Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Απάντηση του Κώστα Κυριακού σε σχόλια που έγιναν στο ιστολόγιο μας


Στην ανάρτηση για την παρουσίαση του βιβλίου του κ. Κώστα Κυριακού «ΣτήΖούγκλα τοῦ  Ἐνβέρη», γράφτηκαν κάποια ανώνυμα σχόλια προσβλητικά για τον κ. Κυριακού.  Οι συνετελεστές του «Βορειοηπειρώτη» έχουν απεριόριστη εκτίμηση για την προσωπικότητα και την πορεία του κ. Κυριακού. Ζητούμε συγγνώμη γιατί δημοσιεύτηκαν αρχικά κάποια σχόλια από συνεργάτη που δεν γνώριζε πρόσωπα και καταστάσεις τα οποία μετά αφαιρέθηκαν. Ο κ. Κυριακού απάντηση επώνυμα σε αυτά τα σχόλια με δικό του σχόλιο και παρόλο που δεν έχουμε τη συγκατάθεση του, θεωρούμε πως αξίζει της δημοσίευσης τόσο για την αποκατάσταση της αλήθειας, όσο και για το σοφό περιεχόμενο του


Κώστας Κυριακού είπε...
Έχω γράψει 5 βιβλία και ένα μαζί με τους συγκατηγορούμενους μου. Στις σελίδες αυτές με αποδείξεις και πολλές μαρτυρίες ομολογώ αλήθειες, κατονομάζω αρκετούς άμεσα και έμμεσα. Όλα αυτά είναι γεγονότα και ίσως πικρένουν, αλλά από τους αυτόπτες μάρτυρες(Βορειοηπειρώτες και Αλβανούς του ΣΠΑΤΣ), δεν αμφισβητούνται. Το 1993 - 94, όπως τονίζω και στα βιβλία μου, στην παρουσία στενού φίλου, μου έγιναν προτάσεις από αξιωματούχο Αλβανό για υψηλές θέσεις στο Αλβανικό Κράτος. Τα απέρριψα, δεν υποτάκτικα όπως αρκετοί άλλοι!!! Ως συνέπεια και πάλι καταδικάστικα, λασπόθηκα, συκοφαντίθηκα,αλλά δεν υπόκυψα. Ο κυριότερος των διωγμών των "5", ο Σ. Μπερίσια βρήκε το κουράγιο και σε συνέντευξη που έδωσε στον Έλληνα δημοσιογράφο της "Espresso" Γ. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ (2005), έκαμε αυτοκριτική και τόνισε ότι η ΔΙΚΗ ήταν λάθος και σκευορία. Όλη η περιοχή της Μοσχόπολης, (Ερσέκα, Κολιόνια, Λεσκοβίκι, Πρεμετή), στην εποχή της Τουρκοκρατείας ήταν ο αφαλός του Ελληνισμού, εκτός αν εσύ είσε ευθυγραμμισμένος/η με το Αλβανικό ΔΟΓΜΑ όλλων των εποχών, και σε αντίθεση με την Ιστορία και το Εθνικό Ελληνικό ΔΟΓΜΑ, αυτές τις περιοχές τις εντάζεις εκτός ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.Το ποιος και πόσο είναι ο καθένας μας ΕΛΛΗΝΑΣ το μαρτυρεί η πορεία της ζωής του καθενός. Αλλά και σήμερα και χτες είχαμε και έχωμε πουλημένους Έλληνες από την Ελληνική Επικράτεια ή από τη Δερβιτσιάνη, οι οποίοι πουλάνε την ψυχή στο διάβολο για να παιρνάνε καλά και πάντα εισ βάρος των άλλων και του ΕΘΝΟΥΣ. Αποκαλήψου και εσύ (ποιος ή παια) και έλλα να μιλήσουμε για να φωτιστούμε περισότερο. Αν είσε Χριστιανός/η η συκοφαντία έιναι η μεγαλύτερη αμαρτία γι` αυτό εύχομαι να αποκτήσεις συνείδηση και μετανιώσεις. Σε όλα μου τα βιβλία δεν συκοφάντησα κανέναν,και για να μη πληγώσω πολύ, και για χάρη της ενώτητας, δεν τα είπα όλα. Έχω διαλέξει το δρόμο της αρετής και της ανηφόρας, θα παραμείνω με το κεφάλι ψυλά, γι` αυτό θα δεχτώ πολλές άτιμες επιθέσεις από ανθρώπους μικρόψυχους, ζηλιάριδες, ασυνείδητους, δόλιους, μίσθαρνους που εκτελούν εντολές. Περιμένω και χειρότερα, αλλά το μέλλον είναι με τους τίμιους αγωνιστές, όλοι θα κριθούμε και στο τέλος ο καθένας θα πάρει ότι του αξίζει.

49 σχόλια:

  1. Γεια σου Κώστα Κυριακού ΈΛΛΗΝΑ λεβέντη!
    Είσαι ένας από τους λίγους που θα λέω στα παιδιά μου, ότι υπήρχαν Έλληνες Βορειοηπειρώτες με ιδανικά σαν τον Κώστα Κυριακού που θυσιάστηκαν για τον Ελληνισμό και ΓΗ μας, για την Ελλάδα και την Β.Ήπειρο! Είμαι περίφανος που ο τόπος μου γέννησε άντρες σας εσένα!
    Υποκλίνομαι στο ηρωισμό σου!
    Με εκτίμηση,
    Αλέξανδρος Ζ
    Δέλβινο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1.57. Μη απαξιώνεις έτσι τους χαρακτηρισμούς 'Ελληνα, λεβέντη,ήρωα, περηφάνια, άντρα κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμε 2:56 μ.μ, σε συγχωρώ επειδή εσύ δεν γνωρίζεις αυτόν τον Έλληνα. Ήταν έφηβος όταν οι αλβανοί τον συνέλαβαν, τον βασάνιζαν και μετά τον φυλάκισαν στα κολαστήρια των αλβανικών φυλακών.
    Πέρασε την μισή ζωή του στα κολαστήρια των αλβανών αγωνιζόμενος για τα δίκαια του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού και τα ιδανικά του Έθνους.
    Μάθε την ιστορία αυτού του Έλληνα και μετά μπορούμε να μιλήσουμε για το ποιος απαξιώνει.
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο Κώστας Κυριακου είναι απ τους πιο αξιόλογους και εντιμους πατριώτες που έχουμε. Ένας οικογενειάρχης με αξίες και αρχές, αγαπη για την πατρίδα, που δεν γλυφτηκε ποτε σε κανέναν και παλεύει για τη ζωή του με το κεφάλι ψηλά και καθαρό κουτελο. Ο μοναδικός άνθρωπος που τόσα χρόνια δεν μπορω να σταματήσω να του μιλάω στον πληθυντικό απο σεβασμό. Είναι περήφανη η Δερβιτσανη που έχει τέτοιους ανθρώπους και ακόμα πιο περήφανη εγω που είναι ο άνθρωπος που μου έβαλε το μικρόβιο στα Βορειοηπειρωτικα και μου δίδαξε τι θα πει ήθος. Τον ευχαριστω.. ( τομαρια και ρουφιανοι υπάρχουν πολλοί, οι οποίοι αν φορούσαν παντελόνια θα έλεγαν την άποψη τους επώνυμα )
    Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Stamatiste kyrie anwnyme epitelous !!! To katalabame poso misite kai poso zilevete ton kurio Kyriakou ... den mporeite na ton ftasete giati einai polu psila... Ithe o Kyrios na sas sygxoresei ...Kali Anastasi !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επειδή σε λένε, όπως ισχυρίζεσαι, Αλέξανδρο μη νομίζεις ότι αν βάλεις ένα "Μέγα" μπροστά θα είσαι ο πραγματικός Μέγα Αλέξανδρος.
    Δεν μπορεί να πείσεις κανέναν. Διάβασε τουλάχιστον ένα από τα βιβλία του συγγραφέα και θα καταλάβεις καλά περί τίνος αγώνες πρόκειται.Εσύ εργολαβικά ανέλαβες να τον υποστηρίξεις, γιατί αν ήξερες κάτι συγκεκριμένο από το εθνικό του έργο, όπως λες, θα το έλεγες και δεν θα μιλούσες με γενικόλογα. Μετά ούτε στην αριθμητική δεν είσαι καλός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. O σπουδαιότερος Άνθρωπος στην ιστορία δεν είχε υπηρέτες αλλά Τον αποκαλούσαν Κύριο, δεν είχε πτυχία αλλά Τον αποκαλούσαν δάσκαλο, δεν ήταν γιατρός αλλά Τον θεωρούσαν θεραπευτή, δεν είχε στρατό αλλά ακόμα και οι βασιλείς Τον φοβόντουσαν, δεν κέρδισε καμμία στρατιωτική μάχη αλλά κατέκτησε τον κόσμο...δεν διέπραξε κανένα έγκλημα αλλά παρ΄όλα αυτά τον σταύρωσαν.... Και για ποιόν λόγο ήρθε, ως άνθρωπος, ο Χριστός μας εδω και θυσιάστηκε?
    Και τι αποκομίσαμε εμείς απο αυτό?
    Μάλλον τίποτα...γι'αυτο και ζούμε μίζερα, εγωιστικά... θεοποιώντας την ύλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οχ μετά τον Μέγα Αλέξανδρο μας ξανακατέβηκε στη γη ο Χριστός, με τη διαφορά που τον λένε Κότσιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και ένας Δερβιτσιώτης6 Απριλίου 2012 στις 2:52 μ.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στο χωριό μας τη Δερβιτσιάνη, βγήκε στους δρόμους η ..................., μαζί με κάτι άλλα ξαδέρφια και μας κοιτούν όλους στα μάτια για να δουν ποιος γράφει αρνητικά σχόλια για τον συγγραφέα τους. Μετά μαζεύονται στο πατρικό της και αναλύουν τα αποτελέσματα. Στην αρχή τους προέκυψε μία που την μπέρδευαν με έναν. Ύστερα υποψιάστηκαν ότι ήταν δύο. Αργότερα έφτασαν στοιχεία ότι πρέπει να είναι τρεις.
    Περούσαν οι μέρες και παρόμοια άκουγαν να λένε για το συγγραφέα σε πολλές παρέες. Και σκέφτηκαν να προτείνουν στον συγγραφέα νομικό να σταματήσουν την έρευνα για να αποφύγουν κανένα μεγαλύτερο σκάνδαλο... Ρώτησαν και τον ...................... Εκείνος φοβισμένος περισσότερο από το συγγραφέα είπε το ίδιο, αλλά χωρίς να μιλήσει. Κοίταξε ίσια, πάτησε το ένα μάτι και πήρε το γνωστό αδιάφορο ύφος. Όπως κάνει σε διάφορες συναντήσεις. Είναι εκεί παρόν και δεν μιλάει. Λένε τα μαζεύει για να τα μιλήσει αλλού.. Τέλος πάντων. Τα όσα λέγονται για το συγγραφέα, είπαν τα ξαδέρφια, τρεις μέρες θα διαρκέσει... Καλύτερα, αποφάσισαν, να σταματήσουν την έρευνα Ενημέρωσαν και την Έφη που ετοιμάζονταν να στείλει τα παλικάρια της για "να βάλουν" τάξη στο χωριό... Να περάσει όσο πιο απαρατήρητο το γεγονός, δόθηκε το σύνθημα. Το παρασύνθημα ήταν Καλή Ανάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν ΥΠΆΡΧΕΙ πιο αρρωστημένη κατάσταση από το να είναι κάποιοι μισάνθρωποι!
    Μισούν, ή λοιδορούν, ή να προσβάλουν άδικα τον Έλληνα Κώστα Κυριακού, έναν άνθρωπο που θυσίασε τα νιάτα του για την πατρίδα και το έθνος. Έναν άνθρωπο που από τότες που ήταν έφηβος τον φυλάκισαν ως πολιτικό κρατούμενο στα κολαστήρια των αλβανικών φυλακών επειδή ήθελε ως Έλληνας να ζήσει ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ στη γη του.

    ο Βορειοηπειρωτικός Ελληνισμός έχει κατατάξει τον Κώστα Κυριακού στο ΠΑΝΘΕΟΝ των αφανών Ηρώων του και κανένας μισέλληνας δεν θα μπορέσει να το κατευνάσει από εκεί.
    Ο θεός να σας συγχωρέσει εσάς που από άγνοια ή εσκεμμένα, προσβάλλεται έναν τέτοιο ΑΝΘΡΩΠΟ, τόσο κυνικά, βάναυσα και απροκάλυπτα!

    (Υ. Προς τους ''ανώνυμους'' 5:18 π.μ., 11:34 π.μ. και 10:51 μ.μ: -Το όνομα μου είναι Αλέξανδρος Ζ και είμαι από το Δέλβινο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το γεγονός ότι ένα τομάρι Ντεμεκ Δερβιτσιωτης βγαίνει και βγάζει όλο του τον ρουφιανοεμμετο ανώνυμα; Μεγάλη ιδέα έχεις για τον εαυτό σου λεβεντη μου. Αλλα να μου πεις το είχες πάντα αυτο το προσόν.
    Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ντεμεκ Ντερβιτσιώτης από την Κούλα7 Απριλίου 2012 στις 9:06 π.μ.

    Γιατί μω Έφη εγώ είμαι Ντεμεκ εσύ τι είσαι, ντεμέκισα. Εγώ, για τον εαυτόν μου έχω αυτά που έχω και μου ανήκουν. Γι΄αυτό και μένω ανώνυμος, αλλά δε θέλω αυτά που δεν τα έχω και δεν μου ανήκουν. Στα λέω αυτά για να τα ακούσει ο από πάνω σου, ο Αλέξανδρος, ο Ζορός που επικαλέστηκε όλο το λεξιλόγιο ηρωισμού και δόξας υπέρ του Κότσιου. (!!!!) Θέε μου.
    Μετά δεν έχω κάνει ποτέ κακό σε κανέναν, αλλά γι΄αυτά που γνωρίζω έχω δικαίωμα να τα λέω. Εσείς μη ασχολείστε με μένα. Αν μπορείτε να τα διαψεύσετε καλώς, αν δεν μπορείτε μη λέτε ότι κάποιος είναι ήρωας χωρίς να μπορείτε να αναφέρετε μια πράξη ηρωισμού. Και ηρωισμός λέγεται κάθε ενέργεια θυσία που πηγαίνει σε όφελος μιας κοινής εθνικής η προοδευτικής ιδέας, σε όφελος του κοινού, ή μιας ανθρώπινης ζωής.
    Εγώ σας ανέφερα κάτι λίγα περί του αντιθέτου. Σεις γενικολογεί τε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γιατί ρε Αλέξανδρε μήπως εσύ δεν είσαι μισάνθρωπος μ΄αυτά που γράφεις. Μήπως εσύ δεν λοιδορείς όπως λές. Αν πραγματικά σέβεσαι και εκτιμάς τον κύριο Κυριακού, όπως λες, μ΄αυτά που γράφεις του κάνεις μεγαλύτερη ζημιά, απ΄αυτόν το "Ντεμέκ Δερβιτσιώτη".
    Δείχνεις ότι όπως και εσύ και εκείνος τρέφετε μέσα σας μίσος και αντιπάθεια για κάποιον που θέλει να πει κάτι, έστω και αν συκοφαντεί. Αν πραγματικά ο Κυριακού είναι αετός δεν έχει γιατί να φοβηθεί από έναν ας υποθέσουμε, όπως εσύ λες, ποταπό. Είσαι ολίγον περισσότερο αρωστημένος σε σχέση μ΄αυτούς που κατηγοράς και το χειρότερο πασχίζεις να κάνεις ομπρέλά τον Κυριακού για να "δείξεις όπως ισχυρίζεσαι το μεγάλος ανάστημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. vjikan kati tomaria prin kati xronia kai 3eftilisan tin dervitsanh kai auto pou olemame tosa xronia na apodiksoume...einai ntroph gia autous na zoune stin dervitsanh ...kai osos gia sena anwnime p exeis to 8rasos kai milas gia ton Kwsta Kyriakou p 8a paei 8a s ma8o...Kyriakos kyriakou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. "που δεν γλυφτηκε ποτε σε κανέναν"

    Α ρε Εφη, γαμω την Παντειο μου γαμω

    Δεν τον ξέρω τον κύριο, πάντως στο χωριο μου ο μεγαλύτερος ρουφιάνος ήταν "θιγμένος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συμφωνώ μαζί σου 10.20. Έχεις απόλυτα δίκιο. Σε δικαιώνει πλήρως και σένα και τον ανώνυμο Δερβιτσιώτη και η Έφη και ο Κυριάκος. Έχασαν εντελώς την ψυχραιμία τους. Λησμόνησαν την παροιμία με τον καθαρό ουρανό που δεν φοβάται αστραπές και άρχισαν τις απειλές σαν στην παροιμία με τη λερωμένη φωλιά. Έτσι θα ξεφτιλίσουν περισσότερο τον Κώστα τους. Έκανε καλά που ο Αλέξανδρος Ζ που αποσύρθηκε.
    Εγώ θα παρακαλούσαν τον ανώνυμο Δερβιτσιώτη να ήταν πιο συγκεκριμένος, αλλά κι΄αυτός κάπου φοβήθηκε φαίνεται. Περίεργος τύπος, πάντως πρέπει να ξέρει πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ρε Ντεμεκ Δερβιτσιωτη εγω ξέρω τι έχεις με τον Κυριακου και λες ότι λες. Αλλα το ότι δεν ανοίγω το στόμα μου για να μην το κάνουμε Βαγδατη μην το εκμεταλλεύεσαι και μην το παρατραβάς. Όχι τίποτα άλλο αλλα θα καταλάβουν και οι άλλοι ποιος είσαι και μετα θα βλέπεις τη Δερβιτσανη με τα κυάλια. Εγω όντως σταματώ εδω την κουβέντα μαζι σου γιατι στο χω ξαναπει. Εσυ ότι κανεις το κανεις για να σου δίνουν λίγη σημασία. Ε αρκετή πήρες, φτάνει. Καλη Ανάσταση να χεις
    Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο ανώνυμος Δερβιτσιώτης λέει: 1.16 μ.μ Δεν φοβήθηκα καμιά απειλή. Δεν αντέχω το επίπεδο συζήτησης. Μυρίζει πολύ πεζοδρόμιο και έχω υπόψη μου ότι στη συζήτηση αυτού του επιπέδου είναι οι περισσότεροι με πανεπιστήμιο και δυστυχώς χωριανοί μου. Δεν ξέρω αν ξέρω πολλά ή λίγα. Ξέρω ότι δεν μιλάω ολοένα. Θα βγώ μια μέρα μόνος μου μπροστά στον συγγραφέα, τον Κ.Κριακού, είτε στην δεις Σέλλιου και είμαι σίγουρος ότι θα κατεβάσουν το κεφάλι και θα φύγουν. Δεν μπορεί κάποιοι από μας και χτες και σήμερα να νιώθουμε κυνηγημένοι. Γνωρίζουμε ότι η αλήθεια μας αφήνει μόνους, όπως ή αλήθεια είναι για κάποιους πολύ πικρή. ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ από μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ντεμεκ Δερβιτσιωτη, και κάτι τελευταίο με όσους διαφορετικούς τρόπους και αν γράφεις. Το ότι δεν μιλάω να ξέρεις δεν το κάνω για σένα, αλλα γιατι σέβομαι την ιστορία της οικογένειας σου. Εσυ δυστυχώς δεν το κανεις. Καλη Ανάσταση και πάλι.
    Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος και Ντεμεκ Δερβιτσιώτης8 Απριλίου 2012 στις 1:57 π.μ.

    Έφη αν σέβουσαν λίγο την ιστορία της οικογένειας μου, και τόσο περισσότερο την δική μου, δεν θα μ΄αποκαλούσες Ντεμεκ Ντερβιτσιώτη. Δεν διαφωνώ ότι γνωριζόμαστε πολύ καλά. Και αν δεν είμαστε από την ίδια γειτονιά, είμαστε στον ίδιο μαχαλά. κι αν δεν έχει σημασία αυτό τότε να θυμάσαι ότι αγωνιζόμαστε για τον ίδιο σκοπό αλλά με διαφορετικά μέσα ανθρώπους και χαρακώματα. Τι να κάνεις.
    Είσαι μικρότερή μου και σ΄εχω συμβουλέψει μερικές φορές να μη εξυπηρετείς άλλους για να ανέβεις ψηλά. Έχεις δικές σου ικανότητες. Να μη πονάς όταν δικαίως, λόγω της συμπεριφορά σου σου μπαίνουν αγκάθια, να μη απειλείς με την σωματική ισχύ άλλων. Εμένα δεν με φοβίζεις και το ξέρεις πολύ καλά! Σου λέω ωστόσο, ότι σε λίγα χρόνια αυτοί που τώρα στηρίζεις και σου φαίνεται πώς σε κρατούν στα όπα-όπα θα σε εγκαταλείψουν. Εμένα και τότε θα με έχεις στήριγμα. Καλή Ανασταση !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κώστα Κυριακού, συγχώρεσε τους γιατί οι τύποι είναι πνιγμένοι στην κακία και το φθόνο.
    Καλό Πάσχα.
    Α.Ζιούλης.
    Δέλβινο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σ ευχαριστω πολύ για τη στήριξη αλλα και εγω στα χω ξαναπει. Δεν με ενδιαφέρει το διαφορετικό μετεριζι απ το οποίο μπορει να αγωνίζεται ο καθένας μας αλλα στο χω ξαναπει. Δεν μπορει κανένας μας για προσωπικές πικρίες να κατηγορεί αδίκως ανθρώπους. Δεν μπορούν τα προσωπικά μας παράπονα να κάνουν να ξεφύγουμε εντελώς και να κατηγορούμε τους πάντες και τα πάντα. Ειδικά ανθρώπους που δεν έχουν ενοχλήσει κανέναν και με ιδρώτα κάνουν ότι κάνουν. Τέλος πάντων, ειλικρινά δεν θέλω να το συνεχίσω, δεν υπάρχει λόγος. Απλα πρέπει και εσυ να καταλάβεις ότι είναι λάθος αυτη η συμπεριφορά και άδικη. Και πάνω απ όλα αδικεις τον εαυτό σου. ( και κάτι τελευταίο, ξέρεις πολύ καλα ότι δεν εξυπηρετώ κανέναν, δεν έχω καμία φιλοδοξία να ανέβω παρα μόνο στη δουλειά μου και δεν με νοιάζει να με εγκαταλείψει ο οποιοσδήποτε γιατι πολυ απλα δεν τους έχω ανάγκη. Απο αγαπη για τον τόπο μου αφιερώνω το χρόνο μου και ασχολούμαι. Απλα αυτη τη συμβουλή βαλτη και εσυ στο νου σου γιατι αυτοί που σε μπριζωνουν τώρα δεν ήταν δίπλα σου ποτε.. Άλλοι ήταν..) . Τα υπόλοιπα απο κοντά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κύριε Ζούλη, μήπως πρέπει να τα αναστρέψουμε τα όσα λες. Μήπως θα πρέπει εμείς να τον συγχωρέσουμε και κατ΄επέκταση και σένα...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ZULI A. EHETE KOINA RIZARIA ME TON SYGGRAFEA STIN KYPRO ESEIS.
    H KOINONIA MAS TOUS SYGXORESE AYTOYS OLOUS-TA KARFIA MAS- TOY HOXHA. AYTOI POY MAS KARFONAN XTES TORA ME STIRIGMA TO DHIKO MAS SIHORI KAI ME TIN SIMAIA TOU PATRIOTISMOU THELOUN NA MAS PETAKSOUN STIN AKRI BAZONTAW SE MAS TI SFRAGIDA TOU PRODHOTI KAI TOY ETHNIKOY ENOHOY. AFTO DHEN THA PERASEI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Λίγο περισσόρερος σεβασμός στη μαρτυρική ιστορία της ζωής αυτού του ανθρώπου θα έκανε καλό στους πάντες. Ο καθένας ας αναλογιστεί τη συμπεριφορά του, ή και της οικογενειάς του σε εκείνο το καθεστώς και θα βρει ότι οι περισσότεροι, έστω κι εκείνοι που κάποτε χειροκροτούσαν, ήταν υπεύθυνοι για το σύστημα. Ο Κ. Κυριακού λοιπόν, αποτελεί λαμπρή εξαίρεση. Όσο για τις εμπλοκές με καταδώσεις και άλλα φανταστικά, πρέπει κανείς να ξέρει ότι όλα αυτά ήταν τμήμα εκείνης της πολιτικής, δυστυχώς πολύ πετυχημένης, για να μας διασπάσει και να μας κάνει να νιώθουμε ολοι ενοχές. Δικαίωμα για τέτοια παράπονα έχει μόνο αν κάποιος ζημιώθηκε προσωπικά από κάποια κατάθεση εναντίον του. Τα άλλα είναι φαντασίες, κακίες, που εξυπηρετούν ακόμα τους πρώην δυνάστες μας.
    Δεν είμαι ανώνυμος - λέγομαι Τηλέμαχος Κώτσιας και σπάνια γράφω διότι δεν μου αρέσουν οι ανωνυμίες. Τις θεωρώ δειλία, κάτι σαν τη ρουφιανιά εκείνων των καιρών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τηλέμαχος Κώτσιας9 Απριλίου 2012 στις 1:35 π.μ.

    Λίγο περισσόρερος σεβασμός στη μαρτυρική ιστορία της ζωής αυτού του ανθρώπου θα έκανε καλό στους πάντες. Ο καθένας ας αναλογιστεί τη συμπεριφορά του, ή και της οικογενειάς του σε εκείνο το καθεστώς και θα βρει ότι οι περισσότεροι, έστω κι εκείνοι που κάποτε χειροκροτούσαν, ήταν υπεύθυνοι για το σύστημα. Ο Κ. Κυριακού λοιπόν, αποτελεί λαμπρή εξαίρεση. Όσο για τις εμπλοκές με καταδώσεις και άλλα φανταστικά, πρέπει κανείς να ξέρει ότι όλα αυτά ήταν τμήμα εκείνης της πολιτικής, δυστυχώς πολύ πετυχημένης, για να μας διασπάσει και να μας κάνει να νιώθουμε ολοι ενοχές. Δικαίωμα για τέτοια παράπονα έχει μόνο αν κάποιος ζημιώθηκε προσωπικά από κάποια κατάθεση εναντίον του. Τα άλλα είναι φαντασίες, κακίες, που εξυπηρετούν ακόμα τους πρώην δυνάστες μας.
    Δεν είμαι ανώνυμος - λέγομαι Τηλέμαχος Κώτσιας και σπάνια γράφω διότι δεν μου αρέσουν οι ανωνυμίες. Τις θεωρώ δειλία, κάτι σαν τη ρουφιανιά εκείνων των καιρών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ''Ανώνυμε 2:24 μ.μ.'', με το να καταδικάζει το κομμουνιστικό και το σοβινιστικό καθεστώς των αλβανών ΔΥΟ φορές τον Έλληνα Κώστα Κυριακού, μαρτυρά το υψηλό εθνικό φρόνιμα του Έλληνα άντρα Κώστα Κυριακού και το ανυπότακτο πνεύμα του στους αγώνες για εθνική δικαίωση του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού!
    Το μίσος και το φθόνο σου εις βάρος αυτού του ανθρώπου, αποδεικνύει την μικρότητα σου αφού συνταυτίζεσαι με τις πράξεις των αλβανών που τρομοκρατούν και εφαρμόζουν εδώ και 1 αιώνα το σχέδιο τους για αφελληνισμό της Βορείου Ηπείρου.
    Με το μίσος και το φθόνο σου δεν πληγώνεις τον Κώστα Κυριακού, αλλά ξεφτιλίζεις το εαυτό σου και προσβάλεις τους χιλιάδες Έλληνες Βορειοηπειρώτες που φυλακίστηκαν, βασανίστηκαν, εξορίστηκαν και υπέστησαν τα πάνδεινα από τα ανθελληνικά καθεστώτα του σοβινιστικού αλβανικού κράτους.
    Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση! Ανάσταση και των ψυχών μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ρε Ζούλη από τη Λευκωσία πουλάς πατριωτισμό εσύ;! Γιατί δεν απαντάς στα ερωτήματα που σου βάζουν ο 2.24 και ο 1.35;!
    Δεν διαφωνώ μαζί σου ότι χιλιάδες Βορειοηπειρώτες πήγαν φυλακή, αλλά θα πρέπει να τους ξεχωρίσουμε κι αυτούς. Υπήρχαν πραγματικοί πατριώτες που τιμωρήθηκαν για το πιστεύω τους, αλλά και πολύ που πήγαν γιατί έτσι το ήθελε το καθεστώς ή γιατί τους είχε δικούς του.
    Ο Τηλέμαχος από πάνω έγραψε ένα ολόκληρο βιβλίο και μας λέει ότι από την εποχή του Ζώγου και άσε μετά κατά την περίοδο του Χότζα, πολλοί δικοί μας Έλληνες "δεχόταν" να πάνε και φυλακή γιατί ή ήταν αναγκασμένοι, ή το είχαν στο αίμα την εξυπηρέτηση άλλων. Ή γιατί δεν άντεξαν τη φυλακή και έγιναν καρφιά. Ο Τηλέμαχος, λόγου χάρη, έγραψε το βιβλίο και ως έναν τρόπο για να ζητήσει συγνώμη για το ρόλο μελών της οικογένειας του επί Ιταλίας και επί Χότζα και μπράβο του γι΄αυτό. Ο ίδιος έσκυψε το κεφάλι γράφει λογοτεχνία, μας τιμάει μ΄αυτά που γράφει αλλά δεν βγάζει το στήθος μπροστά να μας πει ότι είναι ο Μέγας πατριώτης.... Γι΄αυτό και έχει μια πραγματική τιμητική θέση στην κοινωνία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. kirie aleksantre sija me ta mejalla sou llojia oso ke na prospathisia o tipos eine KALLPIQI LIRA MILLAME.ke ase ta patriotika ke tis jenikeysis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. VARATE BIOLINTZIDES !!! MIA XARA TO PAME.. ISOPEDOSTE TA PANTA K OPION PAREI O XAROS. META TIN 8ANATIKI PINI STON KYRIAKOY EINAI I SIRA TOY EGKLIMATIA ZIOULI.. AP'AYTO TO KA9ARMA IPOFEREI I VOREIA HPEIROS, AYTOS FTEEI GIA TO POLITIKO SISTIMA TIS ALVANIAS, AKOMA K GIA OLES TIS POLITIKES EKSOUSIES TIS ELLAS POY DEN EIXAN POTE STIN POLITIKI TOYS ATZENTA TO V.IPIROTIKO KLP KLP
    RIKSTE KARVOUNA MOREEEEEEE!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. MAKARI ORE ZIOYLI NA EIXAME K MERIKOYS SAN K ESENA...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμε 2:56 π.μ., δεν ξέρω αν το έχεις αντιληφτεί, αλλά στην προσπάθεια σου να μειώσεις και να προσβάλεις την προσωπικότητα του πρώην πολιτικού κρατούμενου Έλληνα Βορειοηπειρώτη Κώστα Κυριακού, εκδηλώνεις μια αποκρουστική, επιθετική, απειλητική και χυδαία συμπεριφορά εις βάρος του, αλλά και εις βάρος όσων παρενέβησαν για να υπερασπιστούν το όνομα και τους αγώνες αυτού του ανθρώπου.
    Για να μην σε κατηγορήσει κάποιος ότι είσαι απλά ένα μίζερο και θρασύδειλο ανθρωπάκι που κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία για να προσβάλεις τον Κώστα Κυριακού, μπορείς να βγεις από την ανωνυμία και να πεις το όνομα σου για να μπορέσουμε να συζητήσουμε πολιτισμένα.
    Αν μπορέσεις να βγεις από την ανωνυμία, θα μπορέσουμε να συζητήσουμε και για το ποιος πουλάει ‘’πατριωτισμό’’.
    Αν δεν μπορείς, τότες συνέχισε μόνος σου το παραλήρημα σου.
    Καλό Πάσχα σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Εσύ Ζούλη, δλδ 1.46 γιατί κρύφτηκες πίσω από την ανωνυμία;! Στην προκειμένη περίπτωση η ανωνυμία αφορά την ισοτιμία στο λόγο. Για να ξεκαθαρίσω. Πρώτοι, μάλλον πρώτος, αρχίσατε εσείς τα βρισίδια. Εγώ συνέχισα να ασχολούμαι με επιχειρήματα και λογική. Δεν έχω πρόβλημα να πω το όνομα δημοσίως. Συμφωνώ με τον Δερβιτσιώτη όταν λέει πως μετά εσείς δεν θα ασχοληθείτε με τα επιχειρήματα αλλά με την καταγωγή των προσπαπούδων μου και που λιανοκατούρησα χτες λόγω προστάτη. Λοιπόν αν ο Δερβιτσιώτης μας φέρνει στοιχεία. Φέρε και εσύ. Δεν θέλω προσωπικά να μειώσω κανένα. Δεν θέλω επίσης να υψώσω κανέναν, τόσο το περισσότερο όταν έχουν λερωμένη τη φωλιά... Το λεώ αυτό επειδή βλέπω πως εκείνοι που μας διοικούσαν χτες επί Χότζα μας διοικούν και σήμερα. Χτες φορούσαν την φανέλα του κομμουνισμού και του χαφιεδισμού και σήμερα του πατριωτισμού και του χαφοεδισμού (αλλά που φοριέται από δυο πλευρές)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τελικά εσύ ρε μεγάλε ανώνυμε 3:04 θα περνάς μεγάλο ζόρι με τον Κυριακού. Δεν εξηγείται αλλιώς ότι μετά από τόσες μέρες που έχει αναρτηθεί το θέμα εσύ το συντηρείς. Α και όλοι έχουν καταλάβει ποιος είσαι. Καλή Ανάσταση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. 4.30 στα 33 σχόλια δύο δικά μου σε ενόχλησαν περισσότερο γιατί;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΤΙΜΗ και ΔΟΞΑ σε ολους τους φιλακισμενους του κομμουνιστικου καθεστωτος που η κατηγορια τους ηταν η εληνικοτητα τους..ενας απο αυτους ειναι και ο Κ.Κυριακου..η διαφορα του Κωστα με τον Δερβιτσιωτη που τον κατηγορει ειναι πως ο Κωστας δεν ζει με λεφτα του αλβανικου κρατους οπως ο κατηγορος του και δεν γλυφει την ποδια του συγχωριανου του βουλευτη της αλβανικης κυβερνησης για να αποκτησει αξια και να ειναι επιφανης πολιτης..ο Κωστας ειναι αξιοσεβαστος για αυτο που ειναι και για αυτα που εχει καταφερει απο μονος του με τις αξιες του,τα πιστευω του και το μυαλο του..δεν τρεχει πισω απο κανεναν αλλα τρεχουν οι αλλοι πισω του..δεν απαιτει αξια,του την δινει η κοινωνια και ο ελληνισμος..δεν χρειαζεται υποστηριξης γιατι η ιστορια του τα λεει ολα,αλλα μου ανεφεραν για τα σχολια και τρελαθηκα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμε Δρβιτσιώτη, αν πας για Πάσχα στο χωριό, μάσε γρήγορα τα πράγματα από το μπαούλο στο Κελάρι. Εφόσον δεν αποφάσισε να τα βγάλεις στη φόρα να τα πάρεις το συντομότερο απ΄εκεί. Σε πιστεύω , πιθανόν δεν ήρθε ακόμα η στιγμή για να ανοίξουν τέτοιοι φάκελοι. Όμως, δεν πρέπει να χαθούν. Καλή Ανάσταση φίλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. πειτε και κανενα χαμομυλι πριν τον υπνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ο ανώνυμος Δερβιτσιώτης12 Απριλίου 2012 στις 12:17 μ.μ.

    Λέω να αποφεύγουμε τις λεπτομέρειες φίλε 8.06. Δεν ξέρω ποιος είσαι. Αλλά αν είσαι φίλος όπως λες, θα προτιμούσα ένα τηλέφωνο. Όμως, για να μη δεχτώ καμιά ανεπιθύμητη επίσκεψη στο σπίτι, ας το μάθουν ότι το περιεχόμενο του μπαούλου βρίσκετε σε σίγουρα χέρια, ενώ το μπαούλο είναι σπίτι.
    Και δύο λόγια για τον ανώνυμο 5.57
    Πρέπει να κατάλαβες ότι δεν μου αρέσουν τα μεγάλα λόγια. Με ανάγκασες να σου πω ότι τα λεφτά του συγγραφέα δεν είναι όπως τα περιγράφεις. Είναι απόρροια εξυπηρέτησης αφεντικών που δουλεύουν κανονικά και εφοπλιστικά το Βορειοηπειρωτικό. Ως συγγραφέας είναι σε ρόλο ήρωα που εξυπηρετεί και παλιά και καινούργια αφεντικά. Είναι όλοι στην ίδια κατεύθυνση πλεύσης. Κάποια στιγμή, μάλιστα σύντομα, οι ισορροπίες θα χαλάσουν και ξανά τον συγγραφέα θα κάψουν. Μη ξεχνάς να περάσεις τον επιτάφιο και αύριο να πας κάπου και να βάλεις πλάτη στην περιφορά του. Αν θα νιώσεις βάρος, θα σημάνει ότι κάτι κατάλαβες Διαφορετικά δεν θα καταλάβεις τίποτε από την Ανάσταση.
    Ο ανώνυμος Δερβιτσιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αφου δεν σου αρεσουν τα μεγαλα λογια μην τα λες τοτε..κατσε στην ησυχια σου και σκιψε το κεφαλι στα αφεντικα σου..το αλβανικο δημοσιο δεν ξεχνα, δεν ειναι οπως το ελληνικο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ''Ανωνυμε'' Δερβιτσιώτη 12:17 μ.μ, αφου οι Βορειοηπειρώτες Δερβιτσιώτες ξέρουν ποιος είναι ο Κώστας Κυριακού, ενώ οι Δερβιτσιώτες ξέρουν τι ζούδιο είσαι εσυ!
    Έλα πες μας την αλήθεια:
    Είσαι απο τους ρουφιάνους που πρόδιδαν επι κομμουνισμού, ή απο αυτούς του 1994 μέχρι σήμερα ΚΑΙ ΤΡΏΣ ΚΑΝΕΝΑ ''ΚΌΚΑΛΟ'' ΑΠΟ ΤΟΥς ΑΛΒΑΝΟΎΣ;;;;
    Φύγε ρε ΖΟΥΔΙΟ απο δώ!
    Είσαι ένας κομπλεξικός που κρύβεσαι σαν ΚΟΤΑ πίσω απο την ανωνυμία για να βρίζεις!
    Θα παρακαλούσα τους Δερβιτσιώτες που σε γνωρίζουν, να πουν το όνομα σου για να δούμε τι σκουπίδι είσαι!
    ΗΛΙΘΙΕ ΡΟΥΦΙΑΝΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμε υβριστή 12:17 μ.μ,
    είσαι ο περίγελος του χωριού και ακόμη να το καταλάβεις!
    Ου που να χαθείς άχρηστε, που έχεις το θράσος να μας μιλήσεις και για την περιφορά του Επιτάφιου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Σας ταιριάζουν οι βρισιές την Μεγάλη Παρασκευή! Κρίμα όμως που θεωρείτε τη βρισιά πολιτισμό.Δεν έχετε καμιά σχέση με την ελληνική μόρφωση και πολιτισμό του χωριού μας.
    Σας ευχαριστώ π.πολύ.Με αυτή τη συμπεριφορά λέτε περισσότερα απ΄όσα εγώ για το είδωλό σας.
    Ίδωμεν ....
    Ο ανώνυμος Δερβιτσιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ''Anonyme 3:47 μ.μ'', fige apo edw re mourle. Esy eisai zourlos. Prepei oi Dervitsiotes na sou valoun tin zourlomandia kai na se trigirnoun sto xorio.
    ilithie zourle!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. eseis p vrizete kai t pezete epnastates.kserete ti perase o Kwstas Kyriakou mazi m tous alous.?esto autoi eixan tin dinami eixan ta kotsia na antimetopisoun tin pragmatikotita kai na polemisoun kai oxi n krivonte piso apo tis podies ton pseutikon kai prodoton upourgon p exei vgali i dervitsanh.einai magkes einai 8iria gia tin istoria tis dervitsanhs.m apokalite elina ton proin yporgo.gia pio logo?eklepse stin omonia kai mas afise sto eleos tou gkremou aprostateutous apo ka8e kratos.na mas patane oi alvanoi kai na mas koroideuoun oi elhnes?autos einai hrwas?pou eklepse gia na zisi plousioparoxa?o 8eos einai megalos kai vlepei .eiste prodotes tis oikogenias p sas megalose.exete ta moutra kai milate gia ton Kwsta .zwa e zwa.amorfoti .pouleste gia t xrima..ala h arxh egine kai oi perissoteroi pleon ka8onte kai auth p eginan tsirakia ka8onte kai klene!

    ΑπάντησηΔιαγραφή