μόνο ότι το θρήσκευμα έχει ίσως την μικρότερη βαρύτητα για τον καθορισμό της εθνικότητας. Ισως να μην έχει και καμία.
Αν σε μια απογραφή το προαιρετικό ερώτημα για την εθνικότητα δεν απαντηθεί καθολικά, τότε κάπως πρέπει να βγει το αποτέλεσμα.
Ναι η όχι;
Ξαναλέω, δεν ζητάω να μου αναλύσετε το δίκαιο, το σωστό, το λογικό ή ότι συμφέρει τον καθένα
Ο μήνας έχει 25 και ότι λέμε εδώ είναι μόνο για εγκυκλοπαιδικούς λόγους. Η ευκαιρία της απογραφής χάθηκε. Η προστάτες μας μπορούν να εισπράξουν τα ανταλλάγματα τους, όποια και αν είναι.
re gamoto gt thelete toso poly na ginete ellines otan stin ellada den sas theloune gia ellines , toso poly tous thamvazete , exete 70 xronia pou fagothikate ... den vlepete edo kai oi ellines theloun na ginoun albani oste na glitosoune tous forous..
Αλβανε
Μην κρίνεις από τον εαυτό σου, δεν είναι όλοι σαν τους Αλβανούς που κάθε φορά αλλαζουν θρησκεία ανάλογα με τον κατακτητή. Κάποτε γίνατε ένα με τους τούρκους, μετά με τους γιουγκοσλάβους, μετά με τους ρώσους, μετά τους κινέζους μετά με τον τρελό σας το χότζα και τώρα με τους αμερικάνους.
Μπορεί να φτωχύνουμε αλλά την ιστορία τον πολιτισμό και την αξιοπρέπεια μας δε θα την χάσουμε γιατί δεν είμαστε αλβανοί
Ανόνυμε 24 Οκτωβρίου 2011 - 5:56 π.μ. ο Φαν Νόλι δεν ήταν Έλληνας από την Αίγυπτο. Ήταν Αρβανίτης από το χωριό Ιμπρίκ Τεπέ ('Κιουτέζα' στα αρβανίτικα) της Ανατολικής Θράκης. Από εκεί πήγε στην Αίγυπτο, όπου δούλεψε ως δάσκαλος.
Δημοσίευση σχολίου