Παρακολουθώ ταχτικά την πορεία της ιστοσελίδας deropoli.com και καθόλου δεν εκπλήσσομαι για το συνεχόμενο δηλητήριο και την παραπληροφόρηση που μεταφέρει στους αναγνώστες της , γιατί γνωρίζω προσωπικά τους ανθρώπους που συντάσσουν τέτοια κείμενα κατά του προσώπου μου.
Ο πανικός που τους κυριεύει για τη μεγάλη ανατροπή που επήλθε στην πολιτική μετά την ίδρυση του Ελληνικού Κόμματος , ήταν αναμενόμενος, γιατί τα αφεντικά τους , από τα οποία δανειζόταν λίγο σκιά και πολύ τροφή, καταρρέουν, χάνουν καθημερινά το έδαφος κάτω από τα πόδια τους. Λυπάμαι για την κατρακύλα τους, αλλά δε μπορώ να κάνω αλλιώς, αφού το ρυάκι έγινε χείμαρρος και ο χείμαρρος ποτάμι ώσπου να καταλαγιάσει στη μεγάλη θάλασσα της συσπείρωσης και ενότητας του Ελληνισμού.
Κανείς απ’ αυτούς δε μπορεί να βάλει απ’ εδώ και στο εξής τροχοπέδες στην πορεία μας που συμβαδίζει με τα συμφέροντα του Ελληνισμού.
Κύριοι, deropoli.com, ενοχοποιήσατε την Ομόνοια με τη δική σας συμπεριφορά και την καταντήσατε έρμαιο των μικροσυμφερόντων σας. Σας παρακαλώ, μην δυσφημίζεται και τη Δερόπολη ή το Βούρκο με τη δική σας εικόνα. Κανείς πια δεν πιστεύει το δικό σας «φλεγόμενο» πατριωτισμό και ακόμα περισσότερο αν αποκαλύψουμε και τα ονόματά σας (που κάποια μέρα κι αυτό θα γίνει).
Σχετικά με τα δύο θέματα με τα οποία προσπαθείτε να πλήξετε την πολιτική και κοινωνική μου υπόληψη , σας απαντώ:
Στο Περιφερειακό Συμβούλιο της Αυλώνας, και στην πρώτη και στη δεύτερη συνεδρίαση, υπεράσπισα το Χαράλαμπο τον Παντέχη, γιατί τον λυπήθηκα που ο Ντούλες και ο Μπολάνος τον είχαν εγκαταλείψει σ΄αυτή τη δύσκολη στιγμή (μα τι λέω κι εγώ, αφού οι ίδιοι του ‘ κλέψαν το χρίσμα του βουλευτή στο Βούρκο). Στα πρακτικά του συμβουλίου είναι καταγραμμένη η στάση μου, η στάση του Λεωνίδα Χαρίτου και του Πέτρου Μποζώρη ως έλληνες σύμβουλοι. Κανείς από μας δεν καταψήφισε το Λάμπη γιατί εγκαταλείψαμε την ψηφοφορία αλλά, προσπαθήσαμε να συνεργαστούμε μ’ αυτόν να παραμείνει στη θέση, παρότι είχαμε αρκετές επιφυλάξεις για το έργο του στην τρίχρονη θητεία. Δεν είδαμε όμως να τον συνοδεύουν τον κακόμοιρο το Λάμπη ούτε οι άλλοι σύμβουλοι που σαν στα αγκάθια παραμένουν ακόμα στο ΚΕΑΔ να βρεθούν δίπλα του ως ΄Ελληνες, δεν είδαμε ούτε την ουσιαστική αντίδραση του κύριου Παντέχη. Ρωτήστε τον κύριο Ντούλε ποιο είναι το έργο του κυρίου Παντέχη στο Περιφερειακό Συμβούλιο, σήκωσε ποτέ τη φωνή του για τις ιδιοκτησίες, για τη χρηματοδότηση στις ελληνικές επαρχίες, για τα σύνορα των επαρχιών, για την πολεοδομία των χωριών μας. Ποιο το όφελος κι αν τον είχαμε εκεί;
΄Οσο για το Υδραγωγείο της Φοινίκης, μην κουράζεστε και μην βιάζεστε να χειροκροτείται την αποτυχία. Σας καλώ σε λίγους μήνες στα χωριά μας να πιείτε λίγο απ΄αυτό το αγιασμένο αγαθό που είναι αναμιγμένο με κόπο και ιδρώτα των συμπολιτών μου και της Ελλάδας, αλλά που δυστυχώς δεν είχε ποτέ τη συμπαράστασή σας, γιατί πάντα ενδιαφερόσασταν τι θα πιείτε εσείς και όχι τι θα πιει ο κοσμάκης. Ηρεμήστε κύριοι, έχουμε και άλλα να σας αποδείξουμε. Εμείς μπορούμε να κάνουμε MEGA- έργα, όπως ο δρόμος Μαυρομάτι- ΄Αγιοι Σαράντα, όπως το ηρώο των μαρτύρων στο Αλύκο, όπως το δρόμο προς την Ακρόπολη, όπως το πρώτο Αρχαιολογικό Μουσείο στην Εθνική Ελληνική Μειονότητα, όπως την πρώτη βιβλιοθήκη Ελληνικού Βιβλίου. Εμείς μπορούμε να ανατρέψουμε καταστάσεις και να προσφέρουμε έργο. Μην ξεχνάτε την προσφορά μας στο Αλβανικό Σύνταγμα, στην επικύρωση της Σύμβασης Πλαισίου για τις Εθνικές Μειονότητες, «το νόμο περί κομμάτων». Το όραμά μας είναι πράξη, ενώ το δικό σας σκέτη απάτη που την ανεχόμαστε τόσα χρόνια.
Εσάς, το ξέρω, δε σας πείραξε ούτε η καθαίρεση του Λάμπη Παντέχη, γιατί δεν τον είχατε ποτέ στους λογαριασμούς σας, ούτε οι κακοτεχνίες του υδραγωγείου, γιατί δε θέλατε ποτέ να έχει πόσιμο νερό ο κόσμος. Είχατε όλη την εξουσία να το κάνατε, αλλά δεν το κάνατε. Η δική σας πίστωση χρόνου έληξε προ πολλού. Αφήστε λοιπόν ήσυχο τον Ελληνισμό να δει μια άσπρη μέρα και σταματήστε να παραπλανείτε τους ΄Ελληνες με τις ψεύτικες εθνικές κορώνες.
31.08.2010
Ζήσος Λούτσης
‘Έπαρχος Φοινικαίων
Πρώην βουλευτής
Σχόλιο Βορειοηπειρώτη:
Χωρίς να θέλουμε να γίνουμε μέρος της εσωστρέφειας μπορούμε να κάνουμε κάποιες διαπιστώσεις-παρατηρήσεις που θεωρούμε ότι είναι χρήσιμες σε ένα εποικοδομητικό διάλογο, γιατί όπως είπαμε πολλές φορές αυτός είναι ο σκοπός μας.
1. κ. Λούτση, η «Δερόπολη» δεν είναι ο εκπρόσωπος της Ομόνοιας και του ΚΕΑΔ. Από το ύφος της γραφής, η «Δερόπολη» θυμίζει «Ρωμιοσύνη» και στηρίζει την Ομόνοια-ΚΕΑΔ μάλλον λόγο συμμαχίας με το ΣΚ Αλβανίας. Εσείς μόλις πριν από ένα χρόνο αποχωρίσατε από την Ομόνοια-ΚΕΑΔ και δεν νομίζω να έγινε τόσο κακό λόγο της αποχώρησή σας.
2. Το έργο του Υδραγωγείου, επειδή είχαμε ασχοληθεί και παλαιότερα, γνωρίζουμε ότι είναι κοινό με την Επαρχία Μεσοποτάμου και ότι δεν θα χρηματοδοτούνταν χωρίς την συμβολή της Ομόνοια. οπότε γιατί εμφανίζεστε ως μοναδικός εκπρόσωπος του; Στην προηγούμενη επιστολή σας που μας στείλατε (οφείλω να ομολογήσω ότι ήταν εποικοδομητική) συνυπόγραφε και ο Επαρχος Μεσοποτάμου κ. Θ. Καίσης.Επειδή γίνεται λόγος για το ίδιο έργο θα θέλαμε να ξέρω τώρα ποια είναι η αποψή του;
3. Το ότι ένα έργο είναι σημαντικό δεν σημαίνει ότι δεν γίνονται κακοτεχνίες και παρατυπίες όπως εύστοχα παρατηρήθηκε από κάποιους.
4. Δημοσιεύσαμε την επιστολή με ευχαρίστηση όπως θα κάνουμε με κάθε επιστολή που συμβάλει στο διάλογο,πόσο μάλλον όταν αυτή προέρχεται από δημόσιο πρόσωπο .
12 comments:
esi ziso eisai mega patriwtis kai to ksereis poly kala alla twra se ligous mines min anisixeis sou rxetai i wra na figeis kai na eisai siguros gia afto.
re ziso kala o dules engatelipse ton pandexi esi pws engatelipses ton kico cavo?
(kai epete sinexeia)
Αφού μιλά επώνυμα ο έπαρχος και γνωρίζει τα ονόματα των συντακτών του deropoli.com γιατί δεν τα φανερώνει και σε εμάς τους αναγνώστες να ξέρουμε να φυλαγόμαστε; Άλλος ένας "παράγοντας" που "γλύφει εκεί που έφτυνε και φτύνει εκεί που έγλυφε"
o ziso o zagari (patrioti kata alla) pws kai piges sto ipurgio eksoterikon thelis kamia bursa gia sena kai ton bozhori??????????
giati xwris aftin ute skupidiarides den mporeite na ginete alla rufianoi nai to xetai sto aima.
ti psemata eipes ekei oti dithen eisai omonitis tis letas to poiima tis to xes mathi???????????????
VANGJEL DULE KANE TO SWSTO KAI MIN EPITREPEIS KATI LAMOGIA NA TRWNE APO PANDOU KOPSTUS TA PODIA
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΖΗΣΗ ΝΑ ΜΑΣ ΖΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΣΟΥ
ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΟΡΕ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΞΑΡΑ ΟΡΕ ΠΟΥ ΠΑΜΕ.ΤΡΟΓΕΣΤΕ ΣΑΝ ΤΑ ΣΚΗΛΙΑ ΠΙΟΣ ΘΑ ΦΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ,,,,ΑΛΗΤΕΣ ΟΛΟΙ ΣΑΣ
telika dhen eine o Pantelis kakomiros,alla eise o idhios eisi.Prospathis me kathe tropo mono kai mono na kratithis sta ofeli pou trexoun apo to n krato.Ta moutra sou tha fas se ligo kero.
Από την επιστολή του Ζήση έμαθα ότι έχει δικούς του πολίτες "οι πολίτες μου", λέει. Αυτό αν δεν είναι θάρρος είναι θράσος. Πάντως, τέτοιο κόρδωμα από πλευράς Ζήση, δεν το περίμενα. Τον ήξερα για πιο ταπεινόν. Λες να τον έχει κυριέψει κι αυτόν το σύνδρομο του εξουσιάρχη;
Αυτή η φωτογραφία με το Λούτση πάνω στους υδροσωλήνες μου θυμίζει μια αλβανική λαϊκή έκφραση. Την παραθέτω: "Si kokoshi ne maje te plehut".
Anonime tis 1.28:Eixi pari kai o Zisis to sindromo tou Berisha pou lei:"Qeveria ime" kai oxi "Qeveria qe une drejtoj".Tou laxiston vre borioipiroti,ayti tin fotografia me ayto to koustsoumi dhen eprepe na to dhimosievsis,ntropi dhiladhi sto 2010 me koustoumi tou 1980.Eitsi tha mas ekprosopisi sta anotera o Zisis???Me ayto to vtisimo???!!!
Anonyme 7.04 Mono o S Drapas dikaioyte na kanei sxolio endymasias.
Anonime tis 9.10:Ton kirio pou mou anaferis oute kan to gnorizo(S.Drapas).Oso gia to ntisimo eiho apopsi kai ntrepoume na jdho proin bouleyti kai eparho sta kathikonta me tetio ntisimo.Afou dhen kseri na ntinete ,ti tha perimenoume apo aytone,na mas kani kalla emas???!!!!Me partizan Z.Llutsi,buke e krip e zemer tha kani prokopi i EEM??? O Llutsis kai kati ali ga..m.... sto k.....me allvanous mono kai mono na dhiaspasoun tin EEM gia na eixoun mia dhulia sto dhimosio,gia na fane psomi.Tetji eine i kirii.Eimis i idhiotes ti tous fteme???I patridha mas ti tous ftei???Mipos erhete i ora na tous dhiksoume pji eine???!!!
Mipos einai tixaio poy o Loytsis, se antithesi me to Ntoyle, kerdizei toys psifoys kai ti simparastasi toy kosmoy??????!!!!! den itan pote toy diorismenos, itan panta eklegmenos apo to lao kai isos na exei kai ligo to dikaioma na ton apokalei "lao moy" i "polites moy" se antithesi ksana me to Ntoyle poy den exei oyte lao oyte polites...egw apla rwtw??????
Δημοσίευση σχολίου