Στα αλβανικά σχολείο, μοιράζουν «οικολογικό» περιοδικό στο οποίο κάνει λόγο για τους καταπιεσμένους αλβανούς, κάτοικους της Θεσπρωτίας!!!
Συνήθως τα οικολογικό ρεύματα σε όλο τον κόσμο, κινούνται στο χώρο μεταξύ της αριστεράς και της παγκοσμιοποίησης. Στην Ελλάδα για παράδειγμα οι «οικολόγοι» ήταν οι πρώτοι που αγκάλιασαν τη μειονότητα των Σλαβομακεδόνων. Στην Αλβανία όμως που ο εθνικισμός είναι το «αλάτι» κάθε μαγειρέματος, μπορείς να τον βρεις ακόμα και σε οικολογικά κείμενα που απευθύνεται σε μαθητές. Η ιστοσελίδα του κόμματος της ελληνικής μειονότητας ΕΕΜΜ-MEGA, μετέφρασε σελίδα περιοδικού (κάνοντας κλικ στην εικόνα μπορείτε να διαβάσετε και το πρωτότυπο κείμενο) που μιλάει για τα αλβανικά Σύβοτα της Θεσπρωτίας ενώ όλη η Ηπειρος είναι κοκκινισμένη με την αλβανική σημαία. Τέτοιου είδους κείμενα μέχρι τώρα το συναντούσες στην Αλβανία σε γραφικούς ανθρώπους και χώρους, τώρα και σε «αθώα» περιοδικά που απευθύνονται σε μαθητές.
Υπάρχουν σοβαροί αλβανοί που όλα αυτά τα θεωρούν χαζά, πως θα είναι όμως σε κάποια χρόνια αν η νέα γενιά των αλβανών, μεγαλώσουν και θεωρήσουν δεδομένες αυτές τις μπούρδες;;;
Ακλουθεί το δημοσίευμα της ιστοσελίδας http://www.mega-eemm.com
ΕΝΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΠΟΥ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
Είναι το περιοδικό «Γύρω, τριγύρω», που απευθύνεται στους μαθητές των σχολείων και, όπως αναγράφει στην εξώφυλλό του, στηρίζεται από: το Υπουργείο Περιβάλλοντος, το Ινστιτούτο Παιδαγωγικών μελετών, τους «Αλβανούς φίλους της φύσης» και την «Αλβανική Οικολογική Λέσχη».
Η πρώτη όψη του τεύχους 71 με τα πολλά λουλούδια και τα φανταχτερά χρώματα είναι τόσο αθώα, μα τόσο αθώα, σαν τα ίδια τα παιδιά. Το δηλητήριο, όμως, αρχίζει να στάζει από την πρώτη κιόλας σελίδα. Διαφημίζει την Ελληνική κωμόπολη Σύβοτα, η οποία φέρει ακόμα την «πελασγο – ιλλυρική αρχιτεκτονική», ότι τα «Αλβανικά χρώματα τα βρίσκει και στις μικρότερες λεπτομέρειες», ότι «οι 11.000 κάτοικοι είναι Αλβανοί, που δεν τους επιτρέπουν να ομιλήσουν την όμορφη αλβανική γλώσσα», αλλά «μολονότι η Ελληνική Κυβέρνηση δεν τους επιτρέπει να μιλήσουν … εκείνοι συνεχίζουν να μιλούν αλβανικά», ότι «στην περιοχή κατοικούσαν ιλλυρικές φυλές της Θεσπρωτίας, Κεστρίνης, Αμφιλοχίας, Χαονίας, Μολοσίας», και πολλά άλλα τέτοια αηδιαστικά μαργαριτάρια, στα οποία επιδίδονται με μανία μικροί και μεγάλοι σ’ αυτή τη χώρα, που φοβάται τον εαυτό της.
Στην σελίδα 4 αναφέρεται στον Μερκούρη Σπάτα και σε όλους τους Σπαταίους, οι οποίοι έσφαζαν εκατοντάδες απ’ εδώ, χιλιάδες απ’ εκεί, και που «οι μελετητές και οι ιστορικοί τον παρομοιάζουν με τον Αχιλλέα, τον Έκτορα, τον Αινεία, τον Μέγα Αλέξανδρο της Ιλλυρικής Μακεδονίας, ενώ για τη σοφία του, με τον Νέστορα»
Πιο κάτω πληροφορεί τους μαθητές για το Avokado ή το αχλάδι βουτύρου, για τις ζέβρες και τα άλογα, για τον Κινέζο μάγειρα,για τη θερμότητα στο Big Beng και την εμφάνιση της ύλης, για την Ημέρα της Γης και τα νέα ηλιακά στοιχεία, αλλά όλα αυτά δεν είναι παρά το πρόσχημα για να φτάσει στην πόλη της Εφέσου στη Μικρά Ασία, η οποία «είναι αρχαία πελασγική πόλη… που έγινε διάσημη από τον ναό της Αρτέμιδος» κι ακόμα πληροφορεί ότι «Η πόλη της Εφέσου χτίστηκε από τους κατοίκους της αρχαίας Τσαμουριάς τον 10 – ο αιώνα π. Χ».
Για να κλείσει με το άρθρο «Τα τραγούδια και η γλώσσα των Αρβανιτών», που επιτέλους, είναι άρθρο επώνυμο, αφού αυτός που το υπογράφει ονομάζεται Pilo Zyba. Και τι λέει ο Pilo Zyba; Ότι « το πουλί Γκιώνης είναι ο Γκιων Καστριώτης, ο οποίος έχασε τη βασιλεία και τα παιδιά», ότι «Οι Αρβανίτες πολεμούσαν ενάντια στην Τουρκία και αξίζουν να αναφερθούν και οι πόλεμοι των αδερφών Κοσοβάρων, ενάντια στην Τουρκία και τη Σερβία…. Που πολεμούσαν δύο καταχτητές, δύο θρησκείες, την ορθοδοξία και τον μουσουλμανισμό, εχθροί της Αλβανίας», ότι «η λύρα (το μουσικό όργανο) προέρχεται από τη λέξη «Ιλλυρία», ότι «Οι Αρβανίτες εργάστηκαν και πολέμησαν και δημιούργησαν τον πολιτισμό τους, πριν από τους αρχαίους Έλληνες, οι οποίοι (Έλληνες) όλα τα πήραν απ’ αυτούς».
Εκείνο, που σε αναστατώνει δεν είναι τόσο τα ιστορικά, αρχαιολογικά και γλωσσικά «μαργαριτάρια». Είναι γεμάτος ο μπαξές από τέτοια σε δεκάδες και εκατοντάδες εκδόσεις, τα οποία φανερώνουν άγχος, κενό, θυμό, ματαιοδοξία, μυθομανία, απώλεια επαφής με την πραγματικότητα και πολλά άλλα σύνδρομα. Εκείνο που σε αναστατώνει είναι η προσπάθεια να φυτέψουν όλα αυτά στις αθώες ψυχές των μαθητών, να τα παραμορφώσουν, να τα τυφλώσουν. Όπως έγινε πρόσφατα στην Τρίτη τάξη του Εννιάχρονου Σχολείου των Αγίων Σαράντα, όπου η υποδιευθύντρια επέβαλε στους μικρούς μαθητές να αγοράσουν το εν λόγω περιοδικό
Συνήθως τα οικολογικό ρεύματα σε όλο τον κόσμο, κινούνται στο χώρο μεταξύ της αριστεράς και της παγκοσμιοποίησης. Στην Ελλάδα για παράδειγμα οι «οικολόγοι» ήταν οι πρώτοι που αγκάλιασαν τη μειονότητα των Σλαβομακεδόνων. Στην Αλβανία όμως που ο εθνικισμός είναι το «αλάτι» κάθε μαγειρέματος, μπορείς να τον βρεις ακόμα και σε οικολογικά κείμενα που απευθύνεται σε μαθητές. Η ιστοσελίδα του κόμματος της ελληνικής μειονότητας ΕΕΜΜ-MEGA, μετέφρασε σελίδα περιοδικού (κάνοντας κλικ στην εικόνα μπορείτε να διαβάσετε και το πρωτότυπο κείμενο) που μιλάει για τα αλβανικά Σύβοτα της Θεσπρωτίας ενώ όλη η Ηπειρος είναι κοκκινισμένη με την αλβανική σημαία. Τέτοιου είδους κείμενα μέχρι τώρα το συναντούσες στην Αλβανία σε γραφικούς ανθρώπους και χώρους, τώρα και σε «αθώα» περιοδικά που απευθύνονται σε μαθητές.
Υπάρχουν σοβαροί αλβανοί που όλα αυτά τα θεωρούν χαζά, πως θα είναι όμως σε κάποια χρόνια αν η νέα γενιά των αλβανών, μεγαλώσουν και θεωρήσουν δεδομένες αυτές τις μπούρδες;;;
Ακλουθεί το δημοσίευμα της ιστοσελίδας http://www.mega-eemm.com
ΕΝΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΠΟΥ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
Είναι το περιοδικό «Γύρω, τριγύρω», που απευθύνεται στους μαθητές των σχολείων και, όπως αναγράφει στην εξώφυλλό του, στηρίζεται από: το Υπουργείο Περιβάλλοντος, το Ινστιτούτο Παιδαγωγικών μελετών, τους «Αλβανούς φίλους της φύσης» και την «Αλβανική Οικολογική Λέσχη».
Η πρώτη όψη του τεύχους 71 με τα πολλά λουλούδια και τα φανταχτερά χρώματα είναι τόσο αθώα, μα τόσο αθώα, σαν τα ίδια τα παιδιά. Το δηλητήριο, όμως, αρχίζει να στάζει από την πρώτη κιόλας σελίδα. Διαφημίζει την Ελληνική κωμόπολη Σύβοτα, η οποία φέρει ακόμα την «πελασγο – ιλλυρική αρχιτεκτονική», ότι τα «Αλβανικά χρώματα τα βρίσκει και στις μικρότερες λεπτομέρειες», ότι «οι 11.000 κάτοικοι είναι Αλβανοί, που δεν τους επιτρέπουν να ομιλήσουν την όμορφη αλβανική γλώσσα», αλλά «μολονότι η Ελληνική Κυβέρνηση δεν τους επιτρέπει να μιλήσουν … εκείνοι συνεχίζουν να μιλούν αλβανικά», ότι «στην περιοχή κατοικούσαν ιλλυρικές φυλές της Θεσπρωτίας, Κεστρίνης, Αμφιλοχίας, Χαονίας, Μολοσίας», και πολλά άλλα τέτοια αηδιαστικά μαργαριτάρια, στα οποία επιδίδονται με μανία μικροί και μεγάλοι σ’ αυτή τη χώρα, που φοβάται τον εαυτό της.
Στην σελίδα 4 αναφέρεται στον Μερκούρη Σπάτα και σε όλους τους Σπαταίους, οι οποίοι έσφαζαν εκατοντάδες απ’ εδώ, χιλιάδες απ’ εκεί, και που «οι μελετητές και οι ιστορικοί τον παρομοιάζουν με τον Αχιλλέα, τον Έκτορα, τον Αινεία, τον Μέγα Αλέξανδρο της Ιλλυρικής Μακεδονίας, ενώ για τη σοφία του, με τον Νέστορα»
Πιο κάτω πληροφορεί τους μαθητές για το Avokado ή το αχλάδι βουτύρου, για τις ζέβρες και τα άλογα, για τον Κινέζο μάγειρα,για τη θερμότητα στο Big Beng και την εμφάνιση της ύλης, για την Ημέρα της Γης και τα νέα ηλιακά στοιχεία, αλλά όλα αυτά δεν είναι παρά το πρόσχημα για να φτάσει στην πόλη της Εφέσου στη Μικρά Ασία, η οποία «είναι αρχαία πελασγική πόλη… που έγινε διάσημη από τον ναό της Αρτέμιδος» κι ακόμα πληροφορεί ότι «Η πόλη της Εφέσου χτίστηκε από τους κατοίκους της αρχαίας Τσαμουριάς τον 10 – ο αιώνα π. Χ».
Για να κλείσει με το άρθρο «Τα τραγούδια και η γλώσσα των Αρβανιτών», που επιτέλους, είναι άρθρο επώνυμο, αφού αυτός που το υπογράφει ονομάζεται Pilo Zyba. Και τι λέει ο Pilo Zyba; Ότι « το πουλί Γκιώνης είναι ο Γκιων Καστριώτης, ο οποίος έχασε τη βασιλεία και τα παιδιά», ότι «Οι Αρβανίτες πολεμούσαν ενάντια στην Τουρκία και αξίζουν να αναφερθούν και οι πόλεμοι των αδερφών Κοσοβάρων, ενάντια στην Τουρκία και τη Σερβία…. Που πολεμούσαν δύο καταχτητές, δύο θρησκείες, την ορθοδοξία και τον μουσουλμανισμό, εχθροί της Αλβανίας», ότι «η λύρα (το μουσικό όργανο) προέρχεται από τη λέξη «Ιλλυρία», ότι «Οι Αρβανίτες εργάστηκαν και πολέμησαν και δημιούργησαν τον πολιτισμό τους, πριν από τους αρχαίους Έλληνες, οι οποίοι (Έλληνες) όλα τα πήραν απ’ αυτούς».
Εκείνο, που σε αναστατώνει δεν είναι τόσο τα ιστορικά, αρχαιολογικά και γλωσσικά «μαργαριτάρια». Είναι γεμάτος ο μπαξές από τέτοια σε δεκάδες και εκατοντάδες εκδόσεις, τα οποία φανερώνουν άγχος, κενό, θυμό, ματαιοδοξία, μυθομανία, απώλεια επαφής με την πραγματικότητα και πολλά άλλα σύνδρομα. Εκείνο που σε αναστατώνει είναι η προσπάθεια να φυτέψουν όλα αυτά στις αθώες ψυχές των μαθητών, να τα παραμορφώσουν, να τα τυφλώσουν. Όπως έγινε πρόσφατα στην Τρίτη τάξη του Εννιάχρονου Σχολείου των Αγίων Σαράντα, όπου η υποδιευθύντρια επέβαλε στους μικρούς μαθητές να αγοράσουν το εν λόγω περιοδικό
ο συγγραφεας θυμαται !! λεει οτι τα λουλουδια και οι κηποι την εποχη των πελασγο-ιλυριων ηταν οπως σημερα στα συβοτα. Ρε φιλε, εγω θυμαμαι οτι την εποχη του λιθου στα συβοτα δεν φυτευαν λουλουδια καθολου στους κηπους της πολης, τι διαολο, εσυ πως τα θυμασαι αυτα. Μπραβο! Και τοτε fanar ndricues και τωρα για ολο τον κοσμο. Τις πολεις τους οι ελληνες πρεπει να τισ χτισουν οπως π.χ. το αλβανικο σαραντι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔείρε τον σκύλο να σε έχει φίλο, λέει ο λαός .
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι σκιπετάριδες κάνουν καλά τη δουλειά τους σε αντίθεση με τους ελλαδίτες που είναι ακόμα σε λήθαργο. Την ιθαγένεια την αφαίρεσαν , το εμπόριο με την Ελλάδα και τις επιχειρήσεις στο χώρο μας τις συρρικνώνουν με τον τρόπο τους καθημερινά, δεν άφησαν τίποτα χωρίς να αρπάξουν στο χώρο μας ,τα τσούβαλια με τόνους χασίς και ηρωίνης τα πουλάνε άνετα στην Ελλάδα, την προπαγάνδα τους την προωθούν μια χαρά και οι έλληνες ροχαλίζουν ακόμα.
Σσσσσσσσσσσσς όχι με φωνή θα ξυπνήσουν !!!!!!!!!!!!!!
Α ρε ξύλο που χρειάζεται .